morgen wordt het nog maar 16 graden (of is dit intussen weer bijgesteld?quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
morgen wordt het nog maar 16 graden (of is dit intussen weer bijgesteld?)
Nop, we krijgen een koufront ..quote:Op maandag 16 april 2007 12:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
morgen wordt het nog maar 16 graden (of is dit intussen weer bijgesteld?)
hoe was het bij de tandarts danquote:
Ja goeedd, hij was binnen 20 minuutjes klaar, moest nog maar één gaatje.quote:
zo ben ik dan ook weerquote:Op maandag 16 april 2007 12:54 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja goeedd, hij was binnen 20 minuutjes klaar, moest nog maar één gaatje.
Voortaan iig beter poetsen.![]()
Bedankt voor het sterkte wensen nog btw!
Jawel?quote:Op maandag 16 april 2007 12:57 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Hela, is het niet zo dat je getallen onder de 20 uit moet schrijven?![]()
quote:
wb = welcome back = welkom terug = halloquote:
pics?quote:Op maandag 16 april 2007 13:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
heeft er een nieuwe bezienswaardigheid bijeen soort van lieveheersbeestje loopt hier over het bureau
ja dat dacht ik al, alleen snapte het niet, ben er al een tijdjequote:Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wb = welcome back = welkom terug = hallo
ik heb geen camera, dus het zal helaas niet gaanquote:
ik F5 niet zo vaakquote:Op maandag 16 april 2007 13:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
ja dat dacht ik al, alleen snapte het niet, ben er al een tijdje
quote:
Stiekem probeert ´ie gewoon je toetsenbord te bevruchtenquote:Op maandag 16 april 2007 13:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Volgens mij is het een computerverslaafde Zestienpuntlieveheersbeestje, want ik zet hem/haar op het bureau en het loop iedere keer weer via het snoer op het toetsemborden gaat daar dan iets van slapen
of zo
Heb jij daar ook wel eens last van als mannetjes dat proberen bij jou?quote:Op maandag 16 april 2007 13:15 schreef lienelien het volgende:
[..]
Stiekem probeert ´ie gewoon je toetsenbord te bevruchten![]()
HOERquote:Op maandag 16 april 2007 13:17 schreef Bootje84 het volgende:
"Alizée is op 6 november 2004 getrouwd met collega-zanger Jérémy Châtelain."
quote:Op maandag 16 april 2007 13:17 schreef Bootje84 het volgende:
mannetjes?quote:Op maandag 16 april 2007 13:17 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Heb jij daar ook wel eens last van als mannetjes dat proberen bij jou?![]()
Daar gáát onze kans..quote:Op maandag 16 april 2007 13:17 schreef Bootje84 het volgende:
Vrijdag nog werken he of ben je ook vrij?quote:Op maandag 16 april 2007 13:19 schreef Twanstra het volgende:
Net lekker gelunched, toen even naar buiten.........maar het was gewoon te warm! (toen weer naar binnen bij de airco)
Je weet wat ik bedoelquote:Op maandag 16 april 2007 13:18 schreef lienelien het volgende:
je bedoelt trouwens dat ipv als
Argument heeft geen kutquote:
Clark Kent: "Je kent me beter als Superman."quote:
en ze heeft een dochterquote:Op maandag 16 april 2007 13:17 schreef Bootje84 het volgende:
Ik ben vrij!quote:Op maandag 16 april 2007 13:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Vrijdag nog werken he of ben je ook vrij?
Ja, hij heeft het over een bedoeling begrijpen, ik heb het over taal. Jij ook.quote:Op maandag 16 april 2007 13:26 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Clark Kent: "Je kent me beter als Superman."
Niet het fijnste voorbeeld, maar wel ééntje waar het toch echt toe doet of je 'dan' of 'als' gebruikt.
Zeg, ik ben de enige golfer in dit topic jaquote:Op maandag 16 april 2007 13:30 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Ik ben vrij!Jij dan?
Ja je mee golfen?
no shit! heeft ze al lopen jonken..quote:
Niet dusquote:Op maandag 16 april 2007 13:32 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Zeg, ik ben de enige golfer in dit topic ja
Ik begrijp je. Helemaal top voor je uitleg, kan ik echt waarderen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het over een bedoeling begrijpen, ik heb het over taal. Jij ook.
Dus ik bedoel ook juist dat het er wél toe doet.
Als gebruik je: wanneer de mogelijkheid er is, of bijvoorbeeld in een zin zoals jouw supermanzin.
Als kan je niet als dat gebruiken, en andersom ook niet.
Er druipt wat sarcasme van je zin af, niet waar?quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik begrijp je. Helemaal top voor je uitleg, kan ik echt waarderen.
Toch fijn dat er mensen zijn die anderen corrigeren, doet mij goed![]()
ik vertrouwde het ook al niet helemaalquote:Op maandag 16 april 2007 13:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Er druipt wat sarcasme van je zin af, niet waar?![]()
Nee hoor, vind t helemaal super dat je zulke dingen voor ons over hebtquote:Op maandag 16 april 2007 13:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2007 13:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nee hoor, vind t helemaal super dat je zulke dingen voor ons over hebt![]()
Sinds wanneer is bekend dat we dat gaan doen dan? Ik zit nog een beetje te twijfelen ik heb 's ochtends een presentatie hier in A'dam en dat duurt tot 12 uur...wel erg interessant/leuk/belangrijk en zo leuk is golfen nou ook weer niet.quote:Op maandag 16 april 2007 13:30 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Ik ben vrij!Jij dan?
Ja je mee golfen?
Hij -->ben ik neem ik aan?quote:Op maandag 16 april 2007 13:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het over een bedoeling begrijpen, ik heb het over taal. Jij ook.
Dus ik bedoel ook juist dat het er wél toe doet.
Als gebruik je: wanneer de mogelijkheid er is, of bijvoorbeeld in een zin zoals jouw supermanzin.
Als kan je niet als dat gebruiken, en andersom ook niet.
Nee, dat richtte ik aan michiel met z'n superman.quote:Op maandag 16 april 2007 13:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij -->ben ik neem ik aan?
Dan gaat t toch over mij?![]()
Dan spijt t mij ten zeerste..quote:Op maandag 16 april 2007 13:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, dat richtte ik aan michiel met z'n superman.
Tjee, heuameux.......isch toch leuk man. Gewoon komen. Wie neem je trouwens mee naar 't Gala dan>quote:Op maandag 16 april 2007 13:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
Sinds wanneer is bekend dat we dat gaan doen dan? Ik zit nog een beetje te twijfelen ik heb 's ochtends een presentatie hier in A'dam en dat duurt tot 12 uur...wel erg interessant/leuk/belangrijk en zo leuk is golfen nou ook weer niet.
Golfen is niet leuk?quote:Op maandag 16 april 2007 13:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
Sinds wanneer is bekend dat we dat gaan doen dan? Ik zit nog een beetje te twijfelen ik heb 's ochtends een presentatie hier in A'dam en dat duurt tot 12 uur...wel erg interessant/leuk/belangrijk en zo leuk is golfen nou ook weer niet.
Haai!quote:Op maandag 16 april 2007 13:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
En die post van mij die je gequote hebt richtte ik helemaal niet ana jou, maar aan Michiel.
Ah, fijn. Ik dacht dat je juist bedoelde dat ik het fout had oid, daarom snapte ik al niets van jequote:Op maandag 16 april 2007 13:41 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Haai!
Ik quotte dan wel jou, het was meer gericht op het volk dat het allemaal fout doet; ik probeer zelf altijd zo foutloos mogelijk te schrijven. Ook op Fok!
Picsquote:Op maandag 16 april 2007 13:39 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Tjee, heuameux.......isch toch leuk man. Gewoon komen. Wie neem je trouwens mee naar 't Gala dan>
wordt spammen danquote:Op maandag 16 april 2007 13:44 schreef Damzkieee het volgende:
Dit topic moet voor morgen dicht want dan wordt t weer koud
Constant?quote:Op maandag 16 april 2007 13:44 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Mensen die constant zeuren om foto's
Gaan we niet halen..quote:Op maandag 16 april 2007 13:44 schreef Damzkieee het volgende:
Dit topic moet voor morgen dicht want dan wordt t weer koud
Dan doe je toch niet iets goed. Je werkt te hard!quote:Op maandag 16 april 2007 13:49 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Gaan we niet halen..![]()
D'r zit zweet op m'n voorhoofd![]()
Davidquote:Op maandag 16 april 2007 13:39 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Tjee, heuameux.......isch toch leuk man. Gewoon komen. Wie neem je trouwens mee naar 't Gala dan>
wbquote:Op maandag 16 april 2007 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben weer terug van mijn lunchpauze. Hetr was lekker weer buitenAlleen is nu het beestje weg
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 13:55 schreef m0nkm0nk het volgende:
tyfus ik moet vrij, veelste mooi weer xd
ik ook, tot 2100quote:Op maandag 16 april 2007 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
Vanavond gewoon doorwerken bij de bijbaan
Respect voor de vrouwen gekquote:
Wies die ventquote:Op maandag 16 april 2007 14:04 schreef lienelien het volgende:
THIS IS SPARTAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Check dat
quote:Op maandag 16 april 2007 13:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ook, tot 2100
geweldig gegaan gister he, daar in Almelo
Ha!quote:Op maandag 16 april 2007 14:07 schreef Bura het volgende:
Hallo mede stagelopersDit topic net pas ontdekt, alleen deze week nog en mn stage zit erop!
Ben benieuwd of ik iets krijg als ik wegga ><; Ik word in ieder geval niet betaald.
![]()
Blah, het is veel te lekker weer... ik wil hierweg![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 14:04 schreef lienelien het volgende:
THIS IS SPARTAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Check dat
Welkomquote:Op maandag 16 april 2007 14:07 schreef Bura het volgende:
Hallo mede stagelopersDit topic net pas ontdekt, alleen deze week nog en mn stage zit erop!
Ben benieuwd of ik iets krijg als ik wegga ><; Ik word in ieder geval niet betaald.
![]()
Blah, het is veel te lekker weer... ik wil hierweg![]()
Rofl vrijkaarten voor gewonnen @ FOK!quote:Op maandag 16 april 2007 14:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
niets over de film 300 gehoord soms?![]()
Moet 'em nog een keer kijken, maar op mijn iPod is het zo'n klein schermpje, dat je in feite nog niets zietquote:Op maandag 16 april 2007 14:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
niets over de film 300 gehoord soms?![]()
Whehehe. 'maar'quote:Op maandag 16 april 2007 14:15 schreef Sant het volgende:
Stage is kut... gelukkig hoef ik nog maar t/m oktober... :s
Tot oktoberquote:Op maandag 16 april 2007 14:15 schreef Sant het volgende:
Stage is kut... gelukkig hoef ik nog maar t/m oktober... :s
Op je iPodquote:Op maandag 16 april 2007 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet 'em nog een keer kijken, maar op mijn iPod is het zo'n klein schermpje, dat je in feite nog niets ziet
Uiteraard. Wat doe je voor stage?quote:Op maandag 16 april 2007 14:15 schreef Sant het volgende:
Stage is kut... gelukkig hoef ik nog maar t/m oktober...![]()
![]()
ohjah... fijn n topic te vinden op FOK! waar ik zo nu en dan mijn frustraties kan uitten en wellicht enige steun kan verwachten in tijden van geestelijke verwaarlozing en andere sfeerverlagende momenten??
quote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Op je iPod
Tv, laptop, desktop, bioscoop![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wb ReMcOrE
Afstudeerstage, vandaar dat ie zo lang duurt..quote:Op maandag 16 april 2007 14:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uiteraard. Wat doe je voor stage?
oei.. dus geen zomervakantiequote:Op maandag 16 april 2007 14:24 schreef Sant het volgende:
[..]
Afstudeerstage, vandaar dat ie zo lang duurt..
Ik doe HBO Business & Communications en moet nu een opdracht doen om tekensoftware voor achitecten op de markt te zetten.. daarvan / daarrnaast een lekkere dikke afstudeerscriptie schrijven...
Helaas dus noodzakelijk om 5 dagen aan de pc te zitten en laat dat nou net DATGENE zijn, waar ik he-le-maal toeter van word...
Gelukkig wel betaald... dat dan weer wel...
jah ik krijg 3 weken vrij in de zomer...quote:Op maandag 16 april 2007 14:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
oei.. dus geen zomervakantie
btw welkom
Wij doen ook een afstudeer''stage''. Zijn gelukkig tot eind Juni hierquote:Op maandag 16 april 2007 14:27 schreef Sant het volgende:
daarbij moet k wel zeggen dat ik in een later stadium wel wat meer achter mijn pc weg kan... maar nu (ben eerste week van februari begonnen) dus nog alleen aan t bureau-tje... k begin t er nu van de krijgen :|
Heb je die film al gezien dan? En is het wat?quote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Op je iPod
Tv, laptop, desktop, bioscoop![]()
voor mij, samen met een studiegenoot, geld hetzelfdequote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij doen ook een afstudeer''stage''. Zijn gelukkig tot eind Juni hier![]()
Ja, en nee.quote:Op maandag 16 april 2007 14:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb je die film al gezien dan? En is het wat?
ik heb hem al gezien in de bios, vond het een goede filmquote:Op maandag 16 april 2007 14:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb je die film al gezien dan? En is het wat?
quote:Op maandag 16 april 2007 14:19 schreef mikey99 het volgende:
schijtheet hier
ook geen airco op je stage?quote:Op maandag 16 april 2007 14:19 schreef mikey99 het volgende:
schijtheet hier
Jah dat had ik in eerdere jaren ook altijd... stagelopen tot aan de zomervakantie...quote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij doen ook een afstudeer''stage''. Zijn gelukkig tot eind Juni hier![]()
Das geen kattenpis!!quote:Op maandag 16 april 2007 14:36 schreef Sant het volgende:
[..]
Jah dat had ik in eerdere jaren ook altijd... stagelopen tot aan de zomervakantie...
Nu dus na de kerst begonnen, heb ik eerst een maand vakantie genomen, gewerkt etc..
en nu moet ik dus een afstudeer lopen van 8 maanden (1280 uur)
pff, gaat echt nergens over.. kameraad van me doet soortgelijke opleiding en hoeft maar 15 weken af te studeren... ik fucking 32... (32 indien elke week 40 uur gewerkt wordt...)
vertel mij wat... ik zit nu al weer te hopen op t weekend hahahaquote:
je bent niet de enigequote:Op maandag 16 april 2007 14:39 schreef Sant het volgende:
[..]
vertel mij wat... ik zit nu al weer te hopen op t weekend hahaha
wij hebben zo'n plafondventilator, maar dan waait denk ik alles van het bureauquote:Op maandag 16 april 2007 14:42 schreef mikey99 het volgende:
[..]
ja nou ja, dit geval staat naast mijn bureau, maar geen zin om hem aan te zetten
wel een raam om helemaal open te kunnen zetten?quote:Op maandag 16 april 2007 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wij hebben hier niet eens een ventilator staan
niet helemaal open, maar wel een stukje zodat er frisse lucht door naar binnen kan. Er staat er van de twee nu één open.quote:Op maandag 16 april 2007 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel een raam om helemaal open te kunnen zetten?
quote:Op maandag 16 april 2007 14:52 schreef lienelien het volgende:
als ik hier geen stagiaire meer ben maar 'gewoon' werk, dan eis ik echt wel een plekje bij het raam
Als ik hier geen stagiair meer ben, dan wil ik een baan, waarbij ik een eigen werkplek heb, ipv dat ik iedere dag op iemand anders zijn/haar werkplek moet werken.quote:Op maandag 16 april 2007 14:52 schreef lienelien het volgende:
als ik hier geen stagiaire meer ben maar 'gewoon' werk, dan eis ik echt wel een plekje bij het raam
quote:Op maandag 16 april 2007 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik hier geen stagiair meer ben, dan wil ik een baan, waarbij ik een eigen werkplek heb, ipv dat ik iedere dag op iemand anders zijn/haar werkplek moet werken.
quote:
dat is wel zo handigquote:Op maandag 16 april 2007 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik hier geen stagiair meer ben, dan wil ik een baan, waarbij ik een eigen werkplek heb, ipv dat ik iedere dag op iemand anders zijn/haar werkplek moet werken.
Oh, nee ik bedoelde dat ik na m'n stage bij dit bedrijf blijf werkenquote:Op maandag 16 april 2007 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal gek worden... ik heb gelukkig wel gewoon eigen werkplek, 1e etage, bij t raam... langs de straat... dus kan af en toe wat naar buiten starenquote:Op maandag 16 april 2007 14:56 schreef francis997 het volgende:
[..]
dat is wel zo handig. Hierzo hebben wij ook zogenaamde flexplekken, waar iedere dag iemand anders zit
![]()
Neeeeeeeeeeeej, hou deze wel ffquote:Op maandag 16 april 2007 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je niet een keer een andere UI?
geen zonnescherm ofzo?quote:Op maandag 16 april 2007 15:01 schreef Sant het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal gek worden... ik heb gelukkig wel gewoon eigen werkplek, 1e etage, bij t raam... langs de straat... dus kan af en toe wat naar buiten staren
alhoewel... tering warm met die zon op je toeter
Hij verandert vaker van UI dan van klerenquote:Op maandag 16 april 2007 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je niet een keer een andere UI?
neej, afstuderen!quote:
Dag van de arbeid en dan vrij vragenquote:Op maandag 16 april 2007 15:02 schreef Freshthinking het volgende:
Mooi, net vrij gevraagd voor 1 mei
Zegt de man met maar 4 setjes klerenquote:Op maandag 16 april 2007 15:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij verandert vaker van UI dan van kleren
Dag van de arbeid doe ik als rechtse bal niet aan natuurlijkquote:Op maandag 16 april 2007 15:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dag van de arbeid en dan vrij vragen
nah, een of ander wazig schgerm voor de raam die je ook in auto's enzo ziet... helpt ff, maar smiddags ga je eraan... bahquote:
ooh dat moet k ook ff doen...quote:Op maandag 16 april 2007 15:02 schreef Freshthinking het volgende:
Mooi, net vrij gevraagd voor 1 mei
straks lekker naar huis fietsen, f*cking warm buiten natuurlijkquote:Op maandag 16 april 2007 15:04 schreef Sant het volgende:
[..]
nah, een of ander wazig schgerm voor de raam die je ook in auto's enzo ziet... helpt ff, maar smiddags ga je eraan... bah
nog n klacht... klamme klauwen door dit kutweer waardoor alles plakt en je muis vies is
Open ff topic in KLBquote:Op maandag 16 april 2007 15:04 schreef Sant het volgende:
[..]
nah, een of ander wazig schgerm voor de raam die je ook in auto's enzo ziet... helpt ff, maar smiddags ga je eraan... bah
nog n klacht... klamme klauwen door dit kutweer waardoor alles plakt en je muis vies is
Hetzelfde probleem hier.quote:Op maandag 16 april 2007 15:04 schreef Sant het volgende:
[..]
ghehe k moest t ff kwijtquote:
En laat me raden... Die is er nu nog steeds niet?quote:Op maandag 16 april 2007 15:10 schreef Houniet het volgende:
hier zou de airco al tijden geleden komen
Hehe oke. Rook zequote:
neequote:Op maandag 16 april 2007 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En laat me raden... Die is er nu nog steeds niet?
Wat, steek je me nu de gek aan dat we afstuderen met als onderwerp diepvrieskistenquote:
¤ 20.100,-quote:Op maandag 16 april 2007 15:21 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)ishoudensinkomen.xls
Hier kun je zien wat het gemiddelde jaarinkomen is in jouw wijk
Borne 20.300
hier is het binnen opeens druk. Ik ben de enige van 2e lijns die momenteel aanwezig is, de rest heeft allemaal een toshiba training ergens in dit gebouw. En er komen 'stapels' meldingen en papieren binnen. en er lopen veel mensen langs met een vraag. Gelukkig mag ik die gelijk doorverwijzen naar de helpdeskquote:Op maandag 16 april 2007 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh..wat een drukte opeens buiten
Joah, wij hadden toen recht op 2 weken vrij geloof ik. Heb ik toen ook wel genomen, uiteindelijk paar daagjes tekortquote:Op maandag 16 april 2007 15:31 schreef 1900 het volgende:
he ik was net ook aan het stagelopen. Maar nadat de airco stuk ging besloot ik maar om naar huis te gaan. Nu zit ik lekker thuis te werken *ahum* ,, wat ik mij afvraag moeten jullie ook allemaal 100 dagen stage lopen.. en klussen jullie nooit met de dagenzovan weekie vrij.. toch meetellen bij die 100 dagen dus daadwerkelijk 95 dagen gelopen
¤ 17.600quote:Op maandag 16 april 2007 15:21 schreef Damzkieee het volgende:
Borne 20.300
Ik welquote:
ik klus zovaak met mijn dagen/uren( ik zelf noem dit creatief zijn met mijn uren). Soms vraag ik 's ochtends is het goed als ike en half uur/uur eerder weg ga, het antwoord is altijd geen probleem. En dan zet ik dat uur toch in mijn logboekquote:Op maandag 16 april 2007 15:31 schreef 1900 het volgende:
he ik was net ook aan het stagelopen. Maar nadat de airco stuk ging besloot ik maar om naar huis te gaan. Nu zit ik lekker thuis te werken *ahum* ,, wat ik mij afvraag moeten jullie ook allemaal 100 dagen stage lopen.. en klussen jullie nooit met de dagenzovan weekie vrij.. toch meetellen bij die 100 dagen dus daadwerkelijk 95 dagen gelopen
ik moet tot half 6....quote:Op maandag 16 april 2007 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
we gaan weer aftellen, nog 29 minuten![]()
![]()
dit was mijn 4000e post
![]()
![]()
24quote:Op maandag 16 april 2007 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
![]()
dit was mijn 4000e post
![]()
![]()
wij moeten 21 weken (meewerk) en 18 weken (afstudeer) lopen en daar gaan de vakantiedagen af.quote:Op maandag 16 april 2007 15:31 schreef 1900 het volgende:
ik woon in de Ghetto van Middelburg (armste wijk volgens het modeltje)quote:
Oei. Das niet best. Waar moet dat zijn in Middelburg dan?quote:Op maandag 16 april 2007 15:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ik woon in de Ghetto van Middelburg (armste wijk volgens het modeltje)
Zuidquote:Op maandag 16 april 2007 15:38 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Oei. Das niet best. Waar moet dat zijn in Middelburg dan?
zozo vet manquote:Op maandag 16 april 2007 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
![]()
dit was mijn 4000e post
![]()
![]()
quote:
Ik moet nog een week of 6/7. Van de 17.quote:Op maandag 16 april 2007 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wij moeten 21 weken (meewerk) en 18 weken (afstudeer) lopen en daar gaan de vakantiedagen af.
jewel, warm, maar mooie damesquote:
Hé, ik was net ook aan het stagelopen. Maar nadat de airco stuk ging, besloot ik maar thuis naar huis te gaan. Nu zit ik lekker thuis te werken, ahum. Wat ik mij afvraag: moeten jullie ook allemaal 100 dagen stagelopen? En klussen jullie nooit met de dagen? Dat je een weekje vrij neemt, maar die week toch meetelt bij die 100 dagen stage? Dus dat je er daadwerkelijk maar 95 hebt gelopen.quote:Op maandag 16 april 2007 15:31 schreef 1900 het volgende:
m,oeten?quote:Op maandag 16 april 2007 15:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hé ik was net ook aan het stagelopen. Maar nadat de airco stuk ging, besloot ik maar thuis naar huis te gaan. Nu zit ik lekker thuis te werken, ahum. Wat ik mij afvraag: m,oeten jullie ook allemaal 100 dagen stagelopen? En klussen jullie nooit met de dagen? Dat je een weekje vrij neemt, maat die week toch meetelt bij die 100 dagen stage? Dus dat je er daadwerkelijk maar 95 hebt gelopen.
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 15:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hé ik was net ook aan het stagelopen. Maar nadat de airco stuk ging, besloot ik maar thuis naar huis te gaan. Nu zit ik lekker thuis te werken, ahum. Wat ik mij afvraag: m,oeten jullie ook allemaal 100 dagen stagelopen? En klussen jullie nooit met de dagen? Dat je een weekje vrij neemt, maat die week toch meetelt bij die 100 dagen stage? Dus dat je er daadwerkelijk maar 95 hebt gelopen.
![]()
go lienelienquote:Op maandag 16 april 2007 15:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Pff ...quote:Op maandag 16 april 2007 15:41 schreef Sant het volgende:
nog nog n weekje of... 25
nog 1 uur en 50 minuten!!
Ik moet toch íets te doen hebben?quote:
Nieuwegein-Noord ¤ 21.700,-quote:Op maandag 16 april 2007 15:21 schreef Damzkieee het volgende:
Borne 20.300
Whehe er stond eerst 'maat' i.p.v. maar, maar je hebt het snel veranderd hè gluiperdquote:Op maandag 16 april 2007 15:41 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hé, ik was net ook aan het stagelopen. Maar nadat de airco stuk ging, besloot ik maar thuis naar huis te gaan. Nu zit ik lekker thuis te werken, ahum. Wat ik mij afvraag: moeten jullie ook allemaal 100 dagen stagelopen? En klussen jullie nooit met de dagen? Dat je een weekje vrij neemt, maar die week toch meetelt bij die 100 dagen stage? Dus dat je er daadwerkelijk maar 95 hebt gelopen.
![]()
ik ga altijd op de fietsquote:Op maandag 16 april 2007 15:46 schreef Houniet het volgende:
ik ben gewoon op de fiets vandaagkijken of dat de gehele week mogelijk is, scheelt me een hoop geldjes
herhaling:quote:Op maandag 16 april 2007 15:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Whehe er stond eerst 'maat' i.p.v. maar, maar je hebt het snel veranderd hè gluiperd
Vakantiedagen?quote:Op maandag 16 april 2007 15:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
wij moeten 21 weken (meewerk) en 18 weken (afstudeer) lopen en daar gaan de vakantiedagen af.
ik ben ook op de fietsquote:Op maandag 16 april 2007 15:46 schreef Houniet het volgende:
ik ben gewoon op de fiets vandaagkijken of dat de gehele week mogelijk is, scheelt me een hoop geldjes
Goed ideequote:Op maandag 16 april 2007 15:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik moet toch íets te doen hebben?
Ik ga volgend jaar maar een minor Schrijven en Redigeren doen ofzo
In welk vak wilde jij gaan lesgeven eigenlijk, daar had je het over in het vorig topic.quote:Op maandag 16 april 2007 15:44 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik moet toch íets te doen hebben?
Ik ga volgend jaar maar een minor Schrijven en Redigeren doen ofzo
Hier kan ik niet van die toffe regigeertekentjes erbij kriebelenquote:Op maandag 16 april 2007 15:47 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Goed ideeJe kunt hier ook wel komen redigeren.. Mag je het van me overnemen
Heb ik meer tijd om zelf te schrijven
![]()
ik zou jou weleens willen zien. Kan je geen foto posten oid.quote:Op maandag 16 april 2007 15:46 schreef lienelien het volgende:
[..]
herhaling:
typefout, geen achterlijkheid mijnerzijds.
ja... verlofdagen, kon ff niet op de juiste naam komenquote:Op maandag 16 april 2007 15:46 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Vakantiedagen?
Ik moet iig 20 weken. Nou hoorde ik via via dat we er nu eigenlijk 21 moeten lopen, omdat er 5 verplichte vrije feestdagen bij zitten ofzo. Ik mag 5 verlofdagen opnemen hier van school, dus dat doe ik gewoon niet, en stop ik alsnog na 20 weken (5 juli is heel andere koek dan 12 juli, vooral in de zomer hehe). Dat staat ook in m'n stagecontract dus daar kan mn stagebedrijf ook niks van zeggen.
ben je nieuw hier ofzo?quote:Op maandag 16 april 2007 15:49 schreef 1900 het volgende:
[..]
ik zou jou weleens willen zien. Kan je geen foto posten oid.![]()
om lienelien te zien moet je in haar FoBo kijkenquote:Op maandag 16 april 2007 15:49 schreef 1900 het volgende:
idd
Dat mag ik hier welquote:Op maandag 16 april 2007 15:49 schreef lienelien het volgende:
[..]
Hier kan ik niet van die toffe regigeertekentjes erbij kriebelen
En 't is hier redelijk eindeloos en hopeloos werk
Ik zag het al jaquote:Op maandag 16 april 2007 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
Laatste bezoek: 8 seconden geleden.
Aantal posts: 10 (gemiddeld 1 per dag)
dan kent hij FoBo, TT, TS, FiPo, LaPo, UI en FoBo ook nietquote:Op maandag 16 april 2007 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
Laatste bezoek: 8 seconden geleden.
Aantal posts: 10 (gemiddeld 1 per dag)
Neh, wordt ook een keertje saai ja. Bij nader inzien ga ik toch maar voor de minor multimediale tv-productiequote:Op maandag 16 april 2007 15:51 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat mag ik hier welAlleen vind ik het niet leuk als ik het te vaak moet doen. Tenslotte zit ik hier om te schrijven...
re·di·ge·ren (ov.ww.)quote:Op maandag 16 april 2007 15:50 schreef Damzkieee het volgende:
Wie vertelt me als eerste wat redigeren is?
quote:Op maandag 16 april 2007 15:52 schreef Damzkieee het volgende:
Om lienelien te zien moet je op alt-f4 drukken en daarna op die grote ronde knop op je pc. Dan komt ze je kamer binnenlopen.
Of je moet naar anal tours company gaan.
Dat is een beter idee! Zoiets lijkt mij ook nog wel leuk om te doen.. Televisie is en blijft een fantastisch mediumquote:Op maandag 16 april 2007 15:52 schreef lienelien het volgende:
[..]
Neh, wordt ook een keertje saai ja. Bij nader inzien ga ik toch maar voor de minor multimediale tv-productie![]()
2. klinkt als wat ze de hele dag aan het doen is hier.quote:Op maandag 16 april 2007 15:53 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
re·di·ge·ren (ov.ww.)
1 op schrift onder woorden brengen => opstellen
2 de redactie voeren van => editen
Ik voel hier een battle opkomen...quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 15:54 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dat is een beter idee! Zoiets lijkt mij ook nog wel leuk om te doen.. Televisie is en blijft een fantastisch medium
Die heb ik ook maar eens geopend..quote:Op maandag 16 april 2007 15:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
om lienelien te zien moet je in haar FoBo kijken
Maar als er veel fouten inzitten, krijg je op je flikker van de eindredactie. Dus werk verschaffen voor de eindredactie is niet zo'n goed idee als je je functie wilt behoudenquote:Op maandag 16 april 2007 15:55 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
2. klinkt als wat ze de hele dag aan het doen is hier.
Het lijkt me juist wel handig om een tekst te schrijven die de eindredactie vervolgens keurig voor je verbetert
Ieder z'n eigen ding natuurlijk. Ik heb bij een regionaal dagblad stage gelopen en dat was drie keer niks. De tijdschriftenwereld spreekt mij veel meer aanquote:Op maandag 16 april 2007 15:55 schreef lienelien het volgende:
[..]
![]()
Ik dacht tot een half jaar geleden altijd dat ik bij een landelijke krant wou gaan werken, ben er toch achter gekomen dat me dat dodelijk saai lijkt, en heb het hier bij de productie goed naar m´n zin
ik slijm niet, maar jij bent de eerst die lienelien niet ziet zittenquote:
Kloptquote:Op maandag 16 april 2007 15:57 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ieder z'n eigen ding natuurlijk. Ik heb bij een regionaal dagblad stage gelopen en dat was drie keer niks. De tijdschriftenwereld spreekt mij veel meer aanTelevisie ook hoor, maar ik heb voor Geschreven Journalistiek als afstudeerrichting gekozen. Wat overigens niet betekent dat ik daarom nooit bij de televisie kan gaan werken...
Dan toch maar voor Elsevier.. Of HP/De Tijd.. VN en GA zijn linksquote:Op maandag 16 april 2007 16:00 schreef lienelien het volgende:
[..]
Klopt
Wie weet ga ik ooit nog voor de Elsevier, of voor de Vrij Nederland of voor de Groene Amsterdammer werken, je weet maar nooit
quote:Op maandag 16 april 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik slijm niet, maar jij bent de eerst die lienelien niet ziet zitten![]()
ik ga afsluiten en naar huis, tot ziens mensen
quote:Op maandag 16 april 2007 16:02 schreef 1900 het volgende:
ach ja, ik lees weleens op dit forum en als er 1 iemand de hele tijd de verbeterteef gaat uithangen is dat niet zo smakelijk. (en gaat nouw nie foute soeke in dese sin)
Dat bedoel ikquote:Op maandag 16 april 2007 16:02 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dan toch maar voor Elsevier.. Of HP/De Tijd.. VN en GA zijn links
1900, hier zitten een aantal taalpuristen..quote:Op maandag 16 april 2007 16:02 schreef 1900 het volgende:
ach ja, ik lees weleens op dit forum en als er 1 iemand de hele tijd de verbeterteef gaat uithangen is dat niet zo smakelijk. (en gaat nouw nie foute soeke in dese sin)
sielugquote:Op maandag 16 april 2007 16:02 schreef 1900 het volgende:
Er zit hier een aantal.quote:Op maandag 16 april 2007 16:04 schreef PieterBas het volgende:
[..]
1900, hier zitten een aantal taalpuristen..![]()
kuch.quote:Op maandag 16 april 2007 15:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik slijm niet, maar jij bent de eerst die lienelien niet ziet zitten![]()
ik ga afsluiten en naar huis, tot ziens mensen
hahaquote:
Ik had een abonnement op Elsevier.. Tegenwoordig NRC Nextquote:Op maandag 16 april 2007 16:04 schreef lienelien het volgende:
[..]
Dat bedoel ik
Ook al lees ik de Elsevier soms wel
quote:
RELLUHquote:
Ter vervanging van?quote:Op maandag 16 april 2007 16:08 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik had een abonnement op Elsevier.. Tegenwoordig NRC Next![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 16:10 schreef 1900 het volgende:
haha nog gefeliciteerd damzkieee met heracles
Nee, dat niet. Elsevier heb ik de deur uitgedaan voor FHM. Ik weet 't, heel ander genre, maar het oog wil tenslotte ook watquote:Op maandag 16 april 2007 16:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ter vervanging van?![]()
Hmm, nouja. Wij hebben de NRC Next ook, en sinds kort ook weer de Volkskrant
quote:Op maandag 16 april 2007 16:15 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Elsevier heb ik de deur uitgedaan voor FHM. Ik weet 't, heel ander genre, maar het oog wil tenslotte ook wat
Die vind ik zo ehh, onoverzichtelijkquote:Op maandag 16 april 2007 16:14 schreef Damzkieee het volgende:
Next vind ik echt geen donder aan. Liever AD![]()
NRC Next heb ik een jaar gehad, vanaf nummer 10 was ik verkocht.quote:Op maandag 16 april 2007 16:08 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Ik had een abonnement op Elsevier.. Tegenwoordig NRC Next![]()
AD is best een aardige krant met een goede sportbijlage. Jammer dat de oplage van AD zo hard terugloopt..quote:Op maandag 16 april 2007 16:14 schreef Damzkieee het volgende:
Next vind ik echt geen donder aan. Liever AD![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 16:16 schreef Casual-T het volgende:
[..]
NRC Next heb ik een jaar gehad, vanaf nummer 10 was ik verkocht.
Nu is 't geloof ik 169 euri (ik heb 69 betaald). Nog ff over nadenken.
En dan kom ik met een abonnement op de Donald Duckquote:Op maandag 16 april 2007 16:15 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Elsevier heb ik de deur uitgedaan voor FHM. Ik weet 't, heel ander genre, maar het oog wil tenslotte ook wat
Hier in de regio hoor je echt heel veel mensen klagen dat ze er flink op achteruit zijn gegaan van Rotterdam Dagblad -> Algemeen Dagblad.quote:Op maandag 16 april 2007 16:16 schreef lienelien het volgende:
[..]
Die vind ik zo ehh, onoverzichtelijk
Studentenabbo of niet?quote:
Ik had vroeger de Haagsche Courant, is opgegaan in de AD.. De Sport bijlage is inderdaad goed, de rest stukken minderquote:Op maandag 16 april 2007 16:16 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
AD is best een aardige krant met een goede sportbijlage. Jammer dat de oplage van AD zo hard terugloopt..
Ahh, vandaarquote:Op maandag 16 april 2007 16:18 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Ja, uitwonend. Ik ben nog thuiswonend.
Educatief wel verantwoord, veel plaatjes kijkenquote:Op maandag 16 april 2007 16:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan kom ik met een abonnement op de Donald Duck
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |