quote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef B.ertha het volgende:
Ik verveel me.....
Nog 10 minuutjes mezelf vermaken
Mag jij ook wel hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 11:17 schreef iamredleader het volgende:koffie!
en een mooie OP, helaas moet ik gewoon werken tot 17:00 vandaag.
@Nem: maandag weer quiz!
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik vermaak me heus wel, hoor, met zulke postsquote:Op donderdag 12 april 2007 11:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mag jij ook wel hoor
Nog heel ff dan
Ze zouden de quiz buiten moeten doenquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zouden de quiz buiten moeten doen
Mwoah valt wel mee hoor denk ik. Verwarmingquote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef iamredleader het volgende:
[..]
goed idee! Alleen is het tegen tien uur al wel wat frisjes en donker... misschien een idee voor een van de laatste quizzen? Of een anarchy-quiz
![]()
Laatste quiz van vorig seizoen: alles is toegestaan.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:28 schreef Nembrionic het volgende:
Anarchy-quiz?
Wanneer is de volgende dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:32 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Laatste quiz van vorig seizoen: alles is toegestaan.
Maar dan ook echt allesspieken, valsspelen, help-lijnen bellen, grote teams
het was erg gezellig, heb ik begrepen was zelf die avond niet aanwezig
![]()
Het staat in de OP. Dat heeft Soemp ooit gedaan. Die postte haar scheve deur.quote:
Blues Brothers zijn ook geweldigquote:Op donderdag 12 april 2007 11:29 schreef Etcetera het volgende:
ben nu Ane Brun aan het luisteren maar vindt het niet echt leuk eigenlijk
doe mij maar Blues Brothers
als m'n vriend en ik in de auto zitten en dit nummer komt erop, dan gaan we lichtelijk maf doen
Geen idee, kunnen we maandag wel vragen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:33 schreef Nembrionic het volgende:
Wanneer is de volgende dan?
Want dat vind ik wel leuk
Dank je wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:01 schreef Etcetera het volgende:
de groeten terug vanuit het zonnige noorden
ik zit me eindelijk te buigen over een rapport waar ik vorige week al een eind aan had kunnen breienquote:Op donderdag 12 april 2007 12:05 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Dank je wel.
Alles goed?
Met mij in ieder geval wel
En toen had je er geen zin in. Zo'n moeilijk/zwaar rapport?quote:Op donderdag 12 april 2007 12:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zit me eindelijk te buigen over een rapport waar ik vorige week al een eind aan had kunnen breien
verder alles ok![]()
hey soempuit bed gevallen?
Lang? Ik kwam er om 10:00u uit hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 12:08 schreef Soempie het volgende:
Nem, diep respect dat je al zo lang op bent.![]()
* komt net uit haar bed gerold![]()
Kan me daar iets bij voorstellen. Dat soort berichten...bah.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:12 schreef Etcetera het volgende:
nee, toen wou ik wel maar toen kreeg ik te horen dat de opa van m'n vriend ongeneselijk ziek ishad even niet zoveel zin in school
Verstandig.quote:Op donderdag 12 april 2007 12:13 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lang? Ik kwam er om 10:00u uit hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |