PFFF rond die tijd doe ik een poging tot wakker wordenquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:51 schreef becky27 het volgende:
hee wat dacht jij dan, ik bn ook nieuwsgierig!!
maar helaas voor jou, ik loop er nooit met mijn vriend...altijd helemaal alleen, om 07.33 of 08.03 uur soms een half uurtje eerder. in het weekend niet, dan fiets ik er weleens...
cool autootje hoor!
Ja als het mooi weer is zal je me zien rijden met dak openquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:59 schreef becky27 het volgende:
oooh dat kan natuurlijk ook, dan ben ik weer op de weg terug!
salinas dat waren de tijden vroeger op het zwarte padquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef becky27 het volgende:
in de zomer: zwarte pad en omstreken![]()
verder wel eens de onefour of het paard, ook wel wat kroegjes als de eeuwige jachtvelden of zo maar echt alleen in het weekend!![]()
DAMNquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja als het mooi weer is zal je me zien rijden met dak open![]()
trouwen geweldig feestje volgende maand in de asta![]()
![]()
Rave the City 1991-1995 Reunion 2007 19-05
Charley Lownoise & Mental Theo, Gizmo, Dark Raver, Norman, Buzz Fuzz, DJ Rob & MC Joe, hosted by: Ruffian
oude tijden herlevenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:44 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
DAMNDat word zeker onwijs gaaf
Je moet niet te hard blaten, voor je het weet lig je op een broodje shoarmaquote:
dat doe ik al de hele dagquote:
ja, ik zou eventueel in een broodje shaorma gestopt kunnen worden maar dat zal ik ook niet helpen ben ik bang.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja als het mooi weer is zal je me zien rijden met dak open![]()
trouwen geweldig feestje volgende maand in de asta![]()
![]()
Rave the City 1991-1995 Reunion 2007 19-05
Charley Lownoise & Mental Theo, Gizmo, Dark Raver, Norman, Buzz Fuzz, DJ Rob & MC Joe, hosted by: Ruffian
Het was de laatste tijd gewoon extreem drukquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:18 schreef becky27 het volgende:
gefeliciteerd, het is hier wel extreem rustig
ik weet nog niet of ik gaquote:
Wat gezelligquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:05 schreef XL het volgende:
Terug hetzelfde verhaal. Bij Utrecht de A12 op, met 100 kmh in kolonne richting Den Haag. Even remmen op het punt waar de Rotterdammers weg gaan omdat ze er een zootje van maken. Daarna met 120 richting Den Haag, afslag Bezuidenhout eraf. Eventjes stadsverkeer voor het Rijswijkseplein en een uurtje na vertrek pak uit, kleren aan en op het fietsje naar de AH in de stad.
ik zit nu de hele dag al te broeden op een goede reactie maar het lukt me maar nietquote:Op zondag 22 april 2007 01:39 schreef ook_gek het volgende:
whehehehe
tja sorry maar ja ik was dronken en dan krijg je dit hequote:Op zondag 22 april 2007 15:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik zit nu de hele dag al te broeden op een goede reactie maar het lukt me maar niet
Okay da's fijn voor jouquote:Op zondag 22 april 2007 15:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tja sorry maar ja ik was dronken en dan krijg je dit he![]()
maar ben weer bijna helemaal de oude ik zit lekker in de zon met mijn bek in een raam opening van mijn slaapkamer lekker te ontnuchteren![]()
wat doe jij danquote:
Das idd Oepsquote:Op zondag 22 april 2007 21:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Of je uitlaat breekt even af terwijl je op weg bent naar Denemarken *oops*
ik heb een extreem klein balkon pas net een rond tafeltje op en dan is het echt volquote:Op zondag 22 april 2007 16:56 schreef denB het volgende:
weinig zon vandaag als je om 12uur wakker wordt en de zon tot 10uur op de achterkant van het huis staat, en voor geen balkon heb!
Woon sinds een paar maanden in den haag
Nou ja gratis :xquote:Op maandag 23 april 2007 00:09 schreef Bubblicious het volgende:
Mensen wat was Den Haag weer een zooitje vandaag! Als je in Morgenstond woont, was het vandaag weer creatief autorijden om Den Haag uit te komen.. Zag nog wel wat groen-geen-gestreepte gezelligheidsmensen met stoeltjes op hun nek lopen... Die waren blijkbaar gratis uit het Zuiderpark...
haha die gozer strekt ze gewoon in 1 moeite er uit hop 1 er uit die is voor jou hop die is er uit die is voor jou hop die er uitquote:Op maandag 23 april 2007 00:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nou ja gratis :x
Het was een soort zelfservice, en het ging eigenlijk een stuk makkelijker dan verwacht![]()
http://www.youtube.com/watch?v=YJzlfQf7KXw (niet mijn filmpje)
Ik zou er dan toch voor kiezen om iets van een stoel neer te zetten i.p.v. een klein rond tafeltjequote:Op zondag 22 april 2007 23:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een extreem klein balkon pas net een rond tafeltje op en dan is het echt vol![]()
Maar wel de gehele dag veel zon dus ik kan lekker 2 deuren open knallen en dan heerlijk in de zon zitten om lekker te ontnuchteren en effe mijn ontbijtje naar binnen te peuzelen. HEERLIJK![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |