Inderdaad wat een "vet" commentaar.quote:Op zondag 15 april 2007 16:12 schreef axis303 het volgende:
Geniaalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Voel je je soms aangesproken?quote:Op zondag 15 april 2007 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet dit grappig zijn of zo?
Het is grappig omdat het té belachelijk is. En als je de voiceover van dit soort programma's bent moet je sowieso wel een redelijke nietskunnende kneus zijn imho.quote:Op zondag 15 april 2007 18:48 schreef L-IS het volgende:
lol iedereen vind dit humorom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik zie mijzelf altijd een vet lelijke commentator voor me die de helft van z'n leven gepest is
Hehe, ja, denk het ook. Als 'ie nou alleen maar steeds "De dikke agent.." had geroepen was het flauw geweest, maar het zijn vooral de opmerkingen over hamburgers en marsmellows die het zo lachwekkend makenquote:Op zondag 15 april 2007 19:13 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Het is grappig omdat het té belachelijk is. En als je de voiceover van dit soort programma's bent moet je sowieso wel een redelijke nietskunnende kneus zijn imho.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop