wij zijn de vreemde bobbel waar je iin prikt af en toe.. of krastquote:Op dit moment heeft de SC hier inderdaad de 'oh, dat is er óók nog'-status. Als een vreemde bobbel op je lichaam: het zit er, soms prik je er een beetje in, maar wat je ermee moet weet je niet. Hoe goed ik het ook met enkelen daar kan vinden: die SC-reeks is nu hier achtergelaten, terwijl het inderdaad echt een club binnen een club is.
quote:
gelukkig leef je nogquote:Op woensdag 11 april 2007 22:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik mis wat dingen, maar typen kan ik nog. Doden zijn natuurlijk een stuk erger
Oh ja, die loopt hier ook nog ergens rond. Of is al naar bedquote:Op woensdag 11 april 2007 22:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
gelukkig leef je nogen je zit nu kut op je werk.. maar je hebt een lief vrouwding thuis enz..
![]()
je zit iig niet in een rolstoel enz, want die krijg je niet achterin een mx-5quote:Op woensdag 11 april 2007 22:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, die loopt hier ook nog ergens rond. Of is al naar bed
En voor de rest weet je niet of het gelukkig is
Anders heb je even geduld, tot de gc mods er mee instemmen.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:31 schreef AirwiN het volgende:
Wie kickt deze even naar [GC]?
Godt natuurlijk. Als Ex-GCmodquote:Op woensdag 11 april 2007 22:31 schreef AirwiN het volgende:
maar dan blijft burdie hier zo alleen....quote:Op woensdag 11 april 2007 22:31 schreef AirwiN het volgende:
Ik ga clumsy missen...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:32 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Anders heb je even geduld, tot de gc mods er mee instemmen.
Voel je maar lulligquote:Op woensdag 11 april 2007 22:31 schreef nixxx het volgende:
[..]
je zit iig niet in een rolstoel enz, want die krijg je niet achterin een mx-5
die had je toch? of moet ik me nu heeeeeel lullig gaan voelen?
Jij bent dan ook naturally blonde... Ik zal wat langzamer typen!quote:
wat waskeburt en wanneer dan?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voel je maar lullig
het is een mazda 3
We spannen samen om te vertrekken uit het krasforum richting GC, zoals ooit al eerder bedacht was. Als ze nu eens eerder luisterden....quote:
iig het merk goedquote:Op woensdag 11 april 2007 22:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voel je maar lullig
het is een mazda 3
Die is de bron van alle kwaad. Die doet alle bier posts en zegt vervolgens dat dat de kwaliteit van de SC drastisch naar beneden haalt...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
maar dan blijft burdie hier zo alleen....
O. Is dat al?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
We spannen samen om te vertrekken uit het krasforum richting GC, zoals ooit al eerder bedacht was. Als ze nu eens eerder luisterden....
En dan GC SC noemen, daar heb je de old loungers mee.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat deze SC naar GC?
De mods hierquote:
ik merk het vanzelf welquote:Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef Anthraxx het volgende:
Gaat deze SC naar GC?
Om maar niet te spreken van die vunzighedenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is de bron van alle kwaad. Die doet alle bier posts en zegt vervolgens dat dat de kwaliteit van de SC drastisch naar beneden haalt...
bi-atchquote:Op woensdag 11 april 2007 22:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die is de bron van alle kwaad. Die doet alle bier posts en zegt vervolgens dat dat de kwaliteit van de SC drastisch naar beneden haalt...
Terug naar af dus. Met Singles als titel?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
We spannen samen om te vertrekken uit het krasforum richting GC, zoals ooit al eerder bedacht was. Als ze nu eens eerder luisterden....
Bieratch is wellicht beter passend!quote:
Yep, dat is het deel van de compromis die de mods maar moeten toegevenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:36 schreef Q. het volgende:
[..]
Terug naar af dus. Met Singles als titel?
Moeten we het niet "oude maagden" noemen?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan GC SC noemen, daar heb je de old loungers mee.
"Q's Posse"quote:Op woensdag 11 april 2007 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe gaat deze SC dan heten? Het Utrecht kliekje? Q's SC?
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
En dan GC SC noemen, daar heb je de old loungers mee.
Nep-single.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:38 schreef TwistedDarling het volgende:
Als het singles gaat heten ben ik weg
Strikt genomen zijn we genezen als we hier niet meer thuishoren... Kunnen we daar wat mee?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:38 schreef Anthraxx het volgende:
Hoe gaat deze SC dan heten? Het Utrecht kliekje? Q's SC?
VV dan?quote:
quote:
En? Iemand al dwangbuis af?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strikt genomen zijn we genezen als we hier niet meer thuishoren... Kunnen we daar wat mee?
Ex-TBS SC?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Strikt genomen zijn we genezen als we hier niet meer thuishoren... Kunnen we daar wat mee?
Depri Door lijkt me historisch beter.quote:
Depri Door lijkt me historisch beter. En het ondersteund het onregelmatige "Tieten!" beterquote:
Depri-af SCquote:Op woensdag 11 april 2007 22:40 schreef Litpho het volgende:
[..]
Depri Door lijkt me historisch beter.
Dat klinkt als een potentieel R&P topic. Genoeg misleide en misbruikte meisjes van onder de twintig die daar kunnen posten denk ik...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:39 schreef Anthraxx het volgende:
Heatwave's kliek.
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat klinkt als een potentieel R&P topic. Genoeg misleide en misbruikte meisjes van onder de twintig die daar kunnen posten denk ik...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |