dan vinden ze dat je te hard aan het rijden benquote:Op vrijdag 13 april 2007 15:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja die stofhoop had ik dus ook op mn auto...vandaar de wasactie
Nopes heb een Blauwe 106...en alsof ik ooit rustig op de van Alkemadelaan rijGrapjas.
Maar dat soort mensen zijn irritant...als je langzaam bent ga rechts rijden en als je dan toch naar links wil gaan, gebruik dan je spiegels en ga opzij voor snellere auto's. Snap niet waarom dat nou zo moeilijk is voor sommige mensen.
Ja wil ik ook. Maar het sucked echt moeilijk om wat betaalbaars en leefbaars op Scheveningen te vinden. Of iig in de nabije omgeving.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:03 schreef Jill-RMC het volgende:
Sensatie Sensatie en meteen een goed voorbeeld waarom oudjes beter gewoon meteen hun rijbewijs in kunnen leveren.
Zeesluisweg/korbootstraat - Fiat Panda komt van links en vergeet even een aankomende Audi voorrang te geven. Oud vrouwtje in de Panda had niets en kon via het dakraam uit de auto klimmen, vrouwtje in de Audi was behoorlijk overstuur, maar leek verder ook niets ernstigs te hebben.
[afbeelding]
en ik, maar ik ben al zo lang weggeweest, ik PM je wel ffquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik mis oa:
SolidasRock
Jill-RMC
Reddiablo
ook_gek
Thetallguy
2Mini
buachaille
zat alleen maar stof op dus was effe snel doekje er langs en klaarquote:
die heup broeken dragen waar dan die pens over heen hangtquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:16 schreef Jett het volgende:
zo mooi is den haag in de zomer
Behalve lelijke dikke vieze anita's die denken dat ze een rokje aan kunnen doen
verder maar 1x lastig gevallen door een zwerver vandaag![]()
Heuh? Bron?quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:43 schreef woutabest het volgende:
[..]
en ik, maar ik ben al zo lang weggeweest, ik PM je wel ff![]()
Ontopic enzo: Wat een kneuzen zijn dat die de opbrekingen coördineren. Volgens mij willen ze de Loevesteinlaan, Demensvaartweg en de Hengelolaan tegelijkertijd afsluiten.
Ook is die kruising met de Demensvaartweg en de Melis Stokelaan ontoegankelijk
ik woon daar vlak bijquote:
Bron? Rij er maar langs en lees de bordjes.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:31 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Heuh? Bron?
Want dan ben ik toch serieus benieuwd waar ik mijn auto moet gaan laten... of zal ik dan via de maartensdijklaan moeten? Zo ja, verplicht betaald parkeren
Ik volg zo af en toe VKJ op RTVWest..quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:31 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Heuh? Bron?
Want dan ben ik toch serieus benieuwd waar ik mijn auto moet gaan laten... of zal ik dan via de maartensdijklaan moeten? Zo ja, verplicht betaald parkeren
Dát is dus al een tijdje, nu kan je er dus helemaal niet meer overheen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:55 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik volg zo af en toe VKJ op RTVWest..
Volgens mij wilde ze de kruising (die nu alleen via een kant toegankelijk was) tussen Dedemsvaartweg en Melis Stokelaan openbreken. Ik meen ergens eind mei dat ze weer klaar zijn.
Die kruising is al meer dan een maand dicht, ze zijn er tramsporen aan het aanleggen voor de verlenging van lijn 16. En van de week was de Hengelolaan ook voor een gedeelte dicht, hekkies op de weg.quote:Op zaterdag 14 april 2007 09:51 schreef woutabest het volgende:
[..]
Dát is dus al een tijdje, nu kan je er dus helemaal niet meer overheen.
Nou om heel eerlijk te zijn kon je bij de kruising met de Dememsvaartweg - Hengelolaan wel weer gewoon rechtdoor rijden naar die kruising, maar ik ken het me amper voorstellen dat ze daar nu al mee klaar zijn.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:46 schreef CaLeX het volgende:
Maar geloof dat deze week wel weer de Melistokelaan open zou gaan.
Moet tegenwoordig toch met de tram naar mijn werk, dus heb er niet veel last meer van :p
psstt... lees het topic even doorquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:00 schreef CaLeX het volgende:
reed net op de hengelolaan met de fiets, en de dedemsvaartweg richting wateringseveld lag open, net als het tegemoetkomende verkeer van de leyweg
en vana16-4 tm medio juni ligt de kruising melistokelaan/loevesteinlaan ook nog open![]()
ja, ze zijn nu wel klaar met het eerste gedeelte, maar verschuiven het dus gewoonquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:03 schreef woutabest het volgende:
[..]
psstt... lees het topic even door
Geen idee, volgens mij zijn ze daar nog heel hard bezig.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:19 schreef CaLeX het volgende:
[..]
ja, ze zijn nu wel klaar met het eerste gedeelte, maar verschuiven het dus gewoon
toch?
Dat was een goede tip, ik ben geweldig goed gekniptquote:Op woensdag 4 april 2007 20:55 schreef Jill-RMC het volgende:
La Di Da in de Torenstraat. Geweldige kapper, wel prijzig. Ben meestal 80 euro kwijt voor knippen en kleuren, maar dan hoef ik er echt een paar maanden niets meer aan te doen.
Door wie ben je geknipt?quote:Op zaterdag 14 april 2007 21:56 schreef imago het volgende:
[..]
Dat was een goede tip, ik ben geweldig goed geknipt
Maar wel het mooiste stadion in de jupiler leaguequote:Op zondag 15 april 2007 00:04 schreef jorienvdherik het volgende:
En toen hadden ze geen eredivisie club meer...
En het leegstequote:Op zondag 15 april 2007 00:07 schreef jna het volgende:
[..]
Maar wel het mooiste stadion in de jupiler league![]()
Tja vind het jammer maar ben er niet rouwig om..... iedereen kan aangewezen als schuldigen van het slecht presteren maar het grootste gedeelte ligt altijd nog in handen van de spelers zelf maarja misschien volgend jaar nieuwe kansenquote:Op zondag 15 april 2007 00:04 schreef jorienvdherik het volgende:
En toen hadden ze geen eredivisie club meer...
Daar houden we vanquote:Op zondag 15 april 2007 00:08 schreef jna het volgende:
Ze hebben het gewoon express gedaan joh. 1ste seizoen in het nieuwe stadion meteen kampioen worden is toch ook mooi
*aait*quote:
Tsja, namen zijn nooit m'n sterkste punt geweestquote:Op zaterdag 14 april 2007 23:10 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Door wie ben je geknipt?
Vandaag ook nog geweest, was niet echt nodig maar heb morgen een feessie
Waar ben je geweest?quote:Op zondag 15 april 2007 02:16 schreef ook_gek het volgende:
ze wi all geil ?
Ohw, kijk, heel boeiendquote:Op zondag 15 april 2007 11:13 schreef 4-elements het volgende:
Sinds vannacht is de kruising Dedemsvaartweg/Melis Stokelaan weer open voor verkeer... Ik weet het, lekker boeiend...
Das klote.. ik race altijd door de Sportlaanquote:Op zondag 15 april 2007 00:03 schreef admiraal_anaal het volgende:kutjoden
boete op de sportlaan ontvangen, langs de kant gehaald voor 63 km/u
Kreeg ik bijna een boete voor belediging omdat ik letterlijk vroeg: hoe heet die klapjosti die mijn gelaserd heeft?
Maar verder een topdagHeerlijk zonnetje, lekker terrasje in scheveningen geweest daarna tuinfeestje in Nieuw Vennep.
Morgen helaas belooft me nichtje te helpen verhuizen vanuit tilburg naar amsterdam, jammer van het mooie weer maarja
52° 6'12.02"Nquote:Op vrijdag 13 april 2007 20:31 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik mis oa:
SolidasRock
Jill-RMC
Reddiablo
ook_gek
Thetallguy
2Mini
buachaille
effe naar een kroeg waar ik meer dan te veel gezopen heb dat goed voor me isquote:
Zo'n vermoeden had ik al.quote:Op zondag 15 april 2007 20:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
effe naar een kroeg waar ik meer dan te veel gezopen heb dat goed voor me is![]()
Je kan me ook je straatnaam PM-enquote:Op zondag 15 april 2007 20:49 schreef ook_gek het volgende:
hoe krijg ik die dingen over mijn plaats dan
Als je nog aan het verplaatsen gaat, ik zit aan het uiteinde van de Thorbeckelaan, bij de Laan van Meerdervoort. Op het plaatje zit ik nu bij de kruising van de Oude Haagweg...quote:Op zondag 15 april 2007 21:33 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Je kan me ook je straatnaam PM-en
quote:Op zondag 15 april 2007 21:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je nog aan het verplaatsen gaat, ik zit aan het uiteinde van de Thorbeckelaan, bij de Laan van Meerdervoort. Op het plaatje zit ik nu bij de kruising van de Oude Haagweg...
Top!quote:
Ben het vergeten, maar je kan pm-enquote:Op maandag 16 april 2007 10:29 schreef bosnymfje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik mijn straat hoef te pmen want die weet je wel......
dump mij maar bij jill al woon ik eigelijk bij de kinderboerderijquote:Op maandag 16 april 2007 10:36 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben het vergeten, maar je kan pm-en![]()
quote:Op maandag 16 april 2007 11:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dump mij maar bij jill al woon ik eigelijk bij de kinderboerderij![]()
Zolang je er maar geen gewoonte van maakt zo onverwachts langs te vallen iedere keerquote:Op maandag 16 april 2007 11:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dump mij maar bij jill al woon ik eigelijk bij de kinderboerderij![]()
ik ben je nog nooit tegen gekomenquote:Op maandag 16 april 2007 11:28 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Zolang je er maar geen gewoonte van maakt zo onverwachts langs te vallen iedere keer![]()
![]()
ben je dan niet langs mijn huis geredenquote:Op maandag 16 april 2007 12:51 schreef Jill-RMC het volgende:
Uhm nee...maar heb gisteren ook niet meer gedaan dan F1 kijken, me omgekleed en naar het Circustheater gegaan en 's avonds weer terug
Jij wilt mij gewoon niet zien hequote:Op maandag 16 april 2007 13:50 schreef Jill-RMC het volgende:
Gereden? Van de Keizerstraat naar het Circustheater...op een zondag....en meer dan 25 graden...met al die opbrekingen? Dan had ik een uur bezig geweest
Nu hoefde ik alleen ff op tram 1 te stappen, 2 haltes mee en klaar.
Je kent me niet eensquote:
Je woont voor mij het dichtste bij. Admiraal Anaal zit aan de andere kant van het rijswijkseplein, dus dat zijn 5 strafkilometers.quote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef 2Mini het volgende:
Ik ben ook echt de enige van mijn buurt hier op FOK!
Nee ik dan, ik ben helemaal lonelyquote:Op maandag 16 april 2007 21:53 schreef 2Mini het volgende:
Ik ben ook echt de enige van mijn buurt hier op FOK!
Kijk eens in het midden van het plaatje?quote:Op dinsdag 17 april 2007 09:06 schreef becky27 het volgende:
ik woon bezuidenhout. kon 2mini niet vinden waar woont ie? (ben nog niet megabekend in de den haag, woon er pas een paar maanden na 9 jaar delft)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |