Nee wel op dat Brian naast Mama gaat slapen...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
Wedjes op waar Amanda gaat slapen?
ik wed op Amanda naast Mamaquote:Op donderdag 12 april 2007 01:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee wel op dat Brian naast Mama gaat slapen...
Hepie vindt van wel...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:28 schreef Day het volgende:
Hepie en Hepie zijn uitgereld?
je probeert wat te bewerkstelligen?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Hepie heeft geen stem in deze kwestie![]()
Hepie wel...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:30 schreef patist het volgende:
[..]
je probeert wat te bewerkstelligen?
zichzelf aan het uitlaten ?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
Waar zijn de Hepie-hondjes eigenlijk?
Waar zijn die keffertjes eigenlijk?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft iemand gezien of Amanda nog wel eens op de hondjes let ?
Hou je mond!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen gehepie vannacht?
Verbazingwekkend...
Kan ze niet ontdekken.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Waar zijn die keffertjes eigenlijk?
Met een mes in je rug hepie je niet lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen gehepie vannacht?
Verbazingwekkend...
De febo wordt tegenwoordig ook wel de kennel genoemd?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan ze niet ontdekken.
Net in de gameroom ook al niet.
Ik hoop het want ik zie niet dat Amanda (de hoognodige) zorg heeft voor de beestjesquote:Op donderdag 12 april 2007 01:36 schreef akveor het volgende:
[..]
De febo wordt tegenwoordig ook wel de kennel genoemd?
Nou hoop het voor die hondjes.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:36 schreef akveor het volgende:
[..]
De febo wordt tegenwoordig ook wel de kennel genoemd?
Vooral niet als Hepie een vlijmscherpe messenset naast zich op het nachtkastje heeft liggen...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Met een mes in je rug hepie je niet lekker![]()
Voorheen lag Amanda binnen de 21 cm grens, nu is het wel 121 cm ........quote:Op donderdag 12 april 2007 01:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
De échte Hepie & Hepie liggen nog immer lieflijk te slapen.
Nee, maar kok Martin is wel in de buurt geweest ......quote:Op donderdag 12 april 2007 01:38 schreef Sug4r het volgende:
Zit er een chinees in de buurt misschien?![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, maar kok Martin is wel in de buurt geweest ......
volgens mij de camera's die bewegenquote:Op donderdag 12 april 2007 01:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zijn die pieptonen daar altijd 's nachts?
Jaap's spijsverteringquote:Op donderdag 12 april 2007 01:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan de wasmachine/droger zijn of de airco. Beiden maken dat soort geluidjes.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoop het niet voor ze, erg link voor ze met al die hagedissen in de tuin, straks worden ze door zo eentje opgesloktquote:
Daar lijkt Amanda zeker op, al denkt ze zelf dat ze een onweerstaanbaar mooie sexbom isquote:Op donderdag 12 april 2007 01:41 schreef mootie het volgende:
Gremlin in beeld!
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:42 schreef Leandra het volgende:
Gaat ze ze ook nog uitlaten of zijn ze gewend in het toilet te zeiken??
Sheit.... verkeerde stream...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft haar dogs gevonden
[afbeelding]
Als ze die grote witte zonnebril opheeft lijkt ze op ET, nee, dat is zielig voor ET... In ieder geval op een alien!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Daar lijkt Amanda zeker op, al denkt ze zelf dat ze een onweerstaanbaar mooie sexbom is![]()
Ze probeert haar dier-onvriendelijke imago af te schuddenquote:Op donderdag 12 april 2007 01:44 schreef Judah het volgende:
Gadverdamme. Ranzigheid ten top. Met twee honden en een rat in bed. Bah bah bah.
Persoonlijk vind ik die hondjes nog wel kunnen maar die RAT!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze probeert haar dier-onvriendelijke imago af te schudden![]()
Ze probeert wel meer. Slagen zal ze zelden.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze probeert haar dier-onvriendelijke imago af te schudden![]()
Wanneer krijgt syl een fotoshootquote:Op donderdag 12 april 2007 01:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Daar lijkt Amanda zeker op, al denkt ze zelf dat ze een onweerstaanbaar mooie sexbom is![]()
Dan heeft hij toch echt de verkeerde immuniteit gegeven.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas en Sylvia praten en lachen nog wat. Duidelijk dat die twee elkaar goed met elkaar overweg kunnen.
[afbeelding]
Ze moet hem zelf betalenquote:Op donderdag 12 april 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is pas over anderhalf jaar, als ze de villa heeft gewonnen![]()
Wie had hij dan immuniteit moeten geven volgens jou?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heeft hij toch echt de verkeerde immuniteit gegeven.
Waarom ? Het was uit alle gesprekken duidelijk dat Eric zwakker staat bij BANJ. Sylvia is niet het primaire target.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heeft hij toch echt de verkeerde immuniteit gegeven.
Brian natuurlijk. Lijkt me zo logisch als wat. Jaap heeft alleen een 100% backup van Brian. Zonder Brian heb je de beste kans om iemand eruit te krijgen komende exitronde. Door de totaal verkeerde keuze van Nicolaas is die mogelijkheid weg en gaat er weer niemand uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wie had hij dan immuniteit moeten geven volgens jou?
Het is echt onmogelijk om Sylvia of Eric er uit te krijgen, dus een enorm domme keuze van Nicolaas. Hij heeft dé kans laten schieten om er echt iemand uit te krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom ? Het was uit alle gesprekken duidelijk dat Eric zwakker staat bij BANJ. Sylvia is niet het primaire target.
Nicolaas kwam met de keuze vd snackbarquote:Op donderdag 12 april 2007 01:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wie had hij dan immuniteit moeten geven volgens jou?
Voor iemand die de eerste keer al heel erg snel uit het spel lag? Denk het niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:48 schreef PC eend het volgende:
Zijn huubje en eric in relstaking
Of zijn ze nu al bang voor nicolaas
Daar ben ik ook bang voor, maar dan wil de snackbar er dus ook niemand uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nicolaas kwam met de keuze vd snackbar
Dat snap ik, maar ik ga er van uit dat Japio niet weggestemd MAG worden. Gewoon een dienst-instructie aan Nicolaas. Te veel TV als het tot een huwelijk komt. De redactie dringt er niet voor niets op aan het huwelijk 1 maand eerder te plannen.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian natuurlijk. Lijkt me zo logisch als wat. Jaap heeft alleen een 100% backup van Brian. Zonder Brian heb je de beste kans om iemand eruit te krijgen komende exitronde. Door de totaal verkeerde keuze van Nicolaas is die mogelijkheid weg en gaat er weer niemand uit.
Huub lag er eerder uit hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor iemand die de eerste keer al heel erg snel uit het spel lag? Denk het niet.
Als Nicolaas voor de ontslagronde van volgende week de groep van huub kiest, is de kans groot dat eric weggestemd wordt.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian natuurlijk. Lijkt me zo logisch als wat. Jaap heeft alleen een 100% backup van Brian. Zonder Brian heb je de beste kans om iemand eruit te krijgen komende exitronde. Door de totaal verkeerde keuze van Nicolaas is die mogelijkheid weg en gaat er weer niemand uit.
Huwelijk kan net zo goed morgen plaatsvinden, het is nep en levert alleen maar extra beeldmateriaal opquote:Op donderdag 12 april 2007 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik ga er van uit dat Japio niet weggestemd MAG worden. Gewoon een dienst-instructie aan Nicolaas. Te veel TV als het tot een huwelijk komt. De redactie dringt er niet voor niets op aan het huwelijk 1 maand eerder te plannen.
Als dat écht zo is, dan is wat mij betreft het programma ten einde. Ik ga er dus nog steeds van uit dat het NIET zo is, misschien tegen beter weten in.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik ga er van uit dat Japio niet weggestemd MAG worden. Gewoon een dienst-instructie aan Nicolaas. Te veel TV als het tot een huwelijk komt. De redactie dringt er niet voor niets op aan het huwelijk 1 maand eerder te plannen.
Huub heeft nog geen enkele keer door eigen toedoen uit het spel gelegen. Die keer met Nathanael was dus een foutje en is recht gezet.quote:
Hij zal wel proberen neutraal te blijven tot die tijdquote:Op donderdag 12 april 2007 01:56 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Als Nicolaas voor de ontslagronde van volgende week de groep van huub kiest, is de kans groot dat eric weggestemd wordt.
Zou Nicolaas niet gewoon een zakelijke deal met TIEN hebben. Een tijdje zitten voor een zakje met geld, de boel ff lekker terug vlot trekken en dan 'geregiseerd' weer vertrekken.....quote:Op donderdag 12 april 2007 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, maar dan wil de snackbar er dus ook niemand uit.
Ik kan me alleen niet voorstellen dan Nicolaas zich voor zoiets zou laten lenen.
En de She-fans maar volhouden dat de redactie tegen Huub isquote:
Oh god, ik heb geen breedbeeld, wat nu??quote:Op donderdag 12 april 2007 01:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Huwelijk kan net zo goed morgen plaatsvinden, het is nep en levert alleen maar extra beeldmateriaal op
Heheh eindelijk eens iemand hier die het echt snapt!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nicolaas kwam met de keuze vd snackbar
Als je het echt goed gevolgd hebt moet je toch weten dat die kans echt 0 is.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:56 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Als Nicolaas voor de ontslagronde van volgende week de groep van huub kiest, is de kans groot dat eric weggestemd wordt.
Gelukkig blijf jij vernieuwend.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
En de She-fans maar volhouden dat de redactie tegen Huub is![]()
Als hij het duidelijk maakt, zal Sylvia Eric laten vallen.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij zal wel proberen neutraal te blijven tot die tijd
Precies! dat weet ik wel 99% zeker. Jij snapt het.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou Nicolaas niet gewoon een zakelijke deal met TIEN hebben. Een tijdje zitten voor een zakje met geld, de boel ff lekker terug vlot trekken en dan 'geregiseerd' weer vertrekken.....
Ik geloof absolut niet in dat soort theorieën. Dat werk gewoon niet. Zulke dingen vallen op en halen een programma naar beneden. De redaxtie is slim genoeg om dat ook door te hebben. Als zoiets ooit bekend zou worden is dat het einde van dit soort programma's. Daarom denk ik dus dat het niet op die manier gebeurt. Er wordt wel veel gestuurd, maar er wordt niets 'verplicht' enzo. Dat geloof ik tenminste niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou Nicolaas niet gewoon een zakelijke deal met TIEN hebben. Een tijdje zitten voor een zakje met geld, de boel ff lekker terug vlot trekken en dan 'geregiseerd' weer vertrekken.....
Dit is de enige kans om iemand weg te stemmen.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je het echt goed gevolgd hebt moet je toch weten dat die kans echt 0 is.
Ah geeft toch niet, het stukje beeld zwart is dan Japio en het stukje beeld wit is dan Cora...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, ik heb geen breedbeeld, wat nu??![]()
Ik ben SHE fan en geloof dat de redactie enorm blij is met Huub. Ze geven hem niet voor niets die alcohol restricties.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2007 02:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik ben SHE fan en geloof dat de redactie enorm blij is met Huub. Ze geven hem niet voor niets die alcohol restricties.
En met Stefan zijn ze dat vergeten ofzo? Het slaat echt nergens op. Ze komen niet voor niets zelf met mededelingen dat bewoners elkaar los moeten laten. Als exitrondes nooit lukken is dat dodelijk voor het programma.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:58 schreef farceman het volgende:
[..]
Heheh eindelijk eens iemand hier die het echt snapt!
Nicolaas zijn keuze was echt niet vrij hoor!
Wat heeft het programma er nu aan om met een bewoner minder tv te maken..?!
Daarom zal de stemming tegen Amanda hoe lang ze er ook over (moeten) praten nooit doorgaan.
De redactie zal altijd iemand aanwijzen die tegen moet stemmen, geloof mij maar.
Ik geloof er heilig in dat de programmamakers ook wel graag een schot in de zaak willen krijgen hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 01:58 schreef farceman het volgende:
[..]
Heheh eindelijk eens iemand hier die het echt snapt!
Nicolaas zijn keuze was echt niet vrij hoor!
Wat heeft het programma er nu aan om met een bewoner minder tv te maken..?!
Daarom zal de stemming tegen Amanda hoe lang ze er ook over (moeten) praten nooit doorgaan.
De redactie zal altijd iemand aanwijzen die tegen moet stemmen, geloof mij maar.
Logisch denkend kan alleen Jaap eruit vliegen door Brian immuun te maken. Natasia of Amanda zijn echt niet zo erg aan Jaap gehecht dat ze hem er in willen houden. Dus dat was de enige mogelijkheid geweest. De kans dat Sylvia Eric weg stemt of andersom is echt 0.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:01 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Dit is de enige kans om iemand weg te stemmen.
Flikker toch op man, hij mocht met een paar man komen, maar was zo een zwakke speler dat hij niet eens door de selectie kwamquote:Op donderdag 12 april 2007 01:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub heeft nog geen enkele keer door eigen toedoen uit het spel gelegen. Die keer met Nathanael was dus een foutje en is recht gezet.
Ik denk dat hij, door Huub immuum te maken, aan Brain Natasia, Jaap en Amanda heeft proberen te willen laten zien dat hij voor hun groepje koos. Hij heeft met Jaap een pact gesloten voor de komende 3 stemrondes. Zonder erbij te verduidelijken dat Nicolaas de eerste 2 stemrondes immuun is gemaakt en dus niet mag meestemmen (dus geen backup aan Jaap kan verlenen) Zodoende wilde hij aan Huub, Eric en Sylvia duidelijk maken dat hij Brain wilde gaan bewerken om Jaap eruit te stemmen of evt. Amanda. Nicolaas weet dat SHE niet te breken is!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja die vinden nicolaas een slechte zet, zelfs als hij huub immuun maaktquote:Op donderdag 12 april 2007 01:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Stefan was gewoon saai persoon en achter zag in dat hij weinig opzienbarende tv zou maken, dan maar een opzienbarend eruitstemming van hem. Was natuurlijk mooie tv ; mistertheoreticus die erzelf uitvliegt.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En met Stefan zijn ze dat vergeten ofzo? Het slaat echt nergens op. Ze komen niet voor niets zelf met mededelingen dat bewoners elkaar los moeten laten. Als exitrondes nooit lukken is dat dodelijk voor het programma.
Dat was een foute inschatting. Lijkt me duidelijk. Huub is voor de redactie dé verrassing van het programma. De jongen maakt de gouden kooi in zijn eentje. Toen Huub er nog niet in zat was het programma op sterven na dood. Nu leeft het toch weer enigszins, hoewel de kijkcijfers weer wat wegzakken. In zijn eentje kan hij het ook niet, maar nu met Nicolaas erbij zou het wel weer eens kunnen stijgen. Maar als iemand bijna de helft van de stemmen krijgt terwijl er nog 7 mensen in het programma zitten, dan heb je wel een goudhaantje in handen. Zo is het gewoon. Zonder Huub is deze versie van DGK ten dode opgeschreven.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Flikker toch op man, hij mocht met een paar man komen, maar was zo een zwakke speler dat hij niet eens door de selectie kwam![]()
Met het mes in de rug van Ilona.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:08 schreef farceman het volgende:
[..]
Stefan was gewoon saai persoon en achter zag in dat hij weinig opzienbarende tv zou maken, dan maar een opzienbarend eruitstemming van hem. Was natuurlijk mooie tv ; mistertheoreticus die erzelf uitvliegt.
Ook als de volgende nieuweling snel komt en syl immuun maakt?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je het echt goed gevolgd hebt moet je toch weten dat die kans echt 0 is.
Daarom is het een domme keuze, want Brian stemt Jaap er toch niet uit. Hij vertrouwt niet op Natasia en Amanda, dus zet zijn geld nu op Jaap. De keuze van Nicolaas was echt funest voor de komende stemronde. Dom dom dom.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij, door Huub immuum te maken, aan Brain Natasia, Jaap en Amanda heeft proberen te willen laten zien dat hij voor hun groepje koos. Hij heeft met Jaap een pact gesloten voor de komende 3 stemrondes. Zonder erbij te verduidelijken dat Nicolaas de eerste 2 stemrondes immuun is gemaakt en dus niet mag meestemmen (dus geen backup aan Jaap kan verlenen) Zodoende wilde hij aan Huub, Eric en Sylvia duidelijk maken dat hij Brain wilde gaan bewerken om Jaap eruit te stemmen of evt. Amanda. Nicolaas weet dat SHE niet te breken is!
Japio was zo slim toch...hij had moeten weten dat Nicolaas zelf immuun is net zoals hij dat na zijn entree was.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij, door Huub immuum te maken, aan Brain Natasia, Jaap en Amanda heeft proberen te willen laten zien dat hij voor hun groepje koos. Hij heeft met Jaap een pact gesloten voor de komende 3 stemrondes. Zonder erbij te verduidelijken dat Nicolaas de eerste 2 stemrondes immuun is gemaakt en dus niet mag meestemmen (dus geen backup aan Jaap kan verlenen) Zodoende wilde hij aan Huub, Eric en Sylvia duidelijk maken dat hij Brain wilde gaan bewerken om Jaap eruit te stemmen of evt. Amanda. Nicolaas weet dat SHE niet te breken is!
Hoe kun je SHE duidelijk maken dat Brian iemand gaat wegstemmen door iemand van SHE immuun te maken ?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:07 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk dat dat een tijdje zo was maar inmiddels vind ik Huub niet echt een smaakmaker meer. Ik verwacht meer van Nicolaas. Misschien ook de reden waarom hij in de kooi is gehaald, om Huub weer op het oude nivo te krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was een foute inschatting. Lijkt me duidelijk. Huub is voor de redactie dé verrassing van het programma. De jongen maakt de gouden kooi in zijn eentje. Toen Huub er nog niet in zat was het programma op sterven na dood. Nu leeft het toch weer enigszins, hoewel de kijkcijfers weer wat wegzakken. In zijn eentje kan hij het ook niet, maar nu met Nicolaas erbij zou het wel weer eens kunnen stijgen. Maar als iemand bijna de helft van de stemmen krijgt terwijl er nog 7 mensen in het programma zitten, dan heb je wel een goudhaantje in handen. Zo is het gewoon. Zonder Huub is deze versie van DGK ten dode opgeschreven.
Lol... die mogelijkheid heb ik een paar keer vaker gelezen en is echt lachwekkend. Dat gaan ze dus echt niet doen. Als ze dat doen kunnen ze beter gewoon zelf iemand eruit halen en dat snappen ze zelf ook. Dus nee, dat zal nooit gebeuren en dat weet jij zelf vast ook wel.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:09 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ook als de volgende nieuweling snel komt en syl immuun maakt?
wie zouden ze dan kunnen missen?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik geloof er heilig in dat de programmamakers ook wel graag een schot in de zaak willen krijgen hoor
Het concept is verkocht, ze zullen het toch een keer willen afronden.
Vergeet niet dat er nog een nwe bewoner moet komen en dat er momenteel een aantal in zitten die heel makkelijk gemist kunnen worden
Is er nog een andere versie van DGKquote:Op donderdag 12 april 2007 02:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was een foute inschatting. Lijkt me duidelijk. Huub is voor de redactie dé verrassing van het programma. De jongen maakt de gouden kooi in zijn eentje. Toen Huub er nog niet in zat was het programma op sterven na dood. Nu leeft het toch weer enigszins, hoewel de kijkcijfers weer wat wegzakken. In zijn eentje kan hij het ook niet, maar nu met Nicolaas erbij zou het wel weer eens kunnen stijgen. Maar als iemand bijna de helft van de stemmen krijgt terwijl er nog 7 mensen in het programma zitten, dan heb je wel een goudhaantje in handen. Zo is het gewoon. Zonder Huub is deze versie van DGK ten dode opgeschreven.
Er ontgaat jou het een en ander.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:08 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ja die vinden nicolaas een slechte zet, zelfs als hij huub immuun maakt
Ik denk niet dat ze dat gaan doen nee, maar zeg niet dat de kans 0 isquote:Op donderdag 12 april 2007 02:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Lol... die mogelijkheid heb ik een paar keer vaker gelezen en is echt lachwekkend. Dat gaan ze dus echt niet doen. Als ze dat doen kunnen ze beter gewoon zelf iemand eruit halen en dat snappen ze zelf ook. Dus nee, dat zal nooit gebeuren en dat weet jij zelf vast ook wel.
Tuurlijk... met hele andere spelers. Maar met deze spelers is Huub heel erg belangrijk. Zo zie ik het tenminste.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is er nog een andere versie van DGK![]()
Zou je denken?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er ontgaat jou het een en ander.
Mwah, hij ziet eea anders... dat is niet altijd het zelfde hèquote:Op donderdag 12 april 2007 02:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er ontgaat jou het een en ander.
Ook met Huub is het ten dode opgeschreven. Alles went, wat kun je nog meer verwachten dan ordinaire ruzies in dit programma? het lijkt me dat dit alles op den duur gaat vervelen.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:08 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat Japio en Eric met gemak gemist kunnen worden daarquote:Op donderdag 12 april 2007 02:11 schreef farceman het volgende:
[..]
wie zouden ze dan kunnen missen?
Misschien Jaap als enige maar denk dat die als hij beetje gewend is van alle schrik , nog best voor verassingen kan zorgen.
En Sylvia natuurlijk, al is dat iemand die wel de zaken nuchter kan analyseren voor de groep.
de rest heeft allemaal een belangrijke rol
Klopt, Jaap en Eric voegen weinig toe aan het programma. Ondanks beider spectalulaire binnenkomst.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik denk dat Japio en Eric met gemak gemist kunnen worden daar
Sylvia eigenlijk ook maar die is wel handig om Hupert in het gareel te houden
Van Nicolaas?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk dat dat een tijdje zo was maar inmiddels vind ik Huub niet echt een smaakmaker meer. Ik verwacht meer van Nicolaas. Misschien ook de reden waarom hij in de kooi is gehaald, om Huub weer op het oude nivo te krijgen.
Hupert maakt toch al weken geen tv meer, of ligt dat aan mij?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:14 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ook met Huub is het ten dode opgeschreven. Alles went, wat kun je nog meer verwachten dan ordinaire ruzies in dit programma? het lijkt me dat dit alles op den duur gaat vervelen.
Kun jij je voorstellen dat je dit nog 5 jaar blijft volgen?
Eric zit erin om Natasia dwars te zitten.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ik denk dat Japio en Eric met gemak gemist kunnen worden daar
Sylvia eigenlijk ook maar die is wel handig om Hupert in het gareel te houden
Zijn we nou allemaal Amanda vergeten of wordt die al beschouwd als reeds weggestemd??quote:Op donderdag 12 april 2007 02:16 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Klopt, Jaap en Eric voegen weinig toe aan het programma. Ondanks beider spectalulaire binnenkomst.
Dit was niet het eindschot voor de stemming over anderhalve week. Nicolaas heeft meermaals gezegd dat je het target pas op het laatst moet kiezen. Wat hij nu doet is gewoon beroering veroorzaken en zichzelg 'onbegrijpbaar en ongrijpbaar' maken. Precies zoals hij de eerste 5 weken ook deed. Gewoon zorgen dat niemand je snapt.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:14 schreef STAP01 het volgende:
Kijk wat er vanavond allemaal is gebeurd! Iedereen zegt omdat Huub immuun is. Sanctie voor Amanda!!! Weg ermee. Iedereen was het ermee eens. Daar zat Nicolaas op te wachten, op een clash, binnen 8 dagen!
Zit wat in, maar ik heb het idee dat PC niet zo heel veel streams kijkt.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, hij ziet eea anders... dat is niet altijd het zelfde hè
Andere visie op hetzelfde beeld... moet kunnen lijkt me.
Ja die trol moet weg maar eerst nog even die Elly erinquote:Op donderdag 12 april 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn we nou allemaal Amanda vergeten of wordt die al beschouwd als reeds weggestemd??![]()
Ik zeg vaak niet zo maar wat, hij had ook kunnen vragen wat ik ermee bedoelde, maar nee hoor gelijk weer afzeikenquote:Op donderdag 12 april 2007 02:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah, hij ziet eea anders... dat is niet altijd het zelfde hè
Andere visie op hetzelfde beeld... moet kunnen lijkt me.
Hij maakt wel tv, maar de kijkers haken gewoon af.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Hupert maakt toch al weken geen tv meer, of ligt dat aan mij?
5 jaar absoluut niet nee. Maar een jaar kan het zeker nog wel draaien. Ik heb geen idee hoe ze het einde gaan doen trouwens, maar zoals Huub ook al dacht zal dat wel opeen stemming van de kijkers aankomen ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:14 schreef Dynabite het volgende:
[..]
Ook met Huub is het ten dode opgeschreven. Alles went, wat kun je nog meer verwachten dan ordinaire ruzies in dit programma? het lijkt me dat dit alles op den duur gaat vervelen.
Kun jij je voorstellen dat je dit nog 5 jaar blijft volgen?
Eric heeft tot nu toe weinig bereikt dus pff die kan dan wel weg toch...quote:Op donderdag 12 april 2007 02:18 schreef farceman het volgende:
[..]
Eric zit erin om Natasia dwars te zitten.
Er zijn allemaal koppeltjes die tegenpolen van elkaar zijn en dus ruzie met elkaar moeten maken.
Hij heeft er in zijn eentje voor gezorgd dat de onvrede over Marc en de kookwedstrijd gekanaliseerd werd in het waarschijnlijk wegstemmen van Amanda. Toegegeven, of dat daadwerkelijk gebeurt valt te bezien, maar de neuzen stonden ineens collectief wel erg in dezelfde richting. Dat heeft Huub tot dusver nog niet voor elkaar gekregen.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Van Nicolaas?... Die is de hele tijd bezopen en dan komt er weinig zinnigs meer uit Vanavond zat hij ook alleen maar te zuigen en zei hij weinig zinnige dingen. Als hij een alcohol restrictie krijgt kan het misschien beter gaan, maar een drinkende Nicolaas stelt ook erg weinig voor volgens mij. En hij is de bad guy, dus hoort wat mij betreft thuis in het rijtje met brian en natasia.
Jaja.. en Nicolaas wist vantevoren dat dit zou gebeuren. Kom nou, da geloof je toch zelf niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:14 schreef STAP01 het volgende:
Kijk wat er vanavond allemaal is gebeurd! Iedereen zegt omdat Huub immuun is. Sanctie voor Amanda!!! Weg ermee. Iedereen was het ermee eens. Daar zat Nicolaas op te wachten, op een clash, binnen 8 dagen!
Ja, hij gaf zoiets in de sauna ook al aan, ik heb niet alles gehoord daar door de buffers. Dat het te vroeg kwam en dat ze nog 8 dagen te gaan hadden...quote:Op donderdag 12 april 2007 02:18 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dit was niet het eindschot voor de stemming over anderhalve week. Nicolaas heeft meermaals gezegd dat je het target pas op het laatst moet kiezen. Wat hij nu doet is gewoon beroering veroorzaken en zichzelg 'onbegrijpbaar en ongrijpbaar' maken. Precies zoals hij de eerste 5 weken ook deed. Gewoon zorgen dat niemand je snapt.
Ben je dom ofzo?quote:Op donderdag 12 april 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn we nou allemaal Amanda vergeten of wordt die al beschouwd als reeds weggestemd??![]()
Klopt, Huub was een beetje veel ingekakt. Door het tegenspel van Nicolaas kan hij wellicht weer groeien, maar dan moet hij Eric loslaten. Door Eric 'verflauwt' alles tot een kinderachtig spel. Niets tegen het homo zijn van Eric, maar hij maakt het allemaal te 'nichterig'.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Kijk de tv uitzendingen eens zou ik zeggen. Dan zie je hoevaak Huub bij de uitzendingen is betrokken.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2007 02:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee man ze is een laafquote:Op donderdag 12 april 2007 02:21 schreef farceman het volgende:
[..]
Ben je dom ofzo?
Amanda is mooie/sexy meisje in de soap.
tevens oerdom , wat haar onvoorspelbaar en schattig maakt.
Zorgt voor sex en kan (net als Nena) Brian para maken enz enz.
Eerlijker zou ik vinden via een stemming van de streamers! Ik kijk nauwelijks naar het tv programma.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
5 jaar absoluut niet nee. Maar een jaar kan het zeker nog wel draaien. Ik heb geen idee hoe ze het einde gaan doen trouwens, maar zoals Huub ook al dacht zal dat wel opeen stemming van de kijkers aankomen ofzo.
Sorry, zal het niet meer doenquote:Op donderdag 12 april 2007 02:19 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik zeg vaak niet zo maar wat, hij had ook kunnen vragen wat ik ermee bedoelde, maar nee hoor gelijk weer afzeiken![]()
precies hij had de discussie in een zin kunnen voorkomen.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Wat mij vanavond weer zo verbaasde, is het totale gebrek aan co-ordinatie
binnen de BANJ groep. Vlak voordat Amanda de ruzie met Brainless kreeg
over zijn stemgedrag, zei Natasia juist tegen Amanda dat hun groepje
(hiermee bedoelend Jaap, Brian en Natasia) akkoord was gegaan met het
uitstemmen van Amanda, alleen om de reacties van de anderen te peilen.
In plaats van dat zij dit met Brainless deelde, liet zij vervolgens Amanda alleen
achter met hem, en kreeg Amanda toen de indruk dat hij haar een mes in de
rug had gestoken door zich niet duidelijk uit te spreken tegen een eventuele exit.
Had de rat ook gezegd dat het alleen bedoeld was om de reacties te peilen,
was er denk ik niets aan de hand geweest .....
Hoe kom jeerbijquote:Op donderdag 12 april 2007 02:19 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zit wat in, maar ik heb het idee dat PC niet zo heel veel streams kijkt.
Nee, Brain had de laatste stem...quote:Op donderdag 12 april 2007 02:24 schreef farceman het volgende:
[..]
precies hij had de discussie in een zin kunnen voorkomen.
Dat was idd in the heat of the moment. Het heeft absoluut 0% effect. Amanda loopt echt geen risico hoor. Het leek even leuk gebracht van Nicolaas, maar gaat niet werken.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hij heeft er in zijn eentje voor gezorgd dat de onvrede over Marc en de kookwedstrijd gekanaliseerd werd in het waarschijnlijk wegstemmen van Amanda. Toegegeven, of dat daadwerkelijk gebeurt valt te bezien, maar de neuzen stonden ineens collectief wel erg in dezelfde richting. Dat heeft Huub tot dusver nog niet voor elkaar gekregen.
Zeker de laatste tijd heel veel, ik denk dat de kijkcijfers niet voor niets bijna gehalveerd zijnquote:Op donderdag 12 april 2007 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk de tv uitzendingen eens zou ik zeggen. Dan zie je hoevaak Huub bij de uitzendingen is betrokken.
Dan heb ik je gemist, maar als dat zo is dan trek is alles terug.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:25 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoe kom jeerbij
Ik zit de laatste tijd veel teveel in de COS, dag en nacht
Hij schijnt Marc te kennen..... dus helemaal ondenkbaar is het niet dat Marc al iets geroepen heeft in de trant van "als ze zo doorgaan en bagger op tafel zetten krijgt er niemand punten"quote:Op donderdag 12 april 2007 02:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jaja.. en Nicolaas wist vantevoren dat dit zou gebeuren. Kom nou, da geloof je toch zelf niet.
Huub zal wel veel in de uitzendingen zitten, maar de waardering (= kijkcijfers) lopen toch wel hard terug. Kennelijk willen de kijkers deze Huub niet zien en 'de vorige' Huub wel. Toen was hij kaskraker.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kijk de tv uitzendingen eens zou ik zeggen. Dan zie je hoevaak Huub bij de uitzendingen is betrokken.
De verklaring daarvoor heb ik idd niet. Ik heb er wel serieus over nagedacht, maar kan niet echt iets bedenken. Misschien verzadiging ofzo, geen idee.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zeker de laatste tijd heel veel, ik denk dat de kijkcijfers niet voor niets bijna gehalveerd zijn
Hij had ook kunnen besluiten om niets te doen omdat de timing niet perfect was, maar hij pakte in ieder geval die kans en probeerde unanimiteit te krijgen op dat moment en wat hij deed was volgens mij qua spel het maximum haalbare. Dat het niet het ideale moment was zal hij zelf ook geweten hebben maar dat hij er toch vol voor ging geeft mij alleen maar aan dat het een erg gretige speler is en dat is precies wat het spel nodig heeft.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was idd in the heat of the moment. Het heeft absoluut 0% effect. Amanda loopt echt geen risico hoor. Het leek even leuk gebracht van Nicolaas, maar gaat niet werken.
Het maximum haalbare heeft hij laten schieten door Huub immuun te maken in plaats van Brian. Met Brian immuun zou je zowel Jaap als Amanda er misschien uit kunnen stemmen. En wie weet Natasia zelfs wel. Maar meneer heeft Huub gekozenquote:Op donderdag 12 april 2007 02:28 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hij had ook kunnen besluiten om niets te doen omdat de timing niet perfect was, maar hij pakte in ieder geval die kans en probeerde unanimiteit te krijgen op dat moment en wat hij deed was volgens mij qua spel het maximum haalbare. Dat het niet het ideale moment was zal hij zelf ook geweten hebben maar dat hij er toch vol voor ging geeft mij alleen maar aan dat het een erg gretige speler is en dat is precies wat het spel nodig heeft.
Nou, deze enorme bagger had niemand kunnen voorspellen. Ze hadden eerder kwalitatief veel beter gekookt. Overigens begrijp ik daarom ook niet waarom het menu deze keer zo slecht was. Er zat werkelijk nix goeds in.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij schijnt Marc te kennen..... dus helemaal ondenkbaar is het niet dat Marc al iets geroepen heeft in de trant van "als ze zo doorgaan en bagger op tafel zetten krijgt er niemand punten"
Het was zeker leuk geprobeerd en het had een leuk effectquote:Op donderdag 12 april 2007 02:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat was idd in the heat of the moment. Het heeft absoluut 0% effect. Amanda loopt echt geen risico hoor. Het leek even leuk gebracht van Nicolaas, maar gaat niet werken.
Ik bedoelde met het maximum haalbare, wat hij uit de kookwedstrijdsituatie kon halen. Naar de reden van het immuun maken van Huub kan ik ook alleen maar gissen. Ik denk zelf dat hij inschatte dat doordat SHE kleiner is dan BANJ het makkelijker zou zijn om SHE te breken als een van die spelers immuun werd. Zuiver getalsmatig zeg maar. Maar ik gis ook maar en hoop dat ie nog eens uitlegt waarom Huub immuun werd gemaakt.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het maximum haalbare heeft hij laten schieten door Huub immuun te maken in plaats van Brian. Met Brian immuun zou je zowel Jaap als Amanda er misschien uit kunnen stemmen. En wie weet Natasia zelfs wel. Maar meneer heeft Huub gekozen
Denk eerder dat het te extreem is en dat de mensen het ongeloofwaardig gaan vinden.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De verklaring daarvoor heb ik idd niet. Ik heb er wel serieus over nagedacht, maar kan niet echt iets bedenken. Misschien verzadiging ofzo, geen idee.
Huub is zo realistisch dat hij doorheeft dat een exit kansloos is. Dat weten wij en dat weet hij ook. Dus het enige wat hij kan doen is een potentieel sterke speler eruit werken, ook al krijg je dan een nieuwe. En Brian zou wel eens sterk kunnnen zijn, dus daar richt Huub zich op. Een unanieme stemming zit er al heel lang niet meer in.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het was zeker leuk geprobeerd en het had een leuk effect
Dat is best knap voor iemand die er maar weer pas bijzit
Wat doet huub nou helemaal om iemand eruit te krijgen, die probeerd het met kinderachtige terreur technieken..
Maar dat is juist dom, als er iemand daardoor opstapt krijg je een nieuwe...
Ben wel benieuwd hoe het Jaap/Cora verhaal op tv overkomt, van de streamers is er misschien 2% die er in gelooft.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Denk eerder dat het te extreem is en dat de mensen het ongeloofwaardig gaan vinden.
Je kunt je ook met geen mogelijkheid in een van de bewoners herkennen(behalve Sylvia misschien)
En dan zo'n nu weer zo'n huwelijk...staat misschien leuk in de prive en telegraaf maar de mensen trappen daar gewoon niet meer in en geloven het simpelweg niet.
Te extreem
Ach, als er iets op de Telegraaf-site staat over DGK dan zijn vooral de reacties nogal vermakelijk...quote:Op donderdag 12 april 2007 02:32 schreef farceman het volgende:
[..]
Denk eerder dat het te extreem is en dat de mensen het ongeloofwaardig gaan vinden.
Je kunt je ook met geen mogelijkheid in een van de bewoners herkennen(behalve Sylvia misschien)
En dan zo'n nu weer zo'n huwelijk...staat misschien leuk in de prive en telegraaf maar de mensen trappen daar gewoon niet meer in en geloven het simpelweg niet.
Te extreem
Tuurlijk het zorgt voor spanning bij de vele SHE aanhangers en daarna , na mislukken, opluchting en geluk.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:32 schreef scanman01 het volgende:
Zowel Jaap als Nicolaas hebben gewoon een zeer onlogische keuze gemaakt. Het is toch duidelijk dat Huub/Sylvia/Eric elkaar er absoluut niet uit gaan stemmen (hoeveel SHE brieven komen er wel niet binnen) en toch doet zowel Jaap als nicolaas een poging. Het kan eigenlijk haast iet anders dan dat dit is opgedragen van hogerhand, maar ik weiger gewoon om dat te geloven.
Ik waardeer je, maar je 'vlucht' zo vaak in 'ik weiger het te geloven'. Daarom kan ik jou soms net zo moeilijk peilen als Sylvia.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:32 schreef scanman01 het volgende:
Zowel Jaap als Nicolaas hebben gewoon een zeer onlogische keuze gemaakt. Het is toch duidelijk dat Huub/Sylvia/Eric elkaar er absoluut niet uit gaan stemmen (hoeveel SHE brieven komen er wel niet binnen) en toch doet zowel Jaap als nicolaas een poging. Het kan eigenlijk haast iet anders dan dat dit is opgedragen van hogerhand, maar ik weiger gewoon om dat te geloven.
Scanman is te eerlijk en daardoor beetje naief.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik waardeer je, maar je 'vlucht' zo vaak in 'ik weiger het te geloven'. Daarom kan ik jou soms net zo moeilijk peilen als Sylvia.
Zodra ik echt overtuigd ben dat het programma een en al nep is, houdt het voor mij op. Ik geloof dus ook dat de makers het risico niet gaan lopen dat het overduidelijk nep is en het hele concept door de mand valt. Er isgeen script en er zijn geen voorschriften voor stemmingen enzo. Wel wordt er absoluut druk uitgeoefend om TV te maken, logisch, maar ik denk nog steeds dat daar de grens ligt. Anders hadden ze Sylvia ook al veel eerder aangepakt en haar een ander script gegeven.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik waardeer je, maar je 'vlucht' zo vaak in 'ik weiger het te geloven'. Daarom kan ik jou soms net zo moeilijk peilen als Sylvia.
Jaap daargelaten, Nicolaas heeft gekozen om Huub immuun te maken om BANJ te laten geloven dat hij aan hun kant stond. Hij wil Brain bewerken om Jaap of Amanda eruit te werken. Jaap heeft backup van Nicolaas gekregen voor 3 ontslagrondes (Nicolaas mag de eerste 2 niet meestemmen dus KAN geen backup geven aan Jaap, dat weet Nicolaas dondersgoed maar Jaap is het vergeten) PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF ik ga zo lekker slapen, ik word hier zoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo moe van................quote:Op donderdag 12 april 2007 02:32 schreef scanman01 het volgende:
Ongetwijfeld, maar ik denk niet dat ze mensen verbieden om hem te nomineren of eruit te stemmen.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:36 schreef mootie het volgende:
Scan, je moet toch ook wel inzien dat het hoogstwaarschijnlijk is dat de redactie in elk geval probeert om Jaap er tot zn huwelijk in te houden?
Ow, dat moet ik zijn. Ik kijk ook de TV-uitzendingen niet en ik kan me niet voorstellen dat het niet inderdaad een baggerprogramma is.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ach, als er iets op de Telegraaf-site staat over DGK dan zijn vooral de reacties nogal vermakelijk...
Tussen de voor- en tegenreacties over de persoon waar het artikel over gaat staat altijd wel een of andere fatsoensrakker uit Schubbekutteveen die roept dat het een baggerprogramma is en dat zijn vrouw en hij het sowieso nog nooit gekeken hebben
Ik zie het juist dat iedereen veel te veel overal iets achter zoekt. Te pas en te onpas wordt hier geroepen dat iets gescript is. Dát vind ik dus naief. Daar kan ik wel weer een hele uitleg aan vast gaan hangen waarom ze dat absoluut niet zouden doen, maar dat wordt dan een veel te lang verhaal en niet boeiend denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:38 schreef farceman het volgende:
[..]
Scanman is te eerlijk en daardoor beetje naief.
(Zie het als positieve kritiek Scan)
Nee, dat geloof ik zeker niet. Dat zou zo'n juridische rompslomp geven als iedereen er uiteindelijk uit is.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ongetwijfeld, maar ik denk niet dat ze mensen verbieden om hem te nomineren of eruit te stemmen.
Dat slaat dus allemaal nergens op, want zonder Brian heeft Jaap helemaal geen backup. Dus Brian immuun maken was 100x simpeler geweest. Hij probeert nu via omwegen te bereiken wat hij meteen al had bereikt als hij Brian immuun had gemaaktquote:Op donderdag 12 april 2007 02:38 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jaap daargelaten, Nicolaas heeft gekozen om Huub immuun te maken om BANJ te laten geloven dat hij aan hun kant stond. Hij wil Brain bewerken om Jaap of Amanda eruit te werken. Jaap heeft backup van Nicolaas gekregen voor 3 ontslagrondes (Nicolaas mag de eerste 2 niet meestemmen dus KAN geen backup geven aan Jaap, dat weet Nicolaas dondersgoed maar Jaap is het vergeten)
Laten we het dan in goede banen leiden noemen.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:41 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie het juist dat iedereen veel te veel overal iets achter zoekt. Te pas en te onpas wordt hier geroepen dat iets gescript is. Dát vind ik dus naief. Daar kan ik wel weer een hele uitleg aan vast gaan hangen waarom ze dat absoluut niet zouden doen, maar dat wordt dan een veel te lang verhaal en niet boeiend denk ik.
Zonder script krijg je volgens mij de gezapige gezelligheid van een BB.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Laten we het dan in goede banen leiden noemen.
Denk je nu bv. echt dat marc zelf heeft bedacht geen punten uit te keren? Vervolgens krijgen twee andere personen opdracht daar ruzie over te maken en de rest gaat vanzelf.
Nena en DGK_REDACTIE hebben toch ook altijd gezegd dat 50% " gescript" is
Hij stond vanaf het begin af aan al op goede voet met Natas en Brain. Als hij voor SHE had gekozen had dat Natasia meteen wantrouwen gehad bij Nicolaas! Bij SHE is het probleem minder omdat zij veeeel intelligenter zijn!quote:Op donderdag 12 april 2007 02:44 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat slaat dus allemaal nergens op, want zonder Brian heeft Jaap helemaal geen backup. Dus Brian immuun maken was 100x simpeler geweest. Hij probeert nu via omwegen te bereiken wat hij meteen al had bereikt als hij Brian immuun had gemaakt
Ja, dat denk ik. Marc heeft wél van de redactie gehoord dat Amanda en Huub niet geoefend hebben. De conclusies die hij daaraan heeft verbonden komen volgens mij wel degelijk van hemzelf.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:45 schreef farceman het volgende:
[..]
Laten we het dan in goede banen leiden noemen.
Denk je nu bv. echt dat marc zelf heeft bedacht geen punten uit te keren?
heb dat Marc verhaal niet gezien hoor.Zou kunnen kloppen, maar het was meer als voorbeeld bedoeld.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik. Marc heeft wél van de redactie gehoord dat Amanda en Huub niet geoefend hebben. De conclusies die hij daaraan heeft verbonden komen volgens mij wel degelijk van hemzelf.
Naar mijn (bescheidenquote:Op donderdag 12 april 2007 02:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even OT, sorry ......
Vanavond gaf Huub in de discussie op de bank naar aanleiding van het vertrek
van Marc aan, dat de acteerlessen ook al zijn gestopt vanwege ????
Heeft iemand de reden hiervan meegekregen ???
Zal wel gebrek aan inzet zijn denk ik ......
Omdat het geen tv opleverdequote:Op donderdag 12 april 2007 02:51 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Even OT, sorry ......
Vanavond gaf Huub in de discussie op de bank naar aanleiding van het vertrek
van Marc aan, dat de acteerlessen ook al zijn gestopt vanwege ????
Heeft iemand de reden hiervan meegekregen ???
Zal wel gebrek aan inzet zijn denk ik ......
Dat levert Judith ook niet of nauwelijks. Alleen haar aanvaring met Brian is op tv geweest. Dus dat zal de reden niet zijn. Ik denk dat de acteerlessen zijn geschrapt omdat Michael er geen zin meer in had. De bewoners waren niet serieus genoeg, wat op zich logisch is. Ze zitten er niet om acteur te worden, maar om de villa te winnen. Als ze acteer en zanglessen willen, moeten ze een nieuwe starmaker starten.quote:
Daar ben ik het helemaal mee eens! Maar waarom ben jij het niet eens met mijn standpunten!quote:Op donderdag 12 april 2007 03:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat levert Judith ook niet of nauwelijks. Alleen haar aanvaring met Brian is op tv geweest. Dus dat zal de reden niet zijn. Ik denk dat de acteerlessen zijn geschrapt omdat Michael er geen zin meer in had. De bewoners waren niet serieus genoeg, wat op zich logisch is. Ze zitten er niet om acteur te worden, maar om de villa te winnen. Als ze acteer en zanglessen willen, moeten ze een nieuwe starmaker starten.
Hij kan het gied vinden met Brian en Natasia, maar als hij duidelijk had gemaakt dat hij Brian immuun maakt op zo Jaap eruit te stemmen en vervolgens de nieuwe backup voor Brian te zijn, was er niets aan de hand geweest. Ik blijf er bij dat het een enorm gemiste kans is.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:47 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Hij stond vanaf het begin af aan al op goede voet met Natas en Brain. Als hij voor SHE had gekozen had dat Natasia meteen wantrouwen gehad bij Nicolaas! Bij SHE is het probleem minder omdat zij veeeel intelligenter zijn!
Er wordt zeer sporadisch geoefend. Judith wilde dat ze per dag een uur ongeveer oefenden. Daar komen ze echt totaal niet in de buurt.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:55 schreef STAP01 het volgende:
Naar mijn (bescheiden) mening hebben ze wel geoefend. Amanda en Huub in ieder geval wel. Brain (as usual, zang, dans, muziek) niet. Eric qua acteren niet maar wel zang. Dans weet ik niet van Eric. Huub wel wbt Muziek, acteren en een beetje zang.
Ikz ie dat echt anders. De kans dat Jaap of Amanda eruit vliegt was véle malen groter geweest als Brian niet mag stemmen. Dus ik vind dat Brian de enige zinvolle keuze was om immuun te maken. Nu moeten ze Brian nog overhalen tegen Jaap of Amanda te stemmen, terwijl dat anders dus helemaal niet nodig was geweest.quote:Op donderdag 12 april 2007 03:23 schreef STAP01 het volgende:
En je denkt dat Brain dan zo goedgelovig zou zijn geweest wbt Nicolaas? Nee, dat geloof ik niet. Daarom heeft Nicolaas het meest ondenkbare (voor 'ons') gedaan. Huub immuun, Syl en Eric doen niets. Ik moet alleen Natas zien over te halen om Jaap of Amanda eruit te stemmen en Brain om Jaap of Amanda (wat nu dichtbij is gezien de "ruzie") Dat was minder moeilijk dan om SHE te breken!
quote:Op donderdag 12 april 2007 03:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ikz ie dat echt anders. De kans dat Jaap of Amanda eruit vliegt was véle malen groter geweest als Brian niet mag stemmen. Dus ik vind dat Brian de enige zinvolle keuze was om immuun te maken. Nu moeten ze Brian nog overhalen tegen Jaap of Amanda te stemmen, terwijl dat anders dus helemaal niet nodig was geweest.
Yep, maar het is niet zo helaas, dus gaat er niemand uit want Syl gaat Eric er niet uitstemmen en andersom ook niet. Erg dom van Nicolaas dus.quote:Op donderdag 12 april 2007 03:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ikz ie dat echt anders. De kans dat Jaap of Amanda eruit vliegt was véle malen groter geweest als Brian niet mag stemmen. Dus ik vind dat Brian de enige zinvolle keuze was om immuun te maken. Nu moeten ze Brian nog overhalen tegen Jaap of Amanda te stemmen, terwijl dat anders dus helemaal niet nodig was geweest.
Dus is er nog hoop voor Amanda of Jaapquote:Op donderdag 12 april 2007 03:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Yep, maar het is niet zo helaas, dus gaat er niemand uit want Syl gaat Eric er niet uitstemmen en andersom ook niet. Erg dom van Nicolaas dus.
Jaap dan, want Del is het neukertje van Brie. Jaap voegt niks toe, daarom had Brie immuniteit moeten krijgen. Had Natas er ook nog wel uit kunnen gaanquote:Op donderdag 12 april 2007 03:33 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Dus is er nog hoop voor Amanda of Jaap
Yeah, right en dat zou gaan lukken, NOT!quote:Op donderdag 12 april 2007 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaap dan, want Del is het neukertje van Brie. Jaap voegt niks toe, daarom had Brie immuniteit moeten krijgen. Had Natas er ook nog wel uit kunnen gaan![]()
True, maar ik mag toch wel dromenquote:Op donderdag 12 april 2007 03:40 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Yeah, right en dat zou gaan lukken, NOT!
Please do! Ben ik niet de enige!..........quote:
Dat geloof ik niet aangezien Stephan op dat moment alleen maar bezig was met het spel en om iemand eruit te krijgen. Dan hadden ze beter op dat moment Sylvia weg kunnen sturen.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:08 schreef farceman het volgende:
Stefan was gewoon saai persoon en achter zag in dat hij weinig opzienbarende tv zou maken, dan maar een opzienbarend eruitstemming van hem. Was natuurlijk mooie tv ; mistertheoreticus die erzelf uitvliegt.
Dit is natuurlijk belachelijk. De redactie neemt eerst alle minutie van Huub af om dan vervolgens weer een vreemde aktie te ondernemen om Huub weer te kunnen laten rellen. Als de redaktie Huub en Erik veel meer hun gang hadden laten gaan hadden Natasia en Brian inmiddels al loco in de tuin lopen gillen dat ze naar huis willen. Maar met de de regel dat iedereen om half 3 in bed moet liggen en alle andere regels die moet tegengaan dat Brian en Natasia gek worden is een wapen uit de handen van Huub en Eric geslagen. Dat dan de boel inkakt kan je Huub niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk dat dat een tijdje zo was maar inmiddels vind ik Huub niet echt een smaakmaker meer. Ik verwacht meer van Nicolaas. Misschien ook de reden waarom hij in de kooi is gehaald, om Huub weer op het oude nivo te krijgen.
mensen die denken dat Natasia naar huis gaatquote:Op donderdag 12 april 2007 08:41 schreef marky het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk belachelijk. De redactie neemt eerst alle minutie van Huub af om dan vervolgens weer een vreemde aktie te ondernemen om Huub weer te kunnen laten rellen. Als de redaktie Huub en Erik veel meer hun gang hadden laten gaan hadden Natasia en Brian inmiddels al loco in de tuin lopen gillen dat ze naar huis willen. Maar met de de regel dat iedereen om half 3 in bed moet liggen en alle andere regels die moet tegengaan dat Brian en Natasia gek worden is een wapen uit de handen van Huub en Eric geslagen. Dat dan de boel inkakt kan je Huub niet kwalijk nemen.
Palma roept zelfs 'Bránd' in haar oor... maar daar komt ook weinig reactie opquote:Op donderdag 12 april 2007 08:50 schreef pullup het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo vast zien slapen als Sylvia![]()
Huub had dat nooit voorelkaar kunnen krijgen want die werd meteen in de armen van Syl gedreven. Daarmee was scheiding in groepen een feit.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hij heeft er in zijn eentje voor gezorgd dat de onvrede over Marc en de kookwedstrijd gekanaliseerd werd in het waarschijnlijk wegstemmen van Amanda. Toegegeven, of dat daadwerkelijk gebeurt valt te bezien, maar de neuzen stonden ineens collectief wel erg in dezelfde richting. Dat heeft Huub tot dusver nog niet voor elkaar gekregen.
En zonder bad guys worden soaps wel erg saai. Dat geldt ook voor DGK.
Zo noemen ze zichzelf ookquote:Op donderdag 12 april 2007 08:59 schreef avonne het volgende:
Palma noemt Huub en Eric "Neuter en Leuter"
Dat heeft hij wel constant beweerd sinds de kookwedstrijd bekend was. Ik geloof hem ook wel, want dit was de kans om zoveel punten te verdienen.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:04 schreef avonne het volgende:
Huub blijft bij zijn bewering dat hij niet laat naar bed zou zijn gegaan en niet zou hebben gedronken als hij wist dat er een kookwedstrijd zou zijn.
Yeah, hou je moeder voor de gek.
Tuurlijk Huubje, misschien gelooft Amanda jequote:Op donderdag 12 april 2007 09:04 schreef avonne het volgende:
Huub blijft bij zijn bewering dat hij niet laat naar bed zou zijn gegaan en niet zou hebben gedronken als hij wist dat er een kookwedstrijd zou zijn.
Yeah, hou je moeder voor de gek.
Ontharingscreme. "Harsen kan ze écht niet teguh!".quote:Op donderdag 12 april 2007 09:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat heeft ze op haar bek dan?
Ja, daar heb je ze mee. Op een normale tijd mensen wakker maken met koffie.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik hou van Nicolaas.....top gozer!! Aanpakken de kaboutaa en de homo haahahaha, elke dag wakker maken voor koffie en thee....
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ontharingscreme. "Harsen kan ze écht niet teguh!".
Totdat Eric en Huub Nicolaas van het weekend zo vreselijk in de nacht laten doorhalen dat hij zelf zijn bed niet meer ziet en dan maandag vroeg weer wakker gaan maken.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik hou van Nicolaas.....top gozer!! Aanpakken de kaboutaa en de homo haahahaha, elke dag wakker maken voor koffie en thee....
Ow dit is haar pure schoonheidquote:Op donderdag 12 april 2007 09:32 schreef Liess het volgende:
Ze is gewoon niet opgemaakt......
Nope... gaat perfectquote:Op donderdag 12 april 2007 09:36 schreef getl0st het volgende:
Zijn stream 1 en 2 bij jullie ook kut? Hij buffert hier echt constant gewoon..
Mogguhquote:Op donderdag 12 april 2007 09:36 schreef Copycat het volgende:
Hebben Amanda en Brian al ge-kissed en make-uped?
Goedemorgen!
en dat geloof jij?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De hondjes mogen blijven, voor altijd....
Ze hebben het in ieder geval Amanda wijs gemaakt dus dat levert weer een mooi bommetje opquote:
Negeer dat geval, hij/zij zit hier alleen om te ouwehoeren.quote:
houwe sjo!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef noekje het volgende:
Brian en Amanda hebben nog geen woord gewisseld vandaag.
ik zeg: Dierenbescherming grijp inquote:Op donderdag 12 april 2007 09:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
De hondjes eten met de pot mee, ze krijgen niet eens voer wat voor hun geschikt is
Dat zitten we allemaal, maar ik vond het wel grappig dat erdaarnet gewoon geen reactie kwam op al die duidelijk ' provocerende' posts. Ik was al benieuwd hoe lang hij dat leuk zou blijven vindenquote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Negeer dat geval, hij/zij zit hier alleen om te ouwehoeren.![]()
Wat een geweldige moeder zal Amanda ooit worden!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
De hondjes eten met de pot mee, ze krijgen niet eens voer wat voor hun geschikt is
Ja dat is de schuld van die gasten die de boodschappen doen, Palma heeft het al meerdere keren besteld.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Oma, ik zeg hier alleen wat op de streams wordt gezegd, beetje opletten he.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Negeer dat geval, hij/zij zit hier alleen om te ouwehoeren.![]()
dat dacht ik ook al!!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, even om zijn 10 mille borg terug te verdienen die hij met zijn diskwalificatie verloren is.quote:
Die vergelijking was toch ook te vies voor woorden.. Ik had echt verwacht dat er meerdere mensen tegelijk de aanval op hem zouden inzetten.. maar dat bleef dan weer uitquote:Op donderdag 12 april 2007 09:56 schreef noekje het volgende:
Huub heeft het over Brian z'n vergelijking met Diane.
Ze vinden het behoorlijk walgelijk geloof ik.
Het is ook zo'n vies onderkruipsel, die Brian.
Als ik die Diane was dan zou ik het ook wel weten de volgende keer. Sterker nog, ik zou hem zo opbellen. Kan die daarna weer tranen met tuiten janken.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die vergelijking was toch ook te vies voor woorden.. Ik had echt verwacht dat er meerdere mensen tegelijk de aanval op hem zouden inzetten.. maar dat bleef dan weer uit![]()
Wat zei Brian dan over Diana?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die vergelijking was toch ook te vies voor woorden.. Ik had echt verwacht dat er meerdere mensen tegelijk de aanval op hem zouden inzetten.. maar dat bleef dan weer uit![]()
Iets van dat Huub dit alleen voorpunten deed en het met gevoel moest doen, en dat ie bij Diana geen punten krijgt ofzoquote:Op donderdag 12 april 2007 09:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat zei Brian dan over Diana?
Brian had het over over de slechte motivatie van Huub (alleen om CP) met de kook wedstrijd.. en vroeg zich af.. aangezien er geen CP op het hoofd van diana staan of zijn motiviatie daar wel gemeend is..quote:Op donderdag 12 april 2007 09:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat zei Brian dan over Diana?
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Brian had het over over de slechte motivatie van Huub (alleen om CP) met de kook wedstrijd.. en vroeg zich af.. aangezien er geen CP op het hoofd van diana staan of zijn motiviatie daar wel gemeend is..
Dus het is een ongelofelijk domme vergelijking, hij zou volgens Brians theorie dus helemaal geen aandacht aan Diane moeten besteden en dat doet hij wel dus Brianquote:Op donderdag 12 april 2007 10:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Brian had het over over de slechte motivatie van Huub (alleen om CP) met de kook wedstrijd.. en vroeg zich af.. aangezien er geen CP op het hoofd van diana staan of zijn motiviatie daar wel gemeend is..
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:04 schreef noekje het volgende:
Toen Huub even tegen Brian zei dat hij geen flikker deed voor de zangles van Judith vond hij dat opeens geen vergelijking.
Welkom in de wondere wereld die Brian z'n brein heet.
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:05 schreef Liess het volgende:
Palma zegt dat die hond geplast heeft binnen, en Amanda blijft zitten?
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:06 schreef Liess het volgende:
Ja ik had verwacht dat ze Natasia zou roepen
In ieder geval straks een danslesquote:Op donderdag 12 april 2007 10:07 schreef happyme28 het volgende:
Wat staat er op het programma vandaag eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |