Adviesprijs is 40 euro. Dit is nog goedkoop.quote:Op zondag 15 april 2007 00:44 schreef Geqxon het volgende:
Dat zo'n dom stukje staal gewoon de helft van de prijs van een geavanceerd stukje draadloze techniek + 4 batterijen kost...
Je kan em natuurlijk flink B*tchslappenquote:
Die dingen zijn zo duur, moet ik eerst mijn lichaam verkopen ofzo.quote:
A nee joh, zo'n Elevator kost niksquote:Op zondag 15 april 2007 01:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo duur, moet ik eerst mijn lichaam verkopen ofzo..
Pikstrafquote:Op zondag 15 april 2007 01:02 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Je kan em natuurlijk flink B*tchslappen![]()
Heb je toch al gedaan in films?quote:Op zondag 15 april 2007 01:07 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Die dingen zijn zo duur, moet ik eerst mijn lichaam verkopen ofzo..
Kan MissedYouToo er iets mee?quote:Op zaterdag 14 april 2007 22:44 schreef Flipper01 het volgende:
[..]
Dit werkt niet helaas...
Ik wil de video op deze site namelijk afspelen: http://www.vpro.nl/programma/tegenlicht/afleveringen/33054884/
momenteel krijg ik alleen geluid, maar beeld wil niet lukken..
Ik heb tot nu toe in de tuin gezeten, ga zo een terras opzoeken en vanavond naar een concert. Ik lees morgen wel wat ze hebben aangekondigd.quote:Op zondag 15 april 2007 13:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gaan er nou echt mensen vanavond achter de pc zitten om 20.00 uur ?
Wat dacht je van met een MacBook op schoot in de tuinquote:Op zondag 15 april 2007 13:03 schreef AudreyHepburn het volgende:
Gaan er nou echt mensen vanavond achter de pc zitten om 20.00 uur ?
* AudreyHepburn gaat barbecuen.
Leesboek. Nog toffer.quote:Op zondag 15 april 2007 13:54 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zie dus echt geen drol met mijn iBook buiten. Dus, helaas.
Ik ga lekker in de zon zitten met een studieboek.
Man, wat een puinhoopquote:Op zondag 15 april 2007 13:17 schreef skiczukie het volgende:
[afbeelding]
Huiswerk maken op mijn MacBookin het zonnetje
Illustrator CS3
quote:Op zondag 15 april 2007 17:04 schreef AudreyHepburn het volgende:
Met iBook in de schaduw Goede Tijden Slechte Tijden kijken voor mijn studie blijkt toch prima te doen..
Ik schrijf een paper over de mogelijkheid dat Ludo fout was in de oorlog.quote:
currency omrekenen?quote:Op zondag 15 april 2007 19:13 schreef DutchErrorist het volgende:
hehe ik heb net mijn eerste programmaatje gemaaktHet stelt dan ook niets voor en ik snap er nog niets van maar goed heb me er net 2 dagen in verdiept dus dan mag het
Wie is Ludo in godsnaamquote:Op zondag 15 april 2007 19:02 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik schrijf een paper over de mogelijkheid dat Ludo fout was in de oorlog..
Nee Niet eensquote:
Persoonlijk raad ik je aan eerst een algemene taal als C of Java te leren, en je dan te specificeren in talen als Cocoaquote:
ZOMGquote:MacRumors: the new iMac will be available in five colors: strawberry, blueberry, grape, lime and tangerine.
nergensquote:Op zondag 15 april 2007 20:17 schreef magnifor het volgende:
[..]
Waar staat dat eigenlijk of is het een geintje?
Ik ook.quote:Op zondag 15 april 2007 20:18 schreef TwyLight het volgende:
dit volg ik trouwens: http://www.macrumorslive.com/ [afbeelding]
http://www.apple.com/pr/photos/iMac/imaccolors.htmlquote:Op zondag 15 april 2007 20:17 schreef magnifor het volgende:
[..]
Waar staat dat eigenlijk of is het een geintje?
noepquote:Op zondag 15 april 2007 20:26 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.apple.com/pr/photos/iMac/imaccolors.html
Misschien wat voor de AppleTV eigenaren?quote:MacRumors: introducing a HD-input device
[20:28] MacRumors: hardware encoder box will get into prorez 422 automatically
[20:28] MacRumors: Realtime SD-HD conversion
[20:29] MacRumors: available in july
[20:29] MacRumors: called the IO-HD
[20:30] MacRumors: Motion templates inside Final Cut Pro
[20:31] MacRumors: demo of Motion integration with Final Cut Pro
[20:32] MacRumors: cost of IO-HD $3495 (confirmed by Engadget)
Ja dat probleem heb ik op Fok ook altijdquote:Op zondag 15 april 2007 20:47 schreef TwyLight het volgende:
engadget doet het altijd zo kut, inplaats van dat ze nieuwe dingen boven doen.
elke keer weer helemaal scrollen
Met Safari nergens last van.quote:Op zondag 15 april 2007 20:47 schreef TwyLight het volgende:
engadget doet het altijd zo kut, inplaats van dat ze nieuwe dingen boven doen.
elke keer weer helemaal scrollen
Ik wacht altijd eventjes.quote:Op zondag 15 april 2007 20:51 schreef TwyLight het volgende:
[..]
lolik ook niet, maar ik scroll altijd al voordat die helemaal is geladen
quote:Op zondag 15 april 2007 20:45 schreef Geqxon het volgende:
Misschien wat voor de AppleTV eigenaren?
Ben 2x gestopt en heb 1x een half uur geslapen. Nabij Amersfoort bijna gedood door een gek die zijn Toyota Yaris + gezin zonder reden op de ankers zette van 120 naar 40, een halve kilometer de aanduiding van wegwerkzaamheden, reed dezelfde snelheid achter de auto op vijf tellen afstand (was al moe, dus hield nog meer afstand) dus kon nog op tijd reageren na 1 seconde mij wild geschrokken te hebben.quote:Op zondag 15 april 2007 21:26 schreef Anthraxx het volgende:
Nog goed thuis gekomen Crouton? Zonder enig veel moeite enzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |