Jaaaquote:Op donderdag 12 april 2007 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond de World of Warcraft afleveringen wel vet
Stan, How do I pass an item?quote:Op donderdag 12 april 2007 15:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vond de World of Warcraft afleveringen wel vet
Dat onthoudt je pc toch wel? en dan je meest gebruikte wachtwoord uitproberenquote:Op donderdag 12 april 2007 16:15 schreef Etcetera het volgende:
ik heb ooit eens een hyves aangemaakt. om te lurken. en ik heb geen idee wat de inloggegevens zijn
oh vast wel, maar ik heb zoveel wachtwoorden (gehad) en er is een tijdje terug een reinstall overheen gegaanquote:Op donderdag 12 april 2007 16:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat onthoudt je pc toch wel? en dan je meest gebruikte wachtwoord uitproberen
Je enige vrienden heb je hier in de SCquote:hyves boeit me ook niet eigenlijk
Ik ben 19quote:Op donderdag 12 april 2007 16:00 schreef B.ertha het volgende:
Leuk
Btw, jojoor, hoe oud ben jij eigenlijk?
Of mag ik dat niet vragen?
veel vrienden heb ik niet, maar daar heb ik ook geen behoefte aanquote:Op donderdag 12 april 2007 16:24 schreef Plasterk het volgende:
[..]
Je enige vrienden heb je hier in de SC
O ja en je "vriend" niet te vergeten
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
veel vrienden heb ik niet, maar daar heb ik ook geen behoefte aan
en waarom "vriend" en niet vriend
edit: en het nu snel verbeteren he![]()
Het bewijs ligt toch al vastquote:Op donderdag 12 april 2007 16:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
veel vrienden heb ik niet, maar daar heb ik ook geen behoefte aan
en waarom "vriend" en niet vriend
edit: en het nu snel verbeteren he![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:28 schreef B.ertha het volgende:
ah oke
gewoon nieuwsgierigheid hoorniks om je voor te schamen
![]()
Vandaag ff nietquote:Op donderdag 12 april 2007 16:28 schreef Plasterk het volgende:
single?
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, tandartsafspraak gemaakt! Woensdagochtend om 10 uur. Nu jij nog Soempie
Niet zo nieuwsgierig zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 16:35 schreef Plasterk het volgende:
[Nieuwsgierigmodus aan]
want?
[/Nieuwsgierigmodus uit]
Heb je dan een afspraak of ga je er dan een maken?quote:
Ik weet het nog niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb je dan een afspraak of ga je er dan een maken?
Kijk niet zo geschokt. Ik heb nog een her.quote:
Pfoe, gelukkigquote:Op donderdag 12 april 2007 16:42 schreef Soempie het volgende:
[..]
Kijk niet zo geschokt. Ik heb nog een her.![]()
Nee hoor, helemaal niet bang.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:42 schreef B.ertha het volgende:
Soemp, bang voor de tandarts ofzo?
Waarom dat dan? Dat lijkt me wel akeligquote:Op donderdag 12 april 2007 16:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nee hoor, helemaal niet bang.Het komt er alleen op de een of andere manier steeds niet van.
Nouja, ben wel een beetje bang. M'n voortand moet er uit en er moet een kroon in.Moet eerst maar eens uitzoeken of ik daar verzekerd voor ben.
![]()
Ik dacht eigenlijk dat alle tandartsen dat deden?quote:Op donderdag 12 april 2007 16:49 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Waarom dat dan? Dat lijkt me wel akelig![]()
Mijn tandarts zet trouwens 2x per jaar zelf een afspraak![]()
Leuk spelquote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef Soempie het volgende:
Toen ik nog een kleine Soempie was ben ik met een spel 'annemaria koekoek' vlak voor de muur gestruikeld. Met m'n voortanden tegen de muur geklapt. Tand doormidden. (ja, toen had ik al van die stomme acties).
Normaal plakken ze er dan een stukje op, maar dat viel er bij mij steeds af (of bleef steken in een appel). Eerst een tijd rondgelopen met een halve tand, maar m'n ouders vonden het geslis ook niet zo charmant. Schroeven er in> halve tand er op.
Alleen nu is die tand dus tweekleurigen kleiner dan m'n andere voortand en er was iets met de schroeven. Moet er in elk geval uit van de tandarts.
![]()
Die van mij niet. Moet zelf in de gaten houden wanneer ik weer heen moet.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk dat alle tandartsen dat deden?
Ah...dat doet de mijne dus ook: die maakt een afspraak én stuurt een herinneringskaartjequote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet allemaal, sommigen sturen ook een herinneringsbriefje. Handig als je nog niet precies weet wanneer je tijd hebt over een half jaar, al zou je natuurlijk ook daaorm heen kunnen plannen
quote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef Soempie het volgende:
Toen ik nog een kleine Soempie was ben ik met een spel 'annemaria koekoek' vlak voor de muur gestruikeld. Met m'n voortanden tegen de muur geklapt. Tand doormidden. (ja, toen had ik al van die stomme acties).
Ik kreeg een briefje met een afspraak. was die niet goed, dan moest ik maar bellen.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Niet allemaal, sommigen sturen ook een herinneringsbriefje. Handig als je nog niet precies weet wanneer je tijd hebt over een half jaar, al zou je natuurlijk ook daaorm heen kunnen plannen
Ik denk er eigenlijk nooit over na. Ik heb op dit moment alleen tanden van mezelf, geen vullingen en geen gaatje. Perfect gebit dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben juist ontzettend bang voor een slecht gebit, ga graag naar de tandarts
Ik heb ook een halve tandquote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef Soempie het volgende:
Normaal plakken ze er dan een stukje op, maar dat viel er bij mij steeds af (of bleef steken in een appel). Eerst een tijd rondgelopen met een halve tand, maar m'n ouders vonden het geslis ook niet zo charmant. Schroeven er in> halve tand er op.
Alleen nu is die tand dus tweekleurigen kleiner dan m'n andere voortand en er was iets met de schroeven. Moet er in elk geval uit van de tandarts.
![]()
Mensen met een scheef gebit vind ik ook vies, kan het niet helpen (wel alleen als het heel erg is)quote:Op donderdag 12 april 2007 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk er eigenlijk nooit over na. Ik heb op dit moment alleen tanden van mezelf, geen vullingen en geen gaatje. Perfect gebit dus.
Maar bang? Eigenlijk niet![]()
dat mag ik hopen. Je kunt de schroeven nu door de voorkant heen zien zitten.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Leuk spel
maar dan is het resultaat straks dus mooier
Dat heb ik ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 12 april 2007 16:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mensen met een scheef gebit vind ik ook vies, kan het niet helpen (wel alleen als het heel erg is)
Die van mij zijn vroeger ook gesealed. Maar daar is niets mis meequote:Heb ook geen vullingen of niks. Wel een beschermlaagje voor te diepe kiezen. Ben (nog) blij met mijn tanden
Vind ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 16:59 schreef B.ertha het volgende:
Mensen met een scheef gebit vind ik ook vies, kan het niet helpen (wel alleen als het heel erg is)
Vind ik ook. Maar die mensen durf ik maar half aan te kijkenquote:Op donderdag 12 april 2007 17:00 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel eigenlijk
[..]
Die van mij zijn vroeger ook gesealed. Maar daar is niets mis mee
Slecht gebit zit min of meer in de familie. Ik had een mesiodens, hoektanden die al groeiden terwijl de vorige nog niet weg waren (dus een soort dubbele hoektanden), 4 beugels gehad van 3 modellen, enz. Broer had tanden die van binnen werden afgebroken (zonder gaatje), meerdere keren geseald... zusje ook geseald, niet al te best dusquote:Op donderdag 12 april 2007 16:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik denk er eigenlijk nooit over na. Ik heb op dit moment alleen tanden van mezelf, geen vullingen en geen gaatje. Perfect gebit dus.
Maar bang? Eigenlijk niet![]()
Niet zo gek, met dat enge kaakverhaal van jou.quote:Op donderdag 12 april 2007 16:54 schreef Jojoortje het volgende:
Ik ben bang voor orthodontisten/kaakchirurgen/tandartsen
![]()
Wat was er dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet zo gek, met dat enge kaakverhaal van jou.![]()
![]()
Die heb ik ookquote:Op donderdag 12 april 2007 17:02 schreef B.ertha het volgende:
Ik heb ooit achter elkaar dromen van mijn tanden die uitvallen. Das niet leuk![]()
Jojoor, als je het weer gaat vertellen. Spoilertags graag.quote:
Hoezo moet je het boek nog lezen? of wacht je op de film?quote:Op donderdag 12 april 2007 17:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Jojoor, als je het weer gaat vertellen. Spoilertags graag.![]()
![]()
Schijnt te betekenen dat een dierbaar iemand gaat overlijden. Niet leuk om te dromen binnen een week nadat dat ook echt is gebeurdquote:
Filmquote:Op donderdag 12 april 2007 17:10 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Hoezo moet je het boek nog lezen? og wacht je op de film?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |