quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:33 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
ik kreeg al een allermerend smsje vanaf daar...... sientje heeft het er zwaar![]()
Tja wie gaat er dan ook trouwenquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:33 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
ik kreeg al een allermerend smsje vanaf daar...... sientje heeft het er zwaar![]()
Wat voor smsje???quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:33 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:36 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat voor smsje???
Ben je wel nuchter?
Nee, het ging me om het woord voor smsjequote:Op zaterdag 14 april 2007 13:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]je vraagt nu om de letterlijke tekst?
ik ben zeker nuchter, heb al de hele ochtend buiten gewerkt
uit privé overwegingen kan ik dat niet prijs geven.quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:44 schreef Da_Sandman het volgende:
Kom maar op met die tekst daan eend.
zeikerdquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:46 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, het ging me om het woord voor smsje
Waar is die post?quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zeikerdik las laatst ergens iemand iets posten over dat dat nieuwe spelling zou zijn
Watjequote:Op zaterdag 14 april 2007 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
uit privé overwegingen kan ik dat niet prijs geven.
zoek zelf maar als je het graag wil zienquote:
wat je zegt ben je zelfquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Goedemiddag op deze zonnige middag!
Gaan er nog Hools naar Defqon?
Nope, ik niet althans...quote:Op zaterdag 14 april 2007 13:52 schreef FrankyMcG het volgende:
Goedemiddag op deze zonnige middag!
Gaan er nog Hools naar Defqon?
Bos de industrial afdeling is wel wat voor jouquote:Op zaterdag 14 april 2007 13:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval.
Maar dat mag geen verrassing heten.
Ik heb er niet over getwijfeld hoorquote:Op zaterdag 14 april 2007 14:00 schreef FrankyMcG het volgende:
Zit zelf ook nog te twijfelen....
quote:
Emporium was vorig jaar toch zo'n teringzooi door de regen of nie? Waar wordt dat gehouden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |