moet dat danquote:Op donderdag 12 april 2007 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Met zn 2en kan je daar ECHT je kont niet keren
Horizontaal of verticaal?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Met zn 2en kan je daar ECHT je kont niet keren
ow niet ff helpen ofzo?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Als je uitgeverhuisd bent kom ik wel ff een kratje d(r)oppen daar Mori
joepiquote:Op donderdag 12 april 2007 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Voetbal begint straks![]()
weer een leuk avondje
Ik dacht meer aan iets alsquote:
Het gaat niet snel meer hoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
Alweer een nieuwe, ik hou het niet meer bij.
Lief lekker vrouwmenschquote:Op donderdag 12 april 2007 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
Hawaii, daar wil ik ooit heenquote:
Dat lijkt mij ook wel tof.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:22 schreef Pheno het volgende:
Hawaii, daar wil ik ooit heen
Zo oud ben je niet hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 20:20 schreef Bengeltje het volgende:
Ik zoen met alles wat zich maar aandientquote:Op donderdag 12 april 2007 20:28 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ojee, is Leonieke er niet?![]()
Hoi Fles,
True true, heb je kuukske al een beurt gegeven of is MM eerst nog aan de beurt?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zoen met alles wat zich maar aandient
Doe mij zoeen bad!quote:
daar wil ik heeeenquote:
Zeggeh, handjes thuis hehquote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
True true, heb je kuukske al een beurt gegeven?
MM eerst, kuuk kon niet, die moest eerst PlafondPoes nog afpijpen. Schijnt flink lang werk te zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 20:30 schreef Bengeltje het volgende:
True true, heb je kuukske al een beurt gegeven of is MM eerst nog aan de beurt?
dalekquote:Op donderdag 12 april 2007 20:39 schreef Diovarus het volgende:
Jullie gaan veel te snel man.
Moeten jullie niet AZ kijken
Ik moet 'm toch tevreden houden.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
MM eerst, kuuk kon niet, die moest eerst PlafondPoes nog afpijpen. Schijnt flink lang werk te zijn
Je hebt wel het idee dat er uiteindelijk iets gaat komen?quote:
Moet je zeker eerst struikelen voordat je erop valt?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey hey, ik doe niks hoor.Val niet zo op vrouwen.
Je zegt kon, dus nu weer wel. kom op zeg ben een vent.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
MM eerst, kuuk kon niet, die moest eerst PlafondPoes nog afpijpen. Schijnt flink lang werk te zijn
Jahoor.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Je hebt wel het idee dat er uiteindelijk iets gaat komen?
En dan nog probeer ik mezelf op te vangen.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:42 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Moet je zeker eerst struikelen voordat je erop valt?
Ff wachten hoor, ik moet MM ook ehmm tevreden houdenquote:
wanouweerquote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef es70 het volgende:
Iemand geīnteresseerd in een vervelende druiloor die morgen 42 wordt. Ik bied één van mijn broers ter adoptie aan
.
Er is mij nooit iets verteld over interactie met Flash.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:42 schreef Bengeltje het volgende:
Je zegt kon, dus nu weer wel. kom op zeg ben een vent.
quote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef es70 het volgende:
Iemand geīnteresseerd in een vervelende druiloor die morgen 42 wordt. Ik bied één van mijn broers ter adoptie aan
.
Nee sorry, genoeg druiloren hier in de omgeving.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef es70 het volgende:
.
Ola Kuukskequote:
Je leest het net toch?quote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is mij nooit iets verteld over interactie met Flash.
Dat geeft niet, je bent nog vrij nieuw hierquote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Er is mij nooit iets verteld over interactie met Flash.
met je handen vooruit, op haar gerichtquote:Op donderdag 12 april 2007 20:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En dan nog probeer ik mezelf op te vangen.![]()
nou dank je welquote:Op donderdag 12 april 2007 20:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee sorry, genoeg druiloren hier in de omgeving.
Pasen was druk ja. En leuk.quote:Op donderdag 12 april 2007 20:47 schreef Diovarus het volgende:
Ola Kuukske![]()
Druk pasen gehad? Kuukske komt toch van kuiken af?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |