dan vinden ze dat je te hard aan het rijden benquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja die stofhoop had ik dus ook op mn auto...vandaar de wasactie
Nopes heb een Blauwe 106...en alsof ik ooit rustig op de van Alkemadelaan rijGrapjas.
Maar dat soort mensen zijn irritant...als je langzaam bent ga rechts rijden en als je dan toch naar links wil gaan, gebruik dan je spiegels en ga opzij voor snellere auto's. Snap niet waarom dat nou zo moeilijk is voor sommige mensen.
Ja wil ik ook. Maar het sucked echt moeilijk om wat betaalbaars en leefbaars op Scheveningen te vinden. Of iig in de nabije omgeving.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Sensatie Sensatie en meteen een goed voorbeeld waarom oudjes beter gewoon meteen hun rijbewijs in kunnen leveren.
Zeesluisweg/korbootstraat - Fiat Panda komt van links en vergeet even een aankomende Audi voorrang te geven. Oud vrouwtje in de Panda had niets en kon via het dakraam uit de auto klimmen, vrouwtje in de Audi was behoorlijk overstuur, maar leek verder ook niets ernstigs te hebben.
[afbeelding]
en ik, maar ik ben al zo lang weggeweest, ik PM je wel ffquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik mis oa:
SolidasRock
Jill-RMC
Reddiablo
ook_gek
Thetallguy
2Mini
buachaille
zat alleen maar stof op dus was effe snel doekje er langs en klaarquote:
die heup broeken dragen waar dan die pens over heen hangtquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:16 schreef Jett het volgende:
zo mooi is den haag in de zomer
Behalve lelijke dikke vieze anita's die denken dat ze een rokje aan kunnen doen
verder maar 1x lastig gevallen door een zwerver vandaag![]()
Heuh? Bron?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:43 schreef woutabest het volgende:
[..]
en ik, maar ik ben al zo lang weggeweest, ik PM je wel ff![]()
Ontopic enzo: Wat een kneuzen zijn dat die de opbrekingen coördineren. Volgens mij willen ze de Loevesteinlaan, Demensvaartweg en de Hengelolaan tegelijkertijd afsluiten.
Ook is die kruising met de Demensvaartweg en de Melis Stokelaan ontoegankelijk
ik woon daar vlak bijquote:
Bron? Rij er maar langs en lees de bordjes.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:31 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Heuh? Bron?
Want dan ben ik toch serieus benieuwd waar ik mijn auto moet gaan laten... of zal ik dan via de maartensdijklaan moeten? Zo ja, verplicht betaald parkeren
Ik volg zo af en toe VKJ op RTVWest..quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:31 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Heuh? Bron?
Want dan ben ik toch serieus benieuwd waar ik mijn auto moet gaan laten... of zal ik dan via de maartensdijklaan moeten? Zo ja, verplicht betaald parkeren
Dát is dus al een tijdje, nu kan je er dus helemaal niet meer overheen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:55 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik volg zo af en toe VKJ op RTVWest..
Volgens mij wilde ze de kruising (die nu alleen via een kant toegankelijk was) tussen Dedemsvaartweg en Melis Stokelaan openbreken. Ik meen ergens eind mei dat ze weer klaar zijn.
Die kruising is al meer dan een maand dicht, ze zijn er tramsporen aan het aanleggen voor de verlenging van lijn 16. En van de week was de Hengelolaan ook voor een gedeelte dicht, hekkies op de weg.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:51 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dát is dus al een tijdje, nu kan je er dus helemaal niet meer overheen.
Nou om heel eerlijk te zijn kon je bij de kruising met de Dememsvaartweg - Hengelolaan wel weer gewoon rechtdoor rijden naar die kruising, maar ik ken het me amper voorstellen dat ze daar nu al mee klaar zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:46 schreef CaLeX het volgende:
Maar geloof dat deze week wel weer de Melistokelaan open zou gaan.
Moet tegenwoordig toch met de tram naar mijn werk, dus heb er niet veel last meer van :p
psstt... lees het topic even doorquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:00 schreef CaLeX het volgende:
reed net op de hengelolaan met de fiets, en de dedemsvaartweg richting wateringseveld lag open, net als het tegemoetkomende verkeer van de leyweg
en vana16-4 tm medio juni ligt de kruising melistokelaan/loevesteinlaan ook nog open![]()
ja, ze zijn nu wel klaar met het eerste gedeelte, maar verschuiven het dus gewoonquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:03 schreef woutabest het volgende:
[..]
psstt... lees het topic even door
Geen idee, volgens mij zijn ze daar nog heel hard bezig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ja, ze zijn nu wel klaar met het eerste gedeelte, maar verschuiven het dus gewoon
toch?
Dat was een goede tip, ik ben geweldig goed gekniptquote:Op woensdag 4 april 2007 20:55 schreef Jill-RMC het volgende:
La Di Da in de Torenstraat. Geweldige kapper, wel prijzig. Ben meestal 80 euro kwijt voor knippen en kleuren, maar dan hoef ik er echt een paar maanden niets meer aan te doen.
Door wie ben je geknipt?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:56 schreef imago het volgende:
[..]
Dat was een goede tip, ik ben geweldig goed geknipt
Maar wel het mooiste stadion in de jupiler leaguequote:Op zondag 15 april 2007 00:04 schreef jorienvdherik het volgende:
En toen hadden ze geen eredivisie club meer...
En het leegstequote:Op zondag 15 april 2007 00:07 schreef jna het volgende:
[..]
Maar wel het mooiste stadion in de jupiler league![]()
Tja vind het jammer maar ben er niet rouwig om..... iedereen kan aangewezen als schuldigen van het slecht presteren maar het grootste gedeelte ligt altijd nog in handen van de spelers zelf maarja misschien volgend jaar nieuwe kansenquote:Op zondag 15 april 2007 00:04 schreef jorienvdherik het volgende:
En toen hadden ze geen eredivisie club meer...
Daar houden we vanquote:Op zondag 15 april 2007 00:08 schreef jna het volgende:
Ze hebben het gewoon express gedaan joh. 1ste seizoen in het nieuwe stadion meteen kampioen worden is toch ook mooi
*aait*quote:
Tsja, namen zijn nooit m'n sterkste punt geweestquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Door wie ben je geknipt?
Vandaag ook nog geweest, was niet echt nodig maar heb morgen een feessie
Waar ben je geweest?quote:Op zondag 15 april 2007 02:16 schreef ook_gek het volgende:
ze wi all geil ?
Ohw, kijk, heel boeiendquote:Op zondag 15 april 2007 11:13 schreef 4-elements het volgende:
Sinds vannacht is de kruising Dedemsvaartweg/Melis Stokelaan weer open voor verkeer... Ik weet het, lekker boeiend...
Das klote.. ik race altijd door de Sportlaanquote:Op zondag 15 april 2007 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:kutjoden
boete op de sportlaan ontvangen, langs de kant gehaald voor 63 km/u
Kreeg ik bijna een boete voor belediging omdat ik letterlijk vroeg: hoe heet die klapjosti die mijn gelaserd heeft?
Maar verder een topdagHeerlijk zonnetje, lekker terrasje in scheveningen geweest daarna tuinfeestje in Nieuw Vennep.
Morgen helaas belooft me nichtje te helpen verhuizen vanuit tilburg naar amsterdam, jammer van het mooie weer maarja
52° 6'12.02"Nquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik mis oa:
SolidasRock
Jill-RMC
Reddiablo
ook_gek
Thetallguy
2Mini
buachaille
effe naar een kroeg waar ik meer dan te veel gezopen heb dat goed voor me isquote:
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op zondag 15 april 2007 20:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
effe naar een kroeg waar ik meer dan te veel gezopen heb dat goed voor me is![]()
Je kan me ook je straatnaam PM-enquote:Op zondag 15 april 2007 20:49 schreef ook_gek het volgende:
hoe krijg ik die dingen over mijn plaats dan
Als je nog aan het verplaatsen gaat, ik zit aan het uiteinde van de Thorbeckelaan, bij de Laan van Meerdervoort. Op het plaatje zit ik nu bij de kruising van de Oude Haagweg...quote:Op zondag 15 april 2007 21:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je kan me ook je straatnaam PM-en
quote:Op zondag 15 april 2007 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nog aan het verplaatsen gaat, ik zit aan het uiteinde van de Thorbeckelaan, bij de Laan van Meerdervoort. Op het plaatje zit ik nu bij de kruising van de Oude Haagweg...
Top!quote:
Ben het vergeten, maar je kan pm-enquote:Op maandag 16 april 2007 10:29 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik mijn straat hoef te pmen want die weet je wel......
dump mij maar bij jill al woon ik eigelijk bij de kinderboerderijquote:Op maandag 16 april 2007 10:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben het vergeten, maar je kan pm-en![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 11:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dump mij maar bij jill al woon ik eigelijk bij de kinderboerderij![]()
Zolang je er maar geen gewoonte van maakt zo onverwachts langs te vallen iedere keerquote:Op maandag 16 april 2007 11:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dump mij maar bij jill al woon ik eigelijk bij de kinderboerderij![]()
ik ben je nog nooit tegen gekomenquote:Op maandag 16 april 2007 11:28 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zolang je er maar geen gewoonte van maakt zo onverwachts langs te vallen iedere keer![]()
![]()
ben je dan niet langs mijn huis geredenquote:Op maandag 16 april 2007 12:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Uhm nee...maar heb gisteren ook niet meer gedaan dan F1 kijken, me omgekleed en naar het Circustheater gegaan en 's avonds weer terug
Jij wilt mij gewoon niet zien hequote:Op maandag 16 april 2007 13:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Gereden? Van de Keizerstraat naar het Circustheater...op een zondag....en meer dan 25 graden...met al die opbrekingen? Dan had ik een uur bezig geweest
Nu hoefde ik alleen ff op tram 1 te stappen, 2 haltes mee en klaar.
Je kent me niet eensquote:
Je woont voor mij het dichtste bij. Admiraal Anaal zit aan de andere kant van het rijswijkseplein, dus dat zijn 5 strafkilometers.quote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef 2Mini het volgende:
Ik ben ook echt de enige van mijn buurt hier op FOK!
Nee ik dan, ik ben helemaal lonelyquote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef 2Mini het volgende:
Ik ben ook echt de enige van mijn buurt hier op FOK!
Kijk eens in het midden van het plaatje?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:06 schreef becky27 het volgende:
ik woon bezuidenhout. kon 2mini niet vinden waar woont ie? (ben nog niet megabekend in de den haag, woon er pas een paar maanden na 9 jaar delft)
gefeliciteerd!! wat is het eigenlijk??????quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:30 schreef bosnymfje het volgende:
![]()
![]()
Ik ben geslaagd voor mn 21 plus toets!!!!!
![]()
![]()
![]()
Cool onwijs gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:57 schreef bosnymfje het volgende:
Jups..toelating voor HBO maatschappelijk werk en dienstverlening
Rian_ je staat erbijquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:23 schreef Rian_ het volgende:
Gefeliciteerd !!
Ben gezakt voor mn spelling![]()
Het ergste is nog.. het was multiple choise... 2 keuze
en dan nog kunnen zakken....![]()
tnxquote:
ik overleef dat welquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:35 schreef Rian_ het volgende:
[..]
tnx
mark says:
maar ik kan wel goed zwemmen
Rian_ says:
hoe lang denk je dat vol te houden?
mark says:
onwijs lang
Bij deze het verzoek om Ook-Gek in zee te gooien
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Update
Wil ook_gek nog naar de zee verhuizen?![]()
Virtueel zwemmenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wil ook_gek nog naar de zee verhuizen?![]()
Begin jij ook alquote:
ik zie de hele pier niet en mijn naam ook niet meerquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nu is hij aan het zwemmen bij de pier
[afbeelding]
Hee spammert, dat is hier bekant om de hoek! Het zijn aardige mensen daar maar toen ze net een weekje open waren ha'k zoiets van dit kan ik zelf ook en miste het vrouwtje van ervoor...quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:27 schreef 2Mini het volgende:
Ff kleine test/ spammetje..
Iemand hier die Warung Kromo kent aan de Elandstraat en wat vinden jullie ervan?
Inderdaad, volgens mij heeft Admiraal_A een nieuw slachtoffer gevondenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:00 schreef jna het volgende:
Zeg waarom heeft Jill-RMC eigenlijk een groot "icoontje" in die google earth map![]()
![]()
foto?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Omdat ik het liefste meisje uit Den Haag ben *knipper knipper*
He hequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:16 schreef Moravec het volgende:
[..]
Hee spammert, dat is hier bekant om de hoek! Het zijn aardige mensen daar maar toen ze net een weekje open waren ha'k zoiets van dit kan ik zelf ook en miste het vrouwtje van ervoor...
Ik ben zelf eigenlijk meer een Bajwa-pizza fan tegenwoordig. Ken je die?
Ik zag het... ik voel me toch best wel lonely... iedereen zit in een kringetje om me heen..quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:24 schreef XL het volgende:
2Mini, ik heb een nieuwe dichterbij wonende fok!(st)er
Dat is echt ongeveer hartje centrum, schat ik zo.
Je bent het middelpunt, man!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:57 schreef 2Mini het volgende:
[..]
ik voel me toch best wel lonely... iedereen zit in een kringetje om me heen..
We vormen een kringetje een kringetje een kringetje, we vormen een kringetje van jongen en van meisjes, we vormen een kringetje om 2 mini heenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:57 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik zag het... ik voel me toch best wel lonely... iedereen zit in een kringetje om me heen..
Kan ik anders niet een bewegend icoontje over heel Den Haag krijgen, aangezien ik vaak in de auto zit, met werk enzo
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:41 schreef woutabest het volgende:
Weet iemand of de flitspaal Houtwijklaan - Hildo Kroplaan echt werkt??? Ik zag pas op het laatste moment dattie weer op rood stond, verdomme.
kut.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:28 schreef chromosoompje het volgende:
[..]die doet het
, hij is in ieder geval in staat om te flitsen maar zit niet altijd een fotorol in
Ik ken autorijschool Martien Don, zit ik zelf ook en familie heeft daar ook met tevredenheid gelest. Ze doen ook motoren. (En vrachtwagens, aanhangwagens, vaarbewijzen...)quote:Op woensdag 18 april 2007 13:00 schreef CaLeX het volgende:
Heeft er iemand ervaringen met motorrijscholen in Den Haag?
Zowel goede of slechte zijn welkom
Veenkade.. daar bij Zuiderpark hè..quote:Op woensdag 18 april 2007 08:20 schreef Moravec het volgende:
Okee dan 2Mini, ik ga weer eens loeren daar! Kom er eigenlijk weinig omdat ik zelf graag Indisch kook maar heb net een jaarcontract te pakken dus dat zal wel meer afhalen worden.
Bajwa zit in dat schuine straatje net voorbij de Veenkade, de euh whatever... Ze maken daar pizza's met Roti erop, in eerste instantie ha'k zoiets van ja kappe nah! Maar die dingen bleken zwaar verslavend.
Die in Wateringse Veld? Nee.. die wordt gezien als een dure, slechte opleiding..quote:Op woensdag 18 april 2007 15:11 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik ken autorijschool Martien Don, zit ik zelf ook en familie heeft daar ook met tevredenheid gelest. Ze doen ook motoren. (En vrachtwagens, aanhangwagens, vaarbewijzen...)
Hmmzz... jij bent de eerste die dat zegt, hoe kom je daar zo bij als ik vragen mag?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:50 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Die in Wateringse Veld? Nee.. die wordt gezien als een dure, slechte opleiding..
me exquote:Op woensdag 18 april 2007 16:58 schreef woutabest het volgende:
[..]
Hmmzz... jij bent de eerste die dat zegt, hoe kom je daar zo bij als ik vragen mag?
Daar heb ik eerst ook gelest, ook geen goeie ervaringen mee, toen overgestapt op een ander, weet alleen ff de naam niet meer...quote:Op woensdag 18 april 2007 17:01 schreef CaLeX het volgende:
zeg bij FLyover gelest voor de auto, maar daar heb ik niet echt een lekkere ervaring mee
Aan hun heb ik helemaal een hekelquote:Op woensdag 18 april 2007 18:21 schreef soapie het volgende:
[..]
Daar heb ik eerst ook gelest, ook geen goeie ervaringen mee, toen overgestapt op een ander, weet alleen ff de naam niet meer...(Is trouwens wel een bekende)
* edit was Tempo!!!!!![]()
Kijk eens op de kaart in 1 van de laatste postjes?quote:Op woensdag 18 april 2007 19:29 schreef Sand_R het volgende:
Heyy,,
Ben nieuw hierroo
Mensuh uit Statenkwartier hier??
![]()
quote:Een 55-jarige man uit Den Haag die op 28 maart op klaarlichte dag in de Hofstad op het Spui werd neergeslagen door een voorbijganger, is vandaag aan zijn verwondingen overleden. Het slachtoffer overleed aan de gevolgen van een schedelbasisfractuur en een hersenbloeding.
Eén dag na het gebeuren arresteerde de politie al een 26-jarige verdachte. Volgens de politie zag het slachtoffer er enigszins vrouwelijk uit en werd hij mogelijk daarom aangevallen. De verdachte zit nog steeds in voorarrest.
Hmmm zou het niet weten, weet wel dat prins clausviaduct richting amsterdam verzakt is en niet bereikbaar is dus.....quote:Op woensdag 18 april 2007 20:56 schreef Bubblicious het volgende:
Inderdaad diep triest... Die mensen mogen hun ogen uit hun kop schamen!
Heeft trouwens iemand enig idee wat er op de Moerweg aan de hand was vanochtend? Door de afsluiting van Melis Stokelaan / Loevesteinlaan moet ik al een pokke-end omrijden om naar de snelweg te komen, was vanochtend ook nog de Moerweg dicht! Ik ging om 7:15 de deur uit, om 8:30 reed ik de A4 op... één grote chaos dus
Ik heb precies hetzelfde. het verschil is dat ik bij de 3e keer het opgegeven hebt en dat ik bij Tempo gelest hebt.quote:Op woensdag 18 april 2007 21:24 schreef Jill-RMC het volgende:
Heb gelest bij rijschool De Ridder (badhuisstraat) voor mn autorijbewijs. Theorie in 1x gehaald. Daarna 3x gezakt....had iedere keer van die nutteloze dingen waar ik volgens het CBR niet goed op reageerde. Losers. *rijdt als een zonnetje* Gelukkig de 4de keer wel gehaald.
Ik heb er ook mijn rijbewijs gehaald...quote:Op woensdag 18 april 2007 19:18 schreef 4-elements het volgende:
Hier geen slechte ervaringen met Fly Over. Heb daar mijn rijbewijs gehaald
Ik had er twee keer voor nodig. Mijn rij-instructeur was wel relaxed. Blijkbaar een uitzondering bij Fly Over als ik het zo hoorquote:Op woensdag 18 april 2007 23:37 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik heb er ook mijn rijbewijs gehaald...
allen pas bij de 5de keer.... en de rij-instrukteur wat een lul!!
Mijn meisje reed bij zijn broer (ook Fly-over) en dat was nog een grotere lul
laan van noi?? daar ga ik straks wel werkenquote:Op donderdag 19 april 2007 15:24 schreef Moravec het volgende:
Hee becky27, volgensmij werk ik bij jou om de hoek![]()
Ja ik hoorde het.. zoontje van die warung, komt daar wel eens vaker. Hij had het over een Superman aan de muur ofzo.. hij gaat mij er een keertje heen brengenquote:Op woensdag 18 april 2007 22:02 schreef Moravec het volgende:
Nee 2Mini, de veenkade loopt paralel aan de elandstraat! Vanaf de paleistuin ongeveer en die brug bij de torenstraat. Maar ze zitten aan de Constant Rebecquestraat, vanochtend was het een beetje te vroeg om het te herinneren...
woon jij daar? Ik werk vlak bij station laan van noiquote:Op donderdag 19 april 2007 16:16 schreef becky27 het volgende:
[..]
laan van noi?? daar ga ik straks wel werken![]()
zit nu nog in dordt
Ah, dan ben jij waarschijnlijk die aso die mij laatst bij het zebrabad op de Beatrixlaan bijna van de sokken reed!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
woon jij daar? Ik werk vlak bij station laan van noi![]()
en ik rij daar ELKE dag![]()
Meen je dit? Ik heb ik dacht maandag een voetganger bijna geschept op een zeebrapad jaquote:Op donderdag 19 april 2007 16:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ah, dan ben jij waarschijnlijk die aso die mij laatst bij het zebrabad op de Beatrixlaan bijna van de sokken reed!![]()
Dan had je mazzel dat ik te laat was met mijn sleutelbos pakken... Anders had je nu een mooie kras gehad van de voorkant toch de achterkant...quote:Op donderdag 19 april 2007 16:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Meen je dit? Ik heb ik dacht maandag een voetganger bijna geschept op een zeebrapad ja![]()
Ik rij een rode mazda mx5
Geen idee of het een rode Mazda was. Maar ik ben maandag inderdaad bijna van m'n sokken gereden op een zebrapad op de Beatrixlaan!quote:Op donderdag 19 april 2007 16:59 schreef ook_gek het volgende:
maar jij was het wel of niet?
Ik wens je veel sterktequote:Op donderdag 19 april 2007 17:30 schreef XL het volgende:
Nou, ik ga even een nieuw paspoort kopen. Kijken of ze me op het gemeentehuis dit keer binnen anderhalf uur kunnen helpen![]()
Wanneer komen we achter de identiteit van Jill:Pquote:Op donderdag 19 april 2007 17:52 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Ik wens je veel sterkte
Zo nog even een aflevering van Drive kijken en dan ff richting de zonnebank huppelen.
*lui dagje vandaag*
Dat viel reuze mee!quote:
In mijn wagen zitten zoveel airbag-badges dat ik superbenieuwd ben waar ze allemaal vandaan gaan komen als iemand me goed weet te raken.quote:Op donderdag 19 april 2007 20:09 schreef ook_gek het volgende:
als ik me best doe kan ik zo 3 mensen uit dit topic plat rijden![]()
ik rij er meestal rond kwart voor 9 daar
becky27 ik wil een foto zien ga ik zwaaien naar je
Jij bent een vrouw wheheh
En bij mannen geef je zeker extra gasquote:Op donderdag 19 april 2007 20:09 schreef ook_gek het volgende:
kijk jij begrijpt hemquote:
wheheh mag ik hem tegen een muur aan klappen ik ben ook benieuwdquote:Op donderdag 19 april 2007 20:16 schreef XL het volgende:
[..]
In mijn wagen zitten zoveel airbag-badges dat ik superbenieuwd ben waar ze allemaal vandaan gaan komen als iemand me goed weet te raken.
ben ik al langquote:Op donderdag 19 april 2007 17:55 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
Wanneer komen we achter de identiteit van Jill:P
klinkt als een van onze wagensquote:Op donderdag 19 april 2007 17:32 schreef becky27 het volgende:
ik loop er ook iedere dag! Vanochtend werd een meisje voor mij op het zebrapad echt net niet aangereden door een klein zwart fiatje.....het scheelde echt net niets
lang, blond, slank.....genoeg???quote:Op donderdag 19 april 2007 20:09 schreef ook_gek het volgende:
relatie? En fotoquote:
quote:
loop je altijd met je vriend daar dan? Want dan moet ik goed gaan mikkenquote:Op vrijdag 20 april 2007 09:47 schreef becky27 het volgende:
relatie..........eeh jah, foto.......eeh nej, cup......eeeeh .....
PFFF rond die tijd doe ik een poging tot wakker wordenquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:51 schreef becky27 het volgende:
hee wat dacht jij dan, ik bn ook nieuwsgierig!!
maar helaas voor jou, ik loop er nooit met mijn vriend...altijd helemaal alleen, om 07.33 of 08.03 uur soms een half uurtje eerder. in het weekend niet, dan fiets ik er weleens...
cool autootje hoor!
Ja als het mooi weer is zal je me zien rijden met dak openquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:59 schreef becky27 het volgende:
oooh dat kan natuurlijk ook, dan ben ik weer op de weg terug!
salinas dat waren de tijden vroeger op het zwarte padquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef becky27 het volgende:
in de zomer: zwarte pad en omstreken![]()
verder wel eens de onefour of het paard, ook wel wat kroegjes als de eeuwige jachtvelden of zo maar echt alleen in het weekend!![]()
DAMNquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja als het mooi weer is zal je me zien rijden met dak open![]()
trouwen geweldig feestje volgende maand in de asta![]()
![]()
Rave the City 1991-1995 Reunion 2007 19-05
Charley Lownoise & Mental Theo, Gizmo, Dark Raver, Norman, Buzz Fuzz, DJ Rob & MC Joe, hosted by: Ruffian
oude tijden herlevenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:44 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
DAMNDat word zeker onwijs gaaf
Je moet niet te hard blaten, voor je het weet lig je op een broodje shoarmaquote:
dat doe ik al de hele dagquote:
ja, ik zou eventueel in een broodje shaorma gestopt kunnen worden maar dat zal ik ook niet helpen ben ik bang.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja als het mooi weer is zal je me zien rijden met dak open![]()
trouwen geweldig feestje volgende maand in de asta![]()
![]()
Rave the City 1991-1995 Reunion 2007 19-05
Charley Lownoise & Mental Theo, Gizmo, Dark Raver, Norman, Buzz Fuzz, DJ Rob & MC Joe, hosted by: Ruffian
Het was de laatste tijd gewoon extreem drukquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:18 schreef becky27 het volgende:
gefeliciteerd, het is hier wel extreem rustig
ik weet nog niet of ik gaquote:
Wat gezelligquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:05 schreef XL het volgende:
Terug hetzelfde verhaal. Bij Utrecht de A12 op, met 100 kmh in kolonne richting Den Haag. Even remmen op het punt waar de Rotterdammers weg gaan omdat ze er een zootje van maken. Daarna met 120 richting Den Haag, afslag Bezuidenhout eraf. Eventjes stadsverkeer voor het Rijswijkseplein en een uurtje na vertrek pak uit, kleren aan en op het fietsje naar de AH in de stad.
ik zit nu de hele dag al te broeden op een goede reactie maar het lukt me maar nietquote:Op zondag 22 april 2007 01:39 schreef ook_gek het volgende:
whehehehe
tja sorry maar ja ik was dronken en dan krijg je dit hequote:Op zondag 22 april 2007 15:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik zit nu de hele dag al te broeden op een goede reactie maar het lukt me maar niet
Okay da's fijn voor jouquote:Op zondag 22 april 2007 15:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tja sorry maar ja ik was dronken en dan krijg je dit he![]()
maar ben weer bijna helemaal de oude ik zit lekker in de zon met mijn bek in een raam opening van mijn slaapkamer lekker te ontnuchteren![]()
wat doe jij danquote:
Das idd Oepsquote:Op zondag 22 april 2007 21:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Of je uitlaat breekt even af terwijl je op weg bent naar Denemarken *oops*
ik heb een extreem klein balkon pas net een rond tafeltje op en dan is het echt volquote:Op zondag 22 april 2007 16:56 schreef denB het volgende:
weinig zon vandaag als je om 12uur wakker wordt en de zon tot 10uur op de achterkant van het huis staat, en voor geen balkon heb!
Woon sinds een paar maanden in den haag
Nou ja gratis :xquote:Op maandag 23 april 2007 00:09 schreef Bubblicious het volgende:
Mensen wat was Den Haag weer een zooitje vandaag! Als je in Morgenstond woont, was het vandaag weer creatief autorijden om Den Haag uit te komen.. Zag nog wel wat groen-geen-gestreepte gezelligheidsmensen met stoeltjes op hun nek lopen... Die waren blijkbaar gratis uit het Zuiderpark...
haha die gozer strekt ze gewoon in 1 moeite er uit hop 1 er uit die is voor jou hop die is er uit die is voor jou hop die er uitquote:Op maandag 23 april 2007 00:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nou ja gratis :x
Het was een soort zelfservice, en het ging eigenlijk een stuk makkelijker dan verwacht![]()
http://www.youtube.com/watch?v=YJzlfQf7KXw (niet mijn filmpje)
Ik zou er dan toch voor kiezen om iets van een stoel neer te zetten i.p.v. een klein rond tafeltjequote:Op zondag 22 april 2007 23:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een extreem klein balkon pas net een rond tafeltje op en dan is het echt vol![]()
Maar wel de gehele dag veel zon dus ik kan lekker 2 deuren open knallen en dan heerlijk in de zon zitten om lekker te ontnuchteren en effe mijn ontbijtje naar binnen te peuzelen. HEERLIJK![]()
zo groot is mijn balkon nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:30 schreef Rian_ het volgende:
[..]
Ik zou er dan toch voor kiezen om iets van een stoel neer te zetten i.p.v. een klein rond tafeltje![]()
Dan kan je ook nog ziiten op je balkon en hoef je niet vanaf binnen naar je tafeltje te staren.![]()
als ik mijn deuren open doe naar het balkon is het volquote:
zonder enig probleem... dikke drak en zweet walm waardoor de buren genoodzaakt waren hun ramen en deuren te sluiten... maar jij had geen probleemquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:40 schreef ook_gek het volgende:
dat gaat ook niet geloof me![]()
Je kent die hele kleine ronde tafels die je bij de gamma kan halen? Dat past er op en dan is het vol. Maar ik heb wel de hele dag zon daar dus deuren open en in de zon zitten is goed te doen![]()
afgelopen zondag zo liggen ontnuchteren zonder enig probleem
nee nee zo erg was het nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:43 schreef Rian_ het volgende:
[..]
zonder enig probleem... dikke drak en zweet walm waardoor de buren genoodzaakt waren hun ramen en deuren te sluiten... maar jij had geen probleem![]()
hey ik denk dat jij eens een bad moet nemen. Want jij ruikt je zelf. Vieze altoquote:
Sinds wanneer ben ik een alto !?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey ik denk dat jij eens een bad moet nemen. Want jij ruikt je zelf. Vieze alto![]()
toch hou ik van je
mag ik meequote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:28 schreef woutabest het volgende:
Als jullie ergens tussen 16.00 en 17.30 worden geschept door een lesauto, sorry!
Wat was dat dan voor een rangdebiel, dat oefen je toch een paar keer op een afgelegen plek en dan kan je het toch wel in het verkeer?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zat vanmorgen achter een les wagen. Ding bleef afslaan![]()
was een vrouw hequote:Op woensdag 25 april 2007 14:35 schreef woutabest het volgende:
[..]
Wat was dat dan voor een rangdebiel, dat oefen je toch een paar keer op een afgelegen plek en dan kan je het toch wel in het verkeer?
Bij mij istie pas 1x afgeslagen
Mij noteren voor de Schrijnwerkersgaarde. Nog een tijdje dan want ik sta op het punt om mijn biezen te pakken.quote:Op zondag 15 april 2007 20:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bijgewerkte versie
[afbeelding]
Bijgewerkt:
ChRoNiC
2Mini
Woutabest
SolidAsRock
Wie missen er nog volgens mij:
SolidasRock
Jill-RMC
Reddiablo
ook_gek
Thetallguy
2Mini
buachaille
Als ik mensen mis PM me dan even met je adres of evt straat in de buurt dan zet ik je erbij
Er is tussen 12.00 en 13.30 een Harley optocht (vertrek Boulevard, eindpunt Reinkenstraat). Motoren zijn vanaf 10.00 uur al te bezichtigen. Heb wel ernstig medelijden met die bestuurders, alles opgebroken, vrijmarkten waar je niet langs kan en dan al die dagjesmensen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:03 schreef chromosoompje het volgende:
Wat is er met queensday te doen in den haag en omgeving?
Spammerdquote:Op donderdag 26 april 2007 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Mensen uit Den Haag die vrijdag niks te doen hebben moeten gewoon komen he![]()
Als fraubitch meekomt wil ik het wel overwegen...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Mensen uit Den Haag die vrijdag niks te doen hebben moeten gewoon komen he![]()
die is erquote:Op donderdag 26 april 2007 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als fraubitch meekomt wil ik het wel overwegen...![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als fraubitch meekomt wil ik het wel overwegen...![]()
![]()
Ik heb het overwogen... Ik wil wel, maar ik kan niet...quote:
Het hangt er natuurlijk vanaf wat je ècht leuk vindt. Het is altijd wel leuk om even een rondje te lopen over de kermis. En als het weer zo blijft is het natuurlijk heerlijk om in het zonnetje op het terras te gaan zitten. Maar ja, dat is weer niet heel speciaal Koninginnedag natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:39 schreef becky27 het volgende:
wat is nou echt echt echt leuk aankomende maandag behalve de harleytoer?
Komt gumball 3000 in Den Haag?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:43 schreef denB het volgende:
gumball 3000 komt ook!
Maar geen idee wat er leuk aan is, ik blijf denks gewoon thuis, of ik ga naar scheveningen genieten van de zon
Dacht ik ook al ja.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:10 schreef denB het volgende:
Ah verkeerde topic
Nee ze komen in amsterdam
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb zo een vermoeden dat Amsterdam niet the place to be is aankomende maandag
pak hem beet 100+ zeer exclusieve auto's. Sommige zijn meer dan 1.5 miljoen euro de stuk waard.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:43 schreef denB het volgende:
gumball 3000 komt ook!
Maar geen idee wat er leuk aan is, ik blijf denks gewoon thuis, of ik ga naar scheveningen genieten van de zon
In Amsterdam jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
pak hem beet 100+ zeer exclusieve auto's. Sommige zijn meer dan 1.5 miljoen euro de stuk waard.
zekerquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb zo een vermoeden dat Amsterdam niet the place to be is aankomende maandag
En die zet je in amsterdam neer?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
pak hem beet 100+ zeer exclusieve auto's. Sommige zijn meer dan 1.5 miljoen euro de stuk waard.
www.gumball3000.com ga maar kijken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:36 schreef denB het volgende:
[..]
En die zet je in amsterdam neer?
Je moet daar je fiets al met 2 sloten vast zetten
eigenaar van trust is op dit moment de enige met een veyron in de garage naast onder andere zijn carrera GTquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat lijkt me zo gaaf om te doen.
Iemand die me een coole dure auto kan lenen? Een DB9 ofzo? Of als iemand nog een Veyron heeft staan is ook goed
Ik ken het hoor, heb alle filmpjes van gezienquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
www.gumball3000.com ga maar kijken.
3000 mile on 8 dagen over de openbare weg. Ze gaan de hele wereld over![]()
zwart grijsquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:23 schreef Jill-RMC het volgende:
Had die van Trust niet zo een lelijke rood/zwarte Veyron? Dan neem ik liever die Carrera GT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |