Is dat echt zo?quote:Op maandag 19 maart 2007 20:48 schreef Vierkantblokje het volgende:
Wist je dat die nog maagd is!
Als dat een echte naam is bescheur ik hetquote:Op maandag 19 maart 2007 20:39 schreef Homdeck het volgende:
pepijn bierenbroodspot?
quote:Op maandag 19 maart 2007 20:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Als dat een echte naam is bescheur ik het![]()
google maar evenquote:Op maandag 19 maart 2007 20:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nadat iemand zich in een truck heeft vastgereden in een weiland.quote:Op maandag 19 maart 2007 20:56 schreef Mokz het volgende:
DEZE MAN BRACHT DUIZENDEN MENSENLEVENS IN GEVAAR, MAAR DANKZIJ HET HELDHAFTIGE OPTREDEN VAN DEZE AGENT IS ALLES TOCH NOG GOED AFGELOPEN.
Of de Talpastem.quote:Op maandag 19 maart 2007 21:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, zo'n stem als die man van skyradio
Ik wil ooooooook zo'n stemquote:Op maandag 19 maart 2007 21:03 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Of de Talpastem.
Nu weet iedereen dat ik soms Talpa kijk![]()
Hij heeft zelfs 2 topics in B&H:quote:Op maandag 19 maart 2007 20:49 schreef Camplo het volgende:
[..]
Bahquote:Op maandag 19 maart 2007 21:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, zo'n stem als die man van skyradio
Het schiet niet oohoopquote:Op maandag 19 maart 2007 21:21 schreef Syb-rund. het volgende:
hehe,
DEZE MOEDIGE AGENTEN HOUDEN HET VUUR BINNEN PERKEN DOOR MIDDEL VAN HUN LEVENSREDDENDE BLUSWERK, WAARDOOR DE MAN OPTIJD GERED KAN WORDEN..
(agenten proberen autobrand met van die huisblussertjes te blussen , vuur wordt groter, uiteindelijk blust de brandweer het gewoon)
*comments politieagent: O mei goad, thie feire waz intens!
But we'aint thank bout' ourselves outtheaire, and kept 'n going
*5 keer herhaling fragment*
We hebben het over dezelfdequote:Op maandag 19 maart 2007 21:42 schreef Joppy het volgende:
Prachtig, dat commentaar bij programma's als "ongelovelijk, maar waar!"
Zeer slechte humor, maar door de uiterst droge en zouteloze manier van praten weer zo grappig
quote:Op dinsdag 20 maart 2007 00:20 schreef Palomar het volgende:
Haha Pepijn Bierenbroodspot presenteert ook altijd 'Reportage'.
MAar dat commentaar is idd ergerlijk"DE MISDADIGER PASSEERT RAKELINGS EEN SCHOOLBUS MET ONSCHULDIGE KINDEREN (insert toegevoegde geluiden van slippende banden) MAAR HIJ ZAL DE STERKE ARM DER WET NIET ONTVLUCHTEN!!!!111". En dan zie je heel in de verte iets wat op een schoolbus lijkt... idd 'rakelings'
quote:Op zondag 15 april 2007 14:44 schreef pberends het volgende:
"Het huis staat in de brand. De met vetrollen overladen agent kan met moeite uit z'n auto komen en ziet tot zijn grote verbazing dat het geen grote barbeque is. Hij sloft met z'n dikke lijf terug naar de auto om wat marsmellows te halen. Andere net iets minder dikke agenten komen inmiddels ook op de barbequegeur af".
Dikke Politiemensen fragmentquote:Op zondag 15 april 2007 15:13 schreef Ferdie88 het volgende:
[..]
Geniaal stukje idd, staat dat niet ergens stiekem online ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |