Praat ik toch voor mijn beurt!quote:Op donderdag 12 april 2007 08:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook om een samenvatting kunnen vragen.
Of op een vrijwilliger kunnen wachtenquote:Op donderdag 12 april 2007 08:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk ook om een samenvatting kunnen vragen.
Welnee, jouw samenvattingen, in tegenstelling tot de mijne, zijn, bij gebrek aan een beter woord, samengevatquote:
quote:Op donderdag 12 april 2007 08:45 schreef _Cara_ het volgende:
Verdorie nu moet ik echt gaan terug lezen.. ben de draad kwijt geraakt als je maar half leest.. ik snap er niets meer van...
Mja, het is wel érg beknopt geworden. Zelfs Frenkie heb ik nog niet eens genoemd!quote:Op donderdag 12 april 2007 08:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Welnee, jouw samenvattingen, in tegenstelling tot de mijne, zijn, bij gebrek aan een beter woord, samengevat.
quote:Op donderdag 12 april 2007 08:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Mja, het is wel érg beknopt geworden. Zelfs Frenkie heb ik nog niet eens genoemd!
quote:Op woensdag 11 april 2007 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee hoor... Het werkt alleen niet als je een vriendin hebt die niet de huishoudelijke eigenschappen van _Cara_ heeft...
We sturen wel een verhuisadres per PM, beloofd?quote:Op donderdag 12 april 2007 08:58 schreef _Cara_ het volgende:
Als jullie maar niet zonder mij vertrekken..![]()
quote:Op donderdag 12 april 2007 09:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
We sturen wel een verhuisadres per PM, beloofd?.
Ah, jij verzorgt de verhuiskaartjes?quote:Op donderdag 12 april 2007 09:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
We sturen wel een verhuisadres per PM, beloofd?.
Gaan ze alweer proberen om ons uit R&P te verjagen?quote:Op donderdag 12 april 2007 08:47 schreef Frezer het volgende:
[..]
Samenvatting: er komt misschien een verhuizing om hier ruimte te bieden aan een meer op R&P gerichte SC.
Wie immer. En nu hebben ze een nieuwe reden gevonden.quote:Op donderdag 12 april 2007 09:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gaan ze alweer proberen om ons uit R&P te verjagen?![]()
Iets met een rondje wat weer vol is!quote:Op donderdag 12 april 2007 09:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Gaan ze alweer proberen om ons uit R&P te verjagen?![]()
Ja, ik had ook al een deja vuquote:Op donderdag 12 april 2007 10:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iets met een rondje wat weer vol is!
Maar we weten het ook al hoe dit gaat aflopen.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:23 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
deja vu is goed!![]()
En zinloos aangezien je het al weet.![]()
Geen volle emmer en druppel?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iets met een rondje wat weer vol is!
Ik neem aan een nieuwe wereldburger?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef PhaE het volgende:
Yeah, Jamie is er eindelijk
11 april, 0:05 uur.
We hebben het ff 5 minuten gerekt, om niet alle aandacht van Maxima weg te trekken. Best sociaal, al zeg ik het zelf!
Ik ben weer weg, hij moet nog leren zuipen zoals zijn ouwe.
Feliquote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef PhaE het volgende:
We hebben het ff 5 minuten gerekt, om niet alle aandacht van Maxima weg te trekken. Best sociaal, al zeg ik het zelf!
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef PhaE het volgende:
Feliciteerdquote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef PhaE het volgende:
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef PhaE het volgende:
Auto's.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:18 schreef Sjowhan het volgende:
Vanochtend langs de garage, de radiator blijkt lek te zijn
Radiator laten bestellen (200 ex btw), reparatie gaat dus rond de 320 Euro kosten
Joepie
Daarbij geholpen door iemand die de illusie van ontopic slowchat nog niet kwijt isquote:Op donderdag 12 april 2007 10:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wie immer. En nu hebben ze een nieuwe reden gevonden.
Die bestaan nietquote:Op donderdag 12 april 2007 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarbij geholpen door iemand die de illusie van ontopic slowchat nog niet kwijt is.
Dat heb ik gisteren ook geprobeerd te vertellen, maar luistert er ooit iemand naar mij? Neequote:Op donderdag 12 april 2007 10:53 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Die bestaan niet![]()
Net als sc's die geen kliekje zijn.
De discussie er over is idd redelijk ontopic.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:54 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat heb ik gisteren ook geprobeerd te vertellen, maar luistert er ooit iemand naar mij? Nee.
bovenstaande lijkt tenminste nog ontopic
Nouja, ik zou in deze SC niet echt snel vertellen hoe het gaat met mijn psychologische problemen (waar ik eigenlijk heel dringend hulp bij wil, maar wat niet opschiet). Maar wat nou als ik dat bij wijze van experiment nu wel eens zou doen?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:52 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daarbij geholpen door iemand die de illusie van ontopic slowchat nog niet kwijt is.
Op het gevaar af bot te zijn, is een internetforum daar überhaupt wel de goede plaats voor?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, ik zou in deze SC niet echt snel vertellen hoe het gaat met mijn psychologische problemen (waar ik eigenlijk heel dringend hulp bij wil, maar wat niet opschiet). Maar wat nou als ik dat bij wijze van experiment nu wel eens zou doen?
Vast niet. Maar wat is er wél de goede plaats voor? De opties zijn een beetje op hequote:Op donderdag 12 april 2007 11:01 schreef Litpho het volgende:
[..]
Op het gevaar af bot te zijn, is een internetforum daar überhaupt wel de goede plaats voor?
Om ook maar even in het verleden te blijven hangen, hoe welkom we daar waren hebben we gezienquote:Op donderdag 12 april 2007 11:03 schreef Burdie het volgende:
BTW, voor niet gerelateerde R&P SC zijn we hier welkom: [SC] The Lounge #576
Niet zo kortzichtig jij, geef het gewoon nog eens een kans!quote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om ook maar even in het verleden te blijven hangen, hoe welkom we daar waren hebben we gezien.
Ik kan het me niet eens meer herinnerenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:05 schreef Litpho het volgende:
[..]
Om ook maar even in het verleden te blijven hangen, hoe welkom we daar waren hebben we gezien.
Nu doe je het toch.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:59 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, ik zou in deze SC niet echt snel vertellen hoe het gaat met mijn psychologische problemen (waar ik eigenlijk heel dringend hulp bij wil, maar wat niet opschiet). Maar wat nou als ik dat bij wijze van experiment nu wel eens zou doen?
Ik zit in de mallemolen bij een psycholoog, psychiater, medicatie, etc. maar denk de hele dag aan niks anders meer dan dood willen. Dood, dood, dood. De rest lijkt allemaal zinloos, dus waarom nog doorgaan? Ik ben moe, heb er geen energie meer voor, voel me wanhopig... en je kunt het nóg zo vaak aangeven bij de huisarts of bij de psych, in feite verandert er gewoon helemaal niks. Er gebeurt niks. Er wordt op je in gepraat dat het beter zal gaan als ik dadelijk wél de juiste medicatie krijg, of de juiste dosering, maar tot die tijd wordt er niks gedaan. Ja, ik mag de crisisdienst bellen als ik het echt niet meer trek. Maar dat is toch van den zotte?.
Op zich is het niet iemand anders zijn/haar taak om mij dagelijks te vermaken, zodat ik maar afleiding heb, bezig ben, en niet aan de zinloosheid van alles hoef te denken... maar ik schreeuw om actie. En er gebeurt niks. Ik vraag me serieus af hoe lang ik dat nog ga volhouden.
Fok is geen medisch advies wat je zo te lezen wel nodig hebt. Fok is een verzameling van meningen en de ene zal er wat meer verstand van hebben dan de ander. Ideale plek om er even wat uit te gooien of met lot genoten te praten (al zal dat nooit lukken in een sc). De aanpak is naar mijn mening niet voor iedereen geschikt aangezien het verleidelijk is om alleen maar naar de meningen te luisteren die je wel bevallen.quote:(waar ik eigenlijk heel dringend hulp bij wil, maar wat niet opschiet)
Oh, dat doe ik ook wel als we hier sluiten. Of niet natuurlijk. Dat ligt verder niet aan de Lounge.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet zo kortzichtig jij, geef het gewoon nog eens een kans!
Dat is niet de manier waarop het werkt.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:06 schreef Burdie het volgende:
[..]
Niet zo kortzichtig jij, geef het gewoon nog eens een kans!
Daar worden wij van beschuldigd en jij zit daar uiteraard te dicht bovenop om een onafhankelijk oordeel over te vellenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:11 schreef Godlike02 het volgende:
SC's die zich volledig afsluiten van nieuwe personen is ook niet goed maar volgens mij zijn die er niet meer.
Zie je, zo moeilijk is het niet om ontopic te reagerenquote:Op donderdag 12 april 2007 11:09 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nu doe je het toch.![]()
In een SC komen mensen in het algemeen voor de SC en niet voor het onderwerp. Je kan dus pech hebben en mensen tegen komen die er geen verstand van hebben of er geen zin in hebben. Dat is ook hun goedrecht naar mijn bescheiden mening.
[..]
Fok is geen medisch advies wat je zo te lezen wel nodig hebt. Fok is een verzameling van meningen en de ene zal er wat meer verstand van hebben dan de ander. Ideale plek om er even wat uit te gooien of met lot genoten te praten (al zal dat nooit lukken in een sc). De aanpak is naar mijn mening niet voor iedereen geschikt aangezien het verleidelijk is om alleen maar naar de meningen te luisteren die je wel bevallen.
Je verhaal klinkt ernstig, maar ik zou geen wonderen verwachten van fok behalve je hart luchten en het er hopelijk even uit schreeuwen. Echte hulp zou ik dichterbij huis zoeken in de vorm van familie, vrienden en medische hulpverleners.
Volgens mij is een nieuwe nog nooit weg gepest.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:12 schreef Litpho het volgende:
[..]
Daar worden wij van beschuldigd en jij zit daar uiteraard te dicht bovenop om een onafhankelijk oordeel over te vellen.
Daar zijn toch gewoon ontopic topics voor? Lijkt me niet dat dat alleen in slowchat past.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:13 schreef Burdie het volgende:
En dan is het fijn als er mensen wat suggesties aan de hand kunnen doen, of misschien een andere 'ingang' kunnen suggereren (zoals mijn psych die wees op de crisisdienst, waar ik eerder niets vanaf wist).
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:18 schreef Sjowhan het volgende:
Vanochtend langs de garage, de radiator blijkt lek te zijn
Radiator laten bestellen (200 ex btw), reparatie gaat dus rond de 320 Euro kosten
Joepie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |