Yeah, right en dat zou gaan lukken, NOT!quote:Op donderdag 12 april 2007 03:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Jaap dan, want Del is het neukertje van Brie. Jaap voegt niks toe, daarom had Brie immuniteit moeten krijgen. Had Natas er ook nog wel uit kunnen gaan![]()
True, maar ik mag toch wel dromenquote:Op donderdag 12 april 2007 03:40 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Yeah, right en dat zou gaan lukken, NOT!
Please do! Ben ik niet de enige!..........quote:
Dat geloof ik niet aangezien Stephan op dat moment alleen maar bezig was met het spel en om iemand eruit te krijgen. Dan hadden ze beter op dat moment Sylvia weg kunnen sturen.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:08 schreef farceman het volgende:
Stefan was gewoon saai persoon en achter zag in dat hij weinig opzienbarende tv zou maken, dan maar een opzienbarend eruitstemming van hem. Was natuurlijk mooie tv ; mistertheoreticus die erzelf uitvliegt.
Dit is natuurlijk belachelijk. De redactie neemt eerst alle minutie van Huub af om dan vervolgens weer een vreemde aktie te ondernemen om Huub weer te kunnen laten rellen. Als de redaktie Huub en Erik veel meer hun gang hadden laten gaan hadden Natasia en Brian inmiddels al loco in de tuin lopen gillen dat ze naar huis willen. Maar met de de regel dat iedereen om half 3 in bed moet liggen en alle andere regels die moet tegengaan dat Brian en Natasia gek worden is een wapen uit de handen van Huub en Eric geslagen. Dat dan de boel inkakt kan je Huub niet kwalijk nemen.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:10 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik geef je gelijk dat dat een tijdje zo was maar inmiddels vind ik Huub niet echt een smaakmaker meer. Ik verwacht meer van Nicolaas. Misschien ook de reden waarom hij in de kooi is gehaald, om Huub weer op het oude nivo te krijgen.
mensen die denken dat Natasia naar huis gaatquote:Op donderdag 12 april 2007 08:41 schreef marky het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk belachelijk. De redactie neemt eerst alle minutie van Huub af om dan vervolgens weer een vreemde aktie te ondernemen om Huub weer te kunnen laten rellen. Als de redaktie Huub en Erik veel meer hun gang hadden laten gaan hadden Natasia en Brian inmiddels al loco in de tuin lopen gillen dat ze naar huis willen. Maar met de de regel dat iedereen om half 3 in bed moet liggen en alle andere regels die moet tegengaan dat Brian en Natasia gek worden is een wapen uit de handen van Huub en Eric geslagen. Dat dan de boel inkakt kan je Huub niet kwalijk nemen.
Palma roept zelfs 'Bránd' in haar oor... maar daar komt ook weinig reactie opquote:Op donderdag 12 april 2007 08:50 schreef pullup het volgende:
Ik heb nog nooit iemand zo vast zien slapen als Sylvia![]()
Huub had dat nooit voorelkaar kunnen krijgen want die werd meteen in de armen van Syl gedreven. Daarmee was scheiding in groepen een feit.quote:Op donderdag 12 april 2007 02:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Hij heeft er in zijn eentje voor gezorgd dat de onvrede over Marc en de kookwedstrijd gekanaliseerd werd in het waarschijnlijk wegstemmen van Amanda. Toegegeven, of dat daadwerkelijk gebeurt valt te bezien, maar de neuzen stonden ineens collectief wel erg in dezelfde richting. Dat heeft Huub tot dusver nog niet voor elkaar gekregen.
En zonder bad guys worden soaps wel erg saai. Dat geldt ook voor DGK.
Zo noemen ze zichzelf ookquote:Op donderdag 12 april 2007 08:59 schreef avonne het volgende:
Palma noemt Huub en Eric "Neuter en Leuter"
Dat heeft hij wel constant beweerd sinds de kookwedstrijd bekend was. Ik geloof hem ook wel, want dit was de kans om zoveel punten te verdienen.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:04 schreef avonne het volgende:
Huub blijft bij zijn bewering dat hij niet laat naar bed zou zijn gegaan en niet zou hebben gedronken als hij wist dat er een kookwedstrijd zou zijn.
Yeah, hou je moeder voor de gek.
Tuurlijk Huubje, misschien gelooft Amanda jequote:Op donderdag 12 april 2007 09:04 schreef avonne het volgende:
Huub blijft bij zijn bewering dat hij niet laat naar bed zou zijn gegaan en niet zou hebben gedronken als hij wist dat er een kookwedstrijd zou zijn.
Yeah, hou je moeder voor de gek.
Ontharingscreme. "Harsen kan ze écht niet teguh!".quote:Op donderdag 12 april 2007 09:15 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Wat heeft ze op haar bek dan?
Ja, daar heb je ze mee. Op een normale tijd mensen wakker maken met koffie.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik hou van Nicolaas.....top gozer!! Aanpakken de kaboutaa en de homo haahahaha, elke dag wakker maken voor koffie en thee....
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Ontharingscreme. "Harsen kan ze écht niet teguh!".
Totdat Eric en Huub Nicolaas van het weekend zo vreselijk in de nacht laten doorhalen dat hij zelf zijn bed niet meer ziet en dan maandag vroeg weer wakker gaan maken.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:16 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Ik hou van Nicolaas.....top gozer!! Aanpakken de kaboutaa en de homo haahahaha, elke dag wakker maken voor koffie en thee....
Ow dit is haar pure schoonheidquote:Op donderdag 12 april 2007 09:32 schreef Liess het volgende:
Ze is gewoon niet opgemaakt......
Nope... gaat perfectquote:Op donderdag 12 april 2007 09:36 schreef getl0st het volgende:
Zijn stream 1 en 2 bij jullie ook kut? Hij buffert hier echt constant gewoon..
Mogguhquote:Op donderdag 12 april 2007 09:36 schreef Copycat het volgende:
Hebben Amanda en Brian al ge-kissed en make-uped?
Goedemorgen!
en dat geloof jij?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:46 schreef tongytongylickylicky het volgende:
De hondjes mogen blijven, voor altijd....
Ze hebben het in ieder geval Amanda wijs gemaakt dus dat levert weer een mooi bommetje opquote:
Negeer dat geval, hij/zij zit hier alleen om te ouwehoeren.quote:
houwe sjo!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef noekje het volgende:
Brian en Amanda hebben nog geen woord gewisseld vandaag.
ik zeg: Dierenbescherming grijp inquote:Op donderdag 12 april 2007 09:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
De hondjes eten met de pot mee, ze krijgen niet eens voer wat voor hun geschikt is
Dat zitten we allemaal, maar ik vond het wel grappig dat erdaarnet gewoon geen reactie kwam op al die duidelijk ' provocerende' posts. Ik was al benieuwd hoe lang hij dat leuk zou blijven vindenquote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Negeer dat geval, hij/zij zit hier alleen om te ouwehoeren.![]()
Wat een geweldige moeder zal Amanda ooit worden!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
De hondjes eten met de pot mee, ze krijgen niet eens voer wat voor hun geschikt is
Ja dat is de schuld van die gasten die de boodschappen doen, Palma heeft het al meerdere keren besteld.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Oma, ik zeg hier alleen wat op de streams wordt gezegd, beetje opletten he.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Negeer dat geval, hij/zij zit hier alleen om te ouwehoeren.![]()
dat dacht ik ook al!!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou Nicolaas niet gewoon een zakelijke deal met TIEN hebben. Een tijdje zitten voor een zakje met geld, de boel ff lekker terug vlot trekken en dan 'geregiseerd' weer vertrekken.....
Ja zou kunnen, even om zijn 10 mille borg terug te verdienen die hij met zijn diskwalificatie verloren is.quote:
Die vergelijking was toch ook te vies voor woorden.. Ik had echt verwacht dat er meerdere mensen tegelijk de aanval op hem zouden inzetten.. maar dat bleef dan weer uitquote:Op donderdag 12 april 2007 09:56 schreef noekje het volgende:
Huub heeft het over Brian z'n vergelijking met Diane.
Ze vinden het behoorlijk walgelijk geloof ik.
Het is ook zo'n vies onderkruipsel, die Brian.
Als ik die Diane was dan zou ik het ook wel weten de volgende keer. Sterker nog, ik zou hem zo opbellen. Kan die daarna weer tranen met tuiten janken.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die vergelijking was toch ook te vies voor woorden.. Ik had echt verwacht dat er meerdere mensen tegelijk de aanval op hem zouden inzetten.. maar dat bleef dan weer uit![]()
Wat zei Brian dan over Diana?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die vergelijking was toch ook te vies voor woorden.. Ik had echt verwacht dat er meerdere mensen tegelijk de aanval op hem zouden inzetten.. maar dat bleef dan weer uit![]()
Iets van dat Huub dit alleen voorpunten deed en het met gevoel moest doen, en dat ie bij Diana geen punten krijgt ofzoquote:Op donderdag 12 april 2007 09:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat zei Brian dan over Diana?
Brian had het over over de slechte motivatie van Huub (alleen om CP) met de kook wedstrijd.. en vroeg zich af.. aangezien er geen CP op het hoofd van diana staan of zijn motiviatie daar wel gemeend is..quote:Op donderdag 12 april 2007 09:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat zei Brian dan over Diana?
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Brian had het over over de slechte motivatie van Huub (alleen om CP) met de kook wedstrijd.. en vroeg zich af.. aangezien er geen CP op het hoofd van diana staan of zijn motiviatie daar wel gemeend is..
Dus het is een ongelofelijk domme vergelijking, hij zou volgens Brians theorie dus helemaal geen aandacht aan Diane moeten besteden en dat doet hij wel dus Brianquote:Op donderdag 12 april 2007 10:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Brian had het over over de slechte motivatie van Huub (alleen om CP) met de kook wedstrijd.. en vroeg zich af.. aangezien er geen CP op het hoofd van diana staan of zijn motiviatie daar wel gemeend is..
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:04 schreef noekje het volgende:
Toen Huub even tegen Brian zei dat hij geen flikker deed voor de zangles van Judith vond hij dat opeens geen vergelijking.
Welkom in de wondere wereld die Brian z'n brein heet.
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:05 schreef Liess het volgende:
Palma zegt dat die hond geplast heeft binnen, en Amanda blijft zitten?
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:06 schreef Liess het volgende:
Ja ik had verwacht dat ze Natasia zou roepen
In ieder geval straks een danslesquote:Op donderdag 12 april 2007 10:07 schreef happyme28 het volgende:
Wat staat er op het programma vandaag eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |