Ow dit is haar pure schoonheidquote:Op donderdag 12 april 2007 09:32 schreef Liess het volgende:
Ze is gewoon niet opgemaakt......
Nope... gaat perfectquote:Op donderdag 12 april 2007 09:36 schreef getl0st het volgende:
Zijn stream 1 en 2 bij jullie ook kut? Hij buffert hier echt constant gewoon..
Mogguhquote:Op donderdag 12 april 2007 09:36 schreef Copycat het volgende:
Hebben Amanda en Brian al ge-kissed en make-uped?
Goedemorgen!
en dat geloof jij?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De hondjes mogen blijven, voor altijd....
Ze hebben het in ieder geval Amanda wijs gemaakt dus dat levert weer een mooi bommetje opquote:
Negeer dat geval, hij/zij zit hier alleen om te ouwehoeren.quote:
houwe sjo!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef noekje het volgende:
Brian en Amanda hebben nog geen woord gewisseld vandaag.
ik zeg: Dierenbescherming grijp inquote:Op donderdag 12 april 2007 09:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
De hondjes eten met de pot mee, ze krijgen niet eens voer wat voor hun geschikt is
Dat zitten we allemaal, maar ik vond het wel grappig dat erdaarnet gewoon geen reactie kwam op al die duidelijk ' provocerende' posts. Ik was al benieuwd hoe lang hij dat leuk zou blijven vindenquote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Negeer dat geval, hij/zij zit hier alleen om te ouwehoeren.![]()
Wat een geweldige moeder zal Amanda ooit worden!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
De hondjes eten met de pot mee, ze krijgen niet eens voer wat voor hun geschikt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |