Dat is altijd het punt met deze dingen he?quote:Op zaterdag 11 november 2006 18:23 schreef Yurithemaster het volgende:
IK wil best wel een nieuwe maken maar ik weet niet of CrisJX al bezig is met
Die van mij heb ik ook net geopendquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:32 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Yuri, je kunt weer even luieren.
Ik vind het niet erg hoorquote:Op zaterdag 11 november 2006 18:31 schreef wyccie het volgende:
Yuri, jij bent altijd degene die opent als niemand het doet. Ben je het niet zat? Je mag het best een keer aan de anderen over laten.
Je bent veel te aardig.quote:
Ik ben net pas thuis, dus als ze geweest zijn hebben ze voor niks gezongen.quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:14 schreef Yurithemaster het volgende:
Hier een stuk of 8 en toen begon het heel hard te regenen en zinsdien niemand meer gezien![]()
![]()
Ik hoorde van iemand dat de hele buurt (van hem) twee weken geleden aan Halloween deed en nu dus ook weer aan Sint Maarten. En dan volgt binnenkort Sinterklaas ook nog. Doorgeslagenquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:05 schreef Yurithemaster het volgende:
Komen Bij jullie nog veel kinderen aan de deur?
Wat onwijs goed!!! Op het slechte weer na is deze dag een geluksdag..quote:Op zaterdag 11 november 2006 20:19 schreef Soempie het volgende:
ik heb nu een bank, bed (tweepersoons) + matras, bureau, bureaustoel, lamp en wasmand
![]()
Allemaal van m'n zus (+man) gekregen![]()
![]()
M'n kamer is helemaal klaar nu
(Stond wel echt zo in de winkels: 'dat hoeft niet hoor, dat koop ik later allemaal zelf wel'![]()
(zus: 'jawel, dat moet wel. Volgens mij heb je ook nog geen bank???! Waar staan de banken...')
zeker, komt goed. En daarna kom je op bezoekquote:Op zaterdag 11 november 2006 20:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Wat onwijs goed!!! Op het slechte weer na is deze dag een geluksdag..
Ik deel je blijdschap.. nu nog creatief inrichten
quote:
Yeah, ik ben er ook best trots op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |