Daarom kijk ik altijd hoe druk het is in een toko, wanneer het te druk is kom ik later wel terug, of ik moet iets echt heel erg nodig hebben.. Ik haat druktequote:Op vrijdag 13 april 2007 13:00 schreef borisz het volgende:
net boodschappen gedaan bij de Lidl, 20 minuten in de rij gestaan![]()
het probleem was dat er maar 1 kassa open was, en de rij niet zo lang was toen we naar binnen gingen. Dr was nog een ander mens maar die zat een beetje het brood netjes te zetten ipv achter een kassa zittenquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daarom kijk ik altijd hoe druk het is in een toko, wanneer het te druk is kom ik later wel terug, of ik moet iets echt heel erg nodig hebben.. Ik haat drukte.
Hfdst 1 tot en met 8 sbr3 dacht ik en enkele hoofdstukjes van brahn/reehuisquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:55 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik heb donderdag weer een tentamen waar ik dus nog even achteraan moet.. Daarna dus alweer dat andere privaatgezeik.
Hoeveel is dat ongeveer? Heb het namelijk nog niet ingekeken.
2 mensen in de hele Lidl? Valt me nog mee dat die winkel dan niet overvallen isquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:08 schreef borisz het volgende:
[..]
het probleem was dat er maar 1 kassa open was, en de rij niet zo lang was toen we naar binnen gingen. Dr was nog een ander mens maar die zat een beetje het brood netjes te zetten ipv achter een kassa zitten.
Achter de wolkenquote:
Succes! Dat je maar niet hoeft te schieten/slaan.quote:
tja, de oud ijzer prijs is nou eenmaal hoogquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:54 schreef golfer het volgende:
De oude Waalbrug in tong's woonplaats wordt vandaag definitief gesloopt.
Voordat zo'n brug in 1 keer gejat wordt, kan je het beter zelf houden iddquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja, de oud ijzer prijs is nou eenmaal hoog
ik kijk er de hele tijd tegenaan als ik naar school fiets. Steekt er zo'n happer uit de zijkant, ziet er best mooi uit.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:35 schreef borisz het volgende:
ook wel grappig om te zien hoe het oude zeeweg ziekenhuis tegen de vlakte gaat
't Was 2 dagen lachen gieren en brullen die cursus. En die examenvragen stelde ook geen ruk voorquote:Op vrijdag 13 april 2007 13:46 schreef Suijk het volgende:
Nou, dat moet toch wel gelukt zijn DS, als ik zie wat voor kneuzen dat examen hier op het werk ook gehaald hebben...
Ja, wat wordt het nouquote:Op vrijdag 13 april 2007 12:43 schreef appelsientje het volgende:![]()
Als het gesprek goed loopt vandaag.. moet ik dus kiezen..
TROS of Fundoen (die in Harderwijk.. )
Bedankt voor de steun trouwens allemaal
Die Braziliaan van Werder Bremen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
Diego met spoed naar het ziekenhuis....
En hij komt net uit die kliniek.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
heeft ie weer teveel gesnoven?quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:51 schreef Da_Sandman het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |