quote:
OMG! We hebben een beroemde tekenfilmfiguur hier op FOK!quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 17:46 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
OMG! We hebben een beroemde tekenfilmfiguur hier op FOK!hoewel ik toch wel enkele ??? heb hierbij
Eetsmakelijkquote:
Ik hoor ze knappenquote:
quote:
Jij mankeert dus duidelijk iets aan je orenquote:
Is goedquote:Op donderdag 12 april 2007 18:02 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan ga ik snel even kijken, ik heb zelf niks gehoord nl.... Als 'ie echt geknapt is maak ik meteen nog een foto
.
quote:Op donderdag 12 april 2007 18:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij mankeert dus duidelijk iets aan je oren.
Mooiquote:Op donderdag 12 april 2007 18:10 schreef JDude het volgende:
Thuis.
Jij ook alquote:Op donderdag 12 april 2007 18:10 schreef JDude het volgende:
Thuis.
JIj ook danquote:
oh, dan hoef ik ook niet te proberen me aan te meldenquote:
Werderquote:Op donderdag 12 april 2007 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ben er ook weer
vanavond gaat AZ weer de halve finale UEFA cup halen
En morgen vrijdag de dertiende
Ze hebben ook nogeens een geweldige pot van (jajaquote:Op donderdag 12 april 2007 18:41 schreef JDude het volgende:
Werder Bremen. Goeie herinneringen. Ik was erbij toen Vitesse ze uit de UEFA cup knikkerde een paar jaar geleden.
Bewijs!!quote:
Moet nog even wachten, het is nog niet klaar. EN IK HEB HONGER>>>>quote:Op donderdag 12 april 2007 19:40 schreef marcb1974 het volgende:
Eten, dat moest ik nog doen dus
Anders begin je alvast aan je vrouw?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet nog even wachten, het is nog niet klaar. EN IK HEB HONGER>>>>
Dam komt het eten niet afquote:Op donderdag 12 april 2007 19:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders begin je alvast aan je vrouw?
Zie, dacht ik alquote:Op donderdag 12 april 2007 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga de spacebox nemen ook al is die wel een stuk kleiner dan verwacht nav de foto;s![]()
Met foto's kun je altijd manipuleren, maar boeiend, woonruimte is woonruimte. Je hoeft er geen voetbalwedstrijd in te spelenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:54 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ga de spacebox nemen ook al is die wel een stuk kleiner dan verwacht nav de foto;s![]()
tis echt heul kleinquote:
Vooral dat laatste is erg tof weet ik uit ervaring.quote:Op donderdag 12 april 2007 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
tis echt heul kleinmaar groot genoeg voor kleine ik
en tis maar net hoe je het indeelt ook, en eigen douche en wc enzo
of juist welquote:Op donderdag 12 april 2007 19:58 schreef JDude het volgende:
[..]
Vooral dat laatste is erg tof weet ik uit ervaring.
Nu maar hopen dat er niemand bij je moet intrekken de komende tijd.
ik stel me niet kandidaat, ik meld alleen dat de situatie niet slecht hoeft te zijn als je met z'n tweeen bent.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:02 schreef JDude het volgende:
Interesse genoeg M-M!
Met zn 2en kan je daar ECHT je kont niet kerenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik stel me niet kandidaat, ik meld alleen dat de situatie niet slecht hoeft te zijn als je met z'n tweeen bent.
moet dat danquote:Op donderdag 12 april 2007 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met zn 2en kan je daar ECHT je kont niet keren
Horizontaal of verticaal?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Met zn 2en kan je daar ECHT je kont niet keren
ow niet ff helpen ofzo?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je uitgeverhuisd bent kom ik wel ff een kratje d(r)oppen daar Mori
joepiquote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Voetbal begint straks![]()
weer een leuk avondje
Ik dacht meer aan iets alsquote:
Het gaat niet snel meer hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
Alweer een nieuwe, ik hou het niet meer bij.
Lief lekker vrouwmenschquote:Op donderdag 12 april 2007 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
Hawaii, daar wil ik ooit heenquote:
Dat lijkt mij ook wel tof.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:22 schreef Pheno het volgende:
Hawaii, daar wil ik ooit heen
Zo oud ben je niet hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zoen met alles wat zich maar aandientquote:Op donderdag 12 april 2007 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ojee, is Leonieke er niet?![]()
Hoi Fles,
True true, heb je kuukske al een beurt gegeven of is MM eerst nog aan de beurt?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zoen met alles wat zich maar aandient
Doe mij zoeen bad!quote:
daar wil ik heeeenquote:
Zeggeh, handjes thuis hehquote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
True true, heb je kuukske al een beurt gegeven?
MM eerst, kuuk kon niet, die moest eerst PlafondPoes nog afpijpen. Schijnt flink lang werk te zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
True true, heb je kuukske al een beurt gegeven of is MM eerst nog aan de beurt?
dalekquote:Op donderdag 12 april 2007 20:39 schreef Diovarus het volgende:
Jullie gaan veel te snel man.
Moeten jullie niet AZ kijken
Ik moet 'm toch tevreden houden.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
MM eerst, kuuk kon niet, die moest eerst PlafondPoes nog afpijpen. Schijnt flink lang werk te zijn
Je hebt wel het idee dat er uiteindelijk iets gaat komen?quote:
Moet je zeker eerst struikelen voordat je erop valt?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey hey, ik doe niks hoor.Val niet zo op vrouwen.
Je zegt kon, dus nu weer wel. kom op zeg ben een vent.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MM eerst, kuuk kon niet, die moest eerst PlafondPoes nog afpijpen. Schijnt flink lang werk te zijn
Jahoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt wel het idee dat er uiteindelijk iets gaat komen?
En dan nog probeer ik mezelf op te vangen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:42 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Moet je zeker eerst struikelen voordat je erop valt?
Ff wachten hoor, ik moet MM ook ehmm tevreden houdenquote:
wanouweerquote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef es70 het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een vervelende druiloor die morgen 42 wordt. Ik bied één van mijn broers ter adoptie aan
.
Er is mij nooit iets verteld over interactie met Flash.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
Je zegt kon, dus nu weer wel. kom op zeg ben een vent.
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef es70 het volgende:
Iemand geïnteresseerd in een vervelende druiloor die morgen 42 wordt. Ik bied één van mijn broers ter adoptie aan
.
Nee sorry, genoeg druiloren hier in de omgeving.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef es70 het volgende:
.
Ola Kuukskequote:
Je leest het net toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is mij nooit iets verteld over interactie met Flash.
Dat geeft niet, je bent nog vrij nieuw hierquote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is mij nooit iets verteld over interactie met Flash.
met je handen vooruit, op haar gerichtquote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan nog probeer ik mezelf op te vangen.![]()
nou dank je welquote:Op donderdag 12 april 2007 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee sorry, genoeg druiloren hier in de omgeving.
Pasen was druk ja. En leuk.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:47 schreef Diovarus het volgende:
Ola Kuukske![]()
Druk pasen gehad? Kuukske komt toch van kuiken af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |