als je van gitaren houdt was dat ook kutquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:14 schreef borisz het volgende:
[..]
jij bent van de gitarendus jij moest vorig jaar op sensation de sessie van Rob Gee horen
![]()
quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij gaan toch liever naar Wasteland in the Powerzone
Is dat die oude brug, waarover wij elke vrijdagavond heen en zondagavond terug reden om de camping van Heerewaarden te bezoekenquote:Op zaterdag 14 april 2007 00:03 schreef tong80 het volgende:
Zometeen de oude brug van Zaltbommel is niet meer in het journaal
Lost bekeken?quote:
Heerewaarden?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:21 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is dat die oude brug, waarover wij elke vrijdagavond heen en zondagavond terug reden om de camping van Heerewaarden te bezoeken
RIP
http://www.autosnelwegen.(...)w/dos/zaltbommel.htm
En toch heb ik er wel 5 minuten ruzie met Bluezz over indien ik haar toevallig hier een keer onder mijn dekbedje tegenkom.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:26 schreef RayMania het volgende:
Ja ik ben zo boos. Wat een aflevering. Die laatste vijf minuten
.
Nou vuile hoer is het ook.
Julietquote:
de Juliet van Lowlandsquote:
Ehm, ik keek er naar uitquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:28 schreef rubbereend het volgende:
Heerewaarden?heb je daar op de camping gestaan
wat een tuig in dat dorp.... eh kutgat hier om de hoek
Ik was op zoek naar Morwen om te stalken maar zag hier een aantal bekendenquote:
Dude, you're LOST.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:31 schreef rubbereend het volgende:
waar gaat dat Juliet geouwehoer nou eigenlijk over, 24 ofzo?
een jaar of 20 terug dus?quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:31 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ehm, ik keek er naar uit
Het was in de tijd dat je nog mocht waterskieën op de maas, en dat ik samen met mijn vriendinnetje Lynette, allerlei avonturen beleefde in de boten die opgeknapt moesten worden.
Ik was 11 ja
Oh, die komt hier vanzelf langs gok ikquote:Op zaterdag 14 april 2007 01:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ik was op zoek naar Morwen om te stalken maar zag hier een aantal bekenden
quote:
Het zijn geen ZA'tjes meer Voreggiequote:Op zaterdag 14 april 2007 01:42 schreef VoreG het volgende:
Met dit weer is hjet ZA'tjes in de tuin drinken ,et huisgenotes. Niet met koeien.
Hier stond Suid-Afrika op, dus ik neem aan dat het ZA'tjes waren. ook waren er Espana wijnen en grolsch.quote:Op zaterdag 14 april 2007 01:49 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Het zijn geen ZA'tjes meer Voreggie
Ik ga tegenwoordig vreemd met een ander continent.
Ozzy-wijn
* Bluezz gaat nog even een sopranootje erdoor jassen![]()
U gaat voor 17 als ongeluksgetal??quote:
Nee, heb een weekend vrij. Heb gisterenavond moeten werkenquote:Op zaterdag 14 april 2007 08:35 schreef TerroRobbie het volgende:
hallo, moet je weer de straat op?
quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:38 schreef Suijk het volgende:
Kies je een mooi weekend om vrij te zijn.
Mogguh!
quote:Op zaterdag 14 april 2007 08:46 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
Even de laatste boodschappen doen zo, en dan maar pakken voor de vakantie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |