bijna overwerktquote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend!
Zolang Amersfoort ook maar blijft waar ik weet hoe ik het niet moet vinden.quote:
beginnen? het is al bijna afgelopen manquote:Op woensdag 11 april 2007 21:25 schreef Pheno het volgende:
Ik vraag me echt af wanneer dat 'leven' nu eens gaat beginnen
Ik ben er zelf niet bij geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
beginnen? het is al bijna afgelopen man
Ergens tussen je 17e en je 24e toch? Daarna is het alleen maar werken en doodgaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:25 schreef Pheno het volgende:
Ik vraag me echt af wanneer dat 'leven' nu eens gaat beginnen
Dat wil je niet, geloof me.quote:
ah, heb ik dat gemistquote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ergens tussen je 17e en je 24e toch? Daarna is het alleen maar werken en doodgaan.
Doorzichtig? Het is uitgebreid aan bod geweest dat ik een nieuwe naam wilde hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef nixxx het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/176394maar wel erg doorzichtig
men.. drie twee topics... ga eens werken overdag
ik zal wel moeten, de enige manier om vrij te krijgen lijkt het wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat wil je niet, geloof me.
* ervaringsdeskundige meldt.
Welnee, jouw baas heeft een probleem en jij bent op één of andere manier de probleemeigenaar geworden. Gewoon terugspelen die bal, goedschiks of kwaadschiks. Het is wettelijk vastgelegd dat jij minimaal een x aantal dagen vrij moet nemen per jaar....quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zal wel moeten, de enige manier om vrij te krijgen lijkt het wel.
Hoi Klikootje,quote:
Een beetje het Singles topic dichtmsijten en hard wegrennen, hoe durf je!quote:
dat moet ik nog even lezenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Doorzichtig? Het is uitgebreid aan bod geweest dat ik een nieuwe naam wilde hoor.
Makkelijk gezegdquote:Op woensdag 11 april 2007 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, jouw baas heeft een probleem en jij bent op één of andere manier de probleemeigenaar geworden. Gewoon terugspelen die bal, goedschiks of kwaadschiks. Het is wettelijk vastgelegd dat jij minimaal een x aantal dagen vrij moet nemen per jaar....
Hihi.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Een beetje het Singles topic dichtmsijten en hard wegrennen, hoe durf je!![]()
Gewoon dichthoudenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Een beetje het Singles topic dichtmsijten en hard wegrennen, hoe durf je!![]()
... en makkelijk gedaan ook. Mijn voormalig manager heeft ooit wel eens mijn vakantie aanvraag voor 3,5 week geweigerd omdat 'het operationele werk er onder zou lijden'. Zelf had de floeperd vijf weken vakantie gepland in het hoogseizoen...quote:
Heel ander voorbeeld my dear. Geheel anders situatiequote:Op woensdag 11 april 2007 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en makkelijk gedaan ook. Mijn voormalig manager heeft ooit wel eens mijn vakantie aanvraag voor 3,5 week geweigerd omdat 'het operationele werk er onder zou lijden'. Zelf had de floeperd vijf weken vakantie gepland in het hoogseizoen...
Deze jongen is gewoon 3,5 week op vakantie geweest... Het feit dat er ondercapaciteit was en onvoldoende mogelijkheid om personen werk van elkaar over te laten nemen was niet mijn probleem...
En ja, dat heeft wat moeite gekost voor het was geregeld...
Ach, dan heb ik nog sc's zat lopenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori wacht vol spanning op het slotje
Deze discussie komt maandelijks voorbij. Het ding gaat vanzelf wel op slot (of muteert naar een Hoe Voel Je Je Nu In Tenenkrommend En Tranentrekkend En Vooral Meelijwekkend Detail), maar ik zou mijn adem niet inhouden.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori wacht vol spanning op het slotje
Heerlijk altijd, die periodes dat ineens alles achter elkaar het ineens niet meer doet. Eerst m'n pc, toen m'n dvd speler, nu de tv. Mijn ontspanning, wat doen ze?quote:
Ik post maar alvast mee, want zoals het er naar uitziet gaat dat onze nieuwe SC worden...quote:
Ik zo van je leven wat doe je? Stomforum en Fok deden het ook al een tijd niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heerlijk altijd, die periodes dat ineens alles achter elkaar het ineens niet meer doet. Eerst m'n pc, toen m'n dvd speler, nu de tv. Mijn ontspanning, wat doen ze?
Lieve Twist, was jij er al van op de hoogte dat afgelopen nacht de complete zenderindeling overhoop is gegooid? De kanalen van je TV opnieuw instellen zou een hoop problemen moeten verhelpen!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heerlijk altijd, die periodes dat ineens alles achter elkaar het ineens niet meer doet. Eerst m'n pc, toen m'n dvd speler, nu de tv. Mijn ontspanning, wat doen ze?
Dat klinkt als het paard van de schillenboer...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:48 schreef nixxx het volgende:
het stinkt hier naar Blenko
Nou ja, in alle eerlijkheid, als ik geen sc had zat ik al meer dan een jaar niet echt meer op Fok!. Het is al jaren te verONZd om nog (voor zover ooit) door te kunnen gaan voor een serieus discussieforum, en iedereen die een kusknufkroelforum wil kan zich maar beter realiseren dat ze daar een groot hek omheen dienen te plaatsen.quote:
Bij ons twee weken geleden al.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieve Twist, was jij er al van op de hoogte dat afgelopen nacht de complete zenderindeling overhoop is gegooid? De kanalen van je TV opnieuw instellen zou een hoop problemen moeten verhelpen!
Wat een schattig optimismequote:Op woensdag 11 april 2007 16:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
* Cara bekijkt zichzelf eens goed..jep..ik kan het niet ontkennen..alles erop en eraan![]()
Trouwens volgens mij heeft dat niets met vrouwzijn te maken hoor... hoop ik dan toch..er zullen toch ook nog wel "opgeruimde mannen " zijn..![]()
Zijn die wel ontopic?quote:
Idem, en god weet waarom ik eigenlijk hier zit. En dan ben ik nog atheist ook nogquote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, in alle eerlijkheid, als ik geen sc had zat ik al meer dan een jaar niet echt meer op Fok!. Het is al jaren te verONZd om nog (voor zover ooit) door te kunnen gaan voor een serieus discussieforum, en iedereen die een kusknufkroelforum wil kan zich maar beter realiseren dat ze daar een groot hek omheen dienen te plaatsen.
In BeF komt geregeld 'bier' langs. De 'frituur' is wat weggevallenquote:
Nee dat wist ik niet, hoe moest ik dat weten? Terwijl de tv het net nog gewoon deed. En laatst moest dat ook al. Wtf!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieve Twist, was jij er al van op de hoogte dat afgelopen nacht de complete zenderindeling overhoop is gegooid? De kanalen van je TV opnieuw instellen zou een hoop problemen moeten verhelpen!
Dat bedoel ik.quote:
Nee hoor... Het werkt alleen niet als je een vriendin hebt die niet de huishoudelijke eigenschappen van _Cara_ heeft...quote:
en dat voor zo'n levenswijze dame als Caraquote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja alleen wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg naief
Uh, nou moet je me even helpen, wat is het verband?quote:
Hij doelde op het woordje god.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Uh, nou moet je me even helpen, wat is het verband?
Dat god het weet en die vertelt me niets.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Uh, nou moet je me even helpen, wat is het verband?
Dat dusquote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hij doelde op het woordje god.
Wilde gok hoor.
* AirwiN pakt z'n jongleerballen uit de kast!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Goed ik druk wel weer een keer op all freq scan, mogen jullie me het komende half uur vermaken.
Gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hij doelde op het woordje god.
Wilde gok hoor.
Ik laat m'n mannenopmerking maar even achterwege.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN pakt z'n jongleerballen uit de kast!
Ah, eindelijk alleenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Hier kan idd wel een slot op als jullie allemaal de feedback als nieuwe sc gebruiken.
alsof je me mistquote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Hier kan idd wel een slot op als jullie allemaal de feedback als nieuwe sc gebruiken.
Jou wel, je negatieve inborst alleen niet.quote:
Het echte leven heeft me zo gevormd.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jou wel, je negatieve inborst alleen niet.
Ik heb vanmiddag trouwens zitten luisteren naar Joe, maar ik kon me niet genoeg concentreren om er nu wat over te kunnen zeggen. Wat overigens niet aan de muziek ligt.quote:
Dus je hebt wel een echt leven gehad?quote:
Het heeft absoluut helemaal niets achtergelaten?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag trouwens zitten luisteren naar Joe, maar ik kon me niet genoeg concentreren om er nu wat over te kunnen zeggen. Wat overigens niet aan de muziek ligt.
Welke opmerking?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat een stomme opmerking van je in het feedbacktopic air. Gelukkig zien de smileys er niet serieus uit.
Voor een iets te ernstig auto ongeluk wel jaquote:Op woensdag 11 april 2007 22:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dus je hebt wel een echt leven gehad?
Ja, weldegelijk. Tijdens je afwezigheid zijn er regelmatig nostalgische Pengu-posts geweest.quote:
Waar gaan we reincarneren?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef Q. het volgende:
Jullie waren okay.
studenten en Qquote:
Kut, mijn eerste serieuze post van alle reeksen waar ik gepost hebquote:Op woensdag 11 april 2007 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor een iets te ernstig auto ongeluk wel ja
Vraag het maar aan BttD.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor alle meelezende R&Pers, jullie zijn vante welkom om jullie verhaal met ons en de rest te delen. we kunnen echt wel serieus posten, kom het gewoon eens ontdekken
Pas op, ik kan de search gebruikenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, weldegelijk. Tijdens je afwezigheid zijn er regelmatig nostalgische Pengu-posts geweest.
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 11 april 2007 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor alle meelezende R&Pers, jullie zijn vante welkom om jullie verhaal met ons en de rest te delen. we kunnen echt wel serieus posten, kom het gewoon eens ontdekken
Geef toe dat je er om moest lachen!quote:
gelukkig niet zo ernstig als waar thisbe mee geconfronteerd was afgelopen weekend als ik het een beetje begrepen heb...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor een iets te ernstig auto ongeluk wel ja
Kijk uit! Je wordt misschien wel aangenaam verrast.quote:
Ik ken haar verhaal niet, dus ik kan niet vergelijken.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
gelukkig niet zo ernstig als waar thisbe mee geconfronteerd was afgelopen weekend als ik het een beetje begrepen heb...![]()
Ik heb een suggestie gedaan in de R&P Feedback waar de kwaliteit van de R&P SC weer wat mee omhoog zou kunnen...quote:
Ik deed zo:quote:
Maar stiekum zat jequote:
Ik roep wel eens "LOL"quote:
Als je me weg wil hebben kan je dat ook gewoon zeggen hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een suggestie gedaan in de R&P Feedback waar de kwaliteit van de R&P SC weer wat mee omhoog zou kunnen...
geloof dat ze op een of andere manier met een auto ongeluk geconfronteerd is waarbij iemand het niet overleefd heeft.. dat is mijn interpretatie van een paar posts van haar hoor.. en gelukkig is jouw ongeluk niet zo ernstig geweest dat we geen Pinguquote:Op woensdag 11 april 2007 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken haar verhaal niet, dus ik kan niet vergelijken.
Ach, ik mis wat dingen, maar typen kan ik nog. Doden zijn natuurlijk een stuk ergerquote:Op woensdag 11 april 2007 22:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
geloof dat ze op een of andere manier met een auto ongeluk geconfronteerd is waarbij iemand het niet overleefd heeft.. dat is mijn interpretatie van een paar posts van haar hoor.. en gelukkig is jouw ongeluk niet zo ernstig geweest dat we geen Pingugehad hadden hier
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar stiekum zat jeachter je PC'tje!
Jou? Nooit!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je me weg wil hebben kan je dat ook gewoon zeggen hoor.
Zelfs geen beleefdheidslachje?quote:
Nope.quote:
wij zijn de vreemde bobbel waar je iin prikt af en toe.. of krastquote:Op dit moment heeft de SC hier inderdaad de 'oh, dat is er óók nog'-status. Als een vreemde bobbel op je lichaam: het zit er, soms prik je er een beetje in, maar wat je ermee moet weet je niet. Hoe goed ik het ook met enkelen daar kan vinden: die SC-reeks is nu hier achtergelaten, terwijl het inderdaad echt een club binnen een club is.
quote:
gelukkig leef je nogquote:Op woensdag 11 april 2007 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik mis wat dingen, maar typen kan ik nog. Doden zijn natuurlijk een stuk erger
Oh ja, die loopt hier ook nog ergens rond. Of is al naar bedquote:Op woensdag 11 april 2007 22:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
gelukkig leef je nogen je zit nu kut op je werk.. maar je hebt een lief vrouwding thuis enz..
![]()
je zit iig niet in een rolstoel enz, want die krijg je niet achterin een mx-5quote:Op woensdag 11 april 2007 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, die loopt hier ook nog ergens rond. Of is al naar bed
En voor de rest weet je niet of het gelukkig is
Anders heb je even geduld, tot de gc mods er mee instemmen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:31 schreef AirwiN het volgende:
Wie kickt deze even naar [GC]?
Godt natuurlijk. Als Ex-GCmodquote:Op woensdag 11 april 2007 22:31 schreef AirwiN het volgende:
maar dan blijft burdie hier zo alleen....quote:Op woensdag 11 april 2007 22:31 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga clumsy missen...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Anders heb je even geduld, tot de gc mods er mee instemmen.
Voel je maar lulligquote:Op woensdag 11 april 2007 22:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
je zit iig niet in een rolstoel enz, want die krijg je niet achterin een mx-5
die had je toch? of moet ik me nu heeeeeel lullig gaan voelen?
Jij bent dan ook naturally blonde... Ik zal wat langzamer typen!quote:
wat waskeburt en wanneer dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voel je maar lullig
het is een mazda 3
We spannen samen om te vertrekken uit het krasforum richting GC, zoals ooit al eerder bedacht was. Als ze nu eens eerder luisterden....quote:
iig het merk goedquote:Op woensdag 11 april 2007 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voel je maar lullig
het is een mazda 3
Die is de bron van alle kwaad. Die doet alle bier posts en zegt vervolgens dat dat de kwaliteit van de SC drastisch naar beneden haalt...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar dan blijft burdie hier zo alleen....
O. Is dat al?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
We spannen samen om te vertrekken uit het krasforum richting GC, zoals ooit al eerder bedacht was. Als ze nu eens eerder luisterden....
En dan GC SC noemen, daar heb je de old loungers mee.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat deze SC naar GC?
De mods hierquote:
ik merk het vanzelf welquote:Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat deze SC naar GC?
Om maar niet te spreken van die vunzighedenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is de bron van alle kwaad. Die doet alle bier posts en zegt vervolgens dat dat de kwaliteit van de SC drastisch naar beneden haalt...
bi-atchquote:Op woensdag 11 april 2007 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is de bron van alle kwaad. Die doet alle bier posts en zegt vervolgens dat dat de kwaliteit van de SC drastisch naar beneden haalt...
Terug naar af dus. Met Singles als titel?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
We spannen samen om te vertrekken uit het krasforum richting GC, zoals ooit al eerder bedacht was. Als ze nu eens eerder luisterden....
Bieratch is wellicht beter passend!quote:
Yep, dat is het deel van de compromis die de mods maar moeten toegevenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Terug naar af dus. Met Singles als titel?
Moeten we het niet "oude maagden" noemen?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan GC SC noemen, daar heb je de old loungers mee.
"Q's Posse"quote:Op woensdag 11 april 2007 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe gaat deze SC dan heten? Het Utrecht kliekje? Q's SC?
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan GC SC noemen, daar heb je de old loungers mee.
Nep-single.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Als het singles gaat heten ben ik weg
Strikt genomen zijn we genezen als we hier niet meer thuishoren... Kunnen we daar wat mee?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe gaat deze SC dan heten? Het Utrecht kliekje? Q's SC?
VV dan?quote:
quote:
En? Iemand al dwangbuis af?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strikt genomen zijn we genezen als we hier niet meer thuishoren... Kunnen we daar wat mee?
Ex-TBS SC?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strikt genomen zijn we genezen als we hier niet meer thuishoren... Kunnen we daar wat mee?
Depri Door lijkt me historisch beter.quote:
Depri Door lijkt me historisch beter. En het ondersteund het onregelmatige "Tieten!" beterquote:
Depri-af SCquote:Op woensdag 11 april 2007 22:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Depri Door lijkt me historisch beter.
Dat klinkt als een potentieel R&P topic. Genoeg misleide en misbruikte meisjes van onder de twintig die daar kunnen posten denk ik...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:39 schreef Anthraxx het volgende:
Heatwave's kliek.
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt als een potentieel R&P topic. Genoeg misleide en misbruikte meisjes van onder de twintig die daar kunnen posten denk ik...
geen idee, zoek het uitquote:
Dat is 'm... We maken van BeF de BeT... Bier en Tieten SC!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Depri Door lijkt me historisch beter. En het ondersteund het onregelmatige "Tieten!" beter.
Dat probeer ik ook... Door middel van jou...quote:
Daar wil ik wel een kliekje mee vormen!quote:
of BeFT Bier en Frituur Tietenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is 'm... We maken van BeF de BeT... Bier en Tieten SC!
je wilt BeF(T) ? of bouncen?quote:
Bestaan wel, of er moet een meteoor op de fokserver vallen....of Breuls moet een drop table doen...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[imgl=http://i161.photobucket.com/albums/t223/Mardoek_photo/bouncy.gif]afbeelding[/imgl]]
Tijd om naar bed te gaan!
Welterusten mensen! Ben benieuwd of we morgen nog bestaan...
[GC Kliek SC]quote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef Q. het volgende:
Slaaptijd. Tot in GC.
Ik weet niet wat het is, maar dat laatste acht ik nog best waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bestaan wel, of er moet een meteoor op de fokserver vallen....of Breuls moet een drop table doen...
Jij bent?... Yvonne?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heb ik niet voor niets eigenhandig om zeep geholpen.
Ach, niet alsof een drop table voor morgenochtend afgelopen isquote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bestaan wel, of er moet een meteoor op de fokserver vallen....of Breuls moet een drop table doen...
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, niet alsof een drop table voor morgenochtend afgelopen is.
Bij Breuls nietquote:Op woensdag 11 april 2007 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, niet alsof een drop table voor morgenochtend afgelopen is.
Doodsverwensing!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is op zich wel weer een reden om vóór te zijn...
Daar heb je nou sportbeehaas voor.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:50 schreef nixxx het volgende:
even vraagje voor de vrouwen.. is zo hardlopen niet ontzettend pijnlijkals alles zo op en neer stuitert?
Of cup A-.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar heb je nou sportbeehaas voor.
maar die heeft dame in gifje niet aan.. maar heb je het ooit zo geprobeerd?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar heb je nou sportbeehaas voor.
TD nietquote:
daarom ren ik nooit.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:50 schreef nixxx het volgende:
even vraagje voor de vrouwen.. is zo hardlopen niet ontzettend pijnlijkals alles zo op en neer stuitert?
nee, dat is omdat je surinamer bentquote:
nee, ik heb grote tieten omdat ik surinamer benquote:Op woensdag 11 april 2007 22:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee, dat is omdat je surinamer bent
PI! PI! PI! PI! PI!
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, ik heb grote tieten omdat ik surinamer ben
en zo voorts.
Ik ging wel gewoon joggen met een gewone bh, maar dan wel echt een strak shirt aanquote:Op woensdag 11 april 2007 22:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar die heeft dame in gifje niet aan.. maar heb je het ooit zo geprobeerd?
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt als een potentieel R&P topic. Genoeg misleide en misbruikte meisjes van onder de twintig die daar kunnen posten denk ik...
Tijd voor interessante gesprekken?quote:Op donderdag 12 april 2007 07:23 schreef Q. het volgende:
Hey, we zitten nog in R&P!
gewoon je schouders eronderquote:Op donderdag 12 april 2007 08:14 schreef Pheno het volgende:
Geen GC
Oh ok.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon je schouders eronder
enneh gooi t in de groep
ik ken t nummer niet, wat is de totale tekst?quote:Op donderdag 12 april 2007 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ok.
Ik ben getroffen door een nummer van van dikhout: niemand nodig om eenzaam te zijn
Zie het positief in: nog een dagje extra zonder Heatwavequote:Op donderdag 12 april 2007 08:14 schreef Pheno het volgende:
Geen GC
* usenet afzoekt *quote:Op donderdag 12 april 2007 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ok.
Ik ben getroffen door een nummer van van dikhout: niemand nodig om eenzaam te zijn
Vertel eens, waarom vind je jezelf kansloos?quote:
Je zou natuurlijk ook om een samenvatting kunnen vragenquote:Op donderdag 12 april 2007 08:45 schreef _Cara_ het volgende:
Verdorie nu moet ik echt gaan terug lezen.. ben de draad kwijt geraakt als je maar half leest.. ik snap er niets meer van...
Samenvatting: er komt misschien een verhuizing om hier ruimte te bieden aan een meer op R&P gerichte SC.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:45 schreef _Cara_ het volgende:
Verdorie nu moet ik echt gaan terug lezen.. ben de draad kwijt geraakt als je maar half leest.. ik snap er niets meer van...
Praat ik toch voor mijn beurt!quote:Op donderdag 12 april 2007 08:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook om een samenvatting kunnen vragen.
Of op een vrijwilliger kunnen wachtenquote:Op donderdag 12 april 2007 08:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook om een samenvatting kunnen vragen.
Welnee, jouw samenvattingen, in tegenstelling tot de mijne, zijn, bij gebrek aan een beter woord, samengevatquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 08:45 schreef _Cara_ het volgende:
Mja, het is wel érg beknopt geworden. Zelfs Frenkie heb ik nog niet eens genoemd!quote:Op donderdag 12 april 2007 08:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welnee, jouw samenvattingen, in tegenstelling tot de mijne, zijn, bij gebrek aan een beter woord, samengevat.
quote:Op donderdag 12 april 2007 08:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mja, het is wel érg beknopt geworden. Zelfs Frenkie heb ik nog niet eens genoemd!
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor... Het werkt alleen niet als je een vriendin hebt die niet de huishoudelijke eigenschappen van _Cara_ heeft...
We sturen wel een verhuisadres per PM, beloofd?quote:Op donderdag 12 april 2007 08:58 schreef _Cara_ het volgende:
Als jullie maar niet zonder mij vertrekken..![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
We sturen wel een verhuisadres per PM, beloofd?.
Ah, jij verzorgt de verhuiskaartjes?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
We sturen wel een verhuisadres per PM, beloofd?.
Gaan ze alweer proberen om ons uit R&P te verjagen?quote:Op donderdag 12 april 2007 08:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Samenvatting: er komt misschien een verhuizing om hier ruimte te bieden aan een meer op R&P gerichte SC.
Wie immer. En nu hebben ze een nieuwe reden gevonden.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gaan ze alweer proberen om ons uit R&P te verjagen?![]()
Iets met een rondje wat weer vol is!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gaan ze alweer proberen om ons uit R&P te verjagen?![]()
Ja, ik had ook al een deja vuquote:Op donderdag 12 april 2007 10:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iets met een rondje wat weer vol is!
Maar we weten het ook al hoe dit gaat aflopen.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
deja vu is goed!![]()
En zinloos aangezien je het al weet.![]()
Geen volle emmer en druppel?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iets met een rondje wat weer vol is!
Ik neem aan een nieuwe wereldburger?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef PhaE het volgende:
Yeah, Jamie is er eindelijk
11 april, 0:05 uur.
We hebben het ff 5 minuten gerekt, om niet alle aandacht van Maxima weg te trekken. Best sociaal, al zeg ik het zelf!
Ik ben weer weg, hij moet nog leren zuipen zoals zijn ouwe.
Feliquote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef PhaE het volgende:
We hebben het ff 5 minuten gerekt, om niet alle aandacht van Maxima weg te trekken. Best sociaal, al zeg ik het zelf!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef PhaE het volgende:
Feliciteerdquote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef PhaE het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef PhaE het volgende:
Auto's.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:18 schreef Sjowhan het volgende:
Vanochtend langs de garage, de radiator blijkt lek te zijn
Radiator laten bestellen (200 ex btw), reparatie gaat dus rond de 320 Euro kosten
Joepie
Daarbij geholpen door iemand die de illusie van ontopic slowchat nog niet kwijt isquote:Op donderdag 12 april 2007 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie immer. En nu hebben ze een nieuwe reden gevonden.
Die bestaan nietquote:Op donderdag 12 april 2007 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarbij geholpen door iemand die de illusie van ontopic slowchat nog niet kwijt is.
Dat heb ik gisteren ook geprobeerd te vertellen, maar luistert er ooit iemand naar mij? Neequote:Op donderdag 12 april 2007 10:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die bestaan niet![]()
Net als sc's die geen kliekje zijn.
De discussie er over is idd redelijk ontopic.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren ook geprobeerd te vertellen, maar luistert er ooit iemand naar mij? Nee.
bovenstaande lijkt tenminste nog ontopic
Nouja, ik zou in deze SC niet echt snel vertellen hoe het gaat met mijn psychologische problemen (waar ik eigenlijk heel dringend hulp bij wil, maar wat niet opschiet). Maar wat nou als ik dat bij wijze van experiment nu wel eens zou doen?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarbij geholpen door iemand die de illusie van ontopic slowchat nog niet kwijt is.
Op het gevaar af bot te zijn, is een internetforum daar überhaupt wel de goede plaats voor?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, ik zou in deze SC niet echt snel vertellen hoe het gaat met mijn psychologische problemen (waar ik eigenlijk heel dringend hulp bij wil, maar wat niet opschiet). Maar wat nou als ik dat bij wijze van experiment nu wel eens zou doen?
Vast niet. Maar wat is er wél de goede plaats voor? De opties zijn een beetje op hequote:Op donderdag 12 april 2007 11:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op het gevaar af bot te zijn, is een internetforum daar überhaupt wel de goede plaats voor?
Om ook maar even in het verleden te blijven hangen, hoe welkom we daar waren hebben we gezienquote:Op donderdag 12 april 2007 11:03 schreef Burdie het volgende:
BTW, voor niet gerelateerde R&P SC zijn we hier welkom: [SC] The Lounge #576
Niet zo kortzichtig jij, geef het gewoon nog eens een kans!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om ook maar even in het verleden te blijven hangen, hoe welkom we daar waren hebben we gezien.
Ik kan het me niet eens meer herinnerenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om ook maar even in het verleden te blijven hangen, hoe welkom we daar waren hebben we gezien.
Nu doe je het toch.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, ik zou in deze SC niet echt snel vertellen hoe het gaat met mijn psychologische problemen (waar ik eigenlijk heel dringend hulp bij wil, maar wat niet opschiet). Maar wat nou als ik dat bij wijze van experiment nu wel eens zou doen?
Ik zit in de mallemolen bij een psycholoog, psychiater, medicatie, etc. maar denk de hele dag aan niks anders meer dan dood willen. Dood, dood, dood. De rest lijkt allemaal zinloos, dus waarom nog doorgaan? Ik ben moe, heb er geen energie meer voor, voel me wanhopig... en je kunt het nóg zo vaak aangeven bij de huisarts of bij de psych, in feite verandert er gewoon helemaal niks. Er gebeurt niks. Er wordt op je in gepraat dat het beter zal gaan als ik dadelijk wél de juiste medicatie krijg, of de juiste dosering, maar tot die tijd wordt er niks gedaan. Ja, ik mag de crisisdienst bellen als ik het echt niet meer trek. Maar dat is toch van den zotte?.
Op zich is het niet iemand anders zijn/haar taak om mij dagelijks te vermaken, zodat ik maar afleiding heb, bezig ben, en niet aan de zinloosheid van alles hoef te denken... maar ik schreeuw om actie. En er gebeurt niks. Ik vraag me serieus af hoe lang ik dat nog ga volhouden.
Fok is geen medisch advies wat je zo te lezen wel nodig hebt. Fok is een verzameling van meningen en de ene zal er wat meer verstand van hebben dan de ander. Ideale plek om er even wat uit te gooien of met lot genoten te praten (al zal dat nooit lukken in een sc). De aanpak is naar mijn mening niet voor iedereen geschikt aangezien het verleidelijk is om alleen maar naar de meningen te luisteren die je wel bevallen.quote:(waar ik eigenlijk heel dringend hulp bij wil, maar wat niet opschiet)
Oh, dat doe ik ook wel als we hier sluiten. Of niet natuurlijk. Dat ligt verder niet aan de Lounge.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet zo kortzichtig jij, geef het gewoon nog eens een kans!
Dat is niet de manier waarop het werkt.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet zo kortzichtig jij, geef het gewoon nog eens een kans!
Daar worden wij van beschuldigd en jij zit daar uiteraard te dicht bovenop om een onafhankelijk oordeel over te vellenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:11 schreef Godlike02 het volgende:
SC's die zich volledig afsluiten van nieuwe personen is ook niet goed maar volgens mij zijn die er niet meer.
Zie je, zo moeilijk is het niet om ontopic te reagerenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu doe je het toch.![]()
In een SC komen mensen in het algemeen voor de SC en niet voor het onderwerp. Je kan dus pech hebben en mensen tegen komen die er geen verstand van hebben of er geen zin in hebben. Dat is ook hun goedrecht naar mijn bescheiden mening.
[..]
Fok is geen medisch advies wat je zo te lezen wel nodig hebt. Fok is een verzameling van meningen en de ene zal er wat meer verstand van hebben dan de ander. Ideale plek om er even wat uit te gooien of met lot genoten te praten (al zal dat nooit lukken in een sc). De aanpak is naar mijn mening niet voor iedereen geschikt aangezien het verleidelijk is om alleen maar naar de meningen te luisteren die je wel bevallen.
Je verhaal klinkt ernstig, maar ik zou geen wonderen verwachten van fok behalve je hart luchten en het er hopelijk even uit schreeuwen. Echte hulp zou ik dichterbij huis zoeken in de vorm van familie, vrienden en medische hulpverleners.
Volgens mij is een nieuwe nog nooit weg gepest.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar worden wij van beschuldigd en jij zit daar uiteraard te dicht bovenop om een onafhankelijk oordeel over te vellen.
Daar zijn toch gewoon ontopic topics voor? Lijkt me niet dat dat alleen in slowchat past.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:13 schreef Burdie het volgende:
En dan is het fijn als er mensen wat suggesties aan de hand kunnen doen, of misschien een andere 'ingang' kunnen suggereren (zoals mijn psych die wees op de crisisdienst, waar ik eerder niets vanaf wist).
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:18 schreef Sjowhan het volgende:
Vanochtend langs de garage, de radiator blijkt lek te zijn
Radiator laten bestellen (200 ex btw), reparatie gaat dus rond de 320 Euro kosten
Joepie
Er is geen ontopicquote:Op donderdag 12 april 2007 11:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Zie je, zo moeilijk is het niet om ontopic te reageren. Voor een medisch advies zit ik ook zeker in de mallemolen bij psych, psych en huisarts. Maar het gaat enorm traag. En dat frustreert. En dan is het fijn als er mensen wat suggesties aan de hand kunnen doen, of misschien een andere 'ingang' kunnen suggereren (zoals mijn psych die wees op de crisisdienst, waar ik eerder niets vanaf wist).
Verhard en niet openstaan voor hippiegeklei als Kumbaya zijn twee heel verschillende dingen. Zeker als je probeert de sfeer te sturen in een richting waar de SC niet naar toe wil kan je weerstand verwachten. Om kort te gaan, je verwacht (en verwachtte) dat de SC iets was wat ze niet is. En volgens mij ook met een nieuwe insteek niet gaat worden, of je moet net als bijv. bij de US userfoto's positiviteit verplicht gaan stellen. Nou, dat werktquote:Op donderdag 12 april 2007 11:17 schreef Burdie het volgende:
Een kusjekroelkliekje is niet goed, maar een verhard SC-topic is ook niet goed.
Zo gaat het altijd.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:17 schreef Burdie het volgende:
Nee, gewoon een beetje open-minded blijven. Een SC is absoluut niet geschikt voor hele lappen tekst, zoals ik die net heb gepost. En fok (cq internet) is niet geschikt voor échte hulpvragen, maar wel voor een hart onder de riem, en eventjes wat afleiding. Een kusjekroelkliekje is niet goed, maar een verhard SC-topic is ook niet goed. Ik heb daar een tijdje geleden met mijn Kubayaa-stemming onder mijn andere account wat in proberen te veranderen (om vervolgens weer net zo hard mee te doen, mea culpa) en stuitte voornamelijk op negativiteit en weerstand.
Jij omschrijft hier heel treffend en in een notendop hét probleem van de R&P SC.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd.
Mensen die niet tegen een stootje kunnen, zullen het nooit redden in een SC.
Alle nieuwen moeten even door de zure appel heenbijten.
Zo gaat het nu eenmaal. Als je laat zien dat je een beetje afzeiken wel kunt hebben, word je al snel geaccepteerd.
Niet overal. Maar ook daar moet je gewoon schijt aan hebben.
Snap niet waarom daar zo moeilijk over gedaan moet worden.
Nou ja, er valt best wat voor te zeggen tegen regelrecht actief afzeiken, maar je kan mensen niet dwingen om op elke post te reageren en als je maar gevoelig genoeg bent zal je ook dat zien als 'niet welkom'. Dat laatste is wel het minimum aan stootje waar je tegen moet kunnen, en niet alleen voor SC.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd.
Zo gaat het nu eenmaal. Als je laat zien dat je een beetje afzeiken wel kunt hebben, word je al snel geaccepteerd.
Er zijn nogal wat verschillende vormen van afzeiken.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:23 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zo gaat het altijd.
Niet overal. Maar ook daar moet je gewoon schijt aan hebben.
Snap niet waarom daar zo moeilijk over gedaan moet worden.
Zie hier!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Burdie het volgende:
[..]
Jij omschrijft hier heel treffend en in een notendop hét probleem van de R&P SC.
Je moet niet 'tegen een stootje moeten kunnen' om in een forum als R&P je hart te kunnen luchten.
Je moet niet 'door de zure appel heen moeten bijten' om in een forum als R&P te kunnen slowchatten.
GC en ONZ zijn prima plaatsen voor nonstop flamewars, maar ik geloof niet dat een forum als R&P daar nu de juiste plek voor zou moeten zijn.
SC's zie ik eigenlijk altijd los van het subforum waar ze in staan.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Burdie het volgende:
Jij omschrijft hier heel treffend en in een notendop hét probleem van de R&P SC.
Je moet niet 'tegen een stootje moeten kunnen' om in een forum als R&P je hart te kunnen luchten.
Je moet niet 'door de zure appel heen moeten bijten' om in een forum als R&P te kunnen slowchatten.
GC en ONZ zijn prima plaatsen voor nonstop flamewars, maar ik geloof niet dat een forum als R&P daar nu de juiste plek voor zou moeten zijn.
Dat moet je wel. Als jij absoluut nul komma nul weerwoord kan hebben, koop een dagboek. Als je het op internet plaatst kan je reacties verwachten en het maximum wat je kan vragen is dat die met respect gebeuren, niet dat ze per definitie in je straatje vallen. Ergo, je moet tegen een stootje kunnen, alleen niet noodzakelijk een stoot van het formaat wat Moks aanhaalt.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Burdie het volgende:
Kom jij eigenlijk wel eens in andere subfora en specifiek in de SC's aldaar? De F&F-SC gaat écht over dieren en bloempjes hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 11:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
SC's zie ik eigenlijk altijd los van het subforum waar ze in staan.
Het gaat namelijk nooit écht ergens over.
En dat is nou precies de reden waarom ik SC's zo leuk vind.
Jouw verhaal heb ik ook gelezen hoorquote:Op donderdag 12 april 2007 11:27 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zie hier!
De posts er uit pakken die in je straatje liggen.![]()
Ik denk daar toch wat anders over.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
In sommige subfora kan het prima nergens over gaan, maar hier in r&p (wat een serieus subforum hoort te zijn) is dat imo niet het geval.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:27 schreef Mokster het volgende:
[..]
En gebruikelijkerwijs is dat ook het geval.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:29 schreef Godlike02 het volgende:
Maar als iemand daar binnen komt wandelen of door de mods verzocht is om daar door te gaan met een verhaal dan zal dat in het straatje van R&P liggen en zouden die mensen gewoon welkom moeten zijn.
Exact. Tenzij ik in een kutbui ben.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:30 schreef Litpho het volgende:
En gebruikelijkerwijs is dat ook het geval.
Maar dat is dan ook de enige.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:28 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kom jij eigenlijk wel eens in andere subfora en specifiek in de SC's aldaar? De F&F-SC gaat écht over dieren en bloempjes hoor.
Ik kijk er weleens naar. En ze boeien me niet.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:28 schreef Burdie het volgende:
Kom jij eigenlijk wel eens in andere subfora en specifiek in de SC's aldaar? De F&F-SC gaat écht over dieren en bloempjes hoor.
Wellicht is het wél zo dat betreffende Sc-ers zich op de een of andere manier in dat specifieke subforum thuis voelen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:29 schreef Mokster het volgende:
En het is niet alleen het probleem van de R&P SC.
Het geldt voor alle SC's.
Nou ja, mensen met een kutbui kan je natuurlijk wel verzoeken zich in een andere SC te uiten. Ik denk niet dat dat een al te grote rem is op je vrijheid van meningsuitingquote:Op donderdag 12 april 2007 11:31 schreef Mokster het volgende:
[..]
Exact. Tenzij ik in een kutbui ben.
Een andere sc?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:34 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, mensen met een kutbui kan je natuurlijk wel verzoeken zich in een andere SC te uiten. Ik denk niet dat dat een al te grote rem is op je vrijheid van meningsuiting.
die toch al niet op een privéforum als Fok! bestaat, maar dat terzijde
Of een topic in klb openen.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een andere sc?
Ik zou liever zeggen dat ze dan maar even moeten uitloggen ofzo![]()
Ook een optie, maar als je specifiek de R&P SC toegankelijker wil maken lijkt "NIET HIER" me wel het minimum. Waar dan wel is niet mijn probleem.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:35 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Een andere sc?
Ik zou liever zeggen dat ze dan maar even moeten uitloggen ofzo![]()
Het is hier ook gezellig, dus tot nader order is het wel best zoquote:Op donderdag 12 april 2007 11:36 schreef Burdie het volgende:
Het wordt er inmiddels al erg gezellig, dus schroom niet om je aldaar te melden!
Je bent wel een manipulerend type of niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:36 schreef Burdie het volgende:
Precies, die kutbui kan je ook in GC-SC afreageren.
Het wordt er inmiddels al erg gezellig, dus schroom niet om je aldaar te melden!
Mokkameisje!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:39 schreef Aarti het volgende:
zwaait voorzichtig
Ben jij nog niet door Christine verbannen naar de OO SC?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:39 schreef Aarti het volgende:
zwaait voorzichtig
Fantastisch, niet?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:38 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Je bent wel een manipulerend type of niet?![]()
Als je maar niet verwacht dat ik er in trap!quote:
Het is een gave. Gebruik hem met trots!quote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Mokster het volgende:
Ik wou dat die f*cking wasmachine eens klaar was.
Ik wil naar een terras.
Maar niet in mijn joggingbroek.
grote wasmachine waar AL je kleding in kan?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Mokster het volgende:
Ik wil naar een terras.
Ding is nog van koper, lang leve oude auto's en daarbij behorende radiators.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:17 schreef Frezer het volgende:
[..]
Dat is wel érg duur. Zo'n ding moet je makkelijk voor onder de 100 Euronen kunnen vinden...
>klbquote:Op donderdag 12 april 2007 11:53 schreef Nosh het volgende:
Verdomme. Om 7 uur opstaan om iets af te raffelen, vervolgens doodleuk op de bank verder meuren, en nu loop ik over van de energie, spring ik om de twee minuten weg omdat íets érgens geluid maakt, en wilt dat verslag niet afgaan.
Onder het motto van 'frustraties die er uitmoeten'.
En "Gooi jezelf voor een trein" als eerste fipo krijgen? Hell no.quote:
We horen vanzelf wel wat er gaat gebeuren, of wat er niet gaat gebeuren.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:54 schreef Nosh het volgende:
Oh, en wat betreft die hele SC-discussie: Momenteel ligt er een vraag achter de schermen bij de GC-mods, en daarna zien we wel weer verder. Ik voel er heel weinig voor om maar een knufkroel-kliek te starten, puur en alleen omdat drie users bang worden van small talk en smilies.
Het is in elk geval nét de echte wereld.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:56 schreef Burdie het volgende:
Misschien is fok wel gewoon een kutforum.
Ja maar ... hoe moeten die drie users dan hun steun vinden op het grote boze internet?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:54 schreef Nosh het volgende:
Ik voel er heel weinig voor om maar een knufkroel-kliek te starten, puur en alleen omdat drie users bang worden van small talk en smilies.
Oh, je wilt met een natte broek op het terras gaan zitten?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:48 schreef Mokster het volgende:
Ik wil naar een terras.
Doe eens niet zo negatiefquote:Op donderdag 12 april 2007 11:58 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja maar ... hoe moeten die drie users dan hun steun vinden op het grote boze internet?.
Maar precies díe spijkerbroek en dát jasje. Duh.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:51 schreef TwistedDarling het volgende:
grote wasmachine waar AL je kleding in kan?
Ik toon betrokkenheid met een issue wat anders mogelijk onder zou sneeuwen, hoe kan dat nou negatief zijn?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |