quote:
OMG! We hebben een beroemde tekenfilmfiguur hier op FOK!quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
OMG! We hebben een beroemde tekenfilmfiguur hier op FOK!hoewel ik toch wel enkele ??? heb hierbij
Eetsmakelijkquote:
Ik hoor ze knappenquote:
quote:
Jij mankeert dus duidelijk iets aan je orenquote:
Is goedquote:Op donderdag 12 april 2007 18:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan ga ik snel even kijken, ik heb zelf niks gehoord nl.... Als 'ie echt geknapt is maak ik meteen nog een foto
.
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij mankeert dus duidelijk iets aan je oren.
Mooiquote:Op donderdag 12 april 2007 18:10 schreef JDude het volgende:
Thuis.
Jij ook alquote:Op donderdag 12 april 2007 18:10 schreef JDude het volgende:
Thuis.
JIj ook danquote:
oh, dan hoef ik ook niet te proberen me aan te meldenquote:
Werderquote:Op donderdag 12 april 2007 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben er ook weer
vanavond gaat AZ weer de halve finale UEFA cup halen
En morgen vrijdag de dertiende
Ze hebben ook nogeens een geweldige pot van (jajaquote:Op donderdag 12 april 2007 18:41 schreef JDude het volgende:
Werder Bremen. Goeie herinneringen. Ik was erbij toen Vitesse ze uit de UEFA cup knikkerde een paar jaar geleden.
Bewijs!!quote:
Moet nog even wachten, het is nog niet klaar. EN IK HEB HONGER>>>>quote:Op donderdag 12 april 2007 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
Eten, dat moest ik nog doen dus
Anders begin je alvast aan je vrouw?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet nog even wachten, het is nog niet klaar. EN IK HEB HONGER>>>>
Dam komt het eten niet afquote:Op donderdag 12 april 2007 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders begin je alvast aan je vrouw?
Zie, dacht ik alquote:Op donderdag 12 april 2007 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga de spacebox nemen ook al is die wel een stuk kleiner dan verwacht nav de foto;s![]()
Met foto's kun je altijd manipuleren, maar boeiend, woonruimte is woonruimte. Je hoeft er geen voetbalwedstrijd in te spelenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga de spacebox nemen ook al is die wel een stuk kleiner dan verwacht nav de foto;s![]()
tis echt heul kleinquote:
Vooral dat laatste is erg tof weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
tis echt heul kleinmaar groot genoeg voor kleine ik
en tis maar net hoe je het indeelt ook, en eigen douche en wc enzo
of juist welquote:Op donderdag 12 april 2007 19:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is erg tof weet ik uit ervaring.
Nu maar hopen dat er niemand bij je moet intrekken de komende tijd.
ik stel me niet kandidaat, ik meld alleen dat de situatie niet slecht hoeft te zijn als je met z'n tweeen bent.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:02 schreef JDude het volgende:
Interesse genoeg M-M!
Met zn 2en kan je daar ECHT je kont niet kerenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik stel me niet kandidaat, ik meld alleen dat de situatie niet slecht hoeft te zijn als je met z'n tweeen bent.
moet dat danquote:Op donderdag 12 april 2007 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met zn 2en kan je daar ECHT je kont niet keren
Horizontaal of verticaal?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Met zn 2en kan je daar ECHT je kont niet keren
ow niet ff helpen ofzo?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je uitgeverhuisd bent kom ik wel ff een kratje d(r)oppen daar Mori
joepiquote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Voetbal begint straks![]()
weer een leuk avondje
Ik dacht meer aan iets alsquote:
Het gaat niet snel meer hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
Alweer een nieuwe, ik hou het niet meer bij.
Lief lekker vrouwmenschquote:Op donderdag 12 april 2007 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
Hawaii, daar wil ik ooit heenquote:
Dat lijkt mij ook wel tof.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:22 schreef Pheno het volgende:
Hawaii, daar wil ik ooit heen
Zo oud ben je niet hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zoen met alles wat zich maar aandientquote:Op donderdag 12 april 2007 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ojee, is Leonieke er niet?![]()
Hoi Fles,
True true, heb je kuukske al een beurt gegeven of is MM eerst nog aan de beurt?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zoen met alles wat zich maar aandient
Doe mij zoeen bad!quote:
daar wil ik heeeenquote:
Zeggeh, handjes thuis hehquote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
True true, heb je kuukske al een beurt gegeven?
MM eerst, kuuk kon niet, die moest eerst PlafondPoes nog afpijpen. Schijnt flink lang werk te zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
True true, heb je kuukske al een beurt gegeven of is MM eerst nog aan de beurt?
dalekquote:Op donderdag 12 april 2007 20:39 schreef Diovarus het volgende:
Jullie gaan veel te snel man.
Moeten jullie niet AZ kijken
Ik moet 'm toch tevreden houden.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
MM eerst, kuuk kon niet, die moest eerst PlafondPoes nog afpijpen. Schijnt flink lang werk te zijn
Je hebt wel het idee dat er uiteindelijk iets gaat komen?quote:
Moet je zeker eerst struikelen voordat je erop valt?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey hey, ik doe niks hoor.Val niet zo op vrouwen.
Je zegt kon, dus nu weer wel. kom op zeg ben een vent.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MM eerst, kuuk kon niet, die moest eerst PlafondPoes nog afpijpen. Schijnt flink lang werk te zijn
Jahoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt wel het idee dat er uiteindelijk iets gaat komen?
En dan nog probeer ik mezelf op te vangen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:42 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Moet je zeker eerst struikelen voordat je erop valt?
Ff wachten hoor, ik moet MM ook ehmm tevreden houdenquote:
wanouweerquote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef es70 het volgende:
Iemand geīnteresseerd in een vervelende druiloor die morgen 42 wordt. Ik bied één van mijn broers ter adoptie aan
.
Er is mij nooit iets verteld over interactie met Flash.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
Je zegt kon, dus nu weer wel. kom op zeg ben een vent.
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef es70 het volgende:
Iemand geīnteresseerd in een vervelende druiloor die morgen 42 wordt. Ik bied één van mijn broers ter adoptie aan
.
Nee sorry, genoeg druiloren hier in de omgeving.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef es70 het volgende:
.
Ola Kuukskequote:
Je leest het net toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is mij nooit iets verteld over interactie met Flash.
Dat geeft niet, je bent nog vrij nieuw hierquote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is mij nooit iets verteld over interactie met Flash.
met je handen vooruit, op haar gerichtquote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan nog probeer ik mezelf op te vangen.![]()
nou dank je welquote:Op donderdag 12 april 2007 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee sorry, genoeg druiloren hier in de omgeving.
Pasen was druk ja. En leuk.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:47 schreef Diovarus het volgende:
Ola Kuukske![]()
Druk pasen gehad? Kuukske komt toch van kuiken af?
Zodat die op de grond komen en ik geen lijfelijk kontakt met haar heb.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:48 schreef Diovarus het volgende:
[..]
met je handen vooruit, op haar gerciht
Gelukkigquote:Op donderdag 12 april 2007 20:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Pasen was druk ja. En leuk.
Maar niet omdat Kuukske van kuiken af komt; Kuukske is koekje in het Brabants.
Mijn moeder gaat verhuizen, heeft vandaag de sleutel gekregen en heeft een maand de tijd om over te gaan. Wij hebben haar voor haar verjaardag het laminaat (en toebehoren) gegeven dat we zelf voor onze woonkamer wilden gebruiken, dat ligt al een poos bij ons op zolder.quote:
maar je wilt het wel hequote:Op donderdag 12 april 2007 20:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zodat die op de grond komen en ik geen lijfelijk kontakt met haar heb.
Maak dan verdulle ook een OPquote:Op donderdag 12 april 2007 20:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat geeft niet, je bent nog vrij nieuw hier
Ik heb ook nog een zus, maar ik denk niet dat je die wiltquote:Op donderdag 12 april 2007 20:44 schreef Diovarus het volgende:
[..]
![]()
Ik hoef hem niet, als het nou een haar was
Dank je schatjequote:Op donderdag 12 april 2007 20:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij bent een uitzondering natuurlijk.
Daar kun jij ook niets aan doenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:50 schreef Diovarus het volgende:
Gelukkig
Oooh van beneden de rivieren. prov utrecht he
Alleen in jouw dromen dio alleen in jouw dromen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef Diovarus het volgende:
[..]
maar je wilt het wel he
Blijf het gewoon proberen
Hoe erg is die dan. Erger dan mij kan nietquote:Op donderdag 12 april 2007 20:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een zus, maar ik denk niet dat je die wilt.
*gauw ogen sluitquote:Op donderdag 12 april 2007 20:53 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Alleen in jouw dromen dio alleen in jouw dromen.
Have fun flash.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, ben t ook wel weer zat hier
voetbal, bier en nootjes
Ik heb geen tv op de slaapkamerquote:Op donderdag 12 april 2007 20:51 schreef Bengeltje het volgende:
Deejjjjjjj![]()
![]()
Pheno, bedhangen prima idee, lekker tv kijken.
Eeehhh.. Denk ik.quote:
Hé D. Mag ik je feliciteren met het vertrek van Claudia bij 3FM? Of juist niet.quote:
Een goed boek dusquote:Op donderdag 12 april 2007 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen tv op de slaapkamer
En ik heb hoofdpijn. Dus tv is sowieso geen goed idee.
Just kidding Dio.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:54 schreef Diovarus het volgende:
Eeehhh.. Denk ik.![]()
Weet niet of het nu een belediging of compliment is
Idd, dan is slapen een betere optie, ligt eraan hoe sterk die hoofdpijn is.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb geen tv op de slaapkamer
En ik heb hoofdpijn. Dus tv is sowieso geen goed idee.
Ah, gaat ze weg? Mooi!quote:Op donderdag 12 april 2007 20:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé D. Mag ik je feliciteren met het vertrek van Claudia bij 3FM? Of juist niet.
8 jaar ouder dan ik, 2 kinderen en een ex-man en Pat zegt altijd dat 'ie de goeie zus heeft 'uitgekozen' omdat hij binnen een maand oorlog zou hebben met haarquote:Op donderdag 12 april 2007 20:53 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Hoe erg is die dan. Erger dan mij kan niet
i knowquote:
Of een sudoko, met op de achtergrond the loungequote:
Jep, ze gaat iets op tv doen. Nu weet ik niet of dat een verbetering is, maar dat terzijde.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:55 schreef Pheno het volgende:
Ah, gaat ze weg? Mooi!
Je mag haar of je mag haar niet. Ik hoor bij die laatste groep
nee zit rustig in me stoel.quote:
Naproxen is okay, Maxalt ookquote:
Dat magquote:Op donderdag 12 april 2007 20:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé D. Mag ik je feliciteren met het vertrek van Claudia bij 3FM? Of juist niet.
Fijn dat een persoon dan tenminste een goede dag heeft.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Today is a good day
En nu ik jou zie natuurlijk helemaal
Met jou?
Ik hou niet van sudoku's, daar zou ik alleen maar meer hoofdpijn van krijgenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of een sudoko, met op de achtergrond the lounge
Wie zijn dat?quote:
Dat doet iedereenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:58 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Met mij? Uhm, baal van mijn baan?![]()
![]()
Goed warmhouden.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:57 schreef Diovarus het volgende:
[..]
nee zit rustig in me stoel.
*hand in zijn broekzak
Naproxen is een pijnstiller en Maxalt een migrainemiddelquote:
me mobiel ging afquote:Op donderdag 12 april 2007 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed warmhouden.
ik ben er vandoor, duik mijn bed in.![]()
Fijne avond allemaal.
Ah, nou ja, ik moet nog eens naar de dokter. Over twee weken kan ik weer. Denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Naproxen is een pijnstiller en Maxalt een migrainemiddel.
Sinds iedereen een mobiel heeftquote:Op donderdag 12 april 2007 21:00 schreef Diovarus het volgende:
Of ik de telegraaf wil hebben.
Sinds wanneer bellen ze op mobiel??
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:01 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goed warmhouden.
ik ben er vandoor, duik mijn bed in.![]()
Fijne avond allemaal.
gewoon 300 posts per pagina instellen, lig je niet zo snel een pagina achterquote:Op donderdag 12 april 2007 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
Gaat hard zo, loop weer een halve pagina achter in 30 minuten
Gefeliciteerd danquote:Op donderdag 12 april 2007 20:57 schreef D.Rose het volgende:
Dat mag
Mits Michiel op zijn huidige plek blijft
Hoiquote:Op donderdag 12 april 2007 21:05 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gewoon 300 posts per pagina instellen, lig je niet zo snel een pagina achter
Maar toen ik vroeg hoe ze aan me nummer kwamen zeiden ze niks.quote:
Nog van de vorige eigenaar?quote:Op donderdag 12 april 2007 21:11 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Maar toen ik vroeg hoe ze aan me nummer kwamen zeiden ze niks.
Heb hem net 2 weken![]()
Mwah dit bevalt wel, t is iets sneller. Zeker bij topics in FOT.quote:
Enjoyquote:Op donderdag 12 april 2007 21:15 schreef Kuukske het volgende:
Ik plof neer op de bank met een boek
Tot morgen.
Nee ze wisten me complete naam en geboortedatum.quote:
Daag meidquote:Op donderdag 12 april 2007 21:15 schreef Kuukske het volgende:
Tot morgen.
plofzequote:Op donderdag 12 april 2007 21:15 schreef Kuukske het volgende:
Tot morgen.
quote:Op donderdag 12 april 2007 21:16 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Nee ze wisten me complete naam en geboortedatum.
Op een prepaid telefoon
Da's waar jaquote:Op donderdag 12 april 2007 21:15 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mwah dit bevalt wel, t is iets sneller. Zeker bij topics in FOT.
Mwoah, vandaag goedquote:Hoest verder met je?
De kogel kan die krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]dan moet je het kunnen opvragen. Kan je meteen horen wie je gegevens verkocht heeft
Is dat niet zonde van die kogelquote:Op donderdag 12 april 2007 21:20 schreef Diovarus het volgende:
[..]
De kogel kan die krijgen.
Maar neem wel weer een nieuwe.
Wat kost zo'n dingetje nou 10euro en dan krijg je 25euro beltegoed gratis
Overal miepen mensen dat msn stuk isquote:
Jah best wel.quote:
Meeboquote:Op donderdag 12 april 2007 21:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Overal miepen mensen dat msn stuk is.
Ik kan het niet missenquote:Op donderdag 12 april 2007 21:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Overal miepen mensen dat msn stuk is.
Dat zou kunnen, ik heb wel meer mensen niet op msnquote:
Lekker rustig hequote:Op donderdag 12 april 2007 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, ik heb wel meer mensen niet op msn
Doe je goed jaquote:Op donderdag 12 april 2007 23:46 schreef leonieke het volgende:
Zo, een mooi moment om te stoppen met werken...
Wel grappig dat ik vorige week nog tegen iemand vertelde dat het feit dat ik thuis niet meer moest werken zo'n voordeel was van de job tov het lesgeven...
En dat tijdens mijn verlof...
Ik heb daarnet een mail gestuurd naar een collega die morgen sowieso gaat werken. Gevraagd of hij een paar dingen wil opzoeken en doorsturen. Op die manier kan ik morgen hopelijk van thuis uit werken.quote:
Welterustenquote:Op donderdag 12 april 2007 23:56 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb daarnet een mail gestuurd naar een collega die morgen sowieso gaat werken. Gevraagd of hij een paar dingen wil opzoeken en doorsturen. Op die manier kan ik morgen hopelijk van thuis uit werken.
En nu maar eens mijn bedje gaan opzoeken. Ik ben moe gecijferd
Bijna op de helft van de maand. En dan nog maar twee maandenquote:
Koffie en cakequote:Op vrijdag 13 april 2007 02:34 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen op deze vrijdag de 13e verjaardag van mij.
* indahnesia.com zet de koffie en cake vast klaar.
Dit iddquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:04 schreef indahnesia.com het volgende:
hey es
welke associaties?
owh, nee ik ben nog niet dood
maar als je taart wil kan het ookzelf pakken in de koelkast
Groene theequote:
Het wordt veel terras zitten dit weekend.quote:
Jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 07:53 schreef Kuukske het volgende:
Bijgelovig Speed?
Goedemorgenquote:
En dan en danquote:Op vrijdag 13 april 2007 07:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bijna op de helft van de maand. En dan nog maar twee maanden
Hey slaapkopquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:05 schreef Pheno het volgende:
Gaap
Heb ik alquote:
*pakt stuk taart*quote:
Hč, vervelend!quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:34 schreef Kuukske het volgende:
Het wordt veel terras zitten dit weekend.
Indah is jarig Flashquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoiTaart?
*grote hap neemtikke slagroomzoen geeft aan wie er ook maar jarig/geslaagd/whatever is
![]()
quote:
Ohja, daarom stond ik vanmorgen op.quote:
Geniet er maar vanquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, dank je fles.
Was ik maar blijven liggen.quote:
Same here. Met andere woorden: ik ga iets nuttigs doen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:13 schreef JDude het volgende:
Was ik maar blijven liggen.
Het is teringbenauwd hier...
Gauw m'n klusjes doen en nokken, denk ik zo.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:13 schreef JDude het volgende:
Jullie gaan elkaar beklussen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:15 schreef Kuukske het volgende:
Same here. Met andere woorden: ik ga iets nuttigs doen.
Straks thuis weer!quote:
Geen idee wat de luchtvochtigheid hier is. Ik zie nu wel een onderhoudsploeg naast de airco-unit op het dak staan. Er is nog hoop!quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Benauwd?? Dan doen jullie toch iets verkeertsluchtvochtigheid van 39% en temp van 29.3 graden hier in de kamer
![]()
Komt wel goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Geen idee wat de luchtvochtigheid hier is. Ik zie nu wel een onderhoudsploeg naast de airco-unit op het dak staan. Er is nog hoop!
benauwd? Nah, hier is het niet benauwd of zoquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Was ik maar blijven liggen.
Het is teringbenauwd hier...
Goedemorgen Leoniekequote:Op vrijdag 13 april 2007 09:24 schreef leonieke het volgende:
Gefeliciteerd inda
Goeiemorgen allemaal
En wat is het geworden?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:40 schreef leonieke het volgende:
Zo, nog iemand van mijn jaar bevallen... Wat gaan ze er rap tegenaan tegenwoordig
En... bevalt 'ie?quote:
Een beetje baby-boom is altijd meegenomen natuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:40 schreef leonieke het volgende:
Zo, nog iemand van mijn jaar bevallen... Wat gaan ze er rap tegenaan tegenwoordig
Ga werpen jijquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
Babies zijn kjoet.
Nah, de koters mogen van mij nog wel een jaartje of wat achterwege blijven.quote:
Zo is dat.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:02 schreef Kuukske het volgende:
Nah, de koters mogen van mij nog wel een jaartje of wat achterwege blijven.
Oefenen however
werpenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ga werpen jij
Geen woorden, maar daden
Wrom las ik ipv cilindrische iets met een clitquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ah, ons prinsesje is genoemd naar een grote dikke harde cilindrische raket met afgeronde top
Ja hoor eens, ik vroeg er niet om
[afbeelding]
zou het niet weten heb geen tvquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
Tis toch Ariaan?
Dit staat in de Telegraaf : Prinsesje heet Ariane Wilhelmina Maxima Inezquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
Tis toch Ariaan?
Het eerste prinsje noemen ze dan Bassie?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:19 schreef Bengeltje het volgende:
Tis toch Ariaan?
In Limburg spreken ze de a slecht uit waardoor het een dubbele a lijktquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit staat in de Telegraaf : Prinsesje heet Ariane Wilhelmina Maxima Inez
"He jij daar" vind ik nog altijd het bestequote:Op vrijdag 13 april 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
Beter dan Alexia en Amalia.
uhm op het nieuws zei hij en die burgemeester toch echt Ariaan, maar goed, alle namen kunnen je aanpassen zodat het lekkerder in de mond ligt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Dit staat in de Telegraaf : Prinsesje heet Ariane Wilhelmina Maxima Inez
voor een raket zeker welquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:12 schreef Kuukske het volgende:
Nah ik vind het best een leuke naam.
Daarom oefenen we vaak met de oooooooooooquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:22 schreef Diovarus het volgende:
[..]
In Limburg spreken ze de a slecht uit waardoor het een dubbele a lijkt
aah is het daaaarom daat die o zo aapaart klinktquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Daarom oefenen we vaak met de ooooooooooo
Er komt vast een hoop hoog-ontvlambare gassen uit de achteruitgangquote:
Tss, doe eens lief, die kleine meid kan er niets aan doen,quote:
O is net zo zacht als de g. en de r die je haast niet hoort.quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:34 schreef Diovarus het volgende:
[..]
aah is het daaaarom daat die o zo aapaart klinkt
je zal toch stotteren en de kinderen moeten roepen voor het etenquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:23 schreef Tally het volgende:
Ik vind het allemaal maar niets..
Ik zou het leuker hebben gevonden als ze haar Juliana hadden genoemd ofzo..
Die A heeft het hoog in zn bol met die achterlijke namen beginnend met een A.
Dan is de soep koud voor de kids binnen zijn..quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:44 schreef buzzer het volgende:
[..]
je zal toch stotteren en de kinderen moeten roepen voor het eten
kom maar op met die foto'squote:Op vrijdag 13 april 2007 10:45 schreef indahnesia.com het volgende:
oh fles... de overburen hebben een nieuwe werkster. Dat lekkere scharreltje loopt de hele dag door mijn tuin op weg naar iets (boodschappen doen, blokje om, e.d.)
dat ze maar vaak langs mag komen.. ziet er prima uit.
Ja, maar het mag nu stilletjesaan beginnen ophouden. Ik word het beetje beu van altijd op kraamvisite te moeten gaan. De laatste 4 maand lijk ik niets anders meer te doenquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:56 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Een beetje baby-boom is altijd meegenomen natuurlijk
Kom, dan laat ik je mijn nieuwe fiets zienquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:49 schreef leonieke het volgende:
Ja, maar het mag nu stilletjesaan beginnen ophouden. Ik word het beetje beu van altijd op kraamvisite te moeten gaan. De laatste 4 maand lijk ik niets anders meer te doen
quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kom, dan laat ik je mijn nieuwe fiets zien
Werk MAG niet leuk zijn? WTF?quote:Op vrijdag 13 april 2007 10:53 schreef leonieke het volgende:
Zo leuk zou werken namelijk niet mogen zijn
Dat krijg je als je je kind naar een raket vernoemdquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tss, doe eens lief, die kleine meid kan er niets aan doen,
als je er zo de schijt aan hebt, doe je dat maar in die witte pot bij je in de buurt.![]()
Trashen die dochterquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:48 schreef indahnesia.com het volgende:
ik zou die hoer van een tienerdochter direct 't strotje doorsnijden:
http://news.google.nl/news?hl=en&ned=uk&ie=UTF-8&ncl=1115302315
Die "vrienden" zijn anders niet veel beter, andermans spullen kapot maken.quote:
Sowieso, dat mensen uit het hele land daarheen gaan om een huis te trashen. Wat een losgeslagen volk zegquote:Op vrijdag 13 april 2007 11:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Die "vrienden" zijn anders niet veel beter, andermans spullen kapot maken.
Wat moet dat kind die ouders haten zeg, zelfs de bruidsjurk van haar moeder onder gepist.
zoiets jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 10:45 schreef Tally het volgende:
[..]
Dan is de soep koud voor de kids binnen zijn..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |