ok, ik probeerde nl laatst toen ik 'm op mijn tv had aangesloten hem dicht te doen, maar toen ging ook meteen mijn film weg. Maar dat kwam misschien ook omdat er geen muis op zat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Acquisition gebruikt volgens mij hetzelfde netwerk als BearShare. Werkt erg prettig, met info in het dockicoontje. Is alleen niet gratis.
[..]
Niet. Als je hem op een monitor, stroom, en toetsenbord/muis aansluit gaat ie uit zichzelf in 'extern display mode', maar als je dat niet hebt gaat hij in sleep als hij dicht is, en voor zover ik weet kan dat niet uit.
Je hebt in ieder geval ook een monitor nodigquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:51 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij is de minimale voorwaarde voor clamshell mode toch alleen stroom en een toetsenbord OF muis?
Dat is geen magnetron, ik heb een storage-container aan mijn LCD scherm geplakt zodat ik er spulletjes in kwijt kan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 18:39 schreef TwyLight het volgende:
wat doet dat lcd scherm in die magnetron
Octo-core Mac-pro, maar dat was het wel...quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:10 schreef Remzz het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Apple al een tijd niets nieuwe uitgebracht? De iPod's zijn redelijk verouderd, de MacBooks zijn al een half jaar niet upgegraded en de laatste (prijs)verandering aan de iMac is dat er een 24" bij is gekomen.
En als ik het goed begrijp moet ik niets van dit nieuws verwachten bij die volgende presentatie...
Wat zijn die powerbooks toch mooiquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:14 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
Mijn bureau, en die peuken zijn niet die van mij overigens.
Want van roken word je iPod geel!
En ja, ik heb die tik om tekst te selecteren
Sterker nog, tijdens de MWSF keynote, die van de iPhone, kwam er al vrijwel direct een klacht 'waar blijven de Macs' omdat de laatste Mac update toen al een tijd geleden was. Inmiddels zijn we ruim 3 maanden verder en nog niets, op die 8-core upgrade dan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:10 schreef Remzz het volgende:
Ligt het aan mij of heeft Apple al een tijd niets nieuwe uitgebracht? De iPod's zijn redelijk verouderd, de MacBooks zijn al een half jaar niet upgegraded en de laatste (prijs)verandering aan de iMac is dat er een 24" bij is gekomen.
En als ik het goed begrijp moet ik niets van dit nieuws verwachten bij die volgende presentatie...
Ander design, meer opslag, snellere processor, of anders goedkoper. Ik ben wat dat betreft nog iets te veel Windows systemen gewend om 2000 euro te gaan betalen voor een systeem dat in september vorig jaar, 7 maanden geleden dus, ook al 2000 euro kostte.quote:Op vrijdag 13 april 2007 19:36 schreef JoMo0 het volgende:
Wat zou je nu nog kunnen updaten aan een iMac bijvoorbeeld?
Enige zou kunnen zijn het design ..
Mooiste notebook ooitquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:14 schreef super-muffin het volgende:
[afbeelding]
Mijn bureau, en die peuken zijn niet die van mij overigens.
Want van roken word je iPod geel!
En ja, ik heb die tik om tekst te selecteren
Hee die poster heb ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:28 schreef AudreyHepburn het volgende:
Hoi, ik ben Audrey, en dit is mijn crib.
[afbeelding]
Is geen Klippan.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:40 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Op een Klippan dus...niet geheel verwonderlijk.![]()
Maar goed, met het uitstellen van Leopard: zouden we dan toch OS 10.4.10 krijgen?
Sta later op dan?quote:Op zaterdag 14 april 2007 07:47 schreef Rock-shocker het volgende:
Waarom moet ik me voor negen uur 's ochtends nou altijd een zombie voelen...
Jah, dat is wel kut. Ik moet huiswerk maken.quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:26 schreef Rock-shocker het volgende:
Ik moet werken
Goede tip, is inderdaad niet gek, 10 euro voor 15 appsquote:Op zaterdag 14 april 2007 03:25 schreef Zpottr het volgende:
Hoi. MacZot offer van vandaag is best aantrekkelijk (wel lastig), tevens TVP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |