Ja dat is de schuld van die gasten die de boodschappen doen, Palma heeft het al meerdere keren besteld.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
De hondjes eten met de pot mee, ze krijgen niet eens voer wat voor hun geschikt is
Oma, ik zeg hier alleen wat op de streams wordt gezegd, beetje opletten he.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:48 schreef petraa het volgende:
[..]
Negeer dat geval, hij/zij zit hier alleen om te ouwehoeren.![]()
dat dacht ik ook al!!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou Nicolaas niet gewoon een zakelijke deal met TIEN hebben. Een tijdje zitten voor een zakje met geld, de boel ff lekker terug vlot trekken en dan 'geregiseerd' weer vertrekken.....
Ja zou kunnen, even om zijn 10 mille borg terug te verdienen die hij met zijn diskwalificatie verloren is.quote:
Die vergelijking was toch ook te vies voor woorden.. Ik had echt verwacht dat er meerdere mensen tegelijk de aanval op hem zouden inzetten.. maar dat bleef dan weer uitquote:Op donderdag 12 april 2007 09:56 schreef noekje het volgende:
Huub heeft het over Brian z'n vergelijking met Diane.
Ze vinden het behoorlijk walgelijk geloof ik.
Het is ook zo'n vies onderkruipsel, die Brian.
Als ik die Diane was dan zou ik het ook wel weten de volgende keer. Sterker nog, ik zou hem zo opbellen. Kan die daarna weer tranen met tuiten janken.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die vergelijking was toch ook te vies voor woorden.. Ik had echt verwacht dat er meerdere mensen tegelijk de aanval op hem zouden inzetten.. maar dat bleef dan weer uit![]()
Wat zei Brian dan over Diana?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:57 schreef getl0st het volgende:
[..]
Die vergelijking was toch ook te vies voor woorden.. Ik had echt verwacht dat er meerdere mensen tegelijk de aanval op hem zouden inzetten.. maar dat bleef dan weer uit![]()
Iets van dat Huub dit alleen voorpunten deed en het met gevoel moest doen, en dat ie bij Diana geen punten krijgt ofzoquote:Op donderdag 12 april 2007 09:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat zei Brian dan over Diana?
Brian had het over over de slechte motivatie van Huub (alleen om CP) met de kook wedstrijd.. en vroeg zich af.. aangezien er geen CP op het hoofd van diana staan of zijn motiviatie daar wel gemeend is..quote:Op donderdag 12 april 2007 09:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat zei Brian dan over Diana?
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Brian had het over over de slechte motivatie van Huub (alleen om CP) met de kook wedstrijd.. en vroeg zich af.. aangezien er geen CP op het hoofd van diana staan of zijn motiviatie daar wel gemeend is..
Dus het is een ongelofelijk domme vergelijking, hij zou volgens Brians theorie dus helemaal geen aandacht aan Diane moeten besteden en dat doet hij wel dus Brianquote:Op donderdag 12 april 2007 10:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Brian had het over over de slechte motivatie van Huub (alleen om CP) met de kook wedstrijd.. en vroeg zich af.. aangezien er geen CP op het hoofd van diana staan of zijn motiviatie daar wel gemeend is..
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:04 schreef noekje het volgende:
Toen Huub even tegen Brian zei dat hij geen flikker deed voor de zangles van Judith vond hij dat opeens geen vergelijking.
Welkom in de wondere wereld die Brian z'n brein heet.
Had je iets anders verwacht dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:05 schreef Liess het volgende:
Palma zegt dat die hond geplast heeft binnen, en Amanda blijft zitten?
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:06 schreef Liess het volgende:
Ja ik had verwacht dat ze Natasia zou roepen
In ieder geval straks een danslesquote:Op donderdag 12 april 2007 10:07 schreef happyme28 het volgende:
Wat staat er op het programma vandaag eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |