Ik heb ook een MacBook hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:08 schreef Daklem het volgende:
[..]
wat doe jij met mijn toekomstige macbook![]()
yupssquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:10 schreef Jarno het volgende:
Die Tubesticks zijn wel kewl. Komt daar nog een beetje geluid uit?
En of .. superquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:10 schreef Jarno het volgende:
Die Tubesticks zijn wel kewl. Komt daar nog een beetje geluid uit?
Mooi stil ding hequote:Op vrijdag 13 april 2007 14:11 schreef skiczukie het volgende:
Wat je over het ziet op mijn photo, is links de LaCie Porsche 250 Gb.![]()
" wat je over het hoofd ziet "... Volgens mij ben jij ook wel een karaoke fan met die mic links.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:11 schreef skiczukie het volgende:
Wat je over het ziet op mijn photo, is links de LaCie Porsche 250 Gb.![]()
Jep, gewoon even pairen met de andere computer.quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:21 schreef Jarno het volgende:
Kun je met een Bluetooth toetsenbord ook makkelijk switchen tussen meerdere PC's? Hoe werkt dat eigenlijk? Dus waar je normaal gesproken een KVM switch voor zou gebruiken?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:23 schreef sanni het volgende:
[..]
" wat je over het hoofd ziet "... Volgens mij ben jij ook wel een karaoke fan met die mic links.[afbeelding] Trouwens,vergeet Onyx of welk ander system-utility naast Mac's eigen disk-doctor. Neem Applejack. Snel,eenvoudig en een Diskwarrior in spe!
Maar goed, stel je voor, er staan 2 PC's (of 1 MB en 1 PC) tegelijk aan. Is dat dan nog handig als je continue wilt switchen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:24 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Jep, gewoon even pairen met de andere computer.
Pairen doe je binnen een minuut. Anders raad ik je Synergie aanquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Maar goed, stel je voor, er staan 2 PC's (of 1 MB en 1 PC) tegelijk aan. Is dat dan nog handig als je continue wilt switchen?
Ik heb dat een keer met een BETA van Cyberduck geprobeerd, vond m'n mac toch niet zo leuk..quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:46 schreef Geqxon het volgende:
[afbeelding]
Humor in de Safari debug mode
Ik heb er ook 1, sinds 2 weken, en heeft ongeveer 3 keer aangestaanquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:21 schreef Geqxon het volgende:
Wie niet. Ook heb ik zijn grote broertje, maar vanwege de herrie staat die meestal uit.
Bevalt dat Logitech setje een beetje? Zit eraan te denken die ook te kopen.quote:
Logitech bevalt altijd goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:42 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Bevalt dat Logitech setje een beetje? Zit eraan te denken die ook te kopen.
Acquisition gebruikt volgens mij hetzelfde netwerk als BearShare. Werkt erg prettig, met info in het dockicoontje. Is alleen niet gratis.quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:13 schreef Svyatagor het volgende:
Wat is een goed p2p-programma voor de Mac? Ik wil vooral iets voor losse mp3'tjes, voor andere dingen gebruik ik Bittorrent. op de pc gebruik ik Bearshare, dus ik zoek ook zoiets voor de Mac, mits zonder Spyware en andere rotzooi.
Niet. Als je hem op een monitor, stroom, en toetsenbord/muis aansluit gaat ie uit zichzelf in 'extern display mode', maar als je dat niet hebt gaat hij in sleep als hij dicht is, en voor zover ik weet kan dat niet uit.quote:En nog een vraag: ik zie op één van die foto's een gesloten MacBook die op een monitor aangesloten is. Bij mij gaat ie meteen in slaapmodus als ik 'm dichtdoe, hoe kan ik dat uitzetten?
Ja super , stuk grotere verbetering dan de Apple Keyboard + Mighty.quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:42 schreef Rock-shocker het volgende:
[..]
Bevalt dat Logitech setje een beetje? Zit eraan te denken die ook te kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |