Dat zou ik ook graag doen bij Oink, maar ik kom niet boven de 0.7nogwat.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:24 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik seed veelal net zoveel als ik leech dus dat komt wel goed.
Held.
staat mooiquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:28 schreef Geqxon het volgende:
Nu zie ik niet wat er zo handig is aan films in iTunes, maar iig g/l met het converteren
Is het zo onderhand al mogeljk om seizoensnummers en afleveringsnummers in te voeren, en het ook echt daadwerkelijk bij "TV-Series" te zetten?quote:
al LANGquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:33 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Is het zo onderhand al mogeljk om seizoensnummers en afleveringsnummers in te voeren, en het ook echt daadwerkelijk bij "TV-Series" te zetten?
Zou voor video wel mooi zijn, aangezien dat soort bestanden vaak vrij groot zijn. Voor muziek vind ik het niet eens zo heel erg om even te moeten wachtenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:38 schreef TwyLight het volgende:
ik wil dat itunes wel importeert maar dan de bestanden verplaatst en renamed. en niet eerst kopiėren en de originele bestanden laten staan.
Je word populairquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:39 schreef Sjoewe het volgende:
Ik ben nu echt al 12 keer om m'n wallpaper gevraagd, zelfs per mail
M'n werkquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:45 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Je word populair
Waar download jij je brushes dan eigenlijk
Twee Apple Xserve's 12TB aan storage. Mwoah, daar zit wel eens iets leuks bijquote:
Opscheppenquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:57 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Twee Apple Xserve's 12TB aan storage. Mwoah, daar zit wel eens iets leuks bij
Whehe ja. Maar er staat vooral video materiaal op in televisie kwaliteit.quote:Op zondag 15 april 2007 00:10 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Maar goed daar passen veel natuurfilms op![]()
quote:Op zondag 15 april 2007 00:14 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Whehe ja. Maar er staat vooral video materiaal op in televisie kwaliteit.
En dus tools voor de studio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |