quote:
OMG! We hebben een beroemde tekenfilmfiguur hier op FOK!quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
OMG! We hebben een beroemde tekenfilmfiguur hier op FOK!hoewel ik toch wel enkele ??? heb hierbij
Eetsmakelijkquote:
Ik hoor ze knappenquote:
quote:
Jij mankeert dus duidelijk iets aan je orenquote:
Is goedquote:Op donderdag 12 april 2007 18:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan ga ik snel even kijken, ik heb zelf niks gehoord nl.... Als 'ie echt geknapt is maak ik meteen nog een foto
.
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij mankeert dus duidelijk iets aan je oren.
Mooiquote:Op donderdag 12 april 2007 18:10 schreef JDude het volgende:
Thuis.
Jij ook alquote:Op donderdag 12 april 2007 18:10 schreef JDude het volgende:
Thuis.
JIj ook danquote:
oh, dan hoef ik ook niet te proberen me aan te meldenquote:
Werderquote:Op donderdag 12 april 2007 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben er ook weer
vanavond gaat AZ weer de halve finale UEFA cup halen
En morgen vrijdag de dertiende
Ze hebben ook nogeens een geweldige pot van (jajaquote:Op donderdag 12 april 2007 18:41 schreef JDude het volgende:
Werder Bremen. Goeie herinneringen. Ik was erbij toen Vitesse ze uit de UEFA cup knikkerde een paar jaar geleden.
Bewijs!!quote:
Moet nog even wachten, het is nog niet klaar. EN IK HEB HONGER>>>>quote:Op donderdag 12 april 2007 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
Eten, dat moest ik nog doen dus
Anders begin je alvast aan je vrouw?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet nog even wachten, het is nog niet klaar. EN IK HEB HONGER>>>>
Dam komt het eten niet afquote:Op donderdag 12 april 2007 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders begin je alvast aan je vrouw?
Zie, dacht ik alquote:Op donderdag 12 april 2007 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga de spacebox nemen ook al is die wel een stuk kleiner dan verwacht nav de foto;s![]()
Met foto's kun je altijd manipuleren, maar boeiend, woonruimte is woonruimte. Je hoeft er geen voetbalwedstrijd in te spelenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga de spacebox nemen ook al is die wel een stuk kleiner dan verwacht nav de foto;s![]()
tis echt heul kleinquote:
Vooral dat laatste is erg tof weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
tis echt heul kleinmaar groot genoeg voor kleine ik
en tis maar net hoe je het indeelt ook, en eigen douche en wc enzo
of juist welquote:Op donderdag 12 april 2007 19:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is erg tof weet ik uit ervaring.
Nu maar hopen dat er niemand bij je moet intrekken de komende tijd.
ik stel me niet kandidaat, ik meld alleen dat de situatie niet slecht hoeft te zijn als je met z'n tweeen bent.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:02 schreef JDude het volgende:
Interesse genoeg M-M!
Met zn 2en kan je daar ECHT je kont niet kerenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik stel me niet kandidaat, ik meld alleen dat de situatie niet slecht hoeft te zijn als je met z'n tweeen bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |