of er bovenopquote:Op donderdag 12 april 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
Onder het bureau zitten?
De dagelijkse portie geile praatquote:Op donderdag 12 april 2007 10:15 schreef Kuukske het volgende:
Op tijd voor?
Dat zijn nog eens ideeën.quote:
Het is altijd bijna weekend, behalve op vrijdagmiddag 17.00 t/m zondagquote:Op donderdag 12 april 2007 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
Is het al bijna weekend?
quote:
Mjah, een trap is ook best interessant hoorquote:
*mond afveegt*quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, een trap is ook best interessant hoor![]()
![]()
* Frutsel haalt Tally maar even onder zijn buro vandaan
We hebben geen trap in huis.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
Mjah, een trap is ook best interessant hoor![]()
![]()
* Frutsel haalt Tally maar even onder zijn buro vandaan
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
*mond afveegt*
Ben je nu al klaar?
Owh en je moet iets doen aan je richtingsgevoel hoor..
Soon. Frutsel. Soon.quote:
Sterkte!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo even anderhalf uur in de trein zitten
Ach het is lekker weerquote:
Ik en klaar?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
*mond afveegt*
Ben je nu al klaar?
Owh en je moet iets doen aan je richtingsgevoel hoor..
Hopen dat het raampje open kan in de trein. Waar ga je heen?quote:
Van Zuid WTC naar Almelo. Middagje naar m'n geliefde en op het terras door brengenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hopen dat het raampje open kan in de trein. Waar ga je heen?
Nope tot Almelo rijdt alles gewoonquote:Op donderdag 12 april 2007 10:34 schreef Frutsel het volgende:
Almelo al weer treinverkeer dan? Owja, das van Almelo naar hengelo...
Tot aan Almelo zal het wel geen probleem zijn denk ik?
Meedere ingangen hequote:Op donderdag 12 april 2007 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan "naar binnen"?
Het terras.. heerlijk. Ik wil ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Van Zuid WTC naar Almelo. Middagje naar m'n geliefde en op het terras door brengen
Dat is erg ver fietsen Indie.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
@kuuk; hier is nog wel een terrasje vrij.
Shit ik wist dat we wat vergeten waren Fruts..quote:Op donderdag 12 april 2007 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje plaats neemt in the lounge, mok met capp in de hand neemt en geniet van de rust en prettige sfeer in de lounge.![]()
Ga maar door, doe maar net alsof ik er niet ben.
Hmm... in het 'heetst' van de strijd denk ik daar gewoon niet aan...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Shit ik wist dat we wat vergeten waren Fruts..
Foto's maken.. B. kijkt graag mee..
Nuecken?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje plaats neemt in the lounge, mok met capp in de hand neemt en geniet van de rust en prettige sfeer in de lounge.![]()
Ga maar door, doe maar net alsof ik er niet ben.
Tis altijd leuk en iedereen is toch welkom? Dacht ikquote:Op donderdag 12 april 2007 11:01 schreef Burdie het volgende:
Hoi. Is dit een leuke SC en zouden jullie het aan kunnen als hier een stel niet-ontopic-R&P-SC'ers komen buurten?
.
Dat is toch overal zo op Fok?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:02 schreef Frutsel het volgende:
Tis altijd leuk en iedereen is toch welkom? Dacht ik
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:02 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Tis altijd leuk en iedereen is toch welkom? Dacht ik
Hoi. Ik ben JD. En ik ben ook net nieuw hier. En je avatar en ondertitel komen me bekend voor. Hallo.quote:
Heet waren we zekerquote:Op donderdag 12 april 2007 11:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Hmm... in het 'heetst' van de strijd denk ik daar gewoon niet aan...
Ander keertje dan maar weer
Kuukske. Aangenaam.quote:
Jaquote:Op donderdag 12 april 2007 11:04 schreef JDude het volgende:
[..]
Hé. Ben jij een kloon van wie ik denk dat jij een kloon bent?
Dus nietquote:
Das het voordeel, wij doen niet aan kliekjesquote:
Soms ja, nu weerquote:
En je nickname op last.fmquote:Op donderdag 12 april 2007 11:06 schreef Burdie het volgende:
Ja.
Het komt door mijn Morrissey-plaatje he?.
Sarcasme Frutsquote:
Neuh.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:15 schreef Frutsel het volgende:
Goed he?![]()
Maar goed, nix ten nadele van GC hoor![]()
Ik lurk hier en daar mee. Dan zie je nog eens wat.quote:
Ja, zoeen zomers plaatje.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:18 schreef Burdie het volgende:
Het lijkt hier in elk geval erg gezellig, maar dat kan ook komen door het plaatje van Frutsel.
Hoi indahquote:
Heul nie. Botjes zijn veul toffer.quote:Op donderdag 12 april 2007 11:20 schreef JDude het volgende:
Een avatar met een kat is okay.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:18 schreef Burdie het volgende:
Het lijkt hier in elk geval erg gezellig, maar dat kan ook komen door het plaatje van Frutsel.
quote:Op donderdag 12 april 2007 11:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik lurk hier en daar mee. Dan zie je nog eens wat.
Een Fobo ookquote:Op donderdag 12 april 2007 11:20 schreef JDude het volgende:
Een avatar met een kat is okay.
Ik heb geen echte kat. Wel zoeen gat in mijn plafond, maar daar hangt alleen een peertje (lamp) uit te bungelenquote:
quote:
welke dan?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:21 schreef Burdie het volgende:
Tenzij Ceiling Cat, want daar heb ik nare associaties mee.
Heb je zoeen Fred Flintstone bakkie?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:24 schreef Sjowhan het volgende:
Ja hallo.
Auto's zijn stom. Ze gaan enkel stuk onder mijn voeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |