Dat is 'm... We maken van BeF de BeT... Bier en Tieten SC!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Depri Door lijkt me historisch beter. En het ondersteund het onregelmatige "Tieten!" beter.
Dat probeer ik ook... Door middel van jou...quote:
Daar wil ik wel een kliekje mee vormen!quote:
of BeFT Bier en Frituur Tietenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:44 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat is 'm... We maken van BeF de BeT... Bier en Tieten SC!
je wilt BeF(T) ? of bouncen?quote:
Bestaan wel, of er moet een meteoor op de fokserver vallen....of Breuls moet een drop table doen...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[imgl=http://i161.photobucket.com/albums/t223/Mardoek_photo/bouncy.gif]afbeelding[/imgl]]
Tijd om naar bed te gaan!
Welterusten mensen! Ben benieuwd of we morgen nog bestaan...
[GC Kliek SC]quote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef Q. het volgende:
Slaaptijd. Tot in GC.
Ik weet niet wat het is, maar dat laatste acht ik nog best waarschijnlijkquote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bestaan wel, of er moet een meteoor op de fokserver vallen....of Breuls moet een drop table doen...
Jij bent?... Yvonne?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:40 schreef Q. het volgende:
[..]
Die heb ik niet voor niets eigenhandig om zeep geholpen.
Ach, niet alsof een drop table voor morgenochtend afgelopen isquote:Op woensdag 11 april 2007 22:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Bestaan wel, of er moet een meteoor op de fokserver vallen....of Breuls moet een drop table doen...
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, niet alsof een drop table voor morgenochtend afgelopen is.
Bij Breuls nietquote:Op woensdag 11 april 2007 22:51 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, niet alsof een drop table voor morgenochtend afgelopen is.
Doodsverwensing!!!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:50 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is op zich wel weer een reden om vóór te zijn...
Daar heb je nou sportbeehaas voor.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:50 schreef nixxx het volgende:
even vraagje voor de vrouwen.. is zo hardlopen niet ontzettend pijnlijkals alles zo op en neer stuitert?
Of cup A-.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar heb je nou sportbeehaas voor.
maar die heeft dame in gifje niet aan.. maar heb je het ooit zo geprobeerd?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:53 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Daar heb je nou sportbeehaas voor.
TD nietquote:
daarom ren ik nooit.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:50 schreef nixxx het volgende:
even vraagje voor de vrouwen.. is zo hardlopen niet ontzettend pijnlijkals alles zo op en neer stuitert?
nee, dat is omdat je surinamer bentquote:
nee, ik heb grote tieten omdat ik surinamer benquote:Op woensdag 11 april 2007 22:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee, dat is omdat je surinamer bent
PI! PI! PI! PI! PI!
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:57 schreef Aarti het volgende:
[..]
nee, ik heb grote tieten omdat ik surinamer ben
en zo voorts.
Ik ging wel gewoon joggen met een gewone bh, maar dan wel echt een strak shirt aanquote:Op woensdag 11 april 2007 22:54 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar die heeft dame in gifje niet aan.. maar heb je het ooit zo geprobeerd?
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt als een potentieel R&P topic. Genoeg misleide en misbruikte meisjes van onder de twintig die daar kunnen posten denk ik...
Tijd voor interessante gesprekken?quote:Op donderdag 12 april 2007 07:23 schreef Q. het volgende:
Hey, we zitten nog in R&P!
gewoon je schouders eronderquote:Op donderdag 12 april 2007 08:14 schreef Pheno het volgende:
Geen GC
Oh ok.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
gewoon je schouders eronder
enneh gooi t in de groep
ik ken t nummer niet, wat is de totale tekst?quote:Op donderdag 12 april 2007 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ok.
Ik ben getroffen door een nummer van van dikhout: niemand nodig om eenzaam te zijn
Zie het positief in: nog een dagje extra zonder Heatwavequote:Op donderdag 12 april 2007 08:14 schreef Pheno het volgende:
Geen GC
* usenet afzoekt *quote:Op donderdag 12 april 2007 08:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ok.
Ik ben getroffen door een nummer van van dikhout: niemand nodig om eenzaam te zijn
Vertel eens, waarom vind je jezelf kansloos?quote:
Je zou natuurlijk ook om een samenvatting kunnen vragenquote:Op donderdag 12 april 2007 08:45 schreef _Cara_ het volgende:
Verdorie nu moet ik echt gaan terug lezen.. ben de draad kwijt geraakt als je maar half leest.. ik snap er niets meer van...
Samenvatting: er komt misschien een verhuizing om hier ruimte te bieden aan een meer op R&P gerichte SC.quote:Op donderdag 12 april 2007 08:45 schreef _Cara_ het volgende:
Verdorie nu moet ik echt gaan terug lezen.. ben de draad kwijt geraakt als je maar half leest.. ik snap er niets meer van...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |