of er bovenopquote:Op donderdag 12 april 2007 10:11 schreef Kuukske het volgende:
Onder het bureau zitten?
De dagelijkse portie geile praatquote:Op donderdag 12 april 2007 10:15 schreef Kuukske het volgende:
Op tijd voor?
Dat zijn nog eens ideeën.quote:
Het is altijd bijna weekend, behalve op vrijdagmiddag 17.00 t/m zondagquote:Op donderdag 12 april 2007 10:22 schreef marcb1974 het volgende:
Is het al bijna weekend?
quote:
Mjah, een trap is ook best interessant hoorquote:
*mond afveegt*quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Mjah, een trap is ook best interessant hoor![]()
![]()
* Frutsel haalt Tally maar even onder zijn buro vandaan
We hebben geen trap in huis.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:25 schreef Frutsel het volgende:
Mjah, een trap is ook best interessant hoor![]()
![]()
* Frutsel haalt Tally maar even onder zijn buro vandaan
quote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
*mond afveegt*
Ben je nu al klaar?
Owh en je moet iets doen aan je richtingsgevoel hoor..
Soon. Frutsel. Soon.quote:
Sterkte!quote:Op donderdag 12 april 2007 10:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo even anderhalf uur in de trein zitten
Ach het is lekker weerquote:
Ik en klaar?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:27 schreef Tally het volgende:
[..]
*mond afveegt*
Ben je nu al klaar?
Owh en je moet iets doen aan je richtingsgevoel hoor..
Hopen dat het raampje open kan in de trein. Waar ga je heen?quote:
Van Zuid WTC naar Almelo. Middagje naar m'n geliefde en op het terras door brengenquote:Op donderdag 12 april 2007 10:31 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hopen dat het raampje open kan in de trein. Waar ga je heen?
Nope tot Almelo rijdt alles gewoonquote:Op donderdag 12 april 2007 10:34 schreef Frutsel het volgende:
Almelo al weer treinverkeer dan? Owja, das van Almelo naar hengelo...
Tot aan Almelo zal het wel geen probleem zijn denk ik?
Meedere ingangen hequote:Op donderdag 12 april 2007 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan "naar binnen"?
Het terras.. heerlijk. Ik wil ook.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:32 schreef Dark_Angelus het volgende:
Van Zuid WTC naar Almelo. Middagje naar m'n geliefde en op het terras door brengen
Dat is erg ver fietsen Indie.quote:Op donderdag 12 april 2007 10:53 schreef indahnesia.com het volgende:
@kuuk; hier is nog wel een terrasje vrij.
Shit ik wist dat we wat vergeten waren Fruts..quote:Op donderdag 12 april 2007 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje plaats neemt in the lounge, mok met capp in de hand neemt en geniet van de rust en prettige sfeer in de lounge.![]()
Ga maar door, doe maar net alsof ik er niet ben.
Hmm... in het 'heetst' van de strijd denk ik daar gewoon niet aan...quote:Op donderdag 12 april 2007 10:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Shit ik wist dat we wat vergeten waren Fruts..
Foto's maken.. B. kijkt graag mee..
Nuecken?quote:Op donderdag 12 april 2007 10:42 schreef Bengeltje het volgende:
* Bengeltje plaats neemt in the lounge, mok met capp in de hand neemt en geniet van de rust en prettige sfeer in de lounge.![]()
Ga maar door, doe maar net alsof ik er niet ben.
Tis altijd leuk en iedereen is toch welkom? Dacht ikquote:Op donderdag 12 april 2007 11:01 schreef Burdie het volgende:
Hoi. Is dit een leuke SC en zouden jullie het aan kunnen als hier een stel niet-ontopic-R&P-SC'ers komen buurten?
.
Dat is toch overal zo op Fok?quote:Op donderdag 12 april 2007 11:02 schreef Frutsel het volgende:
Tis altijd leuk en iedereen is toch welkom? Dacht ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |