Wies die ventquote:Op maandag 16 april 2007 14:04 schreef lienelien het volgende:
THIS IS SPARTAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Check dat
quote:Op maandag 16 april 2007 13:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
ik ook, tot 2100
geweldig gegaan gister he, daar in Almelo
Ha!quote:Op maandag 16 april 2007 14:07 schreef Bura het volgende:
Hallo mede stagelopersDit topic net pas ontdekt, alleen deze week nog en mn stage zit erop!
Ben benieuwd of ik iets krijg als ik wegga ><; Ik word in ieder geval niet betaald.
![]()
Blah, het is veel te lekker weer... ik wil hierweg![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 14:04 schreef lienelien het volgende:
THIS IS SPARTAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Check dat
Welkomquote:Op maandag 16 april 2007 14:07 schreef Bura het volgende:
Hallo mede stagelopersDit topic net pas ontdekt, alleen deze week nog en mn stage zit erop!
Ben benieuwd of ik iets krijg als ik wegga ><; Ik word in ieder geval niet betaald.
![]()
Blah, het is veel te lekker weer... ik wil hierweg![]()
Rofl vrijkaarten voor gewonnen @ FOK!quote:Op maandag 16 april 2007 14:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
niets over de film 300 gehoord soms?![]()
Moet 'em nog een keer kijken, maar op mijn iPod is het zo'n klein schermpje, dat je in feite nog niets zietquote:Op maandag 16 april 2007 14:10 schreef lienelien het volgende:
[..]
niets over de film 300 gehoord soms?![]()
Whehehe. 'maar'quote:Op maandag 16 april 2007 14:15 schreef Sant het volgende:
Stage is kut... gelukkig hoef ik nog maar t/m oktober... :s
Tot oktoberquote:Op maandag 16 april 2007 14:15 schreef Sant het volgende:
Stage is kut... gelukkig hoef ik nog maar t/m oktober... :s
Op je iPodquote:Op maandag 16 april 2007 14:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moet 'em nog een keer kijken, maar op mijn iPod is het zo'n klein schermpje, dat je in feite nog niets ziet
Uiteraard. Wat doe je voor stage?quote:Op maandag 16 april 2007 14:15 schreef Sant het volgende:
Stage is kut... gelukkig hoef ik nog maar t/m oktober...![]()
![]()
ohjah... fijn n topic te vinden op FOK! waar ik zo nu en dan mijn frustraties kan uitten en wellicht enige steun kan verwachten in tijden van geestelijke verwaarlozing en andere sfeerverlagende momenten??
quote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Op je iPod
Tv, laptop, desktop, bioscoop![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
wb ReMcOrE
Afstudeerstage, vandaar dat ie zo lang duurt..quote:Op maandag 16 april 2007 14:18 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Uiteraard. Wat doe je voor stage?
oei.. dus geen zomervakantiequote:Op maandag 16 april 2007 14:24 schreef Sant het volgende:
[..]
Afstudeerstage, vandaar dat ie zo lang duurt..
Ik doe HBO Business & Communications en moet nu een opdracht doen om tekensoftware voor achitecten op de markt te zetten.. daarvan / daarrnaast een lekkere dikke afstudeerscriptie schrijven...
Helaas dus noodzakelijk om 5 dagen aan de pc te zitten en laat dat nou net DATGENE zijn, waar ik he-le-maal toeter van word...
Gelukkig wel betaald... dat dan weer wel...
jah ik krijg 3 weken vrij in de zomer...quote:Op maandag 16 april 2007 14:27 schreef PieterBas het volgende:
[..]
oei.. dus geen zomervakantie
btw welkom
Wij doen ook een afstudeer''stage''. Zijn gelukkig tot eind Juni hierquote:Op maandag 16 april 2007 14:27 schreef Sant het volgende:
daarbij moet k wel zeggen dat ik in een later stadium wel wat meer achter mijn pc weg kan... maar nu (ben eerste week van februari begonnen) dus nog alleen aan t bureau-tje... k begin t er nu van de krijgen :|
Heb je die film al gezien dan? En is het wat?quote:Op maandag 16 april 2007 14:17 schreef lienelien het volgende:
[..]
Op je iPod
Tv, laptop, desktop, bioscoop![]()
voor mij, samen met een studiegenoot, geld hetzelfdequote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij doen ook een afstudeer''stage''. Zijn gelukkig tot eind Juni hier![]()
Ja, en nee.quote:Op maandag 16 april 2007 14:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb je die film al gezien dan? En is het wat?
ik heb hem al gezien in de bios, vond het een goede filmquote:Op maandag 16 april 2007 14:30 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Heb je die film al gezien dan? En is het wat?
quote:Op maandag 16 april 2007 14:19 schreef mikey99 het volgende:
schijtheet hier
ook geen airco op je stage?quote:Op maandag 16 april 2007 14:19 schreef mikey99 het volgende:
schijtheet hier
Jah dat had ik in eerdere jaren ook altijd... stagelopen tot aan de zomervakantie...quote:Op maandag 16 april 2007 14:28 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Wij doen ook een afstudeer''stage''. Zijn gelukkig tot eind Juni hier![]()
Das geen kattenpis!!quote:Op maandag 16 april 2007 14:36 schreef Sant het volgende:
[..]
Jah dat had ik in eerdere jaren ook altijd... stagelopen tot aan de zomervakantie...
Nu dus na de kerst begonnen, heb ik eerst een maand vakantie genomen, gewerkt etc..
en nu moet ik dus een afstudeer lopen van 8 maanden (1280 uur)
pff, gaat echt nergens over.. kameraad van me doet soortgelijke opleiding en hoeft maar 15 weken af te studeren... ik fucking 32... (32 indien elke week 40 uur gewerkt wordt...)
vertel mij wat... ik zit nu al weer te hopen op t weekend hahahaquote:
je bent niet de enigequote:Op maandag 16 april 2007 14:39 schreef Sant het volgende:
[..]
vertel mij wat... ik zit nu al weer te hopen op t weekend hahaha
wij hebben zo'n plafondventilator, maar dan waait denk ik alles van het bureauquote:Op maandag 16 april 2007 14:42 schreef mikey99 het volgende:
[..]
ja nou ja, dit geval staat naast mijn bureau, maar geen zin om hem aan te zetten
wel een raam om helemaal open te kunnen zetten?quote:Op maandag 16 april 2007 14:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wij hebben hier niet eens een ventilator staan
niet helemaal open, maar wel een stukje zodat er frisse lucht door naar binnen kan. Er staat er van de twee nu één open.quote:Op maandag 16 april 2007 14:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
wel een raam om helemaal open te kunnen zetten?
quote:Op maandag 16 april 2007 14:52 schreef lienelien het volgende:
als ik hier geen stagiaire meer ben maar 'gewoon' werk, dan eis ik echt wel een plekje bij het raam
Als ik hier geen stagiair meer ben, dan wil ik een baan, waarbij ik een eigen werkplek heb, ipv dat ik iedere dag op iemand anders zijn/haar werkplek moet werken.quote:Op maandag 16 april 2007 14:52 schreef lienelien het volgende:
als ik hier geen stagiaire meer ben maar 'gewoon' werk, dan eis ik echt wel een plekje bij het raam
quote:Op maandag 16 april 2007 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik hier geen stagiair meer ben, dan wil ik een baan, waarbij ik een eigen werkplek heb, ipv dat ik iedere dag op iemand anders zijn/haar werkplek moet werken.
quote:
dat is wel zo handigquote:Op maandag 16 april 2007 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Als ik hier geen stagiair meer ben, dan wil ik een baan, waarbij ik een eigen werkplek heb, ipv dat ik iedere dag op iemand anders zijn/haar werkplek moet werken.
Oh, nee ik bedoelde dat ik na m'n stage bij dit bedrijf blijf werkenquote:Op maandag 16 april 2007 14:54 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal gek worden... ik heb gelukkig wel gewoon eigen werkplek, 1e etage, bij t raam... langs de straat... dus kan af en toe wat naar buiten starenquote:Op maandag 16 april 2007 14:56 schreef francis997 het volgende:
[..]
dat is wel zo handig. Hierzo hebben wij ook zogenaamde flexplekken, waar iedere dag iemand anders zit
![]()
Neeeeeeeeeeeej, hou deze wel ffquote:Op maandag 16 april 2007 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je niet een keer een andere UI?
geen zonnescherm ofzo?quote:Op maandag 16 april 2007 15:01 schreef Sant het volgende:
[..]
Dan zou ik helemaal gek worden... ik heb gelukkig wel gewoon eigen werkplek, 1e etage, bij t raam... langs de straat... dus kan af en toe wat naar buiten staren
alhoewel... tering warm met die zon op je toeter
Hij verandert vaker van UI dan van klerenquote:Op maandag 16 april 2007 14:59 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je niet een keer een andere UI?
neej, afstuderen!quote:
Dag van de arbeid en dan vrij vragenquote:Op maandag 16 april 2007 15:02 schreef Freshthinking het volgende:
Mooi, net vrij gevraagd voor 1 mei
Zegt de man met maar 4 setjes klerenquote:Op maandag 16 april 2007 15:02 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hij verandert vaker van UI dan van kleren
Dag van de arbeid doe ik als rechtse bal niet aan natuurlijkquote:Op maandag 16 april 2007 15:03 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dag van de arbeid en dan vrij vragen
nah, een of ander wazig schgerm voor de raam die je ook in auto's enzo ziet... helpt ff, maar smiddags ga je eraan... bahquote:
ooh dat moet k ook ff doen...quote:Op maandag 16 april 2007 15:02 schreef Freshthinking het volgende:
Mooi, net vrij gevraagd voor 1 mei
straks lekker naar huis fietsen, f*cking warm buiten natuurlijkquote:Op maandag 16 april 2007 15:04 schreef Sant het volgende:
[..]
nah, een of ander wazig schgerm voor de raam die je ook in auto's enzo ziet... helpt ff, maar smiddags ga je eraan... bah
nog n klacht... klamme klauwen door dit kutweer waardoor alles plakt en je muis vies is
Open ff topic in KLBquote:Op maandag 16 april 2007 15:04 schreef Sant het volgende:
[..]
nah, een of ander wazig schgerm voor de raam die je ook in auto's enzo ziet... helpt ff, maar smiddags ga je eraan... bah
nog n klacht... klamme klauwen door dit kutweer waardoor alles plakt en je muis vies is
Hetzelfde probleem hier.quote:Op maandag 16 april 2007 15:04 schreef Sant het volgende:
[..]
ghehe k moest t ff kwijtquote:
En laat me raden... Die is er nu nog steeds niet?quote:Op maandag 16 april 2007 15:10 schreef Houniet het volgende:
hier zou de airco al tijden geleden komen
Hehe oke. Rook zequote:
neequote:Op maandag 16 april 2007 15:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En laat me raden... Die is er nu nog steeds niet?
Wat, steek je me nu de gek aan dat we afstuderen met als onderwerp diepvrieskistenquote:
¤ 20.100,-quote:Op maandag 16 april 2007 15:21 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)ishoudensinkomen.xls
Hier kun je zien wat het gemiddelde jaarinkomen is in jouw wijk
Borne 20.300
hier is het binnen opeens druk. Ik ben de enige van 2e lijns die momenteel aanwezig is, de rest heeft allemaal een toshiba training ergens in dit gebouw. En er komen 'stapels' meldingen en papieren binnen. en er lopen veel mensen langs met een vraag. Gelukkig mag ik die gelijk doorverwijzen naar de helpdeskquote:Op maandag 16 april 2007 15:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Oh..wat een drukte opeens buiten
Joah, wij hadden toen recht op 2 weken vrij geloof ik. Heb ik toen ook wel genomen, uiteindelijk paar daagjes tekortquote:Op maandag 16 april 2007 15:31 schreef 1900 het volgende:
he ik was net ook aan het stagelopen. Maar nadat de airco stuk ging besloot ik maar om naar huis te gaan. Nu zit ik lekker thuis te werken *ahum* ,, wat ik mij afvraag moeten jullie ook allemaal 100 dagen stage lopen.. en klussen jullie nooit met de dagenzovan weekie vrij.. toch meetellen bij die 100 dagen dus daadwerkelijk 95 dagen gelopen
¤ 17.600quote:Op maandag 16 april 2007 15:21 schreef Damzkieee het volgende:
http://www.cbs.nl/NR/rdon(...)ishoudensinkomen.xls
Hier kun je zien wat het gemiddelde jaarinkomen is in jouw wijk
Borne 20.300
Ik welquote:
ik klus zovaak met mijn dagen/uren( ik zelf noem dit creatief zijn met mijn uren). Soms vraag ik 's ochtends is het goed als ike en half uur/uur eerder weg ga, het antwoord is altijd geen probleem. En dan zet ik dat uur toch in mijn logboekquote:Op maandag 16 april 2007 15:31 schreef 1900 het volgende:
he ik was net ook aan het stagelopen. Maar nadat de airco stuk ging besloot ik maar om naar huis te gaan. Nu zit ik lekker thuis te werken *ahum* ,, wat ik mij afvraag moeten jullie ook allemaal 100 dagen stage lopen.. en klussen jullie nooit met de dagenzovan weekie vrij.. toch meetellen bij die 100 dagen dus daadwerkelijk 95 dagen gelopen
ik moet tot half 6....quote:Op maandag 16 april 2007 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
we gaan weer aftellen, nog 29 minuten![]()
![]()
dit was mijn 4000e post
![]()
![]()
24quote:Op maandag 16 april 2007 15:31 schreef ReMcOrE het volgende:
we gaan weer aftellen, nog 29 minuten![]()
![]()
dit was mijn 4000e post
![]()
![]()
wij moeten 21 weken (meewerk) en 18 weken (afstudeer) lopen en daar gaan de vakantiedagen af.quote:Op maandag 16 april 2007 15:31 schreef 1900 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |