Gaarne deze Eed in uw eerste post op te nemen!quote:Ik zweer dat ik iedere dag koffie zal drinken:
ik zal nooit of te nimmer koffie afkraken:
ik zal iedere dag op z'n minst 10 posts posten in dit topic:
bij slecht gedrag zal ik 10x het "Wees Gekoffied" opschrijven:
ik zweer bij deze dat ik te allen tijde zal; trachten het werkwoord Koffiën te bezigen waar dit mogelijk is!
Ik zal ooit eens in mijn leven een Starbucks bezoeken
Deze activiteit zal dan in Nijmegen plaats moeten vindenquote:Koffieworkshop
In samenwerking met Max Havelaar organiseren wij een koffieworkshop. U wordt ontvangen met koffie of thee en gebak en krijgt informatie over de stichting Max Havelaar en onze samenwerking, waarna een reis wordt gemaakt door de wereld van koffie. U zet zelf koffie met verschillende zetmethodes en neemt deel aan een koffieproeverij, waarbij u vier soorten koffie proeft. De workshop wordt afgesloten met een kennisquiz en een demonstratie koffiebranden. Tot slot ontvangt u 250 gram Peruaanse biologische koffie met het Max Havelaar keurmerk om thuis nog eens na te genieten.
Kosten: ¤ 13,00 p.p. (1½ uur)
Reserveren kan vanaf 10 personen (tot maximaal 25 personen)
Groepen groter dan 25 personen kunnen eventueel gesplitst worden.
Groepen kleiner dan 10 personen kunnen aangesloten worden bij een reeds geplande workshop.
quote:*** Aangezien nog niet iedereen de vragenlijst heeft ingevuld en ook weer heeft teruggestuurd, is het mogelijk dit alsnog te doen t/m maandag 30 april ***
Na deze datum zal de eindstand worden opgemaakt door onze Papierversnipperaar.
De uitslag zal dan ook op deze plaats worden gepubliceerd!
uiteraard als je zou willen.. ik heb geen belangstelling voor trouwens, kom wel eens in clubs en het enige wat ze vragen als ze een drankje krijgen is of je mee wil voor sex.. ook gewoon in die bewoordingen. vanaf 10 euro... ook die prijs wordt al doorgegeven voor vertrelquote:
no thnx...quote:Op maandag 16 april 2007 10:08 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uiteraard als je zou willen.. ik heb geen belangstelling voor trouwens, kom wel eens in clubs en het enige wat ze vragen als ze een drankje krijgen is of je mee wil voor sex.. ook gewoon in die bewoordingen. vanaf 10 euro... ook die prijs wordt al doorgegeven voor vertrel
Mjah.. niet mijn shit iig..
goed TT wel...quote:Op maandag 16 april 2007 10:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jm'n hoer ging er vandoor indonesie, je weet toch
ben in drie verschillende geweest.. in die drie wel ja.. maar er zijn er gelukkig ook die wel alleen een gezellige avond in de club willen hebben.quote:Op maandag 16 april 2007 10:09 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
no thnx...![]()
![]()
...maar is dat in alle clubs...
![]()
goeie kat dusquote:Op maandag 16 april 2007 10:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
WTF...zit er een kat in mijn keuken en probeerd ie mijn rat op te eten....!!!!!![]()
![]()
![]()
oefening baart kunst....quote:Op maandag 16 april 2007 10:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dank je
het is mij tweede topic op rij dat ik open hier, vandaar
En kinderen.quote:
owh, dan is het minder inderdaad. van wie is de kat trouwens?quote:Op maandag 16 april 2007 10:12 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nee dus.......mijn rat is een tamme rat...
...heet MOZART...
..en is super lief...
![]()
![]()
geen idee....quote:Op maandag 16 april 2007 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
owh, dan is het minder inderdaad. van wie is de kat trouwens?
ik ook nietquote:Op maandag 16 april 2007 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga geen kinderen baren hoor
al doe je je best...quote:Op maandag 16 april 2007 10:16 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik ga geen kinderen baren hoor
whhee.. niet goed..quote:Op maandag 16 april 2007 10:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geen idee.......komt hier wel vaker....
..en loopt soms ook nog ongevraagd naar boven...
![]()
![]()
is maar goed ook denk ik...quote:Op maandag 16 april 2007 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ook niet.. ben er fysiek niet toe in staat
Kattenquote:Op maandag 16 april 2007 10:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
geen idee.......komt hier wel vaker....
..en loopt soms ook nog ongevraagd naar boven...
![]()
![]()
mijn niet bekend...quote:Op maandag 16 april 2007 10:17 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
whhee.. niet goed..
ken je mijn verhaal van de kittens al? of had ik dat verteld elders op het forum?
quote:Op maandag 16 april 2007 10:04 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
uiteraard als je zou willen.. ik heb geen belangstelling voor trouwens, kom wel eens in clubs en het enige wat ze vragen als ze een drankje krijgen is of je mee wil voor sex.. ook gewoon in die bewoordingen. vanaf 10 euro... ook die prijs wordt al doorgegeven voor vertrel
Mjah.. niet mijn shit iig..
Heet die kat toevallig Frits?quote:Op maandag 16 april 2007 10:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
WTF...zit er een kat in mijn keuken en probeerd ie mijn rat op te eten....!!!!!![]()
![]()
![]()
las vorig week dat ze tegenwoordig sex doen voor drankje en/of ritje naar huis...quote:Op maandag 16 april 2007 10:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Belachelijk... je geeft d'r al een drankje... en dan wil ze ook nog 10 euro?
Sex voor een Drankje, leven is al duur genoeg
quote:Op maandag 16 april 2007 10:10 schreef juon_jacket1 het volgende:
![]()
![]()
nee lieverd...quote:Op maandag 16 april 2007 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heet die kat toevallig Frits?
![]()
ik ook niet volgens mijquote:Op maandag 16 april 2007 10:16 schreef MPG het volgende:
[..]
ik ook niet.. ben er fysiek niet toe in staat
Geen idee... ben die hoek nooit geweest... zou het ook niet proberen..quote:Op maandag 16 april 2007 10:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
las vorig week dat ze tegenwoordig sex doen voor drankje en/of ritje naar huis.....te erg voor woorden dus...
![]()
![]()
![]()
mmhh..met boter aub...quote:Op maandag 16 april 2007 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee... ben die hoek nooit geweest... zou het ook niet proberen..![]()
ik drink het lekker zelf opDoe mij maar een volwassen vrouw
(*HINT*)
nog een croissantje?
Zoeen goedkoop loeder!quote:Op maandag 16 april 2007 10:18 schreef Frutsel het volgende:
Zit jij JJ nu ook al te versierenquote:Op maandag 16 april 2007 10:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geen idee... ben die hoek nooit geweest... zou het ook niet proberen..![]()
ik drink het lekker zelf opDoe mij maar een volwassen vrouw
(*HINT*)
nog een croissantje?
tja.. het is wat he...quote:Op maandag 16 april 2007 10:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
Belachelijk... je geeft d'r al een drankje... en dan wil ze ook nog 10 euro?
Probeer het eens?quote:Op maandag 16 april 2007 10:20 schreef indahnesia.com het volgende:
ik ook niet volgens mij
Whehehequote:
quote:Op maandag 16 april 2007 10:20 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
aww......maar gelukkig ben je er weer...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Okéquote:Op maandag 16 april 2007 10:24 schreef indahnesia.com het volgende:
nah.. eventjes niet
Als je het nou over slagroom of chocopasta ofzo zou hebben, ok. Maar boter?quote:Op maandag 16 april 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
volwassen vrouw met boter? Hmm... mag ik dan likken?![]()
croissantje met boter coming up
spinnen zijn ook lief...quote:Op maandag 16 april 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik vind alles met een kloppend hartje en dat groter is dan een spin lief![]()
warme croissant met een likje room-boter...quote:Op maandag 16 april 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je het nou over slagroom of chocopasta ofzo zou hebben, ok. Maar boter?
Nee hoor, ik zou niet durven hoor...quote:
Ik had het niet over boter op het croissantje.quote:Op maandag 16 april 2007 10:27 schreef juon_jacket1 het volgende:
warme croissant met een likje room-boter.....echtwel lekker...
![]()
![]()
![]()
wachtrij.....quote:Op maandag 16 april 2007 10:27 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zou niet durven hoor...![]()
Ik sluit me aan achter in de wachtrij aan...
Geduld is een schone koffie zaak![]()
Hee hee!quote:Op maandag 16 april 2007 10:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heet die kat toevallig Frits?
![]()
Ik ben nu al toe aan weekend, en ik heb nog weekendquote:
ahhh..oohh..owkey....quote:Op maandag 16 april 2007 10:28 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had het niet over boter op het croissantje.
vanille vla...quote:Op maandag 16 april 2007 10:26 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Als je het nou over slagroom of chocopasta ofzo zou hebben, ok. Maar boter?
is lief bedoeld schat...quote:
quote:
ik ben hier nieuw he, kijk nog de kat in de vijver uit de boomquote:Op maandag 16 april 2007 10:28 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
wachtrij.......lieverd..toe....dat meen je echt niet hoop ik...
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 10:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik ben nu al toe aan weekend, en ik heb nog weekend![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 10:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ben hier nieuw he, kijk nog de kat in de vijver uit de boom
Voor de rest wil ik het gras niet voor de voeten van MPG wegmaaien![]()
Ik ben gewoon gek op weekendquote:
Ik heb een zwart witte, zie fobo, maar die heet frUts. Toeval?quote:Op maandag 16 april 2007 10:30 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is lief bedoeld schat...![]()
...er wordt hier een kat vermist die Frits heet...
..maar die is zwart/wit...
![]()
Voor mijn voeten??quote:Op maandag 16 april 2007 10:31 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ik ben hier nieuw he, kijk nog de kat in de vijver uit de boom
Voor de rest wil ik het gras niet voor de voeten van MPG wegmaaien![]()
quote:
of binnenloperquote:Op maandag 16 april 2007 10:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Sorry FritzMaar ik had het echt over een andere Frits
![]()
![]()
Kat, Zwart-wit, dakloper.![]()
lijkt er idd een beetje op...quote:Op maandag 16 april 2007 10:33 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik heb een zwart witte, zie fobo, maar die heet frUts. Toeval?
quote:Op maandag 16 april 2007 10:35 schreef MPG het volgende:
Ik ga nog eens koffie halen.. meer liefhebbers?
Ow, dat scheelt...quote:Op maandag 16 april 2007 10:33 schreef MPG het volgende:
[..]
Voor mijn voeten??Daar maai je niet veel weg hoor
eerste plaats is al bezet....quote:Op maandag 16 april 2007 10:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow, dat scheelt...
* Frutsel schuift plaatsje naar voren![]()
Das vijverwater denk ikquote:Op maandag 16 april 2007 10:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
lijkt er idd een beetje op......maar die van jou heeft vlekjes in zijn gezicht...
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 10:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow, dat scheelt...
Als je toch bezig bent, ik ken iemand met vrij veel gras in de tuinquote:Op maandag 16 april 2007 10:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ow, dat scheelt...
quote:Op maandag 16 april 2007 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak
* Frutsel is blij voor JJ
whehehquote:Op maandag 16 april 2007 10:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als je toch bezig bent, ik ken iemand met vrij veel gras in de tuin![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 10:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wheheh.. JJ's #1 is vast een heel geschikte kerelquote:Op maandag 16 april 2007 10:39 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak
* Frutsel is blij voor JJ
Pak dan ook wat van dat dienblad waar ik mee rond ga!quote:Op maandag 16 april 2007 10:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wie wil er even een bakkie halen voor mij? Hij is weer leeg
Echt een turbochat!!
ja zekers...!!!!!quote:Op maandag 16 april 2007 10:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. JJ's #1 is vast een heel geschikte kerel![]()
![]()
![]()
ikke...ikke...ikke....quote:Op maandag 16 april 2007 10:41 schreef vrolijke-frits het volgende:
Wie wil er even een bakkie halen voor mij? Hij is weer leeg
Echt een turbochat!!
ik krijg er hooikoorts vanquote:Op maandag 16 april 2007 10:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
suc6...quote:Op maandag 16 april 2007 10:44 schreef MPG het volgende:
ik zie dat ik ff de wiki moet aanpassen
wikimaster MPG duikt ff de wiki in
Wiki alweer gefixtquote:
quote:Op maandag 16 april 2007 10:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik doe niet aan wachtrijen.....maar vriendschap is altijd welkom..
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 10:47 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik doe niet aan wachtrijen.....maar vriendschap is altijd welkom..
![]()
altijdquote:Op maandag 16 april 2007 10:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
cool......bij deze dan...vriendjes...?
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 10:48 schreef Frutsel het volgende:
[..]
zijn daar instellingen voor? zoals een TBS kliniek of het RIAGG?
ja duh.....quote:Op maandag 16 april 2007 10:52 schreef vrolijke-frits het volgende:
Lekker JJ! Het is weer een heerlijk bakkie!
I feel fine...quote:
Daar heb je zeker weten gelijk in! Zelfs in het laatste slokje zat nog liefde!quote:Op maandag 16 april 2007 10:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja duh.........met zooo veel liefde kan het ook niet anders he...
![]()
![]()
![]()
Heb je geen melk en suiker in je bureaula liggen?quote:Op maandag 16 april 2007 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
I feel fine...
Komt een aardige collega koffie inschenken...![]()
![]()
Vergeet ze melk mee te nemen,moet ik nog steeds lopen
![]()
We kunnen hem natuurlijk leren zn koffie zwart te drinkenquote:Op maandag 16 april 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je geen melk en suiker in je bureaula liggen?
Goed plan.quote:Op maandag 16 april 2007 10:56 schreef MPG het volgende:
We kunnen hem natuurlijk leren zn koffie zwart te drinken![]()
![]()
Mijn plannen zijn altijd goedquote:
nah..hij moet het al zonder suiker doen...quote:Op maandag 16 april 2007 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
We kunnen hem natuurlijk leren zn koffie zwart te drinken![]()
![]()
ik ga wel ff...quote:Op maandag 16 april 2007 10:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
I feel fine...
Komt een aardige collega koffie inschenken...![]()
![]()
Vergeet ze melk mee te nemen,moet ik nog steeds lopen
![]()
Ik heb niet eens een bureaula!quote:Op maandag 16 april 2007 10:55 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heb je geen melk en suiker in je bureaula liggen?
Hoezo zonder suiker?quote:Op maandag 16 april 2007 10:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah..hij moet het al zonder suiker doen......moet wel lekker blijven he...
![]()
zwate koffie....quote:Op maandag 16 april 2007 10:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Hoezo zonder suiker?
Zwarte koffie is ook lekker hoor
Whehehquote:
Verhuizen met die handel.quote:Op maandag 16 april 2007 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik heb niet eens een bureaula!![]()
Aan de andere kant van mn kantoor wel n buro met la, is misschien wel een goed idee om....
Leuke ondertitelquote:Op maandag 16 april 2007 11:00 schreef Frutsel het volgende:
Hm... de koffiemelk en suiker in mijn bureaula zijn voor die lieve muisjes hier
dan ben ik wel een muisje...quote:Op maandag 16 april 2007 11:00 schreef Frutsel het volgende:
Hm... de koffiemelk en suiker in mijn bureaula zijn voor die lieve muisjes hier
Wat ben je toch lief!quote:
Had jij niet iets met school?quote:
JJ is altijd liefquote:
Ik ben zoeen schatje.quote:
Laptoppen in de klas roeleert de pan uitquote:
Ja, daar ben ik nuquote:
jij bent ook lief jaquote:
quote:
Prrrrrrrrrrrrrrquote:Feed me!!! Purrrrr...
Ik heb straks een vergadering, daar zou ik een laptop willen hebben.quote:
Als ik m niet nodgi had hier voor serieuze zaken, had je m best ff mogen lenenquote:Op maandag 16 april 2007 11:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb straks een vergadering, daar zou ik een laptop willen hebben.
Dat heb ik nog niet mogen ervarenquote:Op maandag 16 april 2007 11:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...en al helemaal als ik slaap...
.....
![]()
Aardig van je eMPeG!quote:Op maandag 16 april 2007 11:06 schreef MPG het volgende:
Als ik m niet nodgi had hier voor serieuze zaken, had je m best ff mogen lenen![]()
quote:
Aardigheid in het topic vind ik een beter idee.quote:Op maandag 16 april 2007 11:07 schreef MPG het volgende:
![]()
Ja, lief he?
We moeten wel de liefde in het topic houden
Ook goed.. tis jouw feestjequote:Op maandag 16 april 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aardigheid in het topic vind ik een beter idee.
Ja, maar ik had het vandaag nog niet gezegd.quote:
goeie zaak...quote:Op maandag 16 april 2007 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Ja, lief he?
We moeten wel de liefde in het topic houden
nu al weg....quote:Op maandag 16 april 2007 11:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga maar eens douchen en dan de zon opzoeken, als 'ie in mijn achtertuin is aangekomen
Maar ik zal nog even gedag zeggen hoor!
quote:Op maandag 16 april 2007 11:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het vandaag nog niet gezegd.![]()
It's my party and I'll cry if I want to.. tudeuduudeududuuuquote:
Zeg het eensquote:
over liefde..vriendschap...douchen en SC...quote:Op maandag 16 april 2007 11:13 schreef TIM-846 het volgende:
Zo ik ben er ook weer even.. ga weer eens een poging wagen jullie bij te houden. Waar gaat het over?
Watskeburt?!quote:
Mja ik weet niet. Ze zou donderdag hierheen komen maar het is niet zeker of ze kan bljiven slapenquote:Op maandag 16 april 2007 11:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Watskeburt?!
Hé Cross, hoe is het eigenlijk met je sjikkie?
Dat zat ik me net af te vragen.. bij erik en myrthe zit het geloof ik wel snorquote:Op maandag 16 april 2007 11:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Watskeburt?!
Hé Cross, hoe is het eigenlijk met je sjikkie?
nah...nog niet helemaal.....quote:Op maandag 16 april 2007 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zat ik me net af te vragen.. bij erik en myrthe zit het geloof ik wel snor
Grr.. mosterd... maaltijd... patent
Dude! Geen ideequote:Op maandag 16 april 2007 11:05 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Prrrrrrrrrrrrrr
Of is dat de signature..?
Wheheh.. blijft wel dat eer-ik mijlenver en cross een behoorlijk eind voor ligt op mijquote:Op maandag 16 april 2007 11:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...nog niet helemaal.......maar tgaat de goeie kant op...
![]()
![]()
Leg alvast een sprei op de bank, of een slaapzak in het zicht: "Je kan best blijven slapen hoor Crossmeisje".quote:Op maandag 16 april 2007 11:16 schreef crossover het volgende:
Mja ik weet niet. Ze zou donderdag hierheen komen maar het is niet zeker of ze kan bljiven slapen
Zo nee, dan moet ze veel te vroeg weer weg
Verrader.quote:
komt helemaal goed lieverd...quote:Op maandag 16 april 2007 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. blijft wel dat eer-ik mijlenver en cross een behoorlijk eind voor ligt op mij
Myrthe? Heet ze Myrthe?quote:Op maandag 16 april 2007 11:16 schreef MPG het volgende:
Dat zat ik me net af te vragen.. bij erik en myrthe zit het geloof ik wel snor
Grr.. mosterd... maaltijd... patent
quote:
je 1000e???quote:Op maandag 16 april 2007 11:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OEhwGrLrmblrrr
![]()
Ik ben (stomstomstom) iets heeeeeeel belangrijks vergeten!
![]()
Hint: Dit is mn 1020ste post
quote:Op maandag 16 april 2007 11:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Leg alvast een sprei op de bank, of een slaapzak in het zicht: "Je kan best blijven slapen hoor Crossmeisje".
Een van de beste platen allertijdenquote:
Whaha.. dat denk ik ook wel.. probleem #1 (het luxeprobleem) lijkt zich nu langzaamaan op te lossenquote:Op maandag 16 april 2007 11:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
komt helemaal goed lieverd.....ik voel het gewoon...
![]()
![]()
lieverd..rustig aan....quote:Op maandag 16 april 2007 11:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OEhwGrLrmblrrr
![]()
Ik ben (stomstomstom) iets heeeeeeel belangrijks vergeten!
![]()
Hint: Dit is mn 1020ste post
Oudersquote:
Die maak je wijs dat de NS stuk isquote:
Ohw, welkom bij de ambtenarenclub danquote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef Frutsel het volgende:
ik pas me juist aan jou aan... weekend verlengen
zie je wel...?quote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Whaha.. dat denk ik ook wel.. probleem #1 (het luxeprobleem) lijkt zich nu langzaamaan op te lossen
Dat is een goed idee Cross! Tenzij ze weten hoe Teletekst werktquote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
Die maak je wijs dat de NS stuk iswerkt altijd
Jaquote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ouders. Ze gooien altijd roet in het eten.
Of ze verzint gewoon iets, dat ze bij een vriendin blijft slapen.. maarja ik zie wel wat er gebeurt..quote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Die maak je wijs dat de NS stuk iswerkt altijd
Ambtenaar? Ben jij dat?quote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw, welkom bij de ambtenarenclub dan
het luxeprobleemquote:Op maandag 16 april 2007 11:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zie je wel...?![]()
![]()
wat is/was #1 dan...?
nah....quote:Op maandag 16 april 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die bied je ook een slaapplaats aan (weigeren ze toch)
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 11:23 schreef Frutsel het volgende:
Ambtenaar? Ben jij dat?
Hoezo, als jij knipoogt doe jij ook één oog open?![]()
naja, alleen d'r moeder dan... misschien is het een MILFquote:Op maandag 16 april 2007 11:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah......je weet maar nooit...
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 11:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
naja, alleen d'r moeder dan... misschien is het een MILF
indd.. had ik toch verteld een tijdje terug hierquote:Op maandag 16 april 2007 11:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mmh...das idd een luxe probleem...![]()
Slim!quote:Op maandag 16 april 2007 11:22 schreef crossover het volgende:
Of ze verzint gewoon iets, dat ze bij een vriendin blijft slapen.. maarja ik zie wel wat er gebeurt..
ja idd..een tijdje terug...quote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
indd.. had ik toch verteld een tijdje terug hier![]()
margoed dat lijkt zich nu op te lossen, en dan net in de richting die ik van tevoren niet echt verwacht zou hebben
Dat is toch wel een hele goede reden voor een...:quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is toch wel een hele goede reden voor een...:
![]()
![]()
![]()
FEESTJE!
![]()
![]()
![]()
![]()
Maandag vrij. Twee dagen van 7 uur, een dag van 8 uur en een dag van 9 uur.quote:Op maandag 16 april 2007 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
drie dagen in de week vrij en de andere twee halve dagen?
druk, druk, druk..quote:Op maandag 16 april 2007 11:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Heyyyy...das wel heul lang geleden...![]()
![]()
jij hebt je plannetje al klaar zeker?quote:Op maandag 16 april 2007 11:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
naja, alleen d'r moeder dan... misschien is het een MILF
Willen die ook meteen blijven slapen?quote:
langzaam maar zeker... alleen die afstandquote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja idd..een tijdje terug......maar goed...het gaat dus wel de goeie kant op...
![]()
mja...idd...quote:Op maandag 16 april 2007 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
langzaam maar zeker... alleen die afstand![]()
nou zeg....quote:Op maandag 16 april 2007 11:30 schreef addie het volgende:
[..]
ik zit zelfs veel te weinig in DE
Ik moet nu trouwens ook weer weg![]()
in t gunstige geval 1 uur 3 kwartier rijden, in t ongunstige geval 3 en n half uurquote:
oehhh...quote:Op maandag 16 april 2007 11:32 schreef MPG het volgende:
[..]
in t gunstige geval 1 uur 3 kwartier rijden, in t ongunstige geval 3 en n half uur![]()
gezellig toch?quote:Op maandag 16 april 2007 11:29 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Willen die ook meteen blijven slapen?![]()
Beter als eentje van 16 in ruil voor een drankje toch?quote:Op maandag 16 april 2007 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij hebt je plannetje al klaar zeker?
indd... daar hik ik nog een beetje tegenaanquote:Op maandag 16 april 2007 11:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
oehhh.....das wel heul veul...
![]()
maar ja...als je het echt wilt....quote:Op maandag 16 april 2007 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
indd... daar hik ik nog een beetje tegenaan
Trouwens,quote:Op maandag 16 april 2007 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jij hebt je plannetje al klaar zeker?
niet stiekem bijschrijven he...quote:Op maandag 16 april 2007 11:35 schreef MPG het volgende:
[..]
indd... daar hik ik nog een beetje tegenaan
Maar ook daar vind ik wel wat op
Daar ben ik dus nog niet helemaal uit..quote:Op maandag 16 april 2007 11:35 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
maar ja...als je het echt wilt....![]()
srry lieverdquote:Op maandag 16 april 2007 11:36 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet stiekem bijschrijven he...![]()
Streep door 'moderator Addie' zetquote:Op maandag 16 april 2007 11:30 schreef addie het volgende:
[..]
ik zit zelfs veel te weinig in DE
Ik moet nu trouwens ook weer weg![]()
bang om verliefd te raken...quote:Op maandag 16 april 2007 11:36 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar ben ik dus nog niet helemaal uit..
Maar ik ben bang dat het daar wel op neer gaat komen
Haha.. daar ben ik niet bang voor hoor ...quote:Op maandag 16 april 2007 11:37 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
bang om verliefd te raken......is echt niet nodig hoor...
![]()
![]()
![]()
![]()
Muckiequote:
JJquote:Op maandag 16 april 2007 11:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Muck...!!!..goedemorgen....![]()
![]()
...alles goed...?
![]()
jah, dat heb je dan wel weer goed gezien. Yquote:Op maandag 16 april 2007 11:35 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beter als eentje van 16 in ruil voor een drankje toch?
dan is het goed...quote:Op maandag 16 april 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha.. daar ben ik niet bang voor hoor ...![]()
want verliefd zijn is veel beterquote:Op maandag 16 april 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha.. daar ben ik niet bang voor hoor ...![]()
leuker toch???quote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef Muck het volgende:
[..]
want verliefd zijn is veel beter
en makkelijker dan
niet altijd Muck...niet altijd....quote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef Muck het volgende:
[..]
want verliefd zijn is veel beter
en makkelijker dan
mogguh kuukquote:Op maandag 16 april 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Mogguh Muck. Leuk weekend gehad?
MPGquote:
Je moet ook niet op een stukje zeep stappen Indiequote:Op maandag 16 april 2007 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga even wat ant-slip-strips plakken voor de badkamerdeur.. dit om te voorkomen dat ik binnenkort echt in een spagaat lig.
quote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo hups, fris gedouchet en klaar om de zon in te gaan! Lekker genieten van het zonnetje!![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga even wat ant-slip-strips plakken voor de badkamerdeur.. dit om te voorkomen dat ik binnenkort echt in een spagaat lig.
oh kut jaquote:
Ja, de BBQ ging niet door en werd shoarma afhaal. Maar het was wel een heerlijk weekend zo.quote:
Achja.. komt hier vast wel alemaal goed... maar anywayz.. ik moet er weer vandoor.. college voorbij, zo ff practicum voorbereiden :quote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan is het goed...!!!...alhoewel het soms best k*t kan zijn....
...maar ja dat terzijde..
![]()
Môge Muckjequote:
ben je chaggie?quote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, dat heb je dan wel weer goed gezien. Y
true, true...quote:Op maandag 16 april 2007 11:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet altijd Muck...niet altijd....![]()
ik nie meer weetquote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan is het goed...!!!...alhoewel het soms best k*t kan zijn....
...maar ja dat terzijde..
![]()
ohhh owkey...quote:Op maandag 16 april 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Achja.. komt hier vast wel alemaal goed... maar anywayz.. ik moet er weer vandoor.. college voorbij, zo ff practicum voorbereiden :
Vanaaf ALV van de zwemclub![]()
Binnen zul je blijvenquote:
eeej frutsquote:
oeh, maar shoarma is ook lekkerquote:Op maandag 16 april 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, de BBQ ging niet door en werd shoarma afhaal. Maar het was wel een heerlijk weekend zo.
Ik was ook liever hier gebleven, maarja dan gaat de studie meer dan 10 jaar durenquote:Op maandag 16 april 2007 11:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhh owkey......nu fijne dag dan...
...doedoei lieve schat...
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahhuh, jammer dat ze er zo weinig broodjes bij doen thooquote:
ach, broodjes.... het gaat mij om het vleesquote:Op maandag 16 april 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhuh, jammer dat ze er zo weinig broodjes bij doen thoo
Dank je wel JJ!quote:Op maandag 16 april 2007 11:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Groot gelijk Frits.....ik ga ook zo ff....
![]()
![]()
Ben ik wel met je eens... Helaas wordt ik het niet snel....quote:Op maandag 16 april 2007 11:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is maar goed ook denk ik soms.......maar het KAN wel erg leuk zijn...
![]()
![]()
smakelijk eten papier....quote:Op maandag 16 april 2007 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Môge Muckje![]()
![]()
Dames en heren, ik ga even iets doen en een soepje eten. Ik zie jullie zo weer (waarschijnlijk in #84)![]()
ja, er gaat niks boven koffiequote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
De geur van koffie trok me vorige week aan![]()
ik denk dat het juist goed is om niet te snel verliefd te raken....ga je minder snel en minder hard op je bek...quote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens... Helaas wordt ik het niet snel....
Soms is dat wel goed, soms ook niet
ach, vna op je bek gaan wordt je hard....quote:Op maandag 16 april 2007 11:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat het juist goed is om niet te snel verliefd te raken....ga je minder snel en minder hard op je bek...![]()
ja duh...quote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel JJ!
Jij en ik snappen het gewoon!![]()
![]()
![]()
![]()
klopt...quote:Op maandag 16 april 2007 11:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, vna op je bek gaan wordt je hard....
Zit ook een keerzijde aan, maar goed, daar hebben we het misschien nog wel eens overquote:Op maandag 16 april 2007 11:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat het juist goed is om niet te snel verliefd te raken....ga je minder snel en minder hard op je bek...![]()
afgesproken....quote:Op maandag 16 april 2007 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zit ook een keerzijde aan, maar goed, daar hebben we het misschien nog wel eens over![]()
das absoluut waarquote:Op maandag 16 april 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt.....maar soms he...soms...kan het net teveel worden...
![]()
bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 april 2007 11:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
afgesproken.......bij een goeie kop koffie...?
![]()
![]()
![]()
lieve schat....quote:Op maandag 16 april 2007 11:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
bijvoorbeeld![]()
wat een goede ideeen zijn hier toch en dat voor een maandagochtend
wat een onbeschrijfelijke kut-plaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |