Dat heb ik nog niet mogen ervarenquote:Op maandag 16 april 2007 11:05 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
...en al helemaal als ik slaap...
.....
![]()
Aardig van je eMPeG!quote:Op maandag 16 april 2007 11:06 schreef MPG het volgende:
Als ik m niet nodgi had hier voor serieuze zaken, had je m best ff mogen lenen![]()
quote:
Aardigheid in het topic vind ik een beter idee.quote:Op maandag 16 april 2007 11:07 schreef MPG het volgende:
![]()
Ja, lief he?
We moeten wel de liefde in het topic houden
Ook goed.. tis jouw feestjequote:Op maandag 16 april 2007 11:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Aardigheid in het topic vind ik een beter idee.
Ja, maar ik had het vandaag nog niet gezegd.quote:
goeie zaak...quote:Op maandag 16 april 2007 11:07 schreef MPG het volgende:
[..]
![]()
Ja, lief he?
We moeten wel de liefde in het topic houden
nu al weg....quote:Op maandag 16 april 2007 11:08 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga maar eens douchen en dan de zon opzoeken, als 'ie in mijn achtertuin is aangekomen
Maar ik zal nog even gedag zeggen hoor!
quote:Op maandag 16 april 2007 11:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik had het vandaag nog niet gezegd.![]()
It's my party and I'll cry if I want to.. tudeuduudeududuuuquote:
Zeg het eensquote:
over liefde..vriendschap...douchen en SC...quote:Op maandag 16 april 2007 11:13 schreef TIM-846 het volgende:
Zo ik ben er ook weer even.. ga weer eens een poging wagen jullie bij te houden. Waar gaat het over?
Watskeburt?!quote:
Mja ik weet niet. Ze zou donderdag hierheen komen maar het is niet zeker of ze kan bljiven slapenquote:Op maandag 16 april 2007 11:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Watskeburt?!
Hé Cross, hoe is het eigenlijk met je sjikkie?
Dat zat ik me net af te vragen.. bij erik en myrthe zit het geloof ik wel snorquote:Op maandag 16 april 2007 11:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Watskeburt?!
Hé Cross, hoe is het eigenlijk met je sjikkie?
nah...nog niet helemaal.....quote:Op maandag 16 april 2007 11:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat zat ik me net af te vragen.. bij erik en myrthe zit het geloof ik wel snor
Grr.. mosterd... maaltijd... patent
Dude! Geen ideequote:Op maandag 16 april 2007 11:05 schreef crossover het volgende:
[..]
[..]
Prrrrrrrrrrrrrr
Of is dat de signature..?
Wheheh.. blijft wel dat eer-ik mijlenver en cross een behoorlijk eind voor ligt op mijquote:Op maandag 16 april 2007 11:17 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah...nog niet helemaal.......maar tgaat de goeie kant op...
![]()
![]()
Leg alvast een sprei op de bank, of een slaapzak in het zicht: "Je kan best blijven slapen hoor Crossmeisje".quote:Op maandag 16 april 2007 11:16 schreef crossover het volgende:
Mja ik weet niet. Ze zou donderdag hierheen komen maar het is niet zeker of ze kan bljiven slapen
Zo nee, dan moet ze veel te vroeg weer weg
Verrader.quote:
komt helemaal goed lieverd...quote:Op maandag 16 april 2007 11:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Wheheh.. blijft wel dat eer-ik mijlenver en cross een behoorlijk eind voor ligt op mij
Myrthe? Heet ze Myrthe?quote:Op maandag 16 april 2007 11:16 schreef MPG het volgende:
Dat zat ik me net af te vragen.. bij erik en myrthe zit het geloof ik wel snor
Grr.. mosterd... maaltijd... patent
quote:
je 1000e???quote:Op maandag 16 april 2007 11:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OEhwGrLrmblrrr
![]()
Ik ben (stomstomstom) iets heeeeeeel belangrijks vergeten!
![]()
Hint: Dit is mn 1020ste post
quote:Op maandag 16 april 2007 11:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Leg alvast een sprei op de bank, of een slaapzak in het zicht: "Je kan best blijven slapen hoor Crossmeisje".
Een van de beste platen allertijdenquote:
Whaha.. dat denk ik ook wel.. probleem #1 (het luxeprobleem) lijkt zich nu langzaamaan op te lossenquote:Op maandag 16 april 2007 11:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
komt helemaal goed lieverd.....ik voel het gewoon...
![]()
![]()
lieverd..rustig aan....quote:Op maandag 16 april 2007 11:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
OEhwGrLrmblrrr
![]()
Ik ben (stomstomstom) iets heeeeeeel belangrijks vergeten!
![]()
Hint: Dit is mn 1020ste post
Oudersquote:
Die maak je wijs dat de NS stuk isquote:
Ohw, welkom bij de ambtenarenclub danquote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef Frutsel het volgende:
ik pas me juist aan jou aan... weekend verlengen
zie je wel...?quote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Whaha.. dat denk ik ook wel.. probleem #1 (het luxeprobleem) lijkt zich nu langzaamaan op te lossen
Dat is een goed idee Cross! Tenzij ze weten hoe Teletekst werktquote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
Die maak je wijs dat de NS stuk iswerkt altijd
Jaquote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ouders. Ze gooien altijd roet in het eten.
Of ze verzint gewoon iets, dat ze bij een vriendin blijft slapen.. maarja ik zie wel wat er gebeurt..quote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Die maak je wijs dat de NS stuk iswerkt altijd
Ambtenaar? Ben jij dat?quote:Op maandag 16 april 2007 11:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw, welkom bij de ambtenarenclub dan
het luxeprobleemquote:Op maandag 16 april 2007 11:22 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
zie je wel...?![]()
![]()
wat is/was #1 dan...?
nah....quote:Op maandag 16 april 2007 11:22 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Die bied je ook een slaapplaats aan (weigeren ze toch)
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 11:23 schreef Frutsel het volgende:
Ambtenaar? Ben jij dat?
Hoezo, als jij knipoogt doe jij ook één oog open?![]()
naja, alleen d'r moeder dan... misschien is het een MILFquote:Op maandag 16 april 2007 11:23 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
nah......je weet maar nooit...
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 11:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
naja, alleen d'r moeder dan... misschien is het een MILF
indd.. had ik toch verteld een tijdje terug hierquote:Op maandag 16 april 2007 11:24 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
mmh...das idd een luxe probleem...![]()
Slim!quote:Op maandag 16 april 2007 11:22 schreef crossover het volgende:
Of ze verzint gewoon iets, dat ze bij een vriendin blijft slapen.. maarja ik zie wel wat er gebeurt..
ja idd..een tijdje terug...quote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef MPG het volgende:
[..]
indd.. had ik toch verteld een tijdje terug hier![]()
margoed dat lijkt zich nu op te lossen, en dan net in de richting die ik van tevoren niet echt verwacht zou hebben
Dat is toch wel een hele goede reden voor een...:quote:
quote:Op maandag 16 april 2007 11:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat is toch wel een hele goede reden voor een...:
![]()
![]()
![]()
FEESTJE!
![]()
![]()
![]()
![]()
Maandag vrij. Twee dagen van 7 uur, een dag van 8 uur en een dag van 9 uur.quote:Op maandag 16 april 2007 11:26 schreef indahnesia.com het volgende:
drie dagen in de week vrij en de andere twee halve dagen?
druk, druk, druk..quote:Op maandag 16 april 2007 11:19 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Heyyyy...das wel heul lang geleden...![]()
![]()
jij hebt je plannetje al klaar zeker?quote:Op maandag 16 april 2007 11:24 schreef Frutsel het volgende:
[..]
naja, alleen d'r moeder dan... misschien is het een MILF
Willen die ook meteen blijven slapen?quote:
langzaam maar zeker... alleen die afstandquote:Op maandag 16 april 2007 11:25 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja idd..een tijdje terug......maar goed...het gaat dus wel de goeie kant op...
![]()
mja...idd...quote:Op maandag 16 april 2007 11:30 schreef MPG het volgende:
[..]
langzaam maar zeker... alleen die afstand![]()
nou zeg....quote:Op maandag 16 april 2007 11:30 schreef addie het volgende:
[..]
ik zit zelfs veel te weinig in DE
Ik moet nu trouwens ook weer weg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |