Heb het gekopieerd uit het vorige Hools topicquote:
quote:
Zometeen sollicitatie gesprek....quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:15 schreef clauwheee het volgende:
Hé stelletje taalbedervers, het is alweer middag!
Japppieeeeeeeeeeee! Morgen Bløøøøøøøøøøøøøøøf!!!
Dus EnGCatjuh is de schuldige!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]Ja idd...
Ik heb het van
[HOOLS] De VBL-popcornmachine #1511: De hele week genoeg
En heb voor de rest niet meer gekeken naar de of het![]()
Bij mij klopte het welquote:
Spreektaalquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:20 schreef Suijk het volgende:
Ik vind de cafe wel kunnen. Nieuw Nederlands.
Succes!quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:16 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Zometeen sollicitatie gesprek....
Nederlands is één en al taalbederf.. maar wel leuk zo af en toe! Om mijzelf maar even te verduidelijkenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:15 schreef clauwheee het volgende:
Hé stelletje taalbedervers, het is alweer middag!
Ja want ik zat niet op te lettenquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ow ja idd.
Sorry!
Sientje is dus toch de schuldige!![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2007 11:53 schreef sjimz het volgende:
Nog bijgelovigen hier?
Leuk topicquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:24 schreef Smeich het volgende:
Veel succes appelsientje!
[..]
Nederlands is één en al taalbederf.. maar wel leuk zo af en toe! Om mijzelf maar even te verduidelijken
één koe..
1.5 voor mc deel, eindcijfer 2.8quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:29 schreef Smeich het volgende:
1,3?
quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Succes met je sollicitatie bij StadsTV Harderwijk Appelsientje
Jobhopperquote:
dat dusquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Sientje succes, Sientje succes, Sientje Sientje Sientje succes!
Dan moet je de andere tentamens dus ook voldoende halen en je mag maar 3x afwezig zijn geweest.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Mja ach er is nog wel een beetje hoop, als ik aan het eind van de rit een 4 sta, mag ik repareren en als die voldoende is heb ik vak alsnog gehaald en anders dat vak maar over doen, nu zijn de werkgroepen ook niet echt bevorderlijk, dat mens is echt een trol![]()
maar ach
Ik ben er trouw iedere week voor de reparatiemogelijkheidquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan moet je de andere tentamens dus ook voldoende halen en je mag maar 3x afwezig zijn geweest.
Ik heb een 4,3 gehaald, maar repareren gaat waarschijnlijk niet lukken, omdat ik al meer dan 3x afwezig ben geweest....
Ik vind het best ene mooie naamquote:
Die op 27 april is toch gewoon een tentamen? Of moet je iets inleveren?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:37 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik ben er trouw iedere week voor de reparatiemogelijkheid![]()
die opdracht op 27 april en dan nog het laatste tentamen samen moet een 4.8 zijn en dan sta ik een 4
dus daar gaan we voor![]()
quote:
Nope ,kreeg gisteren te horen dat het een opdracht wordt dus waarschijnlijk iets van een essay/betoog, wel dan daar ter plekke dus geen take-home opdracht.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:42 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die op 27 april is toch gewoon een tentamen? Of moet je iets inleveren?
Ah oke. Ik schrok alquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Nope ,kreeg gisteren te horen dat het een opdracht wordt dus waarschijnlijk iets van een essay/betoog, wel dan daar ter plekke dus geen take-home opdracht.
daar scoor ik meestal wel redelijk op, essays en betogen, dus hoop dit keer ook. Maar goed weekendquote:
Ik heb donderdag weer een tentamen waar ik dus nog even achteraan moet.. Daarna dus alweer dat andere privaatgezeik.quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:50 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar scoor ik meestal wel redelijk op, essays en betogen, dus hoop dit keer ook. Maar goed weekenden lekker weer, genoeg over studie en tentamens
Jullie doen dezelfde studie?quote:Op vrijdag 13 april 2007 12:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb donderdag weer een tentamen waar ik dus nog even achteraan moet.. Daarna dus alweer dat andere privaatgezeik.
Hoeveel is dat ongeveer? Heb het namelijk nog niet ingekeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |