quote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef B.ertha het volgende:
Ik verveel me.....
Nog 10 minuutjes mezelf vermaken
Mag jij ook wel hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 11:17 schreef iamredleader het volgende:koffie!
en een mooie OP, helaas moet ik gewoon werken tot 17:00 vandaag.
@Nem: maandag weer quiz!
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vermaak me heus wel, hoor, met zulke postsquote:Op donderdag 12 april 2007 11:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mag jij ook wel hoor
Nog heel ff dan
Ze zouden de quiz buiten moeten doenquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zouden de quiz buiten moeten doen
Mwoah valt wel mee hoor denk ik. Verwarmingquote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
goed idee! Alleen is het tegen tien uur al wel wat frisjes en donker... misschien een idee voor een van de laatste quizzen? Of een anarchy-quiz
![]()
Laatste quiz van vorig seizoen: alles is toegestaan.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
Anarchy-quiz?
Wanneer is de volgende dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Laatste quiz van vorig seizoen: alles is toegestaan.
Maar dan ook echt allesspieken, valsspelen, help-lijnen bellen, grote teams
het was erg gezellig, heb ik begrepen was zelf die avond niet aanwezig
![]()
Het staat in de OP. Dat heeft Soemp ooit gedaan. Die postte haar scheve deur.quote:
Blues Brothers zijn ook geweldigquote:Op donderdag 12 april 2007 11:29 schreef Etcetera het volgende:
ben nu Ane Brun aan het luisteren maar vindt het niet echt leuk eigenlijk
doe mij maar Blues Brothers
als m'n vriend en ik in de auto zitten en dit nummer komt erop, dan gaan we lichtelijk maf doen
Geen idee, kunnen we maandag wel vragen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
Wanneer is de volgende dan?
Want dat vind ik wel leuk
Dank je wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:01 schreef Etcetera het volgende:
de groeten terug vanuit het zonnige noorden
ik zit me eindelijk te buigen over een rapport waar ik vorige week al een eind aan had kunnen breienquote:Op donderdag 12 april 2007 12:05 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Dank je wel.
Alles goed?
Met mij in ieder geval wel
En toen had je er geen zin in. Zo'n moeilijk/zwaar rapport?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zit me eindelijk te buigen over een rapport waar ik vorige week al een eind aan had kunnen breien
verder alles ok![]()
hey soempuit bed gevallen?
Lang? Ik kwam er om 10:00u uit hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 12:08 schreef Soempie het volgende:
Nem, diep respect dat je al zo lang op bent.![]()
* komt net uit haar bed gerold![]()
Kan me daar iets bij voorstellen. Dat soort berichten...bah.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef Etcetera het volgende:
nee, toen wou ik wel maar toen kreeg ik te horen dat de opa van m'n vriend ongeneselijk ziek ishad even niet zoveel zin in school
Verstandig.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lang? Ik kwam er om 10:00u uit hoor
dat komt door Wycciequote:Op donderdag 12 april 2007 12:20 schreef Etcetera het volgende:
Soempie, waarom posten we eigenlijk deuren
als in ik wil de eerste deur wel 's zien
eh ehhhquote:Op donderdag 12 april 2007 12:28 schreef Etcetera het volgende:
Het AKQ slowchat topic nummer 2. Wegens succes verlengd!!!
tildequote:Op donderdag 12 april 2007 15:09 schreef B.ertha het volgende:
Hoe heet zo'n ding ~ eigenlijk?
Ik vond 'm eigenlijk een beetje tegenvallenquote:
Jaaaquote:Op donderdag 12 april 2007 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond de World of Warcraft afleveringen wel vet
Stan, How do I pass an item?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond de World of Warcraft afleveringen wel vet
Dat onthoudt je pc toch wel? en dan je meest gebruikte wachtwoord uitproberenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:15 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ooit eens een hyves aangemaakt. om te lurken. en ik heb geen idee wat de inloggegevens zijn
oh vast wel, maar ik heb zoveel wachtwoorden (gehad) en er is een tijdje terug een reinstall overheen gegaanquote:Op donderdag 12 april 2007 16:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat onthoudt je pc toch wel? en dan je meest gebruikte wachtwoord uitproberen
Je enige vrienden heb je hier in de SCquote:hyves boeit me ook niet eigenlijk
Ik ben 19quote:Op donderdag 12 april 2007 16:00 schreef B.ertha het volgende:
Leuk
Btw, jojoor, hoe oud ben jij eigenlijk?
Of mag ik dat niet vragen?
veel vrienden heb ik niet, maar daar heb ik ook geen behoefte aanquote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Je enige vrienden heb je hier in de SC
O ja en je "vriend" niet te vergeten
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
veel vrienden heb ik niet, maar daar heb ik ook geen behoefte aan
en waarom "vriend" en niet vriend
edit: en het nu snel verbeteren he![]()
Het bewijs ligt toch al vastquote:Op donderdag 12 april 2007 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
veel vrienden heb ik niet, maar daar heb ik ook geen behoefte aan
en waarom "vriend" en niet vriend
edit: en het nu snel verbeteren he![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:28 schreef B.ertha het volgende:
ah oke
gewoon nieuwsgierigheid hoorniks om je voor te schamen
![]()
Vandaag ff nietquote:Op donderdag 12 april 2007 16:28 schreef Plasterk het volgende:
single?
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, tandartsafspraak gemaakt! Woensdagochtend om 10 uur. Nu jij nog Soempie
Niet zo nieuwsgierig zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 16:35 schreef Plasterk het volgende:
[Nieuwsgierigmodus aan]
want?
[/Nieuwsgierigmodus uit]
Heb je dan een afspraak of ga je er dan een maken?quote:
Ik weet het nog niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je dan een afspraak of ga je er dan een maken?
Kijk niet zo geschokt. Ik heb nog een her.quote:
Pfoe, gelukkigquote:Op donderdag 12 april 2007 16:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kijk niet zo geschokt. Ik heb nog een her.![]()
Nee hoor, helemaal niet bang.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:42 schreef B.ertha het volgende:
Soemp, bang voor de tandarts ofzo?
Waarom dat dan? Dat lijkt me wel akeligquote:Op donderdag 12 april 2007 16:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet bang.Het komt er alleen op de een of andere manier steeds niet van.
Nouja, ben wel een beetje bang. M'n voortand moet er uit en er moet een kroon in.Moet eerst maar eens uitzoeken of ik daar verzekerd voor ben.
![]()
Ik dacht eigenlijk dat alle tandartsen dat deden?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Dat lijkt me wel akelig![]()
Mijn tandarts zet trouwens 2x per jaar zelf een afspraak![]()
Leuk spelquote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef Soempie het volgende:
Toen ik nog een kleine Soempie was ben ik met een spel 'annemaria koekoek' vlak voor de muur gestruikeld. Met m'n voortanden tegen de muur geklapt. Tand doormidden. (ja, toen had ik al van die stomme acties).
Normaal plakken ze er dan een stukje op, maar dat viel er bij mij steeds af (of bleef steken in een appel). Eerst een tijd rondgelopen met een halve tand, maar m'n ouders vonden het geslis ook niet zo charmant. Schroeven er in> halve tand er op.
Alleen nu is die tand dus tweekleurigen kleiner dan m'n andere voortand en er was iets met de schroeven. Moet er in elk geval uit van de tandarts.
![]()
Die van mij niet. Moet zelf in de gaten houden wanneer ik weer heen moet.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat alle tandartsen dat deden?
Ah...dat doet de mijne dus ook: die maakt een afspraak én stuurt een herinneringskaartjequote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet allemaal, sommigen sturen ook een herinneringsbriefje. Handig als je nog niet precies weet wanneer je tijd hebt over een half jaar, al zou je natuurlijk ook daaorm heen kunnen plannen
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef Soempie het volgende:
Toen ik nog een kleine Soempie was ben ik met een spel 'annemaria koekoek' vlak voor de muur gestruikeld. Met m'n voortanden tegen de muur geklapt. Tand doormidden. (ja, toen had ik al van die stomme acties).
Ik kreeg een briefje met een afspraak. was die niet goed, dan moest ik maar bellen.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet allemaal, sommigen sturen ook een herinneringsbriefje. Handig als je nog niet precies weet wanneer je tijd hebt over een half jaar, al zou je natuurlijk ook daaorm heen kunnen plannen
Ik denk er eigenlijk nooit over na. Ik heb op dit moment alleen tanden van mezelf, geen vullingen en geen gaatje. Perfect gebit dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben juist ontzettend bang voor een slecht gebit, ga graag naar de tandarts
Ik heb ook een halve tandquote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef Soempie het volgende:
Normaal plakken ze er dan een stukje op, maar dat viel er bij mij steeds af (of bleef steken in een appel). Eerst een tijd rondgelopen met een halve tand, maar m'n ouders vonden het geslis ook niet zo charmant. Schroeven er in> halve tand er op.
Alleen nu is die tand dus tweekleurigen kleiner dan m'n andere voortand en er was iets met de schroeven. Moet er in elk geval uit van de tandarts.
![]()
Mensen met een scheef gebit vind ik ook vies, kan het niet helpen (wel alleen als het heel erg is)quote:Op donderdag 12 april 2007 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk er eigenlijk nooit over na. Ik heb op dit moment alleen tanden van mezelf, geen vullingen en geen gaatje. Perfect gebit dus.
Maar bang? Eigenlijk niet![]()
dat mag ik hopen. Je kunt de schroeven nu door de voorkant heen zien zitten.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Leuk spel
maar dan is het resultaat straks dus mooier
Dat heb ik ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 16:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mensen met een scheef gebit vind ik ook vies, kan het niet helpen (wel alleen als het heel erg is)
Die van mij zijn vroeger ook gesealed. Maar daar is niets mis meequote:Heb ook geen vullingen of niks. Wel een beschermlaagje voor te diepe kiezen. Ben (nog) blij met mijn tanden
Vind ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 16:59 schreef B.ertha het volgende:
Mensen met een scheef gebit vind ik ook vies, kan het niet helpen (wel alleen als het heel erg is)
Vind ik ook. Maar die mensen durf ik maar half aan te kijkenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eigenlijk
[..]
Die van mij zijn vroeger ook gesealed. Maar daar is niets mis mee
Slecht gebit zit min of meer in de familie. Ik had een mesiodens, hoektanden die al groeiden terwijl de vorige nog niet weg waren (dus een soort dubbele hoektanden), 4 beugels gehad van 3 modellen, enz. Broer had tanden die van binnen werden afgebroken (zonder gaatje), meerdere keren geseald... zusje ook geseald, niet al te best dusquote:Op donderdag 12 april 2007 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk er eigenlijk nooit over na. Ik heb op dit moment alleen tanden van mezelf, geen vullingen en geen gaatje. Perfect gebit dus.
Maar bang? Eigenlijk niet![]()
Niet zo gek, met dat enge kaakverhaal van jou.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben bang voor orthodontisten/kaakchirurgen/tandartsen
![]()
Wat was er dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet zo gek, met dat enge kaakverhaal van jou.![]()
![]()
Die heb ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb ooit achter elkaar dromen van mijn tanden die uitvallen. Das niet leuk![]()
Jojoor, als je het weer gaat vertellen. Spoilertags graag.quote:
Hoezo moet je het boek nog lezen? of wacht je op de film?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jojoor, als je het weer gaat vertellen. Spoilertags graag.![]()
![]()
Schijnt te betekenen dat een dierbaar iemand gaat overlijden. Niet leuk om te dromen binnen een week nadat dat ook echt is gebeurdquote:
Filmquote:Op donderdag 12 april 2007 17:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoezo moet je het boek nog lezen? og wacht je op de film?
Wat een bullcrapquote:Op donderdag 12 april 2007 17:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Schijnt te betekenen dat een dierbaar iemand gaat overlijden.
Dat is inderdaad minder maar niets meer of minder dan puur toeval.quote:Niet leuk om te dromen binnen een week nadat dat ook echt is gebeurd![]()
Zó erg? Laat maar danquote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jojoor, als je het weer gaat vertellen. Spoilertags graag.![]()
![]()
Horen horenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:13 schreef Soempie het volgende:
Dat verhaal van Jojoor was echt het smerigste/ engste uit de SC reeks![]()
Iets met een zaag en een kaak..quote:Op donderdag 12 april 2007 17:14 schreef B.ertha het volgende:
Doe eens in het kort zonder de details dan
Jaquote:Op donderdag 12 april 2007 17:05 schreef Soempie het volgende:
Niet zo gek, met dat enge kaakverhaal van jou.![]()
![]()
'Saw' komt ook in de buurt.quote:
Ik ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 17:25 schreef Soempie het volgende:
En ik snap nog steeds niet hoe dat zagen in z'n werk gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier mijn verhaal nog een x! Had hem toch al getypt net
Noot noot.
Ze brengen je onder narcose en dan pakken ze een roestige ijzerzaag en dan...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:25 schreef Soempie het volgende:
En ik snap nog steeds niet hoe dat zagen in z'n werk gaat.
Of in dit geval niet onder narcosequote:Op donderdag 12 april 2007 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze brengen je onder narcose en dan pakken ze een roestige ijzerzaag en dan...![]()
Ja je weet wel... kats!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:33 schreef Homdeck het volgende:
kats?
had er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 12 april 2007 17:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja je weet wel... kats!
'Ik heb kats geen geld meer'
'Ik ben kats gevallen'
kats kats kats!![]()
Twents voor heel erg. Het precieze verschil met onmeunig is me niet duidelijkquote:Op donderdag 12 april 2007 17:33 schreef Homdeck het volgende:
kats?
Saw II vond ik flut. Zal Saw III dus niet zo snel kijken.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval wens ik je veel plezier met de eerste tien minuten van Saw III
Ontieglijk kende ik al voor ik in Twente kwam wonenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Kats kan worden omschreven als 'opeens' ja...
Maar als je alleen zegt: 'kats!!' Dan kan dat worden omschreven als: Ajoh!!
![]()
En onmeunig en ontiegelijk is gewoon heeel veel![]()
11 mei zou evt kunnenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een vrijdagavond kan wat mij betreft wel, maar dat is weer minder handig voor mensen die werken aan de andere kant van het land...
Wat vinden jullie van een meet op 11 mei?
Aaahquote:Op donderdag 12 april 2007 18:47 schreef B.ertha het volgende:
Een meet zonder Jojoor, dat kan niet hoor!
Ik weet t ook nog niet zeker, wel erg kort voor de examens
sowieso niet? Waarom?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Maar ik kom denk ik niet op de meet hoor
Wel hier de boel volspammen en gezellig zijn maar als we dan elkaar in het echt gaan zien niet komenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Maar ik kom denk ik niet op de meet hoor
Ja ik durf niet want in het echt ben ik een vrouw van 68quote:Op donderdag 12 april 2007 18:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Wel hier de boel volspammen en gezellig zijn maar als we dan elkaar in het echt gaan zien niet komen![]()
![]()
Vrij vragenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:54 schreef Jojoortje het volgende:
Vrijdagavond moet ik trainen en daarna ga ik vroeg naar bed, want ik werk zaterdags de hele dag.
Zaterdagavond ga ik meestal ook vroeg naar bed vanwege de voetbal op zondag. (Als de voetbal niet doorgaat op de zondag wil ik liever uit met vrienden)
![]()
Ik wist hetquote:Op donderdag 12 april 2007 18:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik durf niet want in het echt ben ik een vrouw van 68De foto's in mijn FOBO zijn van mijn kleindochter
![]()
weer een illusie armer?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:02 schreef B.ertha het volgende:
Al die tijd....
Is het belangrijk?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:13 schreef B.ertha het volgende:
Msn doet het niet
Ik moet met iemand praten...
Mijn msn doe het welquote:Op donderdag 12 april 2007 19:13 schreef B.ertha het volgende:
Msn doet het niet
Ik moet met iemand praten...
afzetterquote:Op donderdag 12 april 2007 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
5 euro ex. btw ex. portokosten
ik bied hoger met een portie satésaus en 2 appelsquote:Op donderdag 12 april 2007 19:28 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb hier nog een portie aandacht en een peer
Ik heb een antiek HEMA horloge en een riemquote:Op donderdag 12 april 2007 19:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ik bied hoger met een portie satésaus en 2 appels![]()
Dan meld ik mijn vrienden gewoon aanquote:Op donderdag 12 april 2007 19:29 schreef TradeMarkie het volgende:
dan moet je alleen wel met mijn vrienden msn' en, want als ik me afmeld heb je een kat in de zak gekocht he
Dan bied ik mezelf aanquote:Op donderdag 12 april 2007 19:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb een antiek HEMA horloge en een riem
ik was nog niet zo helder om dat te bedenken, maar hij is onderweg hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 19:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan meld ik mijn vrienden gewoon aan
nee sorry, ik heb geen interesse in schapenquote:
Daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 12 april 2007 19:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zo ver ga ik niet. Maar dan zou ik wel met grote voorsprong winnen ±6
Ik ben zo kleurendoof als het maar kan, dacht ook dat ik een blauwe auto had gekocht maar op het kentekenbewijs staat groenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
kleurenblind?
Of heb je gewoon iets tegen Bertha?
En iedereen maar naar je auto kijken van Gadverdamme Kotsgroen?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben zo kleurendoof als het maar kan, dacht ook dat ik een blauwe auto had gekocht maar op het kentekenbewijs staat groen![]()
En ik ben afgekeurd voor de opleiding luchtverkeersleider om deze reden
Als piloot snap ik het wel maar heb je daar nou last van als luchtverkeersleider??quote:Op donderdag 12 april 2007 19:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben zo kleurendoof als het maar kan, dacht ook dat ik een blauwe auto had gekocht maar op het kentekenbewijs staat groen![]()
En ik ben afgekeurd voor de opleiding luchtverkeersleider om deze reden
Nee iedereen kijkt naar mijn auto met respect........om daarna te vragen waar m'n gezin is, en of ik geen kinderzitje op de achterbank moet enzoquote:Op donderdag 12 april 2007 19:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En iedereen maar naar je auto kijken van Gadverdamme Kotsgroen?
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee iedereen kijkt naar mijn auto met respect........om daarna te vragen waar m'n gezin is, en of ik geen kinderzitje op de achterbank moet enzo![]()
Ja, want je moet ook op zicht alle vliegtuigen uit elkaar kunnen houden vanuit de toren en zo geloof ik. Best wel jammer eigenlijk. En als piloot ben ik ook al afgekeurd bij de luchtmacht. Na 4 dagen simulatorvluchten zat ik net onder de grens en kon ik naar huisquote:Op donderdag 12 april 2007 19:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als piloot snap ik het wel maar heb je daar nou last van als luchtverkeersleider??
Wie?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:48 schreef B.ertha het volgende:
Paar jaar terug was dat ook nog hoor, met Inges verjaardag (14 april)
tssquote:Op donderdag 12 april 2007 19:49 schreef Jojoortje het volgende:
Ik vind dit weer lekkerderder
Mijn zusjequote:Op donderdag 12 april 2007 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wie?
En was het dan ook zo besneeuwd op de bomen?
Tsssss, egoquote:Op donderdag 12 april 2007 19:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn zusjeEn dat weet ik niet meer, onthoud alleen mijn verjaardagen
Smakelijk danquote:Op donderdag 12 april 2007 19:56 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Neuh gewoon zo!![]()
Leuk he berichtjes uitwisselen met B. in het FoBo?![]()
Ja, ik heb boodschappen gedaan, en zit nu een zak cheetos in m'n eentje op te vretenquote:Op donderdag 12 april 2007 20:05 schreef B.ertha het volgende:
Iemand nog iets te melden?
Ben en Jerry's Chocolate Fudge Browniequote:Op donderdag 12 april 2007 20:17 schreef B.ertha het volgende:
Cheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeetos
slagroomtaartquote:Op donderdag 12 april 2007 20:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Desert? Toetje? Ik weet wel wat lekkers!![]()
oh, ook goedquote:Op donderdag 12 april 2007 20:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ben en Jerry's Chocolate Fudge Brownie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb nog nooit B&J opquote:Op donderdag 12 april 2007 20:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ben en Jerry's Chocolate Fudge Brownie![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het is inderdaad ontzettend duur, maar geloof me dat spul is nog echt niet gesmolten als je thuis aankomtquote:Op donderdag 12 april 2007 20:25 schreef B.ertha het volgende:
Maar dan moet ik naar de Appie. Daar kom ik nooit. Omfietsen, parkeren, naar binnen gaan, zoeken, schandalig veel betalen en thuiskomen met gesmolten ijs
al doe je er 20 minuten over dan is het nog steeds goed hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 20:31 schreef B.ertha het volgende:
Jij weet helemaal niet hoe ver ik moet fietsen
nah, roddelen niet echt.quote:Op donderdag 12 april 2007 21:22 schreef B.ertha het volgende:
Oeh, roddelenDat doe ik eigenlijk bijna niet. Maar af en toe wel leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |