Dank.quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:57 schreef Cassius het volgende:
[..]
Die commentator van amerikaanse programma's
Heb je die profiel van die gozer wel eens gezienquote:Op maandag 16 april 2007 11:29 schreef pberends het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=1ZKGdaJsemQ
Deze is ook wel schrokkend zeg, Prem de aanrander.
14 = AHquote:You've got some great vids here Kamerad, keep up the good work.1488
Lang niet zo schokkend als de club die dat filmpje samengesteld/geupload heeftquote:Op maandag 16 april 2007 11:29 schreef pberends het volgende:
eens.quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:29 schreef GvanDroogenbroeck het volgende:
Nou is het natuurlijk wel een feit dat Matthijs de beste interviewer van dit moment is en dat er dus niet tegenop te boksen valt, maar Claudia is ook wel heel-erg-slecht. En-dom.
Het interesseert me weinig wie wat upload, ik neem aan dat het filmpje met slijm-Prem niet gesoept is?quote:Op maandag 16 april 2007 11:36 schreef Devrim het volgende:
[..]
Heb je die profiel van die gozer wel eens gezien
[..]
14 = AH
88 = HH
Ik neem aan dat je weet wat ze betekenen
vind die kerel die die meid slaat nog wel wat schokkender.. wat een sjaakquote:Op maandag 16 april 2007 11:29 schreef pberends het volgende:
Tja, je "eigen soort" verdedigen he.quote:Op maandag 16 april 2007 13:02 schreef NrSiX het volgende:
[..]
vind die kerel die die meid slaat nog wel wat schokkender.. wat een sjaak![]()
![]()
Die gast op de achtergrond in de shots van Arie?quote:
Katholiek.quote:Op maandag 16 april 2007 20:14 schreef tong80 het volgende:
Die Arie heeft maar met één vrouw geneukt in zijn leven.
Ben ik nou gek en ziet ie er best wel goed uit
Ja ik heb mijn piemel nationaal hervormdquote:
Dat zei ik dus ook al tegen de persoon waarmee ik het keek. Johnny de Mol reageerde daar trouwens niet heel enthousiast opquote:Op maandag 16 april 2007 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
Die Boomsma is wel een leuke gast, niet zo'n relihond. Hij leek Johnny de Mol ook wel iets beter te kennen dan vandaag?
Ik heb daar echt niks meequote:Op dinsdag 17 april 2007 00:35 schreef broer het volgende:
Kommil Foo blijft toch echt fantastisch, hoor.
Ik vind het beter als Johnny De Mol als Tafelheer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:09 schreef kassenbouwer het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die de aanwezigheid van Martin Bril weten te waarderen? Ik begrijp er echt niks van dat hij elke keer wordt uitgenodigd? Waar is ie ook in hemelsnaam bekend van?
Ik vind het een toffe kerel. Neemt geen blad voor de mond daar houd ik wel van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:09 schreef kassenbouwer het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die de aanwezigheid van Martin Bril weten te waarderen? Ik begrijp er echt niks van dat hij elke keer wordt uitgenodigd? Waar is ie ook in hemelsnaam bekend van?
Tom ook niet, geloof ik...quote:Op dinsdag 17 april 2007 20:14 schreef Wup het volgende:
Bril is volgens mij niet zo blij dat van Nieuwkerk dit miss verkiezing item een beetje op hem af probeert te schuiven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |