Wat een bullcrapquote:Op donderdag 12 april 2007 17:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Schijnt te betekenen dat een dierbaar iemand gaat overlijden.
Dat is inderdaad minder maar niets meer of minder dan puur toeval.quote:Niet leuk om te dromen binnen een week nadat dat ook echt is gebeurd![]()
Zó erg? Laat maar danquote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jojoor, als je het weer gaat vertellen. Spoilertags graag.![]()
![]()
Horen horenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:13 schreef Soempie het volgende:
Dat verhaal van Jojoor was echt het smerigste/ engste uit de SC reeks![]()
Iets met een zaag en een kaak..quote:Op donderdag 12 april 2007 17:14 schreef B.ertha het volgende:
Doe eens in het kort zonder de details dan
Jaquote:Op donderdag 12 april 2007 17:05 schreef Soempie het volgende:
Niet zo gek, met dat enge kaakverhaal van jou.![]()
![]()
'Saw' komt ook in de buurt.quote:
Ik ook niet eigenlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 17:25 schreef Soempie het volgende:
En ik snap nog steeds niet hoe dat zagen in z'n werk gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier mijn verhaal nog een x! Had hem toch al getypt net
Noot noot.
Ze brengen je onder narcose en dan pakken ze een roestige ijzerzaag en dan...quote:Op donderdag 12 april 2007 17:25 schreef Soempie het volgende:
En ik snap nog steeds niet hoe dat zagen in z'n werk gaat.
Of in dit geval niet onder narcosequote:Op donderdag 12 april 2007 17:30 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ze brengen je onder narcose en dan pakken ze een roestige ijzerzaag en dan...![]()
Ja je weet wel... kats!quote:Op donderdag 12 april 2007 17:33 schreef Homdeck het volgende:
kats?
had er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 12 april 2007 17:35 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja je weet wel... kats!
'Ik heb kats geen geld meer'
'Ik ben kats gevallen'
kats kats kats!![]()
Twents voor heel erg. Het precieze verschil met onmeunig is me niet duidelijkquote:Op donderdag 12 april 2007 17:33 schreef Homdeck het volgende:
kats?
Saw II vond ik flut. Zal Saw III dus niet zo snel kijken.quote:Op donderdag 12 april 2007 17:34 schreef Mikkie het volgende:
[..]
In dat geval wens ik je veel plezier met de eerste tien minuten van Saw III
Ontieglijk kende ik al voor ik in Twente kwam wonenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:42 schreef Jojoortje het volgende:
Kats kan worden omschreven als 'opeens' ja...
Maar als je alleen zegt: 'kats!!' Dan kan dat worden omschreven als: Ajoh!!
![]()
En onmeunig en ontiegelijk is gewoon heeel veel![]()
11 mei zou evt kunnenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Een vrijdagavond kan wat mij betreft wel, maar dat is weer minder handig voor mensen die werken aan de andere kant van het land...
Wat vinden jullie van een meet op 11 mei?
Aaahquote:Op donderdag 12 april 2007 18:47 schreef B.ertha het volgende:
Een meet zonder Jojoor, dat kan niet hoor!
Ik weet t ook nog niet zeker, wel erg kort voor de examens
sowieso niet? Waarom?quote:Op donderdag 12 april 2007 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Maar ik kom denk ik niet op de meet hoor
Wel hier de boel volspammen en gezellig zijn maar als we dan elkaar in het echt gaan zien niet komenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:49 schreef Jojoortje het volgende:
Maar ik kom denk ik niet op de meet hoor
Ja ik durf niet want in het echt ben ik een vrouw van 68quote:Op donderdag 12 april 2007 18:53 schreef Yurithemaster het volgende:
Wel hier de boel volspammen en gezellig zijn maar als we dan elkaar in het echt gaan zien niet komen![]()
![]()
Vrij vragenquote:Op donderdag 12 april 2007 18:54 schreef Jojoortje het volgende:
Vrijdagavond moet ik trainen en daarna ga ik vroeg naar bed, want ik werk zaterdags de hele dag.
Zaterdagavond ga ik meestal ook vroeg naar bed vanwege de voetbal op zondag. (Als de voetbal niet doorgaat op de zondag wil ik liever uit met vrienden)
![]()
Ik wist hetquote:Op donderdag 12 april 2007 18:55 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja ik durf niet want in het echt ben ik een vrouw van 68De foto's in mijn FOBO zijn van mijn kleindochter
![]()
weer een illusie armer?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:02 schreef B.ertha het volgende:
Al die tijd....
Is het belangrijk?quote:Op donderdag 12 april 2007 19:13 schreef B.ertha het volgende:
Msn doet het niet
Ik moet met iemand praten...
Mijn msn doe het welquote:Op donderdag 12 april 2007 19:13 schreef B.ertha het volgende:
Msn doet het niet
Ik moet met iemand praten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |