Nee wel op dat Brian naast Mama gaat slapen...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
Wedjes op waar Amanda gaat slapen?
ik wed op Amanda naast Mamaquote:Op donderdag 12 april 2007 01:26 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee wel op dat Brian naast Mama gaat slapen...
Hepie vindt van wel...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:28 schreef Day het volgende:
Hepie en Hepie zijn uitgereld?
je probeert wat te bewerkstelligen?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:30 schreef mootie het volgende:
[..]
Hepie heeft geen stem in deze kwestie![]()
Hepie wel...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:30 schreef patist het volgende:
[..]
je probeert wat te bewerkstelligen?
zichzelf aan het uitlaten ?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:32 schreef PietjePuk63 het volgende:
Waar zijn de Hepie-hondjes eigenlijk?
Waar zijn die keffertjes eigenlijk?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:31 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Heeft iemand gezien of Amanda nog wel eens op de hondjes let ?
Hou je mond!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen gehepie vannacht?
Verbazingwekkend...
Kan ze niet ontdekken.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:33 schreef Sarah-Louise het volgende:
[..]
Waar zijn die keffertjes eigenlijk?
Met een mes in je rug hepie je niet lekkerquote:Op donderdag 12 april 2007 01:33 schreef Ian_Nick het volgende:
Geen gehepie vannacht?
Verbazingwekkend...
De febo wordt tegenwoordig ook wel de kennel genoemd?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:35 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Kan ze niet ontdekken.
Net in de gameroom ook al niet.
Ik hoop het want ik zie niet dat Amanda (de hoognodige) zorg heeft voor de beestjesquote:Op donderdag 12 april 2007 01:36 schreef akveor het volgende:
[..]
De febo wordt tegenwoordig ook wel de kennel genoemd?
Nou hoop het voor die hondjes.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:36 schreef akveor het volgende:
[..]
De febo wordt tegenwoordig ook wel de kennel genoemd?
Vooral niet als Hepie een vlijmscherpe messenset naast zich op het nachtkastje heeft liggen...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:35 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Met een mes in je rug hepie je niet lekker![]()
Voorheen lag Amanda binnen de 21 cm grens, nu is het wel 121 cm ........quote:Op donderdag 12 april 2007 01:35 schreef PietjePuk63 het volgende:
De échte Hepie & Hepie liggen nog immer lieflijk te slapen.
Nee, maar kok Martin is wel in de buurt geweest ......quote:Op donderdag 12 april 2007 01:38 schreef Sug4r het volgende:
Zit er een chinees in de buurt misschien?![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:38 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, maar kok Martin is wel in de buurt geweest ......
volgens mij de camera's die bewegenquote:Op donderdag 12 april 2007 01:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat zijn die pieptonen daar altijd 's nachts?
Jaap's spijsverteringquote:Op donderdag 12 april 2007 01:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Kan de wasmachine/droger zijn of de airco. Beiden maken dat soort geluidjes.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Hoop het niet voor ze, erg link voor ze met al die hagedissen in de tuin, straks worden ze door zo eentje opgesloktquote:
Daar lijkt Amanda zeker op, al denkt ze zelf dat ze een onweerstaanbaar mooie sexbom isquote:Op donderdag 12 april 2007 01:41 schreef mootie het volgende:
Gremlin in beeld!
quote:Op donderdag 12 april 2007 01:42 schreef Leandra het volgende:
Gaat ze ze ook nog uitlaten of zijn ze gewend in het toilet te zeiken??
Sheit.... verkeerde stream...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:41 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda heeft haar dogs gevonden
[afbeelding]
Als ze die grote witte zonnebril opheeft lijkt ze op ET, nee, dat is zielig voor ET... In ieder geval op een alien!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Daar lijkt Amanda zeker op, al denkt ze zelf dat ze een onweerstaanbaar mooie sexbom is![]()
Ze probeert haar dier-onvriendelijke imago af te schuddenquote:Op donderdag 12 april 2007 01:44 schreef Judah het volgende:
Gadverdamme. Ranzigheid ten top. Met twee honden en een rat in bed. Bah bah bah.
Persoonlijk vind ik die hondjes nog wel kunnen maar die RAT!!!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze probeert haar dier-onvriendelijke imago af te schudden![]()
Ze probeert wel meer. Slagen zal ze zelden.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze probeert haar dier-onvriendelijke imago af te schudden![]()
Wanneer krijgt syl een fotoshootquote:Op donderdag 12 april 2007 01:43 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Daar lijkt Amanda zeker op, al denkt ze zelf dat ze een onweerstaanbaar mooie sexbom is![]()
Dan heeft hij toch echt de verkeerde immuniteit gegeven.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Nicolaas en Sylvia praten en lachen nog wat. Duidelijk dat die twee elkaar goed met elkaar overweg kunnen.
[afbeelding]
Ze moet hem zelf betalenquote:Op donderdag 12 april 2007 01:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat is pas over anderhalf jaar, als ze de villa heeft gewonnen![]()
Wie had hij dan immuniteit moeten geven volgens jou?quote:Op donderdag 12 april 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heeft hij toch echt de verkeerde immuniteit gegeven.
Waarom ? Het was uit alle gesprekken duidelijk dat Eric zwakker staat bij BANJ. Sylvia is niet het primaire target.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:48 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heeft hij toch echt de verkeerde immuniteit gegeven.
Brian natuurlijk. Lijkt me zo logisch als wat. Jaap heeft alleen een 100% backup van Brian. Zonder Brian heb je de beste kans om iemand eruit te krijgen komende exitronde. Door de totaal verkeerde keuze van Nicolaas is die mogelijkheid weg en gaat er weer niemand uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wie had hij dan immuniteit moeten geven volgens jou?
Het is echt onmogelijk om Sylvia of Eric er uit te krijgen, dus een enorm domme keuze van Nicolaas. Hij heeft dé kans laten schieten om er echt iemand uit te krijgen.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Waarom ? Het was uit alle gesprekken duidelijk dat Eric zwakker staat bij BANJ. Sylvia is niet het primaire target.
Nicolaas kwam met de keuze vd snackbarquote:Op donderdag 12 april 2007 01:49 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Wie had hij dan immuniteit moeten geven volgens jou?
Voor iemand die de eerste keer al heel erg snel uit het spel lag? Denk het niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:48 schreef PC eend het volgende:
Zijn huubje en eric in relstaking
Of zijn ze nu al bang voor nicolaas
Daar ben ik ook bang voor, maar dan wil de snackbar er dus ook niemand uit.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nicolaas kwam met de keuze vd snackbar
Dat snap ik, maar ik ga er van uit dat Japio niet weggestemd MAG worden. Gewoon een dienst-instructie aan Nicolaas. Te veel TV als het tot een huwelijk komt. De redactie dringt er niet voor niets op aan het huwelijk 1 maand eerder te plannen.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian natuurlijk. Lijkt me zo logisch als wat. Jaap heeft alleen een 100% backup van Brian. Zonder Brian heb je de beste kans om iemand eruit te krijgen komende exitronde. Door de totaal verkeerde keuze van Nicolaas is die mogelijkheid weg en gaat er weer niemand uit.
Huub lag er eerder uit hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 01:54 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Voor iemand die de eerste keer al heel erg snel uit het spel lag? Denk het niet.
Als Nicolaas voor de ontslagronde van volgende week de groep van huub kiest, is de kans groot dat eric weggestemd wordt.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian natuurlijk. Lijkt me zo logisch als wat. Jaap heeft alleen een 100% backup van Brian. Zonder Brian heb je de beste kans om iemand eruit te krijgen komende exitronde. Door de totaal verkeerde keuze van Nicolaas is die mogelijkheid weg en gaat er weer niemand uit.
Huwelijk kan net zo goed morgen plaatsvinden, het is nep en levert alleen maar extra beeldmateriaal opquote:Op donderdag 12 april 2007 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik ga er van uit dat Japio niet weggestemd MAG worden. Gewoon een dienst-instructie aan Nicolaas. Te veel TV als het tot een huwelijk komt. De redactie dringt er niet voor niets op aan het huwelijk 1 maand eerder te plannen.
Als dat écht zo is, dan is wat mij betreft het programma ten einde. Ik ga er dus nog steeds van uit dat het NIET zo is, misschien tegen beter weten in.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik ga er van uit dat Japio niet weggestemd MAG worden. Gewoon een dienst-instructie aan Nicolaas. Te veel TV als het tot een huwelijk komt. De redactie dringt er niet voor niets op aan het huwelijk 1 maand eerder te plannen.
Huub heeft nog geen enkele keer door eigen toedoen uit het spel gelegen. Die keer met Nathanael was dus een foutje en is recht gezet.quote:
Hij zal wel proberen neutraal te blijven tot die tijdquote:Op donderdag 12 april 2007 01:56 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Als Nicolaas voor de ontslagronde van volgende week de groep van huub kiest, is de kans groot dat eric weggestemd wordt.
Zou Nicolaas niet gewoon een zakelijke deal met TIEN hebben. Een tijdje zitten voor een zakje met geld, de boel ff lekker terug vlot trekken en dan 'geregiseerd' weer vertrekken.....quote:Op donderdag 12 april 2007 01:55 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor, maar dan wil de snackbar er dus ook niemand uit.
Ik kan me alleen niet voorstellen dan Nicolaas zich voor zoiets zou laten lenen.
En de She-fans maar volhouden dat de redactie tegen Huub isquote:
Oh god, ik heb geen breedbeeld, wat nu??quote:Op donderdag 12 april 2007 01:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Huwelijk kan net zo goed morgen plaatsvinden, het is nep en levert alleen maar extra beeldmateriaal op
Heheh eindelijk eens iemand hier die het echt snapt!quote:Op donderdag 12 april 2007 01:53 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nicolaas kwam met de keuze vd snackbar
Als je het echt goed gevolgd hebt moet je toch weten dat die kans echt 0 is.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:56 schreef rencho03 het volgende:
[..]
Als Nicolaas voor de ontslagronde van volgende week de groep van huub kiest, is de kans groot dat eric weggestemd wordt.
Gelukkig blijf jij vernieuwend.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
En de She-fans maar volhouden dat de redactie tegen Huub is![]()
Als hij het duidelijk maakt, zal Sylvia Eric laten vallen.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:57 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Hij zal wel proberen neutraal te blijven tot die tijd
Precies! dat weet ik wel 99% zeker. Jij snapt het.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou Nicolaas niet gewoon een zakelijke deal met TIEN hebben. Een tijdje zitten voor een zakje met geld, de boel ff lekker terug vlot trekken en dan 'geregiseerd' weer vertrekken.....
Ik geloof absolut niet in dat soort theorieën. Dat werk gewoon niet. Zulke dingen vallen op en halen een programma naar beneden. De redaxtie is slim genoeg om dat ook door te hebben. Als zoiets ooit bekend zou worden is dat het einde van dit soort programma's. Daarom denk ik dus dat het niet op die manier gebeurt. Er wordt wel veel gestuurd, maar er wordt niets 'verplicht' enzo. Dat geloof ik tenminste niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:57 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Zou Nicolaas niet gewoon een zakelijke deal met TIEN hebben. Een tijdje zitten voor een zakje met geld, de boel ff lekker terug vlot trekken en dan 'geregiseerd' weer vertrekken.....
Dit is de enige kans om iemand weg te stemmen.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je het echt goed gevolgd hebt moet je toch weten dat die kans echt 0 is.
Ah geeft toch niet, het stukje beeld zwart is dan Japio en het stukje beeld wit is dan Cora...quote:Op donderdag 12 april 2007 01:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh god, ik heb geen breedbeeld, wat nu??![]()
Ik ben SHE fan en geloof dat de redactie enorm blij is met Huub. Ze geven hem niet voor niets die alcohol restricties.quote:Op donderdag 12 april 2007 01:58 schreef Dynabite het volgende:
[..]
En de She-fans maar volhouden dat de redactie tegen Huub is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |