Ik vind een kapper echt persoonlijk......wat andere goed vinden als kapper vind ik misschien bagger, ik heb me eigen kapper waar ik al 9 jaar naar toe ga, ben een keer naar een ander gegaan en meteen doorgegaan naar me eigen kapperquote:Op woensdag 4 april 2007 20:37 schreef imago het volgende:
Maar serieus, jullie zijn zeker allemaal mannen die geen goede dameskapper weten hè?![]()
Ik heb nog geen vaste kapper, dus dan is het zo lastig. Dan moet je eerst vier keer je haar laten verpesten voordat je een goeie gevonden hebtquote:Op woensdag 4 april 2007 20:43 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ik vind een kapper echt persoonlijk......wat andere goed vinden als kapper vind ik misschien bagger, ik heb me eigen kapper waar ik al 9 jaar naar toe ga, ben een keer naar een ander gegaan en meteen doorgegaan naar me eigen kapper
Dat is toch met die nagelsalon beneden, of niet? Kom ik zo ongeveer dagelijks langs, moet ik dan misschien maar eens gaan kijken. Kleuren doe ik zelf wel uit een pakje, dus dat scheelt weer in de prijs.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:55 schreef Jill-RMC het volgende:
La Di Da in de Torenstraat. Geweldige kapper, wel prijzig. Ben meestal 80 euro kwijt voor knippen en kleuren, maar dan hoef ik er echt een paar maanden niets meer aan te doen.
op de leyweg naast sundays die is wel goed vind ik zelfquote:Op woensdag 4 april 2007 20:44 schreef imago het volgende:
[..]
Ik heb nog geen vaste kapper, dus dan is het zo lastig. Dan moet je eerst vier keer je haar laten verpesten voordat je een goeie gevonden hebt
Daar loop ik elke week langs, maar dan moet ik bij nummer 4 zijnquote:Op woensdag 4 april 2007 20:55 schreef Jill-RMC het volgende:
La Di Da in de Torenstraat. Geweldige kapper, wel prijzig. Ben meestal 80 euro kwijt voor knippen en kleuren, maar dan hoef ik er echt een paar maanden niets meer aan te doen.
Ja, Leo's knipboetiek heet iequote:Op woensdag 4 april 2007 21:23 schreef roque79 het volgende:
[..]
op de leyweg naast sundays die is wel goed vind ik zelfIk weet alleen de naam niet (heel slecht van me) maar geloof Leo 's hairshop? kan dat?
Nee dat meen je niet?quote:Op woensdag 4 april 2007 21:30 schreef Bubblicious het volgende:
[..]
Daar loop ik elke week langs, maar dan moet ik bij nummer 4 zijn
Uiteraard, heb er ook gedanstquote:
Yepz dat is hem.quote:Op woensdag 4 april 2007 21:00 schreef imago het volgende:
[..]
Dat is toch met die nagelsalon beneden, of niet? Kom ik zo ongeveer dagelijks langs, moet ik dan misschien maar eens gaan kijken. Kleuren doe ik zelf wel uit een pakje, dus dat scheelt weer in de prijs.
zag het vanaf het voetbal veld,quote:Op woensdag 4 april 2007 21:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
Grote brand in Den haag/hoorn
Oke wie heeft dit op zijn geweten
Veel van mijn dinnetjes gaan naar jensen in de stad..quote:Op woensdag 4 april 2007 18:48 schreef imago het volgende:
Hallo buurtjes, weten jullie toevallig een goede dameskapper in Den Haag?
da's toch t kruispunt bij het uiteinde van de Hoefkade of niet?quote:Op maandag 2 april 2007 03:18 schreef admiraal_anaal het volgende:
[afbeelding]
Politie die het zuiderpark in wil![]()
LOSERTZZZZ
Nee das een ander kruispunt.. nadat/ voordat je langs het zuiderpark komt..quote:Op donderdag 5 april 2007 20:03 schreef winterapfel het volgende:
[..]
da's toch t kruispunt bij het uiteinde van de Hoefkade of niet?
Wat hebben ze daar pas voor "bolletjes" opgehangen? Lijken 360 graden cameras om de verkeersstroom te bekijken.. en lijkt op 'n tijdelijke inrichting. Hebben ze renovatie plannen en wil men meer info?
Zijn Madurodam en het Omniversum cultureel genoeg? Anders misschien het Museon eens proberen, dat is speciaal gericht op jongeren.quote:Op zaterdag 7 april 2007 13:05 schreef Huppelei het volgende:
Me ouders willen met me naar het Maurits huis en daar heb ik geen zin in
Weet iemand een alternatief? Iets cultureels en leuk voor jongeren? Rond Den Haag he.
Ik stap vanmiddag eens op de fiets en ga eens uitzoeken hoe ver ik nu precies van Scheveningen woonquote:Op maandag 9 april 2007 10:10 schreef admiraal_anaal het volgende:zo lekker weer
, hoop dat het morgen ook zo blijft
dan gaan we de efteling bezoeken
Niet zo ver hoorquote:Op maandag 9 april 2007 10:19 schreef XL het volgende:
[..]
Ik stap vanmiddag eens op de fiets en ga eens uitzoeken hoe ver ik nu precies van Scheveningen woon![]()
Het kan nog steeds een flinke fietstocht worden. Vooralsnog heb ik nog geen idee welke kant ik op moet gaan fietsen en ik ga me zeker niet voorbereiden. Ik heb de indruk dat het vanuit mij gezien achter het centrum ligt, dus daar wil ik doorheen.quote:Op maandag 9 april 2007 10:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Niet zo ver hoormaar scheveningen is altijd leuk om met dit weer heen te gaan.... ga vanaaf ook ff wat drinken op de boulevard
Ah, jij hebt natuurlijk de google-earth-informatie. Ga je daar nog wat mee doen?quote:Op maandag 9 april 2007 10:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iddvan jou uit is het centrum-malieveld-madurodam
en dan volgt de rest vanzelf
quote:Op maandag 9 april 2007 10:32 schreef XL het volgende:
[..]
Ah, jij hebt natuurlijk de google-earth-informatie. Ga je daar nog wat mee doen?
Ik vis gewoon naar informatie. Jullie mogen er vooral op ingaanquote:Op maandag 9 april 2007 16:52 schreef Bubblicious het volgende:
Wel leuk, een weblogger in het Den Haag topic
Liever dan een surfplank dan van die vieze stinkvis zoals vorige week. De hele tram rook er naar. Overal werden raampjes opengezet. Ik wist niet dat vis zó kon stinken.quote:Op maandag 9 april 2007 21:35 schreef jna het volgende:
Je ziet weleens surfplanken in de tram/bus ja. Of de andere passagiers er blij mee zijn is een ander verhaal
eeennn hoe lang heb je er over gedaan?? Ik ben nl heeeel benieuw hoe lang het is van bezuidenhout naar scheveningen op de fiets aangezien dat op de zomeravonden een goede vertoefplek kan zijn, gezamenlijk met een flesje rosé en wat vriendjes. Maar die komen uit een geheel andere hoek van Den Haag.quote:Op maandag 9 april 2007 15:19 schreef XL het volgende:
Ik heb het gevonden, ben een heel stuk wijzer.
Malieveld ben ik niet tegengekomen of heb ik niet als zodanig herkent. De terugweg was aanzienlijk korter dan de heenwegAch ja, ik zie er een leercurve in. Mijn richtingsgevoel vertelde me dat ik heel wat kon afsnijden ten opzichte van de heenweg en dat bleek waar.
Bij Scheveningen was het erg druk (goh!)
Parkeren was een hel voor de aanwezige auto's, met mijn fiets ging het prima.
Ik heb de surfspot gevonden (daar ging het om). Uiteraard had ik geen rekening gehouden met het tij, er stond dus vrijwel geen swell. Desondanks lagen er 4 beginners in het water. Parkeren in de buurt van de surfspot was onmogelijk, maar 14:00 's middags is natuurlijk een tijd waarop ik toch nooit kan surfen (werk nine-to-five, of liever nine-to-nine).
's Ochtends bij het ochtendtij denk ik dat er best nog wel op loopafstand te parkeren is. De trams stoppen ook op loopafstand, zie je wel eens surfers met plank in de tram??? De juiste tramhalte is hier op kruipafstand![]()
Ik moet/mag een nieuwe leasewagen uitzoeken. Ik twijfel tussen een wagen die sexy (uiterlijk) is en tussen een wagen die multifunctioneel inzetbaar (dakrails, 4x4) is. Je mag je zakelijke wagen toch best op je hobby's uitzoeken??Ik zag ook een fantastische sportwagen (Lotus Elise) rondrijden met stickers erop van mijn leasemaatschappij, maar dat is om aan te verlekkeren. Die valt nog lang niet in het leasebudget en daar past sowieso geen surfplank/snowboard op
![]()
Vanuit bezuidenhout 20/30 minuutjes fietsen (hangt van je tempo af) Het is gewoon 1 lange wegquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:16 schreef becky27 het volgende:
[..]
eeennn hoe lang heb je er over gedaan?? Ik ben nl heeeel benieuw hoe lang het is van bezuidenhout naar scheveningen op de fiets aangezien dat op de zomeravonden een goede vertoefplek kan zijn, gezamenlijk met een flesje rosé en wat vriendjes. Maar die komen uit een geheel andere hoek van Den Haag.
Op de terugweg ga je naar beneden dus dan ben je meestal snellerquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:33 schreef becky27 het volgende:
thanx jna
de heenweg 20 minuten en de terugweg 35 minuten
effies snel geschat
dan rij je toch binnen door. Effe klein stukje tegen het verkeer in schiet zo door naar die flats waar ze die pindakaas reclame hebben opgenomen. Rij je zo binnen door naar huis zeker in jou geval.quote:Op dinsdag 10 april 2007 16:14 schreef Jill-RMC het volgende:
Gisteren lekker in de file gestaan op de van Alkemadelaan :s Waren twee klojo's op een Jaguar geknalt. Nouja busje op jaguar, peugeot op busje. Opletten tijdens het rijden is tegenwoordig ook teveel gevraagd.
ooh ok 20 minuten heen en 32 minuten terug, hopelijk zonder kleerscheurenquote:Op dinsdag 10 april 2007 15:44 schreef jna het volgende:
[..]
Op de terugweg ga je naar beneden dus dan ben je meestal sneller![]()
Flitsers? -slik-quote:Op dinsdag 10 april 2007 18:23 schreef 2Mini het volgende:
Van Alkemadelaan
Kutflitsers die ze daar geplaatst hebben met die 50 km smilie
Ik denk 20 minuutjes op een brakke stationsfiets. Ik woon vlakbij Holland Spoor.quote:Op dinsdag 10 april 2007 15:16 schreef becky27 het volgende:
[..]
eeennn hoe lang heb je er over gedaan?? Ik ben nl heeeel benieuw hoe lang het is van bezuidenhout naar scheveningen op de fiets aangezien dat op de zomeravonden een goede vertoefplek kan zijn, gezamenlijk met een flesje rosé en wat vriendjes. Maar die komen uit een geheel andere hoek van Den Haag.
doet het toch nietquote:Op dinsdag 10 april 2007 18:23 schreef 2Mini het volgende:
Van Alkemadelaan
Kutflitsers die ze daar geplaatst hebben met die 50 km smilie
Maar wel een : ( smiliequote:Op dinsdag 10 april 2007 23:02 schreef ook_gek het volgende:
[..]
doet het toch niet
ik knal er al van dag 1 met 90+ door heen en geen boete gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |