Heb het gekopieerd uit het vorige Hools topicquote:
quote:
Zometeen sollicitatie gesprek....quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:15 schreef clauwheee het volgende:
Hé stelletje taalbedervers, het is alweer middag!
Japppieeeeeeeeeeee! Morgen Bløøøøøøøøøøøøøøøf!!!
Dus EnGCatjuh is de schuldige!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]Ja idd...
Ik heb het van
[HOOLS] De VBL-popcornmachine #1511: De hele week genoeg
En heb voor de rest niet meer gekeken naar de of het![]()
Bij mij klopte het welquote:
Spreektaalquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:20 schreef Suijk het volgende:
Ik vind de cafe wel kunnen. Nieuw Nederlands.
Succes!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zometeen sollicitatie gesprek....
Nederlands is één en al taalbederf.. maar wel leuk zo af en toe! Om mijzelf maar even te verduidelijkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:15 schreef clauwheee het volgende:
Hé stelletje taalbedervers, het is alweer middag!
Ja want ik zat niet op te lettenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ja idd.
Sorry!
Sientje is dus toch de schuldige!![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:53 schreef sjimz het volgende:
Nog bijgelovigen hier?
Leuk topicquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:24 schreef Smeich het volgende:
Veel succes appelsientje!
[..]
Nederlands is één en al taalbederf.. maar wel leuk zo af en toe! Om mijzelf maar even te verduidelijken
één koe..
1.5 voor mc deel, eindcijfer 2.8quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:29 schreef Smeich het volgende:
1,3?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Succes met je sollicitatie bij StadsTV Harderwijk Appelsientje
Jobhopperquote:
dat dusquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Sientje succes, Sientje succes, Sientje Sientje Sientje succes!
Dan moet je de andere tentamens dus ook voldoende halen en je mag maar 3x afwezig zijn geweest.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja ach er is nog wel een beetje hoop, als ik aan het eind van de rit een 4 sta, mag ik repareren en als die voldoende is heb ik vak alsnog gehaald en anders dat vak maar over doen, nu zijn de werkgroepen ook niet echt bevorderlijk, dat mens is echt een trol![]()
maar ach
Ik ben er trouw iedere week voor de reparatiemogelijkheidquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan moet je de andere tentamens dus ook voldoende halen en je mag maar 3x afwezig zijn geweest.
Ik heb een 4,3 gehaald, maar repareren gaat waarschijnlijk niet lukken, omdat ik al meer dan 3x afwezig ben geweest....
Ik vind het best ene mooie naamquote:
Die op 27 april is toch gewoon een tentamen? Of moet je iets inleveren?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben er trouw iedere week voor de reparatiemogelijkheid![]()
die opdracht op 27 april en dan nog het laatste tentamen samen moet een 4.8 zijn en dan sta ik een 4
dus daar gaan we voor![]()
quote:
Nope ,kreeg gisteren te horen dat het een opdracht wordt dus waarschijnlijk iets van een essay/betoog, wel dan daar ter plekke dus geen take-home opdracht.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die op 27 april is toch gewoon een tentamen? Of moet je iets inleveren?
Ah oke. Ik schrok alquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nope ,kreeg gisteren te horen dat het een opdracht wordt dus waarschijnlijk iets van een essay/betoog, wel dan daar ter plekke dus geen take-home opdracht.
daar scoor ik meestal wel redelijk op, essays en betogen, dus hoop dit keer ook. Maar goed weekendquote:
Ik heb donderdag weer een tentamen waar ik dus nog even achteraan moet.. Daarna dus alweer dat andere privaatgezeik.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar scoor ik meestal wel redelijk op, essays en betogen, dus hoop dit keer ook. Maar goed weekenden lekker weer, genoeg over studie en tentamens
Jullie doen dezelfde studie?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb donderdag weer een tentamen waar ik dus nog even achteraan moet.. Daarna dus alweer dat andere privaatgezeik.
Hoeveel is dat ongeveer? Heb het namelijk nog niet ingekeken.
Daarom kijk ik altijd hoe druk het is in een toko, wanneer het te druk is kom ik later wel terug, of ik moet iets echt heel erg nodig hebben.. Ik haat druktequote:Op vrijdag 13 april 2007 13:00 schreef borisz het volgende:
net boodschappen gedaan bij de Lidl, 20 minuten in de rij gestaan![]()
het probleem was dat er maar 1 kassa open was, en de rij niet zo lang was toen we naar binnen gingen. Dr was nog een ander mens maar die zat een beetje het brood netjes te zetten ipv achter een kassa zittenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarom kijk ik altijd hoe druk het is in een toko, wanneer het te druk is kom ik later wel terug, of ik moet iets echt heel erg nodig hebben.. Ik haat drukte.
Hfdst 1 tot en met 8 sbr3 dacht ik en enkele hoofdstukjes van brahn/reehuisquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb donderdag weer een tentamen waar ik dus nog even achteraan moet.. Daarna dus alweer dat andere privaatgezeik.
Hoeveel is dat ongeveer? Heb het namelijk nog niet ingekeken.
2 mensen in de hele Lidl? Valt me nog mee dat die winkel dan niet overvallen isquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:08 schreef borisz het volgende:
[..]
het probleem was dat er maar 1 kassa open was, en de rij niet zo lang was toen we naar binnen gingen. Dr was nog een ander mens maar die zat een beetje het brood netjes te zetten ipv achter een kassa zitten.
Achter de wolkenquote:
Succes! Dat je maar niet hoeft te schieten/slaan.quote:
tja, de oud ijzer prijs is nou eenmaal hoogquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:54 schreef golfer het volgende:
De oude Waalbrug in tong's woonplaats wordt vandaag definitief gesloopt.
Voordat zo'n brug in 1 keer gejat wordt, kan je het beter zelf houden iddquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja, de oud ijzer prijs is nou eenmaal hoog
ik kijk er de hele tijd tegenaan als ik naar school fiets. Steekt er zo'n happer uit de zijkant, ziet er best mooi uit.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:35 schreef borisz het volgende:
ook wel grappig om te zien hoe het oude zeeweg ziekenhuis tegen de vlakte gaat
't Was 2 dagen lachen gieren en brullen die cursus. En die examenvragen stelde ook geen ruk voorquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:46 schreef Suijk het volgende:
Nou, dat moet toch wel gelukt zijn DS, als ik zie wat voor kneuzen dat examen hier op het werk ook gehaald hebben...
Ja, wat wordt het nouquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:43 schreef appelsientje het volgende:![]()
Als het gesprek goed loopt vandaag.. moet ik dus kiezen..
TROS of Fundoen (die in Harderwijk.. )
Bedankt voor de steun trouwens allemaal
Die Braziliaan van Werder Bremen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Diego met spoed naar het ziekenhuis....
En hij komt net uit die kliniek.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
heeft ie weer teveel gesnoven?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Rechtshandeling en overeenkomstquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:14 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Hfdst 1 tot en met 8 sbr3 dacht ik en enkele hoofdstukjes van brahn/reehuis
volgens de kaft wel jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:56 schreef VoreG het volgende:
[..]
Rechtshandeling en overeenkomst
Dat is nog steeds 4e druk?
Zekers! Met u?quote:Op vrijdag 13 april 2007 14:04 schreef Messenga het volgende:
Há DS! Alles goed?
Zo hoort datquote:Op vrijdag 13 april 2007 14:25 schreef Messenga het volgende:
[..]
Ja hoor. Gisternacht tot 4 uur lopen feesten. Straks om 3 uur werrken.
Afgelopen of aankomende?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:23 schreef RayMania het volgende:
Iemand die een linkje heeft van een TV gids van dinsdag?
Aankomendequote:
da's niks vergeleken bij de kemmelberg van afgelopen woensdagquote:
de aarde moet je ook niet eten en opsnuivenquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:09 schreef rubbereend het volgende:
net 2 uurtjes in de tuin gewerkt, nu doen mn neus, keel en oren pijn
Wat is precies het verband?quote:Op vrijdag 13 april 2007 16:09 schreef rubbereend het volgende:
net 2 uurtjes in de tuin gewerkt, nu doen mn neus, keel en oren pijn
Hooikoorts is a bitch.quote:
Niemand?quote:Op vrijdag 13 april 2007 15:23 schreef RayMania het volgende:
Iemand die een linkje heeft van een TV gids van aankomende dinsdag?
Ik heb even onze Vara-gids erbij gepakt, maar ik zie nergens a.s. dinsdag een programma over Duchenne aangekondigd daarin.quote:
Okay, jammerquote:Op vrijdag 13 april 2007 16:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb even onze Vara-gids erbij gepakt, maar ik zie nergens a.s. dinsdag een programma over Duchenne aangekondigd daarin.
hopen moet je op de wc doenquote:
Ja, idd, maar zou te maken kunnen hebben met dat DigiD ding.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:35 schreef -Vaduz- het volgende:
Op je mobiel, dat is raar.
300 is iig geweldigquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Wat een nep bios hier eigenlijk, geen Hot Fuzz, geen 300.
omfg dierenbeulquote:Op vrijdag 13 april 2007 18:22 schreef borisz het volgende:
[marianne thieme modus]
Helaas heeft een vlieg het leven gelaten![]()
[/marianne thieme modus]
kut beest, vloog in de weg en toen mepte ik raak
Das best kut als docentquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:15 schreef RayMania het volgende:
Leuk, dit is dus mijn oude middelbare school.
Bjoooooooooor, waar was je vanmiddag? Ik miste de kroketjes!quote:
half 8 hoorquote:Op vrijdag 13 april 2007 19:36 schreef Grulez het volgende:
Eigen wel zin in bier... maar half 2 is wel een beetje vroeg...
Hup ...... tegen wie moeten ze eigenlijk?quote:
Zonder brugquote:
Hoe ging je sollicitatiegesprek? (Je leeft in elk geval nog n kunt nog typen)quote:
Ging goed, leuk om iedereen weer te zien, maar het word niks.quote:Op vrijdag 13 april 2007 20:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Hoe ging je sollicitatiegesprek? (Je leeft in elk geval nog n kunt nog typen)
Scheelt je een hoop file rijdenquote:
Oké, nu nog even financieel het daar eens worden en fiets van de zaak eisen.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:59 schreef DIGGER het volgende:
Tijdje geleden, toen het weer mooier begon te worden en de boel buiten begon op te warmen, zag Glenn voor het eerst een hommel vliegen in een struik hier in de tuin.
"Rommel" was dat voor hem.
Op vragen wat zo'n beest doet, hoe deze slaapt wat deze eet etc. netjes antwoord gegeven/verzonnen. Dus Glenn denkt dat en hommel bloemen "eet"
Gisteravond m'n pa hier, die denkt even leuk samen met Glenn de tuin water te gaan geven, o.a. ook die struik.
Roept Glenn uit: "Die is voor de homo"
M'n pa helemaal perplex, temeer daar de struik momenteel knalroze bloeit.
Glenn was even vergeten dat het "Hommel" was en had dus maar iets geroepen wat er op lijkt
Wat mag het zijn, Amonia?quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:18 schreef golfer het volgende:
Rondje op de virtuele leider in de eredivisie.
Hoezo virtueelquote:Op vrijdag 13 april 2007 22:18 schreef golfer het volgende:
Rondje op de virtuele leider in de eredivisie.
Het past iig wel bij vrijdag de 13e, die neuzen bovenaanquote:
Ben blij dat we jouw dag weer zo goed hebben kunnen laten zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2007 22:28 schreef DIGGER het volgende:
Het past iig wel bij vrijdag de 13e, die neuzen bovenaan![]()
![]()
Ja was weer druk vanwege het mooie weer.quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Goede avond gehad wel?
Over een half uurtje,quote:Op zaterdag 14 april 2007 00:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Okee, dan zal je zo wel plat gaan.
Enter Vooruit?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Aha, ik ga morgen naar Enter om de clash van m'n elftal te aanschouwen tegen de vijand. Zelf moet ik nog wat weken geduld hebben voordat ik weer aan kan treden.
herrie, Dana is wel een lekker ding, tenminste vroeger. Nu weet ik dat niet.quote:Op vrijdag 13 april 2007 17:39 schreef borisz het volgende:
Ik weet niet of dr nog mensen gaan naar Sensation Black hier de line up
Scot Project
Luna
Dana
Black Identity (live)
Zany
Vince
Outblast & Promo
Angerfist (live)
MC Ruffian
ouderwets stampen, beter dan vorig jaarquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:11 schreef rubbereend het volgende:
[..]
herrie, Dana is wel een lekker ding, tenminste vroeger. Nu weet ik dat niet.
jij bent van de gitarenquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik zal m'n mond maar houden, hè.
Eddy & Tessel op de radioquote:
Wij gaan toch liever naar Wasteland in the Powerzonequote:Op vrijdag 13 april 2007 17:39 schreef borisz het volgende:
Ik weet niet of dr nog mensen gaan naar Sensation Black hier de line up
Scot Project
Luna
Dana
Black Identity (live)
Zany
Vince
Outblast & Promo
Angerfist (live)
MC Ruffian
als je van gitaren houdt was dat ook kutquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:14 schreef borisz het volgende:
[..]
jij bent van de gitarendus jij moest vorig jaar op sensation de sessie van Rob Gee horen
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij gaan toch liever naar Wasteland in the Powerzone
Is dat die oude brug, waarover wij elke vrijdagavond heen en zondagavond terug reden om de camping van Heerewaarden te bezoekenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:03 schreef tong80 het volgende:
Zometeen de oude brug van Zaltbommel is niet meer in het journaal
Lost bekeken?quote:
Heerewaarden?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat die oude brug, waarover wij elke vrijdagavond heen en zondagavond terug reden om de camping van Heerewaarden te bezoeken
RIP
http://www.autosnelwegen.(...)w/dos/zaltbommel.htm
En toch heb ik er wel 5 minuten ruzie met Bluezz over indien ik haar toevallig hier een keer onder mijn dekbedje tegenkom.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:26 schreef RayMania het volgende:
Ja ik ben zo boos. Wat een aflevering. Die laatste vijf minuten
.
Nou vuile hoer is het ook.
Julietquote:
de Juliet van Lowlandsquote:
Ehm, ik keek er naar uitquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:28 schreef rubbereend het volgende:
Heerewaarden?heb je daar op de camping gestaan
wat een tuig in dat dorp.... eh kutgat hier om de hoek
Ik was op zoek naar Morwen om te stalken maar zag hier een aantal bekendenquote:
Dude, you're LOST.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:31 schreef rubbereend het volgende:
waar gaat dat Juliet geouwehoer nou eigenlijk over, 24 ofzo?
een jaar of 20 terug dus?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ehm, ik keek er naar uit
Het was in de tijd dat je nog mocht waterskieën op de maas, en dat ik samen met mijn vriendinnetje Lynette, allerlei avonturen beleefde in de boten die opgeknapt moesten worden.
Ik was 11 ja
Oh, die komt hier vanzelf langs gok ikquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was op zoek naar Morwen om te stalken maar zag hier een aantal bekenden
quote:
Het zijn geen ZA'tjes meer Voreggiequote:Op zaterdag 14 april 2007 01:42 schreef VoreG het volgende:
Met dit weer is hjet ZA'tjes in de tuin drinken ,et huisgenotes. Niet met koeien.
Hier stond Suid-Afrika op, dus ik neem aan dat het ZA'tjes waren. ook waren er Espana wijnen en grolsch.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het zijn geen ZA'tjes meer Voreggie
Ik ga tegenwoordig vreemd met een ander continent.
Ozzy-wijn
* Bluezz gaat nog even een sopranootje erdoor jassen![]()
U gaat voor 17 als ongeluksgetal??quote:
Nee, heb een weekend vrij. Heb gisterenavond moeten werkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:35 schreef TerroRobbie het volgende:
hallo, moet je weer de straat op?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:38 schreef Suijk het volgende:
Kies je een mooi weekend om vrij te zijn.
Mogguh!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:46 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Even de laatste boodschappen doen zo, en dan maar pakken voor de vakantie!
Ware het niet dat ik er niet was.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:14 schreef borisz het volgende:
[..]
jij bent van de gitarendus jij moest vorig jaar op sensation de sessie van Rob Gee horen
![]()
Ben idd wel benieuwdquote:Op zaterdag 14 april 2007 10:17 schreef pascalheister het volgende:
oja voor de filmliefhebbers, vanavond op ned 2 om 00:30: 2046 een topper uit Azie
Weet ik.quote:Op zaterdag 14 april 2007 11:49 schreef borisz het volgende:
De korfbalfinale is vandaag live op NL 1![]()
Ja, best wel.quote:Op zaterdag 14 april 2007 12:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Lekker uitgeslapen, dus ja. Jij ook lekker geslapen?
Balen Vaduzquote:Op zaterdag 14 april 2007 12:45 schreef -Vaduz- het volgende:
He verdikke, zie ik nu pas dat m'n elftal om 12.45 uur al (nu dus) aan de aftrap staat in Enter. En ik kan de auto helaas niet meenemen. Om nou 25 minuten te fietsen en veel te missen heb ik ook niet veel zin in.
ik kreeg al een allermerend smsje vanaf daar...... sientje heeft het er zwaarquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:48 schreef appelsientje het volgende:
*zucht* zometeen naar de trouwbeurs....
Daarna Utrecht maar ff in
quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:33 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
ik kreeg al een allermerend smsje vanaf daar...... sientje heeft het er zwaar![]()
Tja wie gaat er dan ook trouwenquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:33 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
ik kreeg al een allermerend smsje vanaf daar...... sientje heeft het er zwaar![]()
Wat voor smsje???quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:33 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat voor smsje???
Ben je wel nuchter?
Nee, het ging me om het woord voor smsjequote:Op zaterdag 14 april 2007 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]je vraagt nu om de letterlijke tekst?
ik ben zeker nuchter, heb al de hele ochtend buiten gewerkt
uit privé overwegingen kan ik dat niet prijs geven.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom maar op met die tekst daan eend.
zeikerdquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, het ging me om het woord voor smsje
Waar is die post?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeikerdik las laatst ergens iemand iets posten over dat dat nieuwe spelling zou zijn
Watjequote:Op zaterdag 14 april 2007 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
uit privé overwegingen kan ik dat niet prijs geven.
zoek zelf maar als je het graag wil zienquote:
wat je zegt ben je zelfquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Goedemiddag op deze zonnige middag!
Gaan er nog Hools naar Defqon?
Nope, ik niet althans...quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Goedemiddag op deze zonnige middag!
Gaan er nog Hools naar Defqon?
Bos de industrial afdeling is wel wat voor jouquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval.
Maar dat mag geen verrassing heten.
Ik heb er niet over getwijfeld hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Zit zelf ook nog te twijfelen....
quote:
Emporium was vorig jaar toch zo'n teringzooi door de regen of nie? Waar wordt dat gehouden?quote:
ach viel wel mee als je tegen een beetje regen kan, het is iig qua sfeer erg goed. Bovendien wordt er door de ervaringen van vorig het één en ander aangepast. Tis op de Berendonck, vlakbij Wijchen. Net onder Nijmegenquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:03 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Emporium was vorig jaar toch zo'n teringzooi door de regen of nie? Waar wordt dat gehouden?
Decibel is ook wel een goed alternatief trouwens...
quote:Op zaterdag 14 april 2007 14:05 schreef RayMania het volgende:
En weer open.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |