Koffie en cakequote:Op vrijdag 13 april 2007 02:34 schreef indahnesia.com het volgende:
goedemorgen op deze vrijdag de 13e verjaardag van mij.
* indahnesia.com zet de koffie en cake vast klaar.
Dit iddquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:04 schreef indahnesia.com het volgende:
hey es
welke associaties?
owh, nee ik ben nog niet dood
maar als je taart wil kan het ookzelf pakken in de koelkast
Groene theequote:
Het wordt veel terras zitten dit weekend.quote:
Jaquote:Op vrijdag 13 april 2007 07:53 schreef Kuukske het volgende:
Bijgelovig Speed?
Goedemorgenquote:
En dan en danquote:Op vrijdag 13 april 2007 07:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bijna op de helft van de maand. En dan nog maar twee maanden
Hey slaapkopquote:Op vrijdag 13 april 2007 08:05 schreef Pheno het volgende:
Gaap
Heb ik alquote:
*pakt stuk taart*quote:
Hè, vervelend!quote:Op vrijdag 13 april 2007 08:34 schreef Kuukske het volgende:
Het wordt veel terras zitten dit weekend.
Indah is jarig Flashquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:03 schreef Dr_Flash het volgende:
ja hoiTaart?
*grote hap neemtikke slagroomzoen geeft aan wie er ook maar jarig/geslaagd/whatever is
![]()
quote:
Ohja, daarom stond ik vanmorgen op.quote:
Geniet er maar vanquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
ja, dank je fles.
Was ik maar blijven liggen.quote:
Same here. Met andere woorden: ik ga iets nuttigs doen.quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:13 schreef JDude het volgende:
Was ik maar blijven liggen.
Het is teringbenauwd hier...
Gauw m'n klusjes doen en nokken, denk ik zo.
quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:13 schreef JDude het volgende:
Jullie gaan elkaar beklussen?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:15 schreef Kuukske het volgende:
Same here. Met andere woorden: ik ga iets nuttigs doen.
Geen idee wat de luchtvochtigheid hier is. Ik zie nu wel een onderhoudsploeg naast de airco-unit op het dak staan. Er is nog hoop!quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:19 schreef SpeedyGJ het volgende:
Benauwd?? Dan doen jullie toch iets verkeertsluchtvochtigheid van 39% en temp van 29.3 graden hier in de kamer
![]()
Komt wel goedquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:20 schreef JDude het volgende:
[..]
Geen idee wat de luchtvochtigheid hier is. Ik zie nu wel een onderhoudsploeg naast de airco-unit op het dak staan. Er is nog hoop!
benauwd? Nah, hier is het niet benauwd of zoquote:Op vrijdag 13 april 2007 09:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Was ik maar blijven liggen.
Het is teringbenauwd hier...
Goedemorgen Leoniekequote:Op vrijdag 13 april 2007 09:24 schreef leonieke het volgende:
Gefeliciteerd inda
Goeiemorgen allemaal
En wat is het geworden?quote:Op vrijdag 13 april 2007 09:40 schreef leonieke het volgende:
Zo, nog iemand van mijn jaar bevallen... Wat gaan ze er rap tegenaan tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |