bijna overwerktquote:Op woensdag 11 april 2007 21:22 schreef Q. het volgende:
Bijna weekend!
Zolang Amersfoort ook maar blijft waar ik weet hoe ik het niet moet vinden.quote:
beginnen? het is al bijna afgelopen manquote:Op woensdag 11 april 2007 21:25 schreef Pheno het volgende:
Ik vraag me echt af wanneer dat 'leven' nu eens gaat beginnen
Ik ben er zelf niet bij geweestquote:Op woensdag 11 april 2007 21:26 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
beginnen? het is al bijna afgelopen man
Ergens tussen je 17e en je 24e toch? Daarna is het alleen maar werken en doodgaan.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:25 schreef Pheno het volgende:
Ik vraag me echt af wanneer dat 'leven' nu eens gaat beginnen
Dat wil je niet, geloof me.quote:
ah, heb ik dat gemistquote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ergens tussen je 17e en je 24e toch? Daarna is het alleen maar werken en doodgaan.
Doorzichtig? Het is uitgebreid aan bod geweest dat ik een nieuwe naam wilde hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:23 schreef nixxx het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/176394maar wel erg doorzichtig
men.. drie twee topics... ga eens werken overdag
ik zal wel moeten, de enige manier om vrij te krijgen lijkt het wel.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat wil je niet, geloof me.
* ervaringsdeskundige meldt.
Welnee, jouw baas heeft een probleem en jij bent op één of andere manier de probleemeigenaar geworden. Gewoon terugspelen die bal, goedschiks of kwaadschiks. Het is wettelijk vastgelegd dat jij minimaal een x aantal dagen vrij moet nemen per jaar....quote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
ik zal wel moeten, de enige manier om vrij te krijgen lijkt het wel.
Hoi Klikootje,quote:
Een beetje het Singles topic dichtmsijten en hard wegrennen, hoe durf je!quote:
dat moet ik nog even lezenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:27 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Doorzichtig? Het is uitgebreid aan bod geweest dat ik een nieuwe naam wilde hoor.
Makkelijk gezegdquote:Op woensdag 11 april 2007 21:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Welnee, jouw baas heeft een probleem en jij bent op één of andere manier de probleemeigenaar geworden. Gewoon terugspelen die bal, goedschiks of kwaadschiks. Het is wettelijk vastgelegd dat jij minimaal een x aantal dagen vrij moet nemen per jaar....
Hihi.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Een beetje het Singles topic dichtmsijten en hard wegrennen, hoe durf je!![]()
Gewoon dichthoudenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:35 schreef webspider het volgende:
[..]
Een beetje het Singles topic dichtmsijten en hard wegrennen, hoe durf je!![]()
... en makkelijk gedaan ook. Mijn voormalig manager heeft ooit wel eens mijn vakantie aanvraag voor 3,5 week geweigerd omdat 'het operationele werk er onder zou lijden'. Zelf had de floeperd vijf weken vakantie gepland in het hoogseizoen...quote:
Heel ander voorbeeld my dear. Geheel anders situatiequote:Op woensdag 11 april 2007 21:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... en makkelijk gedaan ook. Mijn voormalig manager heeft ooit wel eens mijn vakantie aanvraag voor 3,5 week geweigerd omdat 'het operationele werk er onder zou lijden'. Zelf had de floeperd vijf weken vakantie gepland in het hoogseizoen...
Deze jongen is gewoon 3,5 week op vakantie geweest... Het feit dat er ondercapaciteit was en onvoldoende mogelijkheid om personen werk van elkaar over te laten nemen was niet mijn probleem...
En ja, dat heeft wat moeite gekost voor het was geregeld...
Ach, dan heb ik nog sc's zat lopenquote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori wacht vol spanning op het slotje
Deze discussie komt maandelijks voorbij. Het ding gaat vanzelf wel op slot (of muteert naar een Hoe Voel Je Je Nu In Tenenkrommend En Tranentrekkend En Vooral Meelijwekkend Detail), maar ik zou mijn adem niet inhouden.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:43 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori wacht vol spanning op het slotje
Heerlijk altijd, die periodes dat ineens alles achter elkaar het ineens niet meer doet. Eerst m'n pc, toen m'n dvd speler, nu de tv. Mijn ontspanning, wat doen ze?quote:
Ik post maar alvast mee, want zoals het er naar uitziet gaat dat onze nieuwe SC worden...quote:
Ik zo van je leven wat doe je? Stomforum en Fok deden het ook al een tijd niet.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heerlijk altijd, die periodes dat ineens alles achter elkaar het ineens niet meer doet. Eerst m'n pc, toen m'n dvd speler, nu de tv. Mijn ontspanning, wat doen ze?
Lieve Twist, was jij er al van op de hoogte dat afgelopen nacht de complete zenderindeling overhoop is gegooid? De kanalen van je TV opnieuw instellen zou een hoop problemen moeten verhelpen!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:47 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Heerlijk altijd, die periodes dat ineens alles achter elkaar het ineens niet meer doet. Eerst m'n pc, toen m'n dvd speler, nu de tv. Mijn ontspanning, wat doen ze?
Dat klinkt als het paard van de schillenboer...quote:Op woensdag 11 april 2007 21:48 schreef nixxx het volgende:
het stinkt hier naar Blenko
Nou ja, in alle eerlijkheid, als ik geen sc had zat ik al meer dan een jaar niet echt meer op Fok!. Het is al jaren te verONZd om nog (voor zover ooit) door te kunnen gaan voor een serieus discussieforum, en iedereen die een kusknufkroelforum wil kan zich maar beter realiseren dat ze daar een groot hek omheen dienen te plaatsen.quote:
Bij ons twee weken geleden al.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieve Twist, was jij er al van op de hoogte dat afgelopen nacht de complete zenderindeling overhoop is gegooid? De kanalen van je TV opnieuw instellen zou een hoop problemen moeten verhelpen!
Wat een schattig optimismequote:Op woensdag 11 april 2007 16:05 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
* Cara bekijkt zichzelf eens goed..jep..ik kan het niet ontkennen..alles erop en eraan![]()
Trouwens volgens mij heeft dat niets met vrouwzijn te maken hoor... hoop ik dan toch..er zullen toch ook nog wel "opgeruimde mannen " zijn..![]()
Zijn die wel ontopic?quote:
Idem, en god weet waarom ik eigenlijk hier zit. En dan ben ik nog atheist ook nogquote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, in alle eerlijkheid, als ik geen sc had zat ik al meer dan een jaar niet echt meer op Fok!. Het is al jaren te verONZd om nog (voor zover ooit) door te kunnen gaan voor een serieus discussieforum, en iedereen die een kusknufkroelforum wil kan zich maar beter realiseren dat ze daar een groot hek omheen dienen te plaatsen.
In BeF komt geregeld 'bier' langs. De 'frituur' is wat weggevallenquote:
Nee dat wist ik niet, hoe moest ik dat weten? Terwijl de tv het net nog gewoon deed. En laatst moest dat ook al. Wtf!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Lieve Twist, was jij er al van op de hoogte dat afgelopen nacht de complete zenderindeling overhoop is gegooid? De kanalen van je TV opnieuw instellen zou een hoop problemen moeten verhelpen!
Dat bedoel ik.quote:
Nee hoor... Het werkt alleen niet als je een vriendin hebt die niet de huishoudelijke eigenschappen van _Cara_ heeft...quote:
en dat voor zo'n levenswijze dame als Caraquote:Op woensdag 11 april 2007 21:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja alleen wel heeeeeeeeeeeeeeeeel erg naief
Uh, nou moet je me even helpen, wat is het verband?quote:
Hij doelde op het woordje god.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Uh, nou moet je me even helpen, wat is het verband?
Dat god het weet en die vertelt me niets.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:56 schreef Frezer het volgende:
[..]
Uh, nou moet je me even helpen, wat is het verband?
Dat dusquote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hij doelde op het woordje god.
Wilde gok hoor.
* AirwiN pakt z'n jongleerballen uit de kast!quote:Op woensdag 11 april 2007 21:55 schreef TwistedDarling het volgende:
Goed ik druk wel weer een keer op all freq scan, mogen jullie me het komende half uur vermaken.
Gefeliciteerd!
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:57 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Hij doelde op het woordje god.
Wilde gok hoor.
Ik laat m'n mannenopmerking maar even achterwege.quote:Op woensdag 11 april 2007 21:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* AirwiN pakt z'n jongleerballen uit de kast!
Ah, eindelijk alleenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Hier kan idd wel een slot op als jullie allemaal de feedback als nieuwe sc gebruiken.
alsof je me mistquote:Op woensdag 11 april 2007 22:10 schreef TwistedDarling het volgende:
Hier kan idd wel een slot op als jullie allemaal de feedback als nieuwe sc gebruiken.
Jou wel, je negatieve inborst alleen niet.quote:
Het echte leven heeft me zo gevormd.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:12 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Jou wel, je negatieve inborst alleen niet.
Ik heb vanmiddag trouwens zitten luisteren naar Joe, maar ik kon me niet genoeg concentreren om er nu wat over te kunnen zeggen. Wat overigens niet aan de muziek ligt.quote:
Dus je hebt wel een echt leven gehad?quote:
Het heeft absoluut helemaal niets achtergelaten?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag trouwens zitten luisteren naar Joe, maar ik kon me niet genoeg concentreren om er nu wat over te kunnen zeggen. Wat overigens niet aan de muziek ligt.
Welke opmerking?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:05 schreef TwistedDarling het volgende:
Wat een stomme opmerking van je in het feedbacktopic air. Gelukkig zien de smileys er niet serieus uit.
Voor een iets te ernstig auto ongeluk wel jaquote:Op woensdag 11 april 2007 22:14 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dus je hebt wel een echt leven gehad?
Ja, weldegelijk. Tijdens je afwezigheid zijn er regelmatig nostalgische Pengu-posts geweest.quote:
Waar gaan we reincarneren?quote:Op woensdag 11 april 2007 22:13 schreef Q. het volgende:
Jullie waren okay.
studenten en Qquote:
Kut, mijn eerste serieuze post van alle reeksen waar ik gepost hebquote:Op woensdag 11 april 2007 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor een iets te ernstig auto ongeluk wel ja
Vraag het maar aan BttD.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor alle meelezende R&Pers, jullie zijn vante welkom om jullie verhaal met ons en de rest te delen. we kunnen echt wel serieus posten, kom het gewoon eens ontdekken
Pas op, ik kan de search gebruikenquote:Op woensdag 11 april 2007 22:16 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, weldegelijk. Tijdens je afwezigheid zijn er regelmatig nostalgische Pengu-posts geweest.
Spreek voor jezelfquote:Op woensdag 11 april 2007 22:15 schreef Memento-Mori het volgende:
Voor alle meelezende R&Pers, jullie zijn vante welkom om jullie verhaal met ons en de rest te delen. we kunnen echt wel serieus posten, kom het gewoon eens ontdekken
Geef toe dat je er om moest lachen!quote:
gelukkig niet zo ernstig als waar thisbe mee geconfronteerd was afgelopen weekend als ik het een beetje begrepen heb...quote:Op woensdag 11 april 2007 22:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Voor een iets te ernstig auto ongeluk wel ja
Kijk uit! Je wordt misschien wel aangenaam verrast.quote:
Ik ken haar verhaal niet, dus ik kan niet vergelijken.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:18 schreef nixxx het volgende:
[..]
gelukkig niet zo ernstig als waar thisbe mee geconfronteerd was afgelopen weekend als ik het een beetje begrepen heb...![]()
Ik heb een suggestie gedaan in de R&P Feedback waar de kwaliteit van de R&P SC weer wat mee omhoog zou kunnen...quote:
Ik deed zo:quote:
Maar stiekum zat jequote:
Ik roep wel eens "LOL"quote:
Als je me weg wil hebben kan je dat ook gewoon zeggen hoor.quote:Op woensdag 11 april 2007 22:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb een suggestie gedaan in de R&P Feedback waar de kwaliteit van de R&P SC weer wat mee omhoog zou kunnen...
geloof dat ze op een of andere manier met een auto ongeluk geconfronteerd is waarbij iemand het niet overleefd heeft.. dat is mijn interpretatie van een paar posts van haar hoor.. en gelukkig is jouw ongeluk niet zo ernstig geweest dat we geen Pinguquote:Op woensdag 11 april 2007 22:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken haar verhaal niet, dus ik kan niet vergelijken.
Ach, ik mis wat dingen, maar typen kan ik nog. Doden zijn natuurlijk een stuk ergerquote:Op woensdag 11 april 2007 22:24 schreef nixxx het volgende:
[..]
geloof dat ze op een of andere manier met een auto ongeluk geconfronteerd is waarbij iemand het niet overleefd heeft.. dat is mijn interpretatie van een paar posts van haar hoor.. en gelukkig is jouw ongeluk niet zo ernstig geweest dat we geen Pingugehad hadden hier
quote:Op woensdag 11 april 2007 22:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Maar stiekum zat jeachter je PC'tje!
Jou? Nooit!quote:Op woensdag 11 april 2007 22:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je me weg wil hebben kan je dat ook gewoon zeggen hoor.
Zelfs geen beleefdheidslachje?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |