Dat zei ik dus ook al tegen de persoon waarmee ik het keek. Johnny de Mol reageerde daar trouwens niet heel enthousiast opquote:Op maandag 16 april 2007 23:04 schreef Wickedangel het volgende:
Die Boomsma is wel een leuke gast, niet zo'n relihond. Hij leek Johnny de Mol ook wel iets beter te kennen dan vandaag?
Ik heb daar echt niks meequote:Op dinsdag 17 april 2007 00:35 schreef broer het volgende:
Kommil Foo blijft toch echt fantastisch, hoor.
Ik vind het beter als Johnny De Mol als Tafelheer.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:09 schreef kassenbouwer het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die de aanwezigheid van Martin Bril weten te waarderen? Ik begrijp er echt niks van dat hij elke keer wordt uitgenodigd? Waar is ie ook in hemelsnaam bekend van?
Ik vind het een toffe kerel. Neemt geen blad voor de mond daar houd ik wel van.quote:Op dinsdag 17 april 2007 13:09 schreef kassenbouwer het volgende:
Zijn er hier eigenlijk mensen die de aanwezigheid van Martin Bril weten te waarderen? Ik begrijp er echt niks van dat hij elke keer wordt uitgenodigd? Waar is ie ook in hemelsnaam bekend van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |