11 mei zou evt kunnenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een vrijdagavond kan wat mij betreft wel, maar dat is weer minder handig voor mensen die werken aan de andere kant van het land...
Wat vinden jullie van een meet op 11 mei?
Aaahquote:Op donderdag 12 april 2007 18:47 schreef B.ertha het volgende:
Een meet zonder Jojoor, dat kan niet hoor!
Ik weet t ook nog niet zeker, wel erg kort voor de examens
sowieso niet? Waarom?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Maar ik kom denk ik niet op de meet hoor
Wel hier de boel volspammen en gezellig zijn maar als we dan elkaar in het echt gaan zien niet komenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Maar ik kom denk ik niet op de meet hoor
Ja ik durf niet want in het echt ben ik een vrouw van 68quote:Op donderdag 12 april 2007 18:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Wel hier de boel volspammen en gezellig zijn maar als we dan elkaar in het echt gaan zien niet komen![]()
![]()
Vrij vragenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:54 schreef Jojoortje het volgende:
Vrijdagavond moet ik trainen en daarna ga ik vroeg naar bed, want ik werk zaterdags de hele dag.
Zaterdagavond ga ik meestal ook vroeg naar bed vanwege de voetbal op zondag. (Als de voetbal niet doorgaat op de zondag wil ik liever uit met vrienden)
![]()
Ik wist hetquote:Op donderdag 12 april 2007 18:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik durf niet want in het echt ben ik een vrouw van 68De foto's in mijn FOBO zijn van mijn kleindochter
![]()
weer een illusie armer?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:02 schreef B.ertha het volgende:
Al die tijd....
Is het belangrijk?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:13 schreef B.ertha het volgende:
Msn doet het niet
Ik moet met iemand praten...
Mijn msn doe het welquote:Op donderdag 12 april 2007 19:13 schreef B.ertha het volgende:
Msn doet het niet
Ik moet met iemand praten...
afzetterquote:Op donderdag 12 april 2007 19:25 schreef TradeMarkie het volgende:
5 euro ex. btw ex. portokosten
ik bied hoger met een portie satésaus en 2 appelsquote:Op donderdag 12 april 2007 19:28 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb hier nog een portie aandacht en een peer
Ik heb een antiek HEMA horloge en een riemquote:Op donderdag 12 april 2007 19:29 schreef Supersheep het volgende:
[..]
ik bied hoger met een portie satésaus en 2 appels![]()
Dan meld ik mijn vrienden gewoon aanquote:Op donderdag 12 april 2007 19:29 schreef TradeMarkie het volgende:
dan moet je alleen wel met mijn vrienden msn' en, want als ik me afmeld heb je een kat in de zak gekocht he
Dan bied ik mezelf aanquote:Op donderdag 12 april 2007 19:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik heb een antiek HEMA horloge en een riem
ik was nog niet zo helder om dat te bedenken, maar hij is onderweg hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 19:30 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dan meld ik mijn vrienden gewoon aan
nee sorry, ik heb geen interesse in schapenquote:
Daar ben ik ook bang voorquote:Op donderdag 12 april 2007 19:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Zo ver ga ik niet. Maar dan zou ik wel met grote voorsprong winnen ±6
Ik ben zo kleurendoof als het maar kan, dacht ook dat ik een blauwe auto had gekocht maar op het kentekenbewijs staat groenquote:Op donderdag 12 april 2007 19:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
kleurenblind?
Of heb je gewoon iets tegen Bertha?
En iedereen maar naar je auto kijken van Gadverdamme Kotsgroen?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben zo kleurendoof als het maar kan, dacht ook dat ik een blauwe auto had gekocht maar op het kentekenbewijs staat groen![]()
En ik ben afgekeurd voor de opleiding luchtverkeersleider om deze reden
Als piloot snap ik het wel maar heb je daar nou last van als luchtverkeersleider??quote:Op donderdag 12 april 2007 19:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ben zo kleurendoof als het maar kan, dacht ook dat ik een blauwe auto had gekocht maar op het kentekenbewijs staat groen![]()
En ik ben afgekeurd voor de opleiding luchtverkeersleider om deze reden
Nee iedereen kijkt naar mijn auto met respect........om daarna te vragen waar m'n gezin is, en of ik geen kinderzitje op de achterbank moet enzoquote:Op donderdag 12 april 2007 19:40 schreef B.ertha het volgende:
[..]
En iedereen maar naar je auto kijken van Gadverdamme Kotsgroen?
quote:Op donderdag 12 april 2007 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Nee iedereen kijkt naar mijn auto met respect........om daarna te vragen waar m'n gezin is, en of ik geen kinderzitje op de achterbank moet enzo![]()
Ja, want je moet ook op zicht alle vliegtuigen uit elkaar kunnen houden vanuit de toren en zo geloof ik. Best wel jammer eigenlijk. En als piloot ben ik ook al afgekeurd bij de luchtmacht. Na 4 dagen simulatorvluchten zat ik net onder de grens en kon ik naar huisquote:Op donderdag 12 april 2007 19:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als piloot snap ik het wel maar heb je daar nou last van als luchtverkeersleider??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |