Ik heb ook een MacBook hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:08 schreef Daklem het volgende:
[..]
wat doe jij met mijn toekomstige macbook![]()
yupssquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:10 schreef Jarno het volgende:
Die Tubesticks zijn wel kewl. Komt daar nog een beetje geluid uit?
En of .. superquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:10 schreef Jarno het volgende:
Die Tubesticks zijn wel kewl. Komt daar nog een beetje geluid uit?
Mooi stil ding hequote:Op vrijdag 13 april 2007 14:11 schreef skiczukie het volgende:
Wat je over het ziet op mijn photo, is links de LaCie Porsche 250 Gb.![]()
" wat je over het hoofd ziet "... Volgens mij ben jij ook wel een karaoke fan met die mic links.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:11 schreef skiczukie het volgende:
Wat je over het ziet op mijn photo, is links de LaCie Porsche 250 Gb.![]()
Jep, gewoon even pairen met de andere computer.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:21 schreef Jarno het volgende:
Kun je met een Bluetooth toetsenbord ook makkelijk switchen tussen meerdere PC's? Hoe werkt dat eigenlijk? Dus waar je normaal gesproken een KVM switch voor zou gebruiken?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:23 schreef sanni het volgende:
[..]
" wat je over het hoofd ziet "... Volgens mij ben jij ook wel een karaoke fan met die mic links.[afbeelding] Trouwens,vergeet Onyx of welk ander system-utility naast Mac's eigen disk-doctor. Neem Applejack. Snel,eenvoudig en een Diskwarrior in spe!
Maar goed, stel je voor, er staan 2 PC's (of 1 MB en 1 PC) tegelijk aan. Is dat dan nog handig als je continue wilt switchen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep, gewoon even pairen met de andere computer.
Pairen doe je binnen een minuut. Anders raad ik je Synergie aanquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar goed, stel je voor, er staan 2 PC's (of 1 MB en 1 PC) tegelijk aan. Is dat dan nog handig als je continue wilt switchen?
Ik heb dat een keer met een BETA van Cyberduck geprobeerd, vond m'n mac toch niet zo leuk..quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:46 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Humor in de Safari debug mode
Ik heb er ook 1, sinds 2 weken, en heeft ongeveer 3 keer aangestaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:21 schreef Geqxon het volgende:
Wie niet. Ook heb ik zijn grote broertje, maar vanwege de herrie staat die meestal uit.
Bevalt dat Logitech setje een beetje? Zit eraan te denken die ook te kopen.quote:
Logitech bevalt altijd goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:42 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Bevalt dat Logitech setje een beetje? Zit eraan te denken die ook te kopen.
Acquisition gebruikt volgens mij hetzelfde netwerk als BearShare. Werkt erg prettig, met info in het dockicoontje. Is alleen niet gratis.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:13 schreef Svyatagor het volgende:
Wat is een goed p2p-programma voor de Mac? Ik wil vooral iets voor losse mp3'tjes, voor andere dingen gebruik ik Bittorrent. op de pc gebruik ik Bearshare, dus ik zoek ook zoiets voor de Mac, mits zonder Spyware en andere rotzooi.
Niet. Als je hem op een monitor, stroom, en toetsenbord/muis aansluit gaat ie uit zichzelf in 'extern display mode', maar als je dat niet hebt gaat hij in sleep als hij dicht is, en voor zover ik weet kan dat niet uit.quote:En nog een vraag: ik zie op één van die foto's een gesloten MacBook die op een monitor aangesloten is. Bij mij gaat ie meteen in slaapmodus als ik 'm dichtdoe, hoe kan ik dat uitzetten?
Ja super , stuk grotere verbetering dan de Apple Keyboard + Mighty.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:42 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Bevalt dat Logitech setje een beetje? Zit eraan te denken die ook te kopen.
ok, ik probeerde nl laatst toen ik 'm op mijn tv had aangesloten hem dicht te doen, maar toen ging ook meteen mijn film weg. Maar dat kwam misschien ook omdat er geen muis op zat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Acquisition gebruikt volgens mij hetzelfde netwerk als BearShare. Werkt erg prettig, met info in het dockicoontje. Is alleen niet gratis.
[..]
Niet. Als je hem op een monitor, stroom, en toetsenbord/muis aansluit gaat ie uit zichzelf in 'extern display mode', maar als je dat niet hebt gaat hij in sleep als hij dicht is, en voor zover ik weet kan dat niet uit.
Je hebt in ieder geval ook een monitor nodigquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:51 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij is de minimale voorwaarde voor clamshell mode toch alleen stroom en een toetsenbord OF muis?
Dat is geen magnetron, ik heb een storage-container aan mijn LCD scherm geplakt zodat ik er spulletjes in kwijt kan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:39 schreef TwyLight het volgende:
wat doet dat lcd scherm in die magnetron
Octo-core Mac-pro, maar dat was het wel...quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:10 schreef Remzz het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Apple al een tijd niets nieuwe uitgebracht? De iPod's zijn redelijk verouderd, de MacBooks zijn al een half jaar niet upgegraded en de laatste (prijs)verandering aan de iMac is dat er een 24" bij is gekomen.
En als ik het goed begrijp moet ik niets van dit nieuws verwachten bij die volgende presentatie...
Wat zijn die powerbooks toch mooiquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:14 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
Mijn bureau, en die peuken zijn niet die van mij overigens.
Want van roken word je iPod geel!
En ja, ik heb die tik om tekst te selecteren
Sterker nog, tijdens de MWSF keynote, die van de iPhone, kwam er al vrijwel direct een klacht 'waar blijven de Macs' omdat de laatste Mac update toen al een tijd geleden was. Inmiddels zijn we ruim 3 maanden verder en nog niets, op die 8-core upgrade dan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:10 schreef Remzz het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Apple al een tijd niets nieuwe uitgebracht? De iPod's zijn redelijk verouderd, de MacBooks zijn al een half jaar niet upgegraded en de laatste (prijs)verandering aan de iMac is dat er een 24" bij is gekomen.
En als ik het goed begrijp moet ik niets van dit nieuws verwachten bij die volgende presentatie...
Ander design, meer opslag, snellere processor, of anders goedkoper. Ik ben wat dat betreft nog iets te veel Windows systemen gewend om 2000 euro te gaan betalen voor een systeem dat in september vorig jaar, 7 maanden geleden dus, ook al 2000 euro kostte.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:36 schreef JoMo0 het volgende:
Wat zou je nu nog kunnen updaten aan een iMac bijvoorbeeld?
Enige zou kunnen zijn het design ..
Mooiste notebook ooitquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:14 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
Mijn bureau, en die peuken zijn niet die van mij overigens.
Want van roken word je iPod geel!
En ja, ik heb die tik om tekst te selecteren
Hee die poster heb ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi, ik ben Audrey, en dit is mijn crib.
[afbeelding]
Is geen Klippan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op een Klippan dus...niet geheel verwonderlijk.![]()
Maar goed, met het uitstellen van Leopard: zouden we dan toch OS 10.4.10 krijgen?
Sta later op dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 07:47 schreef Rock-shocker het volgende:
Waarom moet ik me voor negen uur 's ochtends nou altijd een zombie voelen...
Jah, dat is wel kut. Ik moet huiswerk maken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:26 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik moet werken
Goede tip, is inderdaad niet gek, 10 euro voor 15 appsquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:25 schreef Zpottr het volgende:
Hoi. MacZot offer van vandaag is best aantrekkelijk (wel lastig), tevens TVP.
Done...quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[...] En wie kan mij aan een invite van Oink helpen?
Alleen Pro, toch?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:28 schreef nietzman het volgende:
Erm, quicktime?
Omdat ie maar 4 x 13 minuten te koop was gisterenquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:40 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Goede tip, is inderdaad niet gek, 10 euro voor 15 appsHoezo lastig, trouwens?
O.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:40 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Omdat ie maar 4 x 13 minuten te koop was gisteren
Dat was net voor 9 uur dan (9 uur tijdsverschilquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:53 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
O.
Ik ging naar de website, scrollde door de lijst met apps, dacht 'inderdaad leuke aanbieding' en klikte op buy. Dat was overigens vanochtend, maar dat zal nog wel gisteren in Amerika geweest zijn dan. Blijkbaar had ik geluk, dus. Was me verder totaal niet opgevallen
Dat kan kloppenquote:Op zaterdag 14 april 2007 11:56 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Dat was net voor 9 uur dan (9 uur tijdsverschil)
Als je je ratio maar een beetje redelijk houdt zodat ik niet voor lul sta!quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:35 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik noem mijn eerstgeborene naar jou![]()
Kan toch ook gewoon met iMovie?quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:25 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat is de beste app om in videobestanden te knippen (dus bepaalde fragmenten los opslaan)
Ik seed veelal net zoveel als ik leech dus dat komt wel goed.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:41 schreef ChOas het volgende:
[..]
Als je je ratio maar een beetje redelijk houdt zodat ik niet voor lul sta!
Dank u!quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:57 schreef TwyLight het volgende:
je hebt pm walter
http://www.flip4mac.com/quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:04 schreef Flipper01 het volgende:
Ik heb sinds kort een MacBook, maar kan nu niet alle streaming video's bekijken (in FF). Als ik de ontbrekende plugin probeer te installeren krijg ik een error en als ik vervolgens op handmatige installatie klik kom ik bij windows media player :s
Wat gebruiken jullie hiervoor?
http://cocoadevcentral.com/quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:13 schreef DutchErrorist het volgende:
Nee inderdaad
Weet iemand een goed boek over cocoa (a la scripting etc.) wil me er eens in verdiepen
quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:20 schreef Swetsenegger het volgende:
hoi... heb ik iets gemist de afgelopen topics?
Al bekend wanneer leopard of een 12" macbookpro verschijnt?
quote:Apple Statement
iPhone has already passed several of its required certification tests and is on schedule to ship in late June as planned. We can?t wait until customers get their hands (and fingers) on it and experience what a revolutionary and magical product it is. However, iPhone contains the most sophisticated software ever shipped on a mobile device, and finishing it on time has not come without a price ? we had to borrow some key software engineering and QA resources from our Mac OS X team, and as a result we will not be able to release Leopard at our Worldwide Developers Conference in early June as planned. While Leopard's features will be complete by then, we cannot deliver the quality release that we and our customers expect from us. We now plan to show our developers a near final version of Leopard at the conference, give them a beta copy to take home so they can do their final testing, and ship Leopard in October. We think it will be well worth the wait. Life often presents tradeoffs, and in this case we're sure we've made the right ones. [Apr 12, 2007]
Mensen die "torrentsquote:
Dus het feit dat ik elke keer moet refreshen, en dus bandbreedte op de Fok! server veroorzaak, heeft geen prioriteit? Altijd Humor met Fok!. Weten we ook weer waarom Fok! zo vaak down is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:51 schreef TwyLight het volgende:
Heb je nu al meerdere malen gevraagd.
Ik zal er binnenkort wel ff naar kijken, maar zo werkt het niet echt hier.
ben op dit moment met een ander project bezig.
hoezo is dat je maxquote:Op zaterdag 14 april 2007 21:45 schreef TwyLight het volgende:
ik haal niet altijd 20mbit meestal rond de 1,5MB's maar dat komt omdat mijn max is met draadloze verbinding.
als je met je mac naast het airport zit ja.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:16 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
hoezo is dat je max802.11g zal zo rond de 25 Mbps moeten halen.
Nee hoor, mijn router hangt in het trapgat en ik heb overal in huis en tuin de maximale connectie.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
als je met je mac naast het airport zit ja.
Wat voor project?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:51 schreef TwyLight het volgende:
Heb je nu al meerdere malen gevraagd.
Ik zal er binnenkort wel ff naar kijken, maar zo werkt het niet echt hier.
ben op dit moment met een ander project bezig.
ik heb 76% met airport express (hang beneden en als ik direct een straal zou trekken vanaf het apparaat naar mijn mac zou die 2 muren en een plafond door moetenquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:22 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn router hangt in het trapgat en ik heb overal in huis en tuin de maximale connectie.
Koop een 802.11n airport en je hebt 100% bereik (of elke willekeurige andere MiMo capabele router)quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:28 schreef TwyLight het volgende:
[..]
ik heb 76% met airport express (hang beneden en als ik direct een straal zou trekken vanaf het apparaat naar mijn mac zou die 2 muren en een plafond door moeten
Backwards compatible? Die kunnen prima op een 802.11n router gehangen worden.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:31 schreef TwyLight het volgende:
nee want er moeten ook 2 windows pc's en een xbox 360 aan en die hebben geen 802.11n
Nou en, dan zet je je router op 802.11/b/g/n stand ipv 802.11n onlyquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:31 schreef TwyLight het volgende:
nee want er moeten ook 2 windows pc's en een xbox 360 aan en die hebben geen 802.11n
Nee hoor, alleen mbt snelheid maar je voordeel van MiMo blijft bestaan en daarmee je dramatisch verbeterde bereikquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:34 schreef TwyLight het volgende:
nee dan floept die naar 802.11g
Je snelheid is je probleem niet, want zoals gezegd id standaard 802.11g 25 tot 27 Mbps. Je haalt die snelheid nu niet doordat je 76% bereik hebt. Tevens is het zo met wifi dat een 802.11n client gewoon op 802.11n snelheid met een 802.11n router zal communiceren. Ondanks de aanwezigheid van G en zelfs B clients in het netwerk. Je hebt alleen wat meer overhead door de zogenaamde G en N protection.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:35 schreef TwyLight het volgende:
het netwerk is zo snel als de zwakste schakel
de 802.11g computers dus
Kijk daar komt de aap uit de mouwquote:Op zaterdag 14 april 2007 22:38 schreef TwyLight het volgende:
mja dan nog heb ik geen zin om daar nu geld aan uit te geven, spaar liever voor een mac pro
Dit werkt niet helaas...quote:
Da's wel toch weer 180 euro's meer, en ik heb meestal niet zo veel programma's tegelijkertijd open dus ik denk dat 1 GB geschikter is.quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:49 schreef TwyLight het volgende:
zou voor 2gb gaan
Neequote:Op zaterdag 14 april 2007 22:51 schreef Sanderrrr het volgende:
[..]
Da's wel toch weer 180 euro's meer, en ik heb meestal niet zo veel programma's tegelijkertijd open dus ik denk dat 1 GB geschikter is.
En zie edit: Trouwens de 1.83 GHz kan geen DVD's branden alleen lezen ?
Nog een vraagje; zit de ventilator bij MacBooks aan de onderkant? Aan te foto's te zien wel, da's wel jammer dan als je bijvoorbeeld op bed een film wilt kijken, of wordt hij niet zo heet als de gemiddelde Compaq notebook?
Dat zou ik ook graag doen bij Oink, maar ik kom niet boven de 0.7nogwat.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik seed veelal net zoveel als ik leech dus dat komt wel goed.
Held.
staat mooiquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:28 schreef Geqxon het volgende:
Nu zie ik niet wat er zo handig is aan films in iTunes, maar iig g/l met het converteren
Is het zo onderhand al mogeljk om seizoensnummers en afleveringsnummers in te voeren, en het ook echt daadwerkelijk bij "TV-Series" te zetten?quote:
al LANGquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is het zo onderhand al mogeljk om seizoensnummers en afleveringsnummers in te voeren, en het ook echt daadwerkelijk bij "TV-Series" te zetten?
Zou voor video wel mooi zijn, aangezien dat soort bestanden vaak vrij groot zijn. Voor muziek vind ik het niet eens zo heel erg om even te moeten wachtenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:38 schreef TwyLight het volgende:
ik wil dat itunes wel importeert maar dan de bestanden verplaatst en renamed. en niet eerst kopiëren en de originele bestanden laten staan.
Je word populairquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:39 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben nu echt al 12 keer om m'n wallpaper gevraagd, zelfs per mail
M'n werkquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je word populair
Waar download jij je brushes dan eigenlijk
Twee Apple Xserve's 12TB aan storage. Mwoah, daar zit wel eens iets leuks bijquote:
Opscheppenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Twee Apple Xserve's 12TB aan storage. Mwoah, daar zit wel eens iets leuks bij
Whehe ja. Maar er staat vooral video materiaal op in televisie kwaliteit.quote:Op zondag 15 april 2007 00:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar goed daar passen veel natuurfilms op![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe ja. Maar er staat vooral video materiaal op in televisie kwaliteit.
En dus tools voor de studio.
Adviesprijs is 40 euro. Dit is nog goedkoop.quote:Op zondag 15 april 2007 00:44 schreef Geqxon het volgende:
Dat zo'n dom stukje staal gewoon de helft van de prijs van een geavanceerd stukje draadloze techniek + 4 batterijen kost...
Je kan em natuurlijk flink B*tchslappenquote:
Die dingen zijn zo duur, moet ik eerst mijn lichaam verkopen ofzo.quote:
A nee joh, zo'n Elevator kost niksquote:Op zondag 15 april 2007 01:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo duur, moet ik eerst mijn lichaam verkopen ofzo..
Pikstrafquote:Op zondag 15 april 2007 01:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan em natuurlijk flink B*tchslappen![]()
Heb je toch al gedaan in films?quote:Op zondag 15 april 2007 01:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo duur, moet ik eerst mijn lichaam verkopen ofzo..
Kan MissedYouToo er iets mee?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:44 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Dit werkt niet helaas...
Ik wil de video op deze site namelijk afspelen: http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/33054884/
momenteel krijg ik alleen geluid, maar beeld wil niet lukken..
Ik heb tot nu toe in de tuin gezeten, ga zo een terras opzoeken en vanavond naar een concert. Ik lees morgen wel wat ze hebben aangekondigd.quote:Op zondag 15 april 2007 13:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gaan er nou echt mensen vanavond achter de pc zitten om 20.00 uur ?
Wat dacht je van met een MacBook op schoot in de tuinquote:Op zondag 15 april 2007 13:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gaan er nou echt mensen vanavond achter de pc zitten om 20.00 uur ?
* AudreyHepburn gaat barbecuen.
Leesboek. Nog toffer.quote:Op zondag 15 april 2007 13:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zie dus echt geen drol met mijn iBook buiten. Dus, helaas.
Ik ga lekker in de zon zitten met een studieboek.
Man, wat een puinhoopquote:Op zondag 15 april 2007 13:17 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Huiswerk maken op mijn MacBookin het zonnetje
Illustrator CS3
quote:Op zondag 15 april 2007 17:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Met iBook in de schaduw Goede Tijden Slechte Tijden kijken voor mijn studie blijkt toch prima te doen..
Ik schrijf een paper over de mogelijkheid dat Ludo fout was in de oorlog.quote:
currency omrekenen?quote:Op zondag 15 april 2007 19:13 schreef DutchErrorist het volgende:
hehe ik heb net mijn eerste programmaatje gemaaktHet stelt dan ook niets voor en ik snap er nog niets van maar goed heb me er net 2 dagen in verdiept dus dan mag het
Wie is Ludo in godsnaamquote:Op zondag 15 april 2007 19:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik schrijf een paper over de mogelijkheid dat Ludo fout was in de oorlog..
Nee Niet eensquote:
Persoonlijk raad ik je aan eerst een algemene taal als C of Java te leren, en je dan te specificeren in talen als Cocoaquote:
ZOMGquote:MacRumors: the new iMac will be available in five colors: strawberry, blueberry, grape, lime and tangerine.
nergensquote:Op zondag 15 april 2007 20:17 schreef magnifor het volgende:
[..]
Waar staat dat eigenlijk of is het een geintje?
Ik ook.quote:Op zondag 15 april 2007 20:18 schreef TwyLight het volgende:
dit volg ik trouwens: http://www.macrumorslive.com/ [afbeelding]
http://www.apple.com/pr/photos/iMac/imaccolors.htmlquote:Op zondag 15 april 2007 20:17 schreef magnifor het volgende:
[..]
Waar staat dat eigenlijk of is het een geintje?
noepquote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.apple.com/pr/photos/iMac/imaccolors.html
Misschien wat voor de AppleTV eigenaren?quote:MacRumors: introducing a HD-input device
[20:28] MacRumors: hardware encoder box will get into prorez 422 automatically
[20:28] MacRumors: Realtime SD-HD conversion
[20:29] MacRumors: available in july
[20:29] MacRumors: called the IO-HD
[20:30] MacRumors: Motion templates inside Final Cut Pro
[20:31] MacRumors: demo of Motion integration with Final Cut Pro
[20:32] MacRumors: cost of IO-HD $3495 (confirmed by Engadget)
Ja dat probleem heb ik op Fok ook altijdquote:Op zondag 15 april 2007 20:47 schreef TwyLight het volgende:
engadget doet het altijd zo kut, inplaats van dat ze nieuwe dingen boven doen.
elke keer weer helemaal scrollen
Met Safari nergens last van.quote:Op zondag 15 april 2007 20:47 schreef TwyLight het volgende:
engadget doet het altijd zo kut, inplaats van dat ze nieuwe dingen boven doen.
elke keer weer helemaal scrollen
Ik wacht altijd eventjes.quote:Op zondag 15 april 2007 20:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
lolik ook niet, maar ik scroll altijd al voordat die helemaal is geladen
quote:Op zondag 15 april 2007 20:45 schreef Geqxon het volgende:
Misschien wat voor de AppleTV eigenaren?
Ben 2x gestopt en heb 1x een half uur geslapen. Nabij Amersfoort bijna gedood door een gek die zijn Toyota Yaris + gezin zonder reden op de ankers zette van 120 naar 40, een halve kilometer de aanduiding van wegwerkzaamheden, reed dezelfde snelheid achter de auto op vijf tellen afstand (was al moe, dus hield nog meer afstand) dus kon nog op tijd reageren na 1 seconde mij wild geschrokken te hebben.quote:Op zondag 15 april 2007 21:26 schreef Anthraxx het volgende:
Nog goed thuis gekomen Crouton? Zonder enig veel moeite enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |