PFFF rond die tijd doe ik een poging tot wakker wordenquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:51 schreef becky27 het volgende:
hee wat dacht jij dan, ik bn ook nieuwsgierig!!
maar helaas voor jou, ik loop er nooit met mijn vriend...altijd helemaal alleen, om 07.33 of 08.03 uur soms een half uurtje eerder. in het weekend niet, dan fiets ik er weleens...
cool autootje hoor!
Ja als het mooi weer is zal je me zien rijden met dak openquote:Op vrijdag 20 april 2007 10:59 schreef becky27 het volgende:
oooh dat kan natuurlijk ook, dan ben ik weer op de weg terug!
salinas dat waren de tijden vroeger op het zwarte padquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:17 schreef becky27 het volgende:
in de zomer: zwarte pad en omstreken![]()
verder wel eens de onefour of het paard, ook wel wat kroegjes als de eeuwige jachtvelden of zo maar echt alleen in het weekend!![]()
DAMNquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja als het mooi weer is zal je me zien rijden met dak open![]()
trouwen geweldig feestje volgende maand in de asta![]()
![]()
Rave the City 1991-1995 Reunion 2007 19-05
Charley Lownoise & Mental Theo, Gizmo, Dark Raver, Norman, Buzz Fuzz, DJ Rob & MC Joe, hosted by: Ruffian
oude tijden herlevenquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:44 schreef chromosoompje het volgende:
[..]
DAMNDat word zeker onwijs gaaf
Je moet niet te hard blaten, voor je het weet lig je op een broodje shoarmaquote:
dat doe ik al de hele dagquote:
ja, ik zou eventueel in een broodje shaorma gestopt kunnen worden maar dat zal ik ook niet helpen ben ik bang.quote:
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:03 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja als het mooi weer is zal je me zien rijden met dak open![]()
trouwen geweldig feestje volgende maand in de asta![]()
![]()
Rave the City 1991-1995 Reunion 2007 19-05
Charley Lownoise & Mental Theo, Gizmo, Dark Raver, Norman, Buzz Fuzz, DJ Rob & MC Joe, hosted by: Ruffian
Het was de laatste tijd gewoon extreem drukquote:Op zaterdag 21 april 2007 17:18 schreef becky27 het volgende:
gefeliciteerd, het is hier wel extreem rustig
ik weet nog niet of ik gaquote:
Wat gezelligquote:Op zaterdag 21 april 2007 19:05 schreef XL het volgende:
Terug hetzelfde verhaal. Bij Utrecht de A12 op, met 100 kmh in kolonne richting Den Haag. Even remmen op het punt waar de Rotterdammers weg gaan omdat ze er een zootje van maken. Daarna met 120 richting Den Haag, afslag Bezuidenhout eraf. Eventjes stadsverkeer voor het Rijswijkseplein en een uurtje na vertrek pak uit, kleren aan en op het fietsje naar de AH in de stad.
ik zit nu de hele dag al te broeden op een goede reactie maar het lukt me maar nietquote:Op zondag 22 april 2007 01:39 schreef ook_gek het volgende:
whehehehe
tja sorry maar ja ik was dronken en dan krijg je dit hequote:Op zondag 22 april 2007 15:08 schreef woutabest het volgende:
[..]
ik zit nu de hele dag al te broeden op een goede reactie maar het lukt me maar niet
Okay da's fijn voor jouquote:Op zondag 22 april 2007 15:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
tja sorry maar ja ik was dronken en dan krijg je dit he![]()
maar ben weer bijna helemaal de oude ik zit lekker in de zon met mijn bek in een raam opening van mijn slaapkamer lekker te ontnuchteren![]()
wat doe jij danquote:
Das idd Oepsquote:Op zondag 22 april 2007 21:49 schreef Jill-RMC het volgende:
Of je uitlaat breekt even af terwijl je op weg bent naar Denemarken *oops*
ik heb een extreem klein balkon pas net een rond tafeltje op en dan is het echt volquote:Op zondag 22 april 2007 16:56 schreef denB het volgende:
weinig zon vandaag als je om 12uur wakker wordt en de zon tot 10uur op de achterkant van het huis staat, en voor geen balkon heb!
Woon sinds een paar maanden in den haag
Nou ja gratis :xquote:Op maandag 23 april 2007 00:09 schreef Bubblicious het volgende:
Mensen wat was Den Haag weer een zooitje vandaag! Als je in Morgenstond woont, was het vandaag weer creatief autorijden om Den Haag uit te komen.. Zag nog wel wat groen-geen-gestreepte gezelligheidsmensen met stoeltjes op hun nek lopen... Die waren blijkbaar gratis uit het Zuiderpark...
haha die gozer strekt ze gewoon in 1 moeite er uit hop 1 er uit die is voor jou hop die is er uit die is voor jou hop die er uitquote:Op maandag 23 april 2007 00:22 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Nou ja gratis :x
Het was een soort zelfservice, en het ging eigenlijk een stuk makkelijker dan verwacht![]()
http://www.youtube.com/watch?v=YJzlfQf7KXw (niet mijn filmpje)
Ik zou er dan toch voor kiezen om iets van een stoel neer te zetten i.p.v. een klein rond tafeltjequote:Op zondag 22 april 2007 23:42 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb een extreem klein balkon pas net een rond tafeltje op en dan is het echt vol![]()
Maar wel de gehele dag veel zon dus ik kan lekker 2 deuren open knallen en dan heerlijk in de zon zitten om lekker te ontnuchteren en effe mijn ontbijtje naar binnen te peuzelen. HEERLIJK![]()
zo groot is mijn balkon nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 09:30 schreef Rian_ het volgende:
[..]
Ik zou er dan toch voor kiezen om iets van een stoel neer te zetten i.p.v. een klein rond tafeltje![]()
Dan kan je ook nog ziiten op je balkon en hoef je niet vanaf binnen naar je tafeltje te staren.![]()
als ik mijn deuren open doe naar het balkon is het volquote:
zonder enig probleem... dikke drak en zweet walm waardoor de buren genoodzaakt waren hun ramen en deuren te sluiten... maar jij had geen probleemquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:40 schreef ook_gek het volgende:
dat gaat ook niet geloof me![]()
Je kent die hele kleine ronde tafels die je bij de gamma kan halen? Dat past er op en dan is het vol. Maar ik heb wel de hele dag zon daar dus deuren open en in de zon zitten is goed te doen![]()
afgelopen zondag zo liggen ontnuchteren zonder enig probleem
nee nee zo erg was het nietquote:Op dinsdag 24 april 2007 10:43 schreef Rian_ het volgende:
[..]
zonder enig probleem... dikke drak en zweet walm waardoor de buren genoodzaakt waren hun ramen en deuren te sluiten... maar jij had geen probleem![]()
hey ik denk dat jij eens een bad moet nemen. Want jij ruikt je zelf. Vieze altoquote:
Sinds wanneer ben ik een alto !?quote:Op dinsdag 24 april 2007 11:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hey ik denk dat jij eens een bad moet nemen. Want jij ruikt je zelf. Vieze alto![]()
toch hou ik van je
mag ik meequote:
quote:Op woensdag 25 april 2007 14:28 schreef woutabest het volgende:
Als jullie ergens tussen 16.00 en 17.30 worden geschept door een lesauto, sorry!
Wat was dat dan voor een rangdebiel, dat oefen je toch een paar keer op een afgelegen plek en dan kan je het toch wel in het verkeer?quote:Op woensdag 25 april 2007 14:30 schreef ook_gek het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
zat vanmorgen achter een les wagen. Ding bleef afslaan![]()
was een vrouw hequote:Op woensdag 25 april 2007 14:35 schreef woutabest het volgende:
[..]
Wat was dat dan voor een rangdebiel, dat oefen je toch een paar keer op een afgelegen plek en dan kan je het toch wel in het verkeer?
Bij mij istie pas 1x afgeslagen
Mij noteren voor de Schrijnwerkersgaarde. Nog een tijdje dan want ik sta op het punt om mijn biezen te pakken.quote:Op zondag 15 april 2007 20:41 schreef admiraal_anaal het volgende:
Bijgewerkte versie
[afbeelding]
Bijgewerkt:
ChRoNiC
2Mini
Woutabest
SolidAsRock
Wie missen er nog volgens mij:
SolidasRock
Jill-RMC
Reddiablo
ook_gek
Thetallguy
2Mini
buachaille
Als ik mensen mis PM me dan even met je adres of evt straat in de buurt dan zet ik je erbij
Er is tussen 12.00 en 13.30 een Harley optocht (vertrek Boulevard, eindpunt Reinkenstraat). Motoren zijn vanaf 10.00 uur al te bezichtigen. Heb wel ernstig medelijden met die bestuurders, alles opgebroken, vrijmarkten waar je niet langs kan en dan al die dagjesmensen.quote:Op woensdag 25 april 2007 14:03 schreef chromosoompje het volgende:
Wat is er met queensday te doen in den haag en omgeving?
Spammerdquote:Op donderdag 26 april 2007 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Mensen uit Den Haag die vrijdag niks te doen hebben moeten gewoon komen he![]()
Als fraubitch meekomt wil ik het wel overwegen...quote:Op donderdag 26 april 2007 14:34 schreef Dribbel_ het volgende:
Mensen uit Den Haag die vrijdag niks te doen hebben moeten gewoon komen he![]()
die is erquote:Op donderdag 26 april 2007 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als fraubitch meekomt wil ik het wel overwegen...![]()
quote:Op donderdag 26 april 2007 16:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als fraubitch meekomt wil ik het wel overwegen...![]()
![]()
Ik heb het overwogen... Ik wil wel, maar ik kan niet...quote:
Het hangt er natuurlijk vanaf wat je ècht leuk vindt. Het is altijd wel leuk om even een rondje te lopen over de kermis. En als het weer zo blijft is het natuurlijk heerlijk om in het zonnetje op het terras te gaan zitten. Maar ja, dat is weer niet heel speciaal Koninginnedag natuurlijk...quote:Op vrijdag 27 april 2007 08:39 schreef becky27 het volgende:
wat is nou echt echt echt leuk aankomende maandag behalve de harleytoer?
Komt gumball 3000 in Den Haag?quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:43 schreef denB het volgende:
gumball 3000 komt ook!
Maar geen idee wat er leuk aan is, ik blijf denks gewoon thuis, of ik ga naar scheveningen genieten van de zon
Dacht ik ook al ja.quote:Op vrijdag 27 april 2007 11:10 schreef denB het volgende:
Ah verkeerde topic
Nee ze komen in amsterdam
quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb zo een vermoeden dat Amsterdam niet the place to be is aankomende maandag
pak hem beet 100+ zeer exclusieve auto's. Sommige zijn meer dan 1.5 miljoen euro de stuk waard.quote:Op vrijdag 27 april 2007 09:43 schreef denB het volgende:
gumball 3000 komt ook!
Maar geen idee wat er leuk aan is, ik blijf denks gewoon thuis, of ik ga naar scheveningen genieten van de zon
In Amsterdam jaquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
pak hem beet 100+ zeer exclusieve auto's. Sommige zijn meer dan 1.5 miljoen euro de stuk waard.
zekerquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:22 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik heb zo een vermoeden dat Amsterdam niet the place to be is aankomende maandag
En die zet je in amsterdam neer?quote:Op vrijdag 27 april 2007 13:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
pak hem beet 100+ zeer exclusieve auto's. Sommige zijn meer dan 1.5 miljoen euro de stuk waard.
www.gumball3000.com ga maar kijken.quote:Op vrijdag 27 april 2007 14:36 schreef denB het volgende:
[..]
En die zet je in amsterdam neer?
Je moet daar je fiets al met 2 sloten vast zetten
eigenaar van trust is op dit moment de enige met een veyron in de garage naast onder andere zijn carrera GTquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:04 schreef Jill-RMC het volgende:
Dat lijkt me zo gaaf om te doen.
Iemand die me een coole dure auto kan lenen? Een DB9 ofzo? Of als iemand nog een Veyron heeft staan is ook goed
Ik ken het hoor, heb alle filmpjes van gezienquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
www.gumball3000.com ga maar kijken.
3000 mile on 8 dagen over de openbare weg. Ze gaan de hele wereld over![]()
zwart grijsquote:Op vrijdag 27 april 2007 15:23 schreef Jill-RMC het volgende:
Had die van Trust niet zo een lelijke rood/zwarte Veyron? Dan neem ik liever die Carrera GT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |