abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48349428
Het meeste geniale fragment tot nu toe van 2007: het Dikke Politiemensen fragment uit De Wereld Draait Door - De Politie Op Je Hielen. En waarschijnlijk ook de meest groffe tot nu toe
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.

Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hier de video
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
.
pi_48349452
Iemand schrijft die teksten. Dat is een baan hè?! Daar krijgt iemand voor betaald!
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_48349470
Dies al wat oud
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_48349497
Die letterlijke vertalingen zijn ook altijd leuk.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_48349560
Doet me denken aan de vader van een vriend van mij, die heeft ook de hele tijd denigrerende opmerkinegn over onze dikke medemens maar die heeft blijkbaar nog nooit naar zijn vrouw gekeken want die is nogal wat excensief aan de dikke kant
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 15 april 2007 @ 15:46:49 #6
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_48349649
geniaal. zet dit commentaar als track onder figaro van mozart en je hebt top dance.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_48350385
Geniaal
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
"I think greed is healthy. You can be greedy and still feel good about yourself" - Ivan Boesky.
'Only government can take perfectly good paper, cover it with perfectly good ink and make the combination worthless.' - Milton Friedman
  zondag 15 april 2007 @ 16:47:21 #8
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_48351438
Die kerel gaat echt te fur ook mooi dat die er gewoon mee doorgaat
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

Hij lijkt haast wel aangemoedigt
happen naar de baas
pi_48351462
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

[ Bericht 94% gewijzigd door buzzer op 16-04-2007 06:17:41 ]
Free people own guns! Slaves do not!
  zondag 15 april 2007 @ 16:58:00 #10
139330 TNA
For the stars that shine
pi_48351793
Ik moest ook echt lachen toen ik die voor het eerst zag. "Maar er is nog geen sesambroodje te zien."
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_48351840
Je zal die agent maar zijn zeg en het zo op TV terugzien. (ervan uitgaand dat het commentaar in Amerika hetzelfde was)
pi_48351878
quote:
Op zondag 15 april 2007 16:12 schreef axis303 het volgende:
Geniaal
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Inderdaad wat een "vet" commentaar.
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 15 april 2007 @ 17:02:06 #13
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_48351917
vind het maar zielig
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  zondag 15 april 2007 @ 17:04:38 #14
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_48352000
LOL!!!!
  zondag 15 april 2007 @ 17:22:20 #15
137676 TommyGun
Stik er maar in!
pi_48352625
Prachtig
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_48353569
Wat is dat in godsnaam? Hebben ze dat echt uitgezonden? Afgezien dat het grappig is ... kunnen ze dat toch niet maken? haha
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
En hij zei: "Ik ben de trotse bezitter van een lege ondertitel."
pi_48353982
Wat een tekst...
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
  zondag 15 april 2007 @ 18:19:02 #18
103590 dvdfreak
geen dvdfreak maar kc27
pi_48354294
geniaal
  zondag 15 april 2007 @ 18:20:39 #19
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_48354336
Moet dit grappig zijn of zo?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 15 april 2007 @ 18:27:03 #20
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_48354539
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:20 schreef Dr_Flash het volgende:
Moet dit grappig zijn of zo?
Voel je je soms aangesproken?

Wat een geweldig commentaar
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
pi_48354728
Kijk dit programma wel vaker, echt te grappig hoe die man sommige mensen beledigt xD
  zondag 15 april 2007 @ 18:48:52 #22
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_48355141
lol iedereen vind dit humor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ik zie mijzelf altijd een vet lelijke commentator voor me die de helft van z'n leven gepest is

[ Bericht 3% gewijzigd door L-IS op 15-04-2007 18:54:29 ]
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
  zondag 15 april 2007 @ 19:13:31 #23
7092 Oosthoek
Homo SAABiens
pi_48356046
quote:
Op zondag 15 april 2007 18:48 schreef L-IS het volgende:
lol iedereen vind dit humor
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie

ik zie mijzelf altijd een vet lelijke commentator voor me die de helft van z'n leven gepest is
Het is grappig omdat het té belachelijk is. En als je de voiceover van dit soort programma's bent moet je sowieso wel een redelijke nietskunnende kneus zijn imho.
daarna schilderde ik mijn schaduw
deed het licht uit
en genoot bij de gedachte dat ik de enige mens ter wereld ben met een schaduw in volstrekte duisternis
  zondag 15 april 2007 @ 19:46:31 #24
139330 TNA
For the stars that shine
pi_48357382
quote:
Op zondag 15 april 2007 19:13 schreef Oosthoek het volgende:

[..]

Het is grappig omdat het té belachelijk is. En als je de voiceover van dit soort programma's bent moet je sowieso wel een redelijke nietskunnende kneus zijn imho.
Hehe, ja, denk het ook. Als 'ie nou alleen maar steeds "De dikke agent.." had geroepen was het flauw geweest, maar het zijn vooral de opmerkingen over hamburgers en marsmellows die het zo lachwekkend maken
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
pi_48370174
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
dit heeft me dag echt helemaal goed gemaakt
Ja toon me deze inhoud
ik accepteer de cookies.
meer informatie
When dry solid
nitrogen triiodide
is touched, even with a feather, it decomposes rather violently
2 NI3 (s) --> N2 (g) + 3 I2 (s)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')

Het lijkt erop dat je onze advertenties blokkeert

Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.

Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.

Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe

Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop