want verliefd zijn is veel beterquote:Op maandag 16 april 2007 11:38 schreef MPG het volgende:
[..]
Haha.. daar ben ik niet bang voor hoor ...![]()
leuker toch???quote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef Muck het volgende:
[..]
want verliefd zijn is veel beter
en makkelijker dan
niet altijd Muck...niet altijd....quote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef Muck het volgende:
[..]
want verliefd zijn is veel beter
en makkelijker dan
mogguh kuukquote:Op maandag 16 april 2007 11:38 schreef Kuukske het volgende:
Mogguh Muck. Leuk weekend gehad?
MPGquote:
Je moet ook niet op een stukje zeep stappen Indiequote:Op maandag 16 april 2007 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga even wat ant-slip-strips plakken voor de badkamerdeur.. dit om te voorkomen dat ik binnenkort echt in een spagaat lig.
quote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef vrolijke-frits het volgende:
Zo hups, fris gedouchet en klaar om de zon in te gaan! Lekker genieten van het zonnetje!![]()
![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
Ik ga even wat ant-slip-strips plakken voor de badkamerdeur.. dit om te voorkomen dat ik binnenkort echt in een spagaat lig.
oh kut jaquote:
Ja, de BBQ ging niet door en werd shoarma afhaal. Maar het was wel een heerlijk weekend zo.quote:
Achja.. komt hier vast wel alemaal goed... maar anywayz.. ik moet er weer vandoor.. college voorbij, zo ff practicum voorbereiden :quote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan is het goed...!!!...alhoewel het soms best k*t kan zijn....
...maar ja dat terzijde..
![]()
Môge Muckjequote:
ben je chaggie?quote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah, dat heb je dan wel weer goed gezien. Y
true, true...quote:Op maandag 16 april 2007 11:40 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
niet altijd Muck...niet altijd....![]()
ik nie meer weetquote:Op maandag 16 april 2007 11:39 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
dan is het goed...!!!...alhoewel het soms best k*t kan zijn....
...maar ja dat terzijde..
![]()
ohhh owkey...quote:Op maandag 16 april 2007 11:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Achja.. komt hier vast wel alemaal goed... maar anywayz.. ik moet er weer vandoor.. college voorbij, zo ff practicum voorbereiden :
Vanaaf ALV van de zwemclub![]()
Binnen zul je blijvenquote:
eeej frutsquote:
oeh, maar shoarma is ook lekkerquote:Op maandag 16 april 2007 11:41 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja, de BBQ ging niet door en werd shoarma afhaal. Maar het was wel een heerlijk weekend zo.
Ik was ook liever hier gebleven, maarja dan gaat de studie meer dan 10 jaar durenquote:Op maandag 16 april 2007 11:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ohhh owkey......nu fijne dag dan...
...doedoei lieve schat...
![]()
![]()
![]()
![]()
Ahhuh, jammer dat ze er zo weinig broodjes bij doen thooquote:
ach, broodjes.... het gaat mij om het vleesquote:Op maandag 16 april 2007 11:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ahhuh, jammer dat ze er zo weinig broodjes bij doen thoo
Dank je wel JJ!quote:Op maandag 16 april 2007 11:44 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Groot gelijk Frits.....ik ga ook zo ff....
![]()
![]()
Ben ik wel met je eens... Helaas wordt ik het niet snel....quote:Op maandag 16 april 2007 11:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
is maar goed ook denk ik soms.......maar het KAN wel erg leuk zijn...
![]()
![]()
smakelijk eten papier....quote:Op maandag 16 april 2007 11:42 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Môge Muckje![]()
![]()
Dames en heren, ik ga even iets doen en een soepje eten. Ik zie jullie zo weer (waarschijnlijk in #84)![]()
ja, er gaat niks boven koffiequote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
![]()
De geur van koffie trok me vorige week aan![]()
ik denk dat het juist goed is om niet te snel verliefd te raken....ga je minder snel en minder hard op je bek...quote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ben ik wel met je eens... Helaas wordt ik het niet snel....
Soms is dat wel goed, soms ook niet
ach, vna op je bek gaan wordt je hard....quote:Op maandag 16 april 2007 11:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat het juist goed is om niet te snel verliefd te raken....ga je minder snel en minder hard op je bek...![]()
ja duh...quote:Op maandag 16 april 2007 11:46 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dank je wel JJ!
Jij en ik snappen het gewoon!![]()
![]()
![]()
![]()
klopt...quote:Op maandag 16 april 2007 11:49 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, vna op je bek gaan wordt je hard....
Zit ook een keerzijde aan, maar goed, daar hebben we het misschien nog wel eens overquote:Op maandag 16 april 2007 11:48 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ik denk dat het juist goed is om niet te snel verliefd te raken....ga je minder snel en minder hard op je bek...![]()
afgesproken....quote:Op maandag 16 april 2007 11:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Zit ook een keerzijde aan, maar goed, daar hebben we het misschien nog wel eens over![]()
das absoluut waarquote:Op maandag 16 april 2007 11:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
klopt.....maar soms he...soms...kan het net teveel worden...
![]()
bijvoorbeeldquote:Op maandag 16 april 2007 11:51 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
afgesproken.......bij een goeie kop koffie...?
![]()
![]()
![]()
lieve schat....quote:Op maandag 16 april 2007 11:52 schreef Frutsel het volgende:
[..]
bijvoorbeeld![]()
wat een goede ideeen zijn hier toch en dat voor een maandagochtend
wat een onbeschrijfelijke kut-plaatquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |