gefeliciteerd!! wat is het eigenlijk??????quote:Op dinsdag 17 april 2007 10:30 schreef bosnymfje het volgende:
![]()
![]()
Ik ben geslaagd voor mn 21 plus toets!!!!!
![]()
![]()
![]()
Cool onwijs gefeliciteerdquote:Op dinsdag 17 april 2007 10:57 schreef bosnymfje het volgende:
Jups..toelating voor HBO maatschappelijk werk en dienstverlening
Rian_ je staat erbijquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:23 schreef Rian_ het volgende:
Gefeliciteerd !!
Ben gezakt voor mn spelling![]()
Het ergste is nog.. het was multiple choise... 2 keuze
en dan nog kunnen zakken....![]()
tnxquote:
ik overleef dat welquote:Op dinsdag 17 april 2007 12:35 schreef Rian_ het volgende:
[..]
tnx
mark says:
maar ik kan wel goed zwemmen
Rian_ says:
hoe lang denk je dat vol te houden?
mark says:
onwijs lang
Bij deze het verzoek om Ook-Gek in zee te gooien
quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Update
Wil ook_gek nog naar de zee verhuizen?![]()
Virtueel zwemmenquote:Op dinsdag 17 april 2007 13:49 schreef admiraal_anaal het volgende:
Wil ook_gek nog naar de zee verhuizen?![]()
Begin jij ook alquote:
ik zie de hele pier niet en mijn naam ook niet meerquote:Op dinsdag 17 april 2007 14:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Nu is hij aan het zwemmen bij de pier
[afbeelding]
Hee spammert, dat is hier bekant om de hoek! Het zijn aardige mensen daar maar toen ze net een weekje open waren ha'k zoiets van dit kan ik zelf ook en miste het vrouwtje van ervoor...quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:27 schreef 2Mini het volgende:
Ff kleine test/ spammetje..
Iemand hier die Warung Kromo kent aan de Elandstraat en wat vinden jullie ervan?
Inderdaad, volgens mij heeft Admiraal_A een nieuw slachtoffer gevondenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:00 schreef jna het volgende:
Zeg waarom heeft Jill-RMC eigenlijk een groot "icoontje" in die google earth map![]()
![]()
foto?quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:09 schreef Jill-RMC het volgende:
Omdat ik het liefste meisje uit Den Haag ben *knipper knipper*
He hequote:Op dinsdag 17 april 2007 19:16 schreef Moravec het volgende:
[..]
Hee spammert, dat is hier bekant om de hoek! Het zijn aardige mensen daar maar toen ze net een weekje open waren ha'k zoiets van dit kan ik zelf ook en miste het vrouwtje van ervoor...
Ik ben zelf eigenlijk meer een Bajwa-pizza fan tegenwoordig. Ken je die?
Ik zag het... ik voel me toch best wel lonely... iedereen zit in een kringetje om me heen..quote:Op dinsdag 17 april 2007 18:24 schreef XL het volgende:
2Mini, ik heb een nieuwe dichterbij wonende fok!(st)er
Dat is echt ongeveer hartje centrum, schat ik zo.
Je bent het middelpunt, man!quote:Op dinsdag 17 april 2007 22:57 schreef 2Mini het volgende:
[..]
ik voel me toch best wel lonely... iedereen zit in een kringetje om me heen..
We vormen een kringetje een kringetje een kringetje, we vormen een kringetje van jongen en van meisjes, we vormen een kringetje om 2 mini heenquote:Op dinsdag 17 april 2007 22:57 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Ik zag het... ik voel me toch best wel lonely... iedereen zit in een kringetje om me heen..
Kan ik anders niet een bewegend icoontje over heel Den Haag krijgen, aangezien ik vaak in de auto zit, met werk enzo
quote:Op dinsdag 17 april 2007 16:41 schreef woutabest het volgende:
Weet iemand of de flitspaal Houtwijklaan - Hildo Kroplaan echt werkt??? Ik zag pas op het laatste moment dattie weer op rood stond, verdomme.
kut.quote:Op woensdag 18 april 2007 01:28 schreef chromosoompje het volgende:
[..]die doet het
, hij is in ieder geval in staat om te flitsen maar zit niet altijd een fotorol in
Ik ken autorijschool Martien Don, zit ik zelf ook en familie heeft daar ook met tevredenheid gelest. Ze doen ook motoren. (En vrachtwagens, aanhangwagens, vaarbewijzen...)quote:Op woensdag 18 april 2007 13:00 schreef CaLeX het volgende:
Heeft er iemand ervaringen met motorrijscholen in Den Haag?
Zowel goede of slechte zijn welkom
Veenkade.. daar bij Zuiderpark hè..quote:Op woensdag 18 april 2007 08:20 schreef Moravec het volgende:
Okee dan 2Mini, ik ga weer eens loeren daar! Kom er eigenlijk weinig omdat ik zelf graag Indisch kook maar heb net een jaarcontract te pakken dus dat zal wel meer afhalen worden.
Bajwa zit in dat schuine straatje net voorbij de Veenkade, de euh whatever... Ze maken daar pizza's met Roti erop, in eerste instantie ha'k zoiets van ja kappe nah! Maar die dingen bleken zwaar verslavend.
Die in Wateringse Veld? Nee.. die wordt gezien als een dure, slechte opleiding..quote:Op woensdag 18 april 2007 15:11 schreef woutabest het volgende:
[..]
Ik ken autorijschool Martien Don, zit ik zelf ook en familie heeft daar ook met tevredenheid gelest. Ze doen ook motoren. (En vrachtwagens, aanhangwagens, vaarbewijzen...)
Hmmzz... jij bent de eerste die dat zegt, hoe kom je daar zo bij als ik vragen mag?quote:Op woensdag 18 april 2007 16:50 schreef 2Mini het volgende:
[..]
Die in Wateringse Veld? Nee.. die wordt gezien als een dure, slechte opleiding..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |