Argument heeft geen kutquote:
Clark Kent: "Je kent me beter als Superman."quote:
en ze heeft een dochterquote:Op maandag 16 april 2007 13:17 schreef Bootje84 het volgende:
"Alizée is op 6 november 2004 getrouwd met collega-zanger Jérémy Châtelain."
Ik ben vrij!quote:Op maandag 16 april 2007 13:21 schreef DaFan het volgende:
[..]
Vrijdag nog werken he of ben je ook vrij?
Ja, hij heeft het over een bedoeling begrijpen, ik heb het over taal. Jij ook.quote:Op maandag 16 april 2007 13:26 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Clark Kent: "Je kent me beter als Superman."
Niet het fijnste voorbeeld, maar wel ééntje waar het toch echt toe doet of je 'dan' of 'als' gebruikt.
Zeg, ik ben de enige golfer in dit topic jaquote:Op maandag 16 april 2007 13:30 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Ik ben vrij!Jij dan?
Ja je mee golfen?
no shit! heeft ze al lopen jonken..quote:
Niet dusquote:Op maandag 16 april 2007 13:32 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Zeg, ik ben de enige golfer in dit topic ja
Ik begrijp je. Helemaal top voor je uitleg, kan ik echt waarderen.quote:Op maandag 16 april 2007 13:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het over een bedoeling begrijpen, ik heb het over taal. Jij ook.
Dus ik bedoel ook juist dat het er wél toe doet.
Als gebruik je: wanneer de mogelijkheid er is, of bijvoorbeeld in een zin zoals jouw supermanzin.
Als kan je niet als dat gebruiken, en andersom ook niet.
Er druipt wat sarcasme van je zin af, niet waar?quote:Op maandag 16 april 2007 13:34 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Ik begrijp je. Helemaal top voor je uitleg, kan ik echt waarderen.
Toch fijn dat er mensen zijn die anderen corrigeren, doet mij goed![]()
ik vertrouwde het ook al niet helemaalquote:Op maandag 16 april 2007 13:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
Er druipt wat sarcasme van je zin af, niet waar?![]()
Nee hoor, vind t helemaal super dat je zulke dingen voor ons over hebtquote:Op maandag 16 april 2007 13:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 april 2007 13:36 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Nee hoor, vind t helemaal super dat je zulke dingen voor ons over hebt![]()
Sinds wanneer is bekend dat we dat gaan doen dan? Ik zit nog een beetje te twijfelen ik heb 's ochtends een presentatie hier in A'dam en dat duurt tot 12 uur...wel erg interessant/leuk/belangrijk en zo leuk is golfen nou ook weer niet.quote:Op maandag 16 april 2007 13:30 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Ik ben vrij!Jij dan?
Ja je mee golfen?
Hij -->ben ik neem ik aan?quote:Op maandag 16 april 2007 13:30 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ja, hij heeft het over een bedoeling begrijpen, ik heb het over taal. Jij ook.
Dus ik bedoel ook juist dat het er wél toe doet.
Als gebruik je: wanneer de mogelijkheid er is, of bijvoorbeeld in een zin zoals jouw supermanzin.
Als kan je niet als dat gebruiken, en andersom ook niet.
Nee, dat richtte ik aan michiel met z'n superman.quote:Op maandag 16 april 2007 13:37 schreef Roycoooooo het volgende:
[..]
Hij -->ben ik neem ik aan?
Dan gaat t toch over mij?![]()
Dan spijt t mij ten zeerste..quote:Op maandag 16 april 2007 13:38 schreef lienelien het volgende:
[..]
Nee, dat richtte ik aan michiel met z'n superman.
Tjee, heuameux.......isch toch leuk man. Gewoon komen. Wie neem je trouwens mee naar 't Gala dan>quote:Op maandag 16 april 2007 13:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
Sinds wanneer is bekend dat we dat gaan doen dan? Ik zit nog een beetje te twijfelen ik heb 's ochtends een presentatie hier in A'dam en dat duurt tot 12 uur...wel erg interessant/leuk/belangrijk en zo leuk is golfen nou ook weer niet.
Golfen is niet leuk?quote:Op maandag 16 april 2007 13:37 schreef DaFan het volgende:
[..]
Sinds wanneer is bekend dat we dat gaan doen dan? Ik zit nog een beetje te twijfelen ik heb 's ochtends een presentatie hier in A'dam en dat duurt tot 12 uur...wel erg interessant/leuk/belangrijk en zo leuk is golfen nou ook weer niet.
Haai!quote:Op maandag 16 april 2007 13:35 schreef lienelien het volgende:
[..]
En die post van mij die je gequote hebt richtte ik helemaal niet ana jou, maar aan Michiel.
Ah, fijn. Ik dacht dat je juist bedoelde dat ik het fout had oid, daarom snapte ik al niets van jequote:Op maandag 16 april 2007 13:41 schreef MichielPH het volgende:
[..]
Haai!
Ik quotte dan wel jou, het was meer gericht op het volk dat het allemaal fout doet; ik probeer zelf altijd zo foutloos mogelijk te schrijven. Ook op Fok!
Picsquote:Op maandag 16 april 2007 13:39 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Tjee, heuameux.......isch toch leuk man. Gewoon komen. Wie neem je trouwens mee naar 't Gala dan>
wordt spammen danquote:Op maandag 16 april 2007 13:44 schreef Damzkieee het volgende:
Dit topic moet voor morgen dicht want dan wordt t weer koud
Constant?quote:Op maandag 16 april 2007 13:44 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Mensen die constant zeuren om foto's
Gaan we niet halen..quote:Op maandag 16 april 2007 13:44 schreef Damzkieee het volgende:
Dit topic moet voor morgen dicht want dan wordt t weer koud
Dan doe je toch niet iets goed. Je werkt te hard!quote:Op maandag 16 april 2007 13:49 schreef Casual-T het volgende:
[..]
Gaan we niet halen..![]()
D'r zit zweet op m'n voorhoofd![]()
Davidquote:Op maandag 16 april 2007 13:39 schreef Twanstra het volgende:
[..]
Tjee, heuameux.......isch toch leuk man. Gewoon komen. Wie neem je trouwens mee naar 't Gala dan>
wbquote:Op maandag 16 april 2007 13:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ik ben weer terug van mijn lunchpauze. Hetr was lekker weer buitenAlleen is nu het beestje weg
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 13:55 schreef m0nkm0nk het volgende:
tyfus ik moet vrij, veelste mooi weer xd
ik ook, tot 2100quote:Op maandag 16 april 2007 13:57 schreef Damzkieee het volgende:
Vanavond gewoon doorwerken bij de bijbaan
Respect voor de vrouwen gekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |