Dan is er mooi tijd voor een foto van die deurquote:
deur? dat zou wyccie doen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan is er mooi tijd voor een foto van die deur
Nesle wat goed!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 13:03 schreef Nesle het volgende:
soempie, ik heb zoiezo een 7 op mijn gs tentamen![]()
nope, vroeg het me ook al af.quote:Op vrijdag 10 november 2006 14:34 schreef Nembrionic het volgende:
Heeft iemand trouwens een idee waar Mark_V of Mark_Pieterse is?
zo'n ding staat hier ook ergensquote:Op vrijdag 10 november 2006 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
In Kenia hebben ze toch geen wit?
Voor SuperSheep
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Het is echt een leuk spelletjequote:Op vrijdag 10 november 2006 15:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
zo'n ding staat hier ook ergens![]()
Spelletjequote:Op vrijdag 10 november 2006 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het is echt een leuk spelletje
Die schapen. Die komen uit een bordspel: Paniek in de Wei.quote:
quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:09 schreef Nembrionic het volgende:
Voor SuperSheep
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ohja?quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:22 schreef Supersheep het volgende:
Meteen maar handig gebruik gemaakt van dat 3e plaatje
alleen maar fijn dat het lang duurtquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:53 schreef Soempie het volgende:
weekend duurt altijd zo lang![]()
Morgen visite en zondag leren. Leuk, normaal gesproken. Maar zie er nu tegenop![]()
![]()
wacht maar tot je straks 40 uur per week werktquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:53 schreef Soempie het volgende:
weekend duurt altijd zo lang![]()
Morgen visite en zondag leren. Leuk, normaal gesproken. Maar zie er nu tegenop![]()
![]()
awwwquote:Op vrijdag 10 november 2006 17:57 schreef Homdeck het volgende:
[..]
wacht maar tot je straks 40 uur per week werkt![]()
ik zelf misschien welquote:
Spullen in beslag nemen, dat doen deurwaarders meestal hèquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:30 schreef Yurithemaster het volgende:
Voor welke gelegenheid komt ie visite als ik vragen mag?
Het AKQ slowchat topic nummer 2. Wegens succes verlengd!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Spullen in beslag nemen, dat doen deurwaarders meestal hè
quote:
Bedanktquote:
ah, sorry. Je leest wel eens over wat dingen heenquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Het AKQ slowchat topic nummer 2. Wegens succes verlengd!!!
Ja, gefeli met gsquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:10 schreef Nesle het volgende:
[..]
[..]
Bedankt
Ik ben zo blijIk vroeg samen met mijn zus aan onze leraar of we het niet hadden verprutst, en toen zei hij dat we zoiezo al een 7 hadden
En eentje tweeling van ons had zelfs 8+ Ben dus benieuwd
![]()
Voorlopig staatie daar prima maar ik kan geen garanties beidenquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:22 schreef Supersheep het volgende:
Blijft ie op je site staan of zal ik m zelf maar even uploaden?
Neuhh, maar ze zit nu wel de hele tijd zo van: "Oh ik heb er echt zo'n goed gevoel over! Echt ik hoop het zo, sorry hoor natt maar ik hoop het zo!quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:22 schreef Supersheep het volgende:
Ja, gefeli met gs![]()
![]()
Toch geen zware 'strijd' tussen jullie twee hè?
quote:Op vrijdag 10 november 2006 23:28 schreef Nesle het volgende:
[..]
Neuhh, maar ze zit nu wel de hele tijd zo van: "Oh ik heb er echt zo'n goed gevoel over! Echt ik hoop het zo, sorry hoor natt maar ik hoop het zo!Maar zometeen heb jij die 8, vind ik wel leuk voor jou hoor maar toch.Oh ik hoop het zooo
"
Zoiets gaat het nu al de hele dag
Nee, en daar wordt ze juist zenuwachtig van. Nu denkt zij dus dat ik het niet wil laten merken dat ik er een beter gevoel bij hebquote:Op vrijdag 10 november 2006 23:32 schreef Supersheep het volgende:
[..]
En jij hetzelfde naar haar toe?
goed welquote:
Dit weekend ga ik uitslapen, ff fokken, eten bij mijn ouders, indrinken bij de beiaard, afpilsen bij de weduwen,quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:03 schreef Soempie het volgende:
[..]
goed wel
wat ga je dit weekend doen?![]()
deze stemming is dus overquote:
Wauw! Welke film?quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:11 schreef Soempie het volgende:
de beiaard was leuk
ik ga morgenochtend vroeg opstaan en mn deur schilderen, opruimen, m'n zus een rondleiding door m'n kamer geven, de stad in met m'n zus, uit eten, 's avonds film kijken met een vriendin, zondag ochtend eten met een vriendin, zondagmiddag huiswerk maken en heb zondagavond een etentje en daarna film kijken met m'n huisgenoot.![]()
Huh? Domino heb ik nog liggen. Die dus hoe iig.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:12 schreef Soempie het volgende:
weet je al welke films?
Everything is Illuminated staat op mijn to-see lijstje.quote:Op zaterdag 11 november 2006 02:17 schreef Soempie het volgende:
ehm tja heb liggen (en niet gekeken):
crash
everything is illuminated
dogville
gosford park
en m'n huisgenote wil 'the ring' kijken. Die heb ik al gezien, maar ga toch meekijken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |